@ veke; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! @ Nieuwbegin; dankjewel meid. Nou ik heb geen uitkering maar zorgverlof (je krijgt dan 250 per maand om thuis te blijven voor je kindje, iedereen heeft recht om daarvoor te kiezen tot je kindje 6 jaar is). Is natuurlijk mooi meegenomen maar best krap. (Mede doordat we nog een hoop geld aan hypotheekrenteaftrek en kinderkorting etc vd belastingdienst waar we al bijna 5 maanden op wachten , dus ja op een gegeven moment raken je eigen reserves ook een beetje op door steeds voorschieten.) Dus geen pure noodzaak, wel erg prettig. Zoek iets eenvoudigs in de horeca. Ik heb ook een horecaopleiding gedaan en altijd in meer luxe zaken gewerkt, maarja overdag kun je niet zoveel eisen in de horeca... Dus brasserie is ok) Maar vandaag belde een andere brasserie nog terug waar ik proefgedraaid had en maar niks van hoorde. Liep allemaal niet zo netjes maar ach, beetje centen verdienen. Mss dat dat nog iets wordt Hoe ging je rijles? @ Iedereen leuk dat jullie enthousiast zijn om later een dikke-buiken-afspraak te maken @ Sophie; Heb je echt al een hartje gehoord?! Dacht dat het met dat ding pas na 3 maanden ofzo ging. Wauw! @ Dootje; mss ben je al weg, maar veel plezier! @ moonlight; welkom! @ Iedereen die in/op mijn hyves komt, willen jullie ajb nog niet concreet iets krabbelen over mijn zwangerschap? Was zo lekker enthousiast maar bedenk me net dat we het nog bijna niemand hebben verteld en mijn halve familie zit op hyves Sorry! Verder vind ik het super leuk om ook zo contact te hebben en te kletsen, zag al een paar berichtjes op mn hyves, zal vanaaf even checken! Liefs!
Hey meiden, Tijdje niets laten horen, gewoon domweg geen tijd gehad..... zo druk.... en als ik niet druk ben hang ik wel boven de wc of lig ik op bed.... ook heeeel fijn. Hoort erbij he! Soms is de misselijkheid wel zo erg dat het oploopt tot 4 á 5 keer per dag overgeven met als gevolg dat ik nu in 2 weken tijd 5 kilo ben afgevallen. Intussen heb ik ook een bloeding gehad, was wel schrikken maar gelukkig helemaal niets ernstigs aldus de verloskundige. 't Kindje zat er nog en dat was allemaal perfect. Verloskundige wist me ook te vertellen dat ik 2 januari ben uitgerekend ipv zoals ik zelf dacht 5... dus dat houd in dat ik nu 8 weken en 1 dag zwanger ben. Bijna door de 12 weken heen..... ik hoop dat ik me dan echt beter ga voelen. Komt vast wel goed! Liefs!
Hallo lieve jan-mama's! @Female: balen dat je je een beetje depri voelt, het zullen inderdaad de hormonen wel zijn. En als je dan ook nog zo'n kleintje hebt en de stress van een baan vinden; kan het me goed voorstellen! Hopen dat het wat wordt met de brasserie! @Re81: Bedankt voor de sporttips! @Nettie: zwangerschapsgym lijkt me inderdaad een goed idee. Deed jouw mannetje daar dan ook aan mee of is dat niet voor mannen? Ben echt zo groen als gras, dat merk je wel.. @Muissie: YESSSSS! Wat heerlijk voor je! @JedidJah: Jaaaa, het kon toch ook bijna niet missen!?! Ik duim! @Mikkie77: welkom en gefeliciteerd! @Sophie: Wat leuk zeg, dat apparaat waarmee je het hartje kan horen! @Iuno: Lief dat je zo meeleeft! Ik had begrepen dat als je 5 dagen voor NOD nog nega testte, dat er dan nog geen innesteling en dus geen bloedcontact was en dat alcohol dan niet zo erg was, vandaar. Tja, voor iedereen een andere afweging, ik ben echt dol op mijn glaasje wijn (en had een vriendin die een paar dagen kwam logeren en die ook echt raar op had gekeken als ik ineens "niet gezellig mee had gedaan" zonder goede reden )! Nu niet natuurlijk... Maar tjee ja, ik had echt liever gewacht achteraf gezien, maar je kan de klok niet terugdraaien en nu heb ik het er maar mee te doen! Inmiddels is vandaag/morgen mijn NOD, dus de superonzekere fase zit er bijna op. Echt fijn dat ik hier mijn hart zo kan luchten! Dag lieve jan.mama's! Zen
@ zen: er waren 2 avonden voor de mannen, en mn hubbie is wel meegeweest Al was het niet met pure enthousiasme.....Uiteindelijk vond ie het best interessant, al twijfel ik of 'ie deze keer ook mee zal gaan.....
hey nettie zie staan dat jij 6 weken zwanger bent en over 5-6 weken een echo hebt en hoopt het hartje te horen, maar dat hoor je toch al vanaf een weke of 8 ofzo? liefss
Lieve allemaal, vindt het super voor Sophie dat ze zo vroeg het hartje heeft gehoord, maar.... staar je er alsjeblieft niet blind op! Ze zeggen niet voor niets dat je het pas vanaf 12 weken kan horen en.... als je zo'n ding koopt en je hoort niets, wordt je alleen maar ongerust(er)! Ik heb, toen ik 20 weken zwanger was, nog geen hartslag via de angelsound (die ik overigens geleend had) kunnen ontdekken. Toen maakte ik me ook enorm veel zorgen, maar gelukkig voelde ik haar enige tijd later schoppen, dus wist ik dat alles goed was. Zo heb ik er meerdere mensen over gehoord, dat ze er alleen maar ongerust van werden.... Maar.... de een hoort het wel en de ander niet. Ligt ook helemaal aan hoe het kindje ligt. Het werkt echt niet altijd! Bij twijfel kun je overigens (ook al is dat dan later in de zwangerschap) altijd bij de VK terecht, zodat ze je even het hartje kunnen laten horen. Dit is een beetje een anti-reclame voor de angelsound.... .... Sorry voor degenen die er wel goede ervaringen mee hebben....
Voor haar de eerste, voor mij de tweede. Vind het geweldig! En dus 2 x zo spannend (hoewel ik het stiekem nog spannender voor haar vindt dan voor mezelf. Wel raar misschien, maar gun haar dit zo!)
Hallo allemaal! Weer een aantal nieuwe erbij! Fefeliciteerd! Hoe gaat het nu met de (net gestopte) rokers? Hier gaat het super! Heb geen sigaret meer aangeraakt, heb er zo ook geen behoefte aan. Soms als m'n ventje gaat roken dan denk ik wel eens hmmm, jammer dat ik het niet meer mag. Maar dat is het dan ook wel. Wil het gewoon echt niet meer. @ Nieuwbegin: Zou je dat nog wel bewust doen, wijn drinken? Ik raak het echt niet meer aan hoor. Misschien ben ik daar dan heel overdreven in, maar wil mijn kindje gewoon een goede start geven. En dit is het enige wat ik er zelf aan kan doen dus dat doen we dan ook! Zeker die eerste weken is het zoooo belangrijk... Maar goed, ieder voor zich. En zoals ik al zeg misschien ben ik er net wat overdreven in. Ik zal de wijntjes ook wel missen, en m'n sigaretje. we rookten ook zo nu en dan een jointje, en toen m'n vent daar gisteren mee aankwam en hem in de serre op ging roken baalde ik wel hahaha. (ook omdat ik dan de rest van de dag naar een stoned aapje moet luisteren hahaha). Maar van eten zal ik echt niets missen. @ Dootje: wauw, de babykamer al geschilderd! Wat goed! Zet eens een foto in je album, ben heel benieuwd. Na de vakantie gaan wij het vast opnieuw wit verven. En dan na de echo rustig aan verder kijken. Vloer, gordijnen enz. FIjn vriendinnenweekend! M'n man heeft een eigen meubelzaak, daar hebben ze echt alles! Dat is echt fijn en handig. Dus relaxed en een stuk goedkoper shoppen is dat. Hebben alles van Stokke! Dus ik krijg straks zo'n xplorie kinderwagen. En natuurlijk de tripp trapp. Voor dames die graag goede korting willen stuur maar een PB! @anoniempjuh: Jammer dat Huub er als eerste uit ging? Bah wat vind ik dat een misselijk ventje. Benieuwd wanneer ie claire weer bedriegd en hoeveel soa's ze van hem heeft gekregen.. haha. Leuke foto's! dacht er zullen er een hoop op staan als je er 2 uur mee bezig bent geweest... lol! @muissie: Wat een opluchting zeg, heerlijk! Ben zo blij voor je! @ Female: Balen zeg.... En iets van thuiswerk? Inpakken enzo? Kan je ook een centje mee verdienen, en geen oppas nodig. @ sanne78: Ik heb zonnebrandcrme van ambre solaire gekocht, tubes, en die beschermen tegen pigmentvlekken. @Sophie: wauw! wat fantastisch zeg, een kloppend hartje horen! Heb meteen mijn stetoscoop erbij gepakt maar weet niet wat ik allemaal hoor. haha. Ik ben van beroep verpleegkundige, Heb altijd op de trauma gewerkt. Nog 4 nachtjes en dan op naar Spanje (andalusie) ! Jippie! Dus dan heb ik daarna vast heeeeel wat bij te lezen. Misschien kan iemand dan van elke dag 1 update maken en even naar me mailen? haha. Nou ik ga lekker bankhangen zo. eerst nog even snel wat opruimen voordat manlief thuis komt, is het net of ik toch wat gedaan heb....
Oké oké ik offer me op Maar wel de bruut ingekorte versie dan he Alleen de belangrijkste dingen PB je adres maar
hoi hoi, @ Birthe, bedankt voor je tip over Ambre Solaire, ga ik zeker halen! En wat leuk dat je naar Andalusie gaat, wij gaan ook 19 juli.....! Toen wist ik nog niet dat ik dan Zwanger zou zijn, daar had ik anders ook niet voor gekozen ivm snikheet kunnen zijn dan.... nou ja...zie het wel, lijkt me wel supermooi daar! Over het niet-roken..., ik was al een stuk geminderd voordat ik zwanger was, en nu ik weet dat ik weer zwanger ben, gaat het zo gemakkelijk om helemaal niet te roken! Helemaal geen moeite meer mee! Dat wijntje ga ik daarintegen wel missen! maar ja...is voor een goed doel
hey birthe haha ja huub was ook wel erg extreem, maar hij maakte wel altijd sensatie, ik vond t ltijd wel leuk om al die gare dingen van m te zien.. Haha nee idd maar 2 foto's, maar het verkleinen van de foto voor onder me naam wou maar niet lukken, en dan kon ik ze weer niet vinden, dus ing gewoon niet lekker, maar weet nu hoe t werkt dus gaat vast volgende keer beter! Fijne avond allemaal
Nou weet je ik ben nu ruim een jaar heel voorzichtig met heel veel dingen geweestben heel, heel bewust met dingen omgegaan. Juist nadat ik daar de kleren van in kreeg en zoiets had van dan niet juist toen ik mijn wijntje weer nam juist toen werd ik ineens zwanger. Dus tja... Daarnaast heb ik ooit begrepen dat het kindje pas van jou mee eet zeg maar na de 6weken... Er zijn veel meer vrouwen die het ook pas na die tijd weten dat ze zwanger zijn. Ik weet het erg vroeg. Vrouwen die een week of langer overtijd zijn en ook nog weet niet wat allemaal doen krijgen ook gewoon een gezond kindje. Dit waren voor mij deredenen waarom ik idd heel bewust gekozen heb om afscheid te nemen van sommige dingen... Misschien niet goed en wie weet krijg ik er ooit wel spijt van...
pffffffffff wqat gaat dat hard hier ik kan echt niet bij lezen zeg......... Vanavond hebben we de babykamer besteld bij babydump we waren er allebei verliefd op en hadden bijna alle zaken al gehad, en moch het mis gaan dan kunnen we hem anuleren maar ja daar gaan we natuurlijk niet vanuit. Ben de laatste dagen wel heel miselijk maar ja ze zegen dat het erbij hoort en nog anderhalve week dan gaan we voor het eerst naar de verloskundige.
@ Muissie : geweldig! @ JedidJah : Wauw, ik zei 't toch! Wacht ik nog even met die schoen okee? @ Re81 : zohee! 't was dus gezellig bij de dokter! Ik wil ook zo'n huisarts Misschien dat 't ook wel zo gezellig is bij mij hoor, heb nog geen HA gesproken. Wilde beslist een 2e test afwachten... was veeeeel te onzeker. @ de hyvers: Heb ook hyves, maar voeg jullie nog niet toe hoor... d'r zitten ook collega's bij daar en andere mensen die nog niets weten en dat wil ik nog even zo houden. Nu ik nog een mega posi test heb, ben ik er pas echt in gaan geloven en begint 't langzaam tot me door te dringen dat ik echt niet ongesteld ga worden loop de hele dag met zo'n => <= grijns op m'n gezicht. Ga aankomende maandag de dokter maar eens inlichten denk ik.
januari mama's 2009 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 3 januari Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Dootje2426 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Mollyvg-40 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Tom78-29 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:ziekenhuis- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 26 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 44 januari mama's agenda 2008/2009 26 mei: - Yvette1983 1e echo vk -cobi:1e afsp. mvm 27 mei: - Sjansie 1e echo gyn - Seilenna 1e echo - Ramona 0309 1e echo 28 mei: - Sophie 1e echo - Ninja intake vk + 1e echo - Iuno 1e echo gyn - Taby gyn 29 mei: - Mexi vk 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo 17 juni: - Mollyvg 1e echo gyn 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 23 juni: - Muissie 1e echo 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *Ladybug vanaf 21 Mei geen berichtje sturen ivm vakantie!!!! @Re81 je staat erbij @Ib22 je afspraak staat in de agenda. Heb even wat aan gepast? Liefs Chantal.
De oplossing tegen die eerste misselijkheidsvlaag gevonden Heb een pakje crackers naast m'n bed staan. Een van op eten, even wachten en dan op staan.
He hallo.....ik ben terug van mijn mini huwelijksreis, hebben in een luxe hotel gezeten in Zuid Limburg.....en ohhhhh wat heb ik het de keuken moeilijk gemaakt.....ik mocht veel dingen niet eten.....vooral van het voor en nagerecht....best leuk om te zeggen dat je het niet mag omdat je zwanger bent......hihihii. Hier verder sinds woensdag verdere ZSS toegeslagen, sochtends misselijk....TIP: neem iets kleins savonds mee naar boven en smikkel dat op als je wakker wordt....helpt ENORM! (handig een vriendin die voorloopt op je) Verder zijn bepaalde geuren ook uit den boze....mijn hubbie nam stokbrood met champiogns op het terras .....nou ik dacht dat ik het niet meer hield, ben maar een stoel opgeschoven...... Verder naar prenatal geweest, lekker anoniem in Heerlen....ver van huis...hihihihi....fff sfeer opsnuiven........ Verder alles goed, wel een ienieminie plekje bloed maar volgens mij is dit bloed van buiten af of zo........was niet helder rood, zette niet door..,..en was echt zo'n veegje...... Mijn hubbie kan niet wachten........hahahahaha. Moeders voor moeders komt woensdag. Verder iedereen die nieuw is GEFELICITEERD! Het is onmogelijk om alles terug te lezen van de afgelopen week..... Liefs
Hallo Meiden, Hier ben ik weer! Woensdag een pracht van een nichtje gekregen 8 pond en 53 cm dus een beste dame hahaha. @de nieuwe mama's welkom en geniet ervan? @ de goede echo joehoe gefeliciteerd. @ mezelf bah ben nog nooit zo misselijk geweest voel me echt een wrak hahaha kan het nog steeds binnen houden maar met moeite tis vooral veel kokhalzen. Smorgens ben ik niet te genieten en smiddags knap ik wat op en savonds begint het gewoon weer overnieuw En moe moe moe echt slaap heel veel als ik de kans krijg. Moet me nu echt gaan verzetten om de was te gaan strijken die ligt er al 3 dagen Nou hopelijk dinsdag een goede echo! Liefs Chantal.
@ goofychick: leuk dat je een leuke tijd hebt gehad En nog gefeliciteerd Ik was vannacht ook per ongeluk achter de tip van je vriendn gekomen. Nou, vanochtend eigenlijk, en 't helpt echt! Zijn jullie nu met z'n 3-tjes getrouwd? @ Sjansie: Gefeliciteerd met je nichtje! Ja, ik ken dat wel wat van die misselijkheid. 't komt bij vlagen.
@Sophie: Tof zeg dat het gelukt is met die angelsound. Ik heb er ook eentje liggen. Maar ik wacht nog heel effies. Wel te gek dat je die kleine al gehoord heb zeg. @nieuwbegin: ik had bij mijn eerste de echo ook op vrijdag de dertiende, prachtige echo gehad en mijn dag kon niet meer kapot. Enne 3 eitjes, Das dus een redelijk grote kans op een meerling, spannend zeg... @Re8: 2 dagen is 2 dagen he? @Dootje24: Je bent al weg, maar ik wou je toch nog even veel plezier wensen met de meidengroep en voor zondag een fijne verjaardag. Tot maandag dan maar. @Cobi: Ik heb mijn angelsound gekocht bij de kijkshop voor zo'n 40,- euro. En heb hem niet zo heel vaak gebruikt, tussen de 12 en 16 weken, want toen voelde ik de kleine meid al trappen en had ik er geen behoefte meer aan. [-X @Cobi en Nettie: Mijn verloskundige zei trouwens dat er verschillende dopplers op de markt waren, dopplers die geluidsgolven gebruiken en dopplers die alleen een geluidsversterker hebben, die laatste kon geen kwaad en bij die eerste raadde ze aan om niet te vaak te gebruiken, omdat ze idd niet weten of het kwaad kan. Maar ik kan er niet achterkomen welke met geluidsversterker is. @moonlight159: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. @Yvette1983: Bedankt voor de tip. Ik zal weer eens langs de reform gaan. @Sanne85: Ach meid, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Bij mij werden de kwaaltjes minder vanaf ongeveer 10 weken, maar dat ben ik. Ik hoop dat je snel wat beter voelt. Iig wel heel fijn dat je een mooie echo hebt gehad en je kindje even hebt gezien. Daar doe je het voor allemaal... @Zen: Vandaag is officieel je NOD. Lekker dat je nu echt overtijd bent. Kan je wat meer relaxen en genieten van die kleine in je buik. @07Britt: Wel raar dat je niks hoorde met 20 weken. Ik had in eerste instantie niet door dat je olie moest gebruiken voor de geleiding (staat niet er niet bij nl.)en zonder die olie hoorde ik ook helemaal niks, maar toen kreeg ik een helder moment en heb ik olie erbij gepakt en dat werkte perfect. Toen hoorde ik het heel duidelijk. Kan dat het zijn bij jou? Of had je wel olie gebruikt? Dan is het wel vaag dat je niks hoorde. Maar, vooral in het begin, moet je soms echt heel lang zoeken voordat je iets vindt. De kleine heeft zoveel speel- en verstopruimte... @Birthe: Jij en de andere meiden die gestopt zijn met roken: Echt heel goed van jullie. \/ Ik weet hoe moeilijk het stoppen is, zelfs als je zwanger bent. @goofychick: Hahaha.. Volgens mij hebben jullie veel lol gehad in Zuid-Limburg. Leuk he, zwanger zijn? Arme keuken... @sjansie28: Das idd een flinke dame. Mooi spul he als ze net geboren zijn. Nogmaals gefeliciteerd. Ik miste je al. Ik dacht dat ik iets gemist had. Net als Allahinkullu, ik heb haar hier al een tijdje niet gezien. Maar goed, die komt ook wel weer boven water. Anyway, jij ook zo moe? Ik ook hoor, sleep mij de dag door. Hahaha.. Hier alles zijn gangetje. Mijn zoon begint toch door te krijgen dat er iets aan de hand is. Hij vroeg mij gisteren of ik zwanger was, want normaal ben ik nog wakker als hij gaat slapen en de laatste tijd slaap ik heel vroeg en dat deed ik ook toen ik zwanger was van de jongste. Slimmerik... Nou, ik spreek jullie later vast nog wel even. Tot dan... Groetjes SimplyMe