@ Muissie...................Meid wat fijn dat je ene kloppend hartje hebt gezien meid,echt geweldig Hoe voel je je meid,want ik begrijp dat je erg bang bent geweest met dat bloedverlies............... Hai re 81 ..................Je hebt al antwoord gehad over het sporten lees ik,ik sport zelf altijd erg veel,maar buikspieren mag ik meteen niet meer doen,en echt veel springen ook niet,maar ik heb 2 ksnedes gehad dus ik mag nu niet meer sporten wel fietsen en zwemmen adviseren ze mij..........maar ik weet wel bij mijn andere zw pen dat ik het aan de intructeur zei en meestal kreeg ik dan iemand die mij even begleidde..........maar heb zat vrouwen tot de 7 maanden zien sporten op een rustige manier............Je schoon moeder was 67 toen ze stierf,ik vind dta ook nog best jong.......................ja egr zijn we met die namen he hahahahah,nou dat valt mee hoef ik mijzelf niet zo te schamen als jij dat ook zou hebben @ female................Meid wat jammer om te lezen dat de sollicitatie op niets is uitgelopen,en helaas het is gewoon zo als ze daalijk eenmaal echt kunnen zien dat je zwanger bent dan nemen ze je helemaal niet meer aan.............ik zou een opleiding gaan volgen in September die werd vergoed door mijn baas omdat ons bedrijf gaat reorganiseren en wij allemaal ons werk kwijt raken en ik zou de zorg 3 in gaan,had ook al een stage plek,maar dat gata niet meer door omdat ik zwanger ben.........en als ik dan uit mijn zw verlof kom dan krijg ik hem niet meer vergoed,dus daar gaat mijn opleiding en ik moet werk gana zoeken als ik ben bevallen...............Ik vind afspreken echt een leuk idee,en het zou best bij mij mogen hoor tegen die tijd...............ik woon in denbosch ik weet niet of het te ver rijden is voor sommigen?.................................Knap dat je het 1 jaar hebt volgehouden met met bv...........hoe gaat het met de kleine zonder de bv en met jou? Ik zal je later even uitnodigen ik heb je hyves opgeschreven meid.........nou je kan best al een buikje hebben hoor na 1,5 maand ik heb nu ook al zw kleding aan,niet metd e banden maar mijn eigen kleiding pas ik niet,dat speelt ook wel mee omdat ik mijn buik niet meer inhoud dat voelt niet goed,dus ja dan zijn de broeken te klein he hahahhaha. @ tacha...................Ja dat had ik met Noël ook,al moet ik zeggen dat ik met noël altijd erh obsessief bezig was,als ik naar de gyn moest voor een echo dan reed ik eerst altijd naar het kerkhof om bij Zoë* der kaarsjes aan te steken dat moest want anders zou ik een slechte echo krijgen,ik heb me echt verschrikkelijk gek gemaakt.................. ..............en daar heb je gelijk in na te horen dat het niet neer kon op de natuurlijke manier en dan toch geworden dat is gewoon super daar heb je helemaal gelijk in meid........................en inderdaad we kunnen het makkelijk tegen elkaar zeggen hahahah en zelf doen ho maar dat positief denken..................JAAAAAAAAAAAA ik ken het hahahahha ik heb dat ook,en het verschilt per keer bij mij,van de week was het macaroni ik ben meteen alles gana kopen en heb 2 borden op hahahahah. @ zen..........................Fijn om te lezen meid dat je geen bloedverlies meer hebt.......................heb je wel wat steun van andere mensen als je man je die niet kan geven meid? Ik zou het van die ontsteking gewoon even aan je arts vragen meid,die weten ook kwa medicatie wat je allemaal mag......... @ Yvette ....................Hoe gaat het met je meid,ik las dat je erg verdrietig en bang bent? Nou meid jeetje al zo vroeg in je zw BI jeetje,ik hoop dat als je bij de fhysio bent dat ze er wat aan kunnen doen.meestal door wat oefefningen kunnen ze het wat verlichten toch? @ nieuw begin......................Nou meid als je van die duidelijke testen hebt dan ga het maar geloven je bent ZWANGER hahahhahah................en dat zegt de bloedtest ook he meid Ja normaal is het dat je meestal langer moet wachten voor een echo,ik krijg ze wat meer en sneller om wat er is gebeurt in het verleden,bij Noël kreeg ik vanaf de 3 weken tot 13 weken iedere week een echo,en toen om de 2 weken tot mijn 37 weken,maar nu wil ik dat eigenlijk niet,ik wil proberen wat meer te genieten van deze zwangerschap en eigenlijk door steeds veele cho's te krijgen word ik toch steeds banger .......en inderdaad meid het is erg rot omdat zo te horen via MSN,heb je het er met je ouders over gehad wat dit bij je doet,ik denk dat het niet veel nut hefet om er met je zusje over te praten................. @ Simpley me...................Dat kan ook natuurlijk meid jullie achternaam aan de kidssssss nee wij houden gewoon Mart zijn naam aan,Bij mart thuis heeft alleen zijn broer ene zoontje en de rest wil niet,dus ja dan word de naam verder gegeven,en mijn naam nee ik ben niet zo blij met mijn fam wel met mijn ouders hoor,maar niet met de rest omd e naam door te willen geven :x ....jeetje wat een slimme zoon hoe oud is hij als ik dat mag vragen? @ sophie .........................Fijn dat je wat begint op te knappen meid.............en dat je VK zegt dat de symptonen een goed teken zijn,nou dat nemen we voor lief he ,en wat goed zeg dat je het hartje al hebt gehoord meid..............ik zelf schap zoiets niet aan,want ik zou de hele dag met die dop op mijn buik zitten en dan helemaal doordraaien @ Mintje..........wij vrijen ook niet hoor,het kan geen kwaad maar ik durf het gewoon niet,en Mart durft het ook niet,en ik moet zeggen ik heb er nu ook geen behoefte aan,wij liggen elkaar nu even niet hahahahha.....................Zover ik weet mag je gewoo ham eten hoor,ik weet wel dat je leverworst en pate ook word afgeraden dus dat eet ik dan ook niet............. @ Moonlight en fleurisabelle en Hola en veke en Mikki gefeliciteerd met jullie zwangerzijn meiden Eeerst even deze posten anders word hij te lang hahahahah
Kauwgom werkt hier ook. Tjee wat kletsen jullie veel..... niet bij te houden. Ik ga maar even een poging doen.
@ merelrosie........................De cola helpt mij tegen de misselijkheid,of het ligth is of de zero of gewone cola maakt niet uit,het helpt bij mij,ik drink een glaasje en dan zakt het wat ...........en jij hebt ook een prachtige echo gehad met een kloppend hartje wat fijn zeg meid,echt super @ Britt ......Hoe is het met je kleine meid? @ Iuno .............Ik drink alleen cola als ik misselijk ben en dan echt misselijk he @ nettie...lief dat je vraagt hoe het gaat met me................gelukkig veel beter ik ben niet meer misselijk en heb geen buikpijn en ben ook niet moe,meteen weer bang dat het dan niet goed zit..................maar goed probeer dat wat los te laten en gewoon te genieten van de dagen dat ik me goed voel,klinkt goed he hahahahah........dus het helpt bij jou ook zoals ik het lees de Cola ?................ja datkan dat je iets ineens erg vind stinken meid...............maar hij smaakte wel goed meid die meloen? @ dootje .........nou meid je leest dit niet meer,heel veel plezier met je weekendje weg meid,en we hopen te horen hoe het is geweest meid?..wat leuk zeg dat je de kamer al hebt geschilderd meid,wat maakt het uit gewoon doen als je daar zin in hebt,wij kunnen nog nergens aan beginnen zitten midden in de helse verbouwingen Maar als het kan zou ik er graag foto's van zien? Wij hebben zelf bij Noël zijn kamer helemaal laten schilderen door een vrouw hij heeft strand zee en bomen op zijn muren echt heel mooi.......... @ vera.................bij mij weten ze het op het werk,omdat ze ook allemaal weten dat we al lang bezig zijn met zw worden en nu ook zagen dat ik niet meer ging roken en ja geen file meer at wat ik normaal altijd eet,dus ja dan komen de vragen ...................... @ patricia......................Meid jij krijgt de opruimdrang nu al hahahahah..............hoe is het met je diaree meid? @ sanne 78 ...................dat ligt aan je zelf meid,hoe je huid is,ik kan zelf makkelijk in de zon,ik smeer mijzelf wel goed in,maar mijn buik houd ik altijd bedekt..................meid dat is niet stom dat je de VK niet hebt gebeld,bel ze maandag en dat is nog tijd zat meid.................. @ ramona 0309....wanneer je wilt en het kan wil ik je graag toevoegen op hyves meid............ @ Jedidjah..........meid wat een goed nieuws,ik ben echt heel blij voor je,hou ons op de hoogt he meid @ sanne 85............Hoe gaat het met je meid,je bent erg ziek las ik? en als je zoveel afvalt zou ik toch even naar een ha gaan je bent 5 kilo afgevallen in 2 weken dus dat is echt veel hoor meid..................hou je ons op de hoogte en heel veel beterschap meid.............. @ yourney..........wat leuk dat je een kamertje hebt gekocht leuk is dat om te doen he meid..............mag ik vragen wat voor iets je hebt gekocht meid?...hoe gaat het verder met je en met je man? @ goofychick...............fijn om te lezen dat je huwelijksreid zo leuk is geweest meid,behalve die geuren dan hahahahah .............dat kan meid dat het bloed van buitenaf is dat had ik ook,maar wel omdat het bij mij van onderen stul was door de infectie............... @ Chantal...............gefeliciteerd met je nichtje..wat een flinke zeg maar goed dat het een ks was ..hoe doet ze het? @ mikki ..................Meid daar hadden we het laatst ook over,als je het wilt zeggen dat je zwanger bent gewoon lekker doen meid,weet je als het mis zou gaan ik klop het even af...........dan ben je ook blij dat je bij mensen je hart kan luchten,en ik snap dat het dan rot zou zijn omhet mensen te gana zeggen,dat heb ik oo gehad,maar meestal zeggen mensen dat wel tegen elkaar,dus meid het zit wel goed dus als je het wilt zeggen gewoon zeggen dat je zwanger bent meid..................en lekker speciaal blijven voelen hoor @ allahinkullu.................meid wat rot voor je dat je je zo nog steeds voelt.....al moet ik zeggen dat ik dat helemaal begrijp meid,je wilt het eerst allemaal echt zeker weten,het is ook erg rot gegaan bij je,meid ik blijf voor je duimen en als je wilt praten dan mag je me ook altijd een pb sturen goed.............. @ moonlight....Gefeliciteerd met je verjaardag meid en geniet ervan...........en ik hoop dat je flink verwend word,al kunnen ze jou kado niet meer overtreffen hahahahah. Nou meiden ik ben naar een verjaardag en dan ga ik kienen ,fijn weekend allemaal
Hallo patrieske16, mijn vriend heeft dus met zijn familie niet zo'n fantastisch contact, vandaar dat wij toen hebben besloten om onze kids mijn achternaam te geven. Mijn zoon is trouwens 12 jaar. Volgens mij denken veel dat hij wat jonger is, of heb ik dat verkeerd? Groetjes SimplyMe
hoi hoi meiden nog even snel voordat we hier gaan racen tegen te klok! zoontje gaat zo naar mijn schoonmoeder om 16.00 en dan moeten we binnen een uur klaar staan voor ons vrijgezellenfeest! wel moeilijk hoor om dan mijn mond te houden! we hebben al bedacht dat ik vannacht een absolute rot slaapdienst heb gehad en dat ik daarom niet drink.. lol! maar goed meiden tot morgen
Yep, we zijn met zijn drieen getrouwd, op onze dag was onze ieniemini 5 weken oud! Overal waar we komen zegt iedereen dat ze maar weinig een bruidspaar zo hebben zien stralen....hahhahaha hoe zou dat nou komen.....
he waarom krijgen heel veel mensen hier al voor 8 weken echo's? Ik wil ook! Het is niet uit te houden om nog 4 weken te wachten....... Vandaag rond 13:00 knorde mijn buik.....ik heb honger zei ik....mijn hubbie lachen (die is altijd degene die zegt honger te hebben) wij stonden rond half 2 bij de hoogvliet en toen ging het kaarsje echt uit....ben naar de broodafdeling gestrompeld, krentebollen gekocht en direct twee opgegeten ter plekke....moet even wennen dat er dus ook standaard iets in de auto moet liggen...... Wij hebben het boek zwanger gekocht in Limburg, super leuk! Verder ga ik het boek bij moeders voor moeders kiezen, want het schijnt dat daar mooie foto's in staan. Over de 9 maandendagboek, hoe heet dat of hoe ziet het eruit want je hebt verschillende....
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb net eens uitgerekend wanneer ik mijn eerste echo kan verwachten, en ja hoor...uitgerekend als ik 11 weken zwanger ben ga ik 3 weken op vakantie Niet dat ik geen zin heb in de vakantie, maar hoe moet dat dan met die echo? Ik wil echt niet nog 3 weken langer wachten! Ik ga mezelf maandag aanmelden bij de verloskundige, ik denk dat ik dan ga vragen of het ook al eerder mag. Al vind ik 8 weken wel weer erg vroeg...volgens mij valt er dan nog niet veel bijzonders te zien, of wel?
Woow meiden 1 dag niet gelezen en 13 blz extra! Heb alles bijgelezen; Nieuwe meiden: welkom! Jedidah: spannend meid! Pff mn nichtje van 8 maand logeert bij me en ik ben KAPOT! Ze is heel verkouden, wil amper eten, slaapt niet dus ik slaap ook niet En ben zoooo moe. Morgenavond gaat ze weer naar mn zus; Ik vrees dat ik haar tijdens de zwangerschap niet meer kan bijhouden, ik ben gewoon oververmoeid! Overigens nog steeds geen erge misselijkheid, alleen een weeig gevoel.. We zijn bij mn mama geweest gisteren en daar kunnen ze niet ophouden met praten over de baby heb ook al sokjes en een zwangerschapsagenda gekregen! Nou meiden ik ga mn nichtje proberen de fles te geven, tot morgenavond en niet te veel schrijven he
Hai Simply Me..................dat is dan ook heel normaal als hij ook weinig met zijn fam heeft natuurlijk,waarom pakt hij jou achternaam er ook niet bij .........................Ja ik dacht dat je zoontje jongerw as,maar dat is al ene hele flinke knul zeg 12 jaar ..................hoeveel kinderen heb je,ik kan wle op het lijstje kijken natuurlijk ook mara vragen is net zo makkelijk hahahahah,sorry hoor en hoe oud zijn ze?
Ik heb ook een 9 maanden dagboek gekocht een roze met bloemetjes en een zwangere buik aan de voor kant. Heb me ook opgegeven bij moeders voor moeders, maar nog niks gehoord. Iemand van jullie al wat gehoord? en zo ja, hoe lang was dat na opgave?
Ik heb me vorig weekend op zaterdagavond of zondag opgegeven en kreeg woensdag een telefoontje.....dussss.....wel heel apart om te horen aan de telefoon...moeders voor meoders.
yep hier ook een die waarschijnlijk 99% kans (eerst zien dan geloven) een vaste aanstelling krijgt in augustus....zijn nu met de formatie bezig en ze willen mij. Maar ik ga het nu nog niet zeggen....het voelt als verraad maar volgens mij heb ik hiertoe alle recht. Mijn moeder weet het zelfs nog niet....
hey goofychick Ik heb ook zo'n 9maanden dagboek , heb m gehaald bij een boekhandel, hij is rose met ene foto van een dikke buik voorop en hij is van marianne amelink (staat op de voorkant) Erg leuk, je kan er alles in opschrijven, bijhouden(kg-omvang enz) informatie per week lezen, en ik ga er ook iedere maand een foto inplakken haha. nou ik vole me nog steeds prima, nog steeds niet misselijk ofzo gelukkig! @nieuwbegin:vind het echt heel vervelend voor je, als je maar gewoon voor jezelf weet dat jij en jou kindje net zo belangijk zijn als je zus en haar kindje!maar kan me voorstellen dat dit echt een domper voor je is, ik zu er ook van balen. Ik heb 1 zus die 3 jaar ouder is en die heeft geen kinderen, toen ik het haar vertelde stond ze helemaal perplex, ze begint er nu een beetje aan te wennen, maar ja ze vind het gewoon wennen dat haar kleine zusje een baby krijgt.... liefsss
Hi.. FF snel een berichtje uit Eindhoven..... (familiebezoek).. Krijg hier hele positieve reacties op mn zwangerschap... alleen zeggen de meeste ook afzonderlijk of het er niet meer zijn... omdat ze me wel erg dik vinden voor 8 weken....... en zij waren dat ook niet bij de tweede..... Moet de familie ook gelijk bellen na de echo.... (denk dat zn een poultje op hebben gezet ofzo... hihi) pfff heb weer heel de dag achter me zoontje moeten aanrennen... hier is ook niets kind-proof.. en dan heb je zoveel meer werk... alles pakken wat gevaarlijk is.. en heel de dag door..... ben op.. hij ligt ook pas een kwartier in bed..... Spreek jullie snel weer vanuit thuis... kan ik ook weer eens op me gemak bijlezen... xxmona
Gister en vannacht was hier paniek. Ik had wat verkleurde afscheiding! Was gelijk heel erg bang dat het mis zou gaan , (in 1x zwanger kan ook niet goed gaan, denk ik dan gelijk) voelde ook ongi krampen. Vandaag verder niks meer, denk dat ik me voor niks zorgen heb gemaakt. Ben heel de dag druk geweest, met plantjes in de tuin zetten enzo. Ben morgen jarig dus wilde dat het er leuk en netjes uit zou zien, is gelukt en het zorgde gelijk voor veel afleiding. Ik heb ook een zwangerschapdagboek gekocht, een roze met bloemen en een zwangere buik. Heb hem hier al meer naar gehoord. Gelijk ook ff een mama met flair gekocht, leuk! Mijn baas weet dat ik zwanger ben. Ik ben ook juf (@re81) en heb ook geen vaste groep, en nu had mijn directeur bedacht dat ik met een groepje kids door de efteling moet draven, terwijl ik eerst alleen maar op een terras hoefde te zitten en een aanspreekpunt zou zijn. Heb hem verteld dat als ik me goed voel ik mee ga, maar als ik tegen die tijd loop te kotsen ik het niet doe. Hij begreep het, en vond het super leuk dat ik zwanger ben. Morgen zie ik me ouders voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben. Heb zo'n gevoel dat mijn moeder het aan me ziet. Zal vast niet zo zijn, maar denk dat ik zoooooooo straal dat je moeder dat gelijk ziet haha. We zullen zien morgen. Het is weer een heel verhaal geworden. Sorry dat ik geen reacties heb gegeven liep tè veel pagina's achter Liefs Rima
Blij om te horen! je schrikt ècht heel erg! Spookt van alles door je hoofd gelijk. Kan mezelf goed gek maken sinds ik zwanger ben. Ik vergeet van alles behalve zoiets, kon het geen seconde uit me hoofd zetten! Nu wel gelukkig want ben er nu wel van overtuigd dat het niks was.
@RiMa: ik heb ook steeds een soort menstruatiepijn, in de avond. Ik begon me ook al zorgen te maken maar heb het op internet opgezocht. Wat je voelt is geen ongi, maar je baarmoeder die groeit. En da's dus positief 8) Alvast van harte met je verjaardag, veel plezier
Bedankt voor je antwoord! heb idd 's avonds het meeste last, maar als het komt door het groeien van de baarmoeder is dat idd alleen maar goed nieuws!