Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Hay Dames,
    Zo ik ben na een dagje strand weer bij gelezen.
    Sinds gisteren ben ik echt behoorlijk moe.
    Ook vandaag weer. Wat een omslag is dat zeg.
    Hebben jullie daar ook zo last van?

Misselijkheid valt nog steeds mee.
    Ook heb ik soort krampjes gehad in mn buik.
    Dat is nu niet meer, maar wel een beurs gevoel.
    Echt van de groei van de baarmoeder. heerlijk idee he.

Nou ik kruip maar weer mn bedje in.
    Morgen weer om 8 uur op.
    xcobi

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

Allemaal Gefeliciteerd.
    Misschien kunnen we onze kindjes straks wel aan elkaar uithuwelijken :p hahaha.
    Kan nu al niet wachten tot het januari is.
    Helemaal happy

3. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Héé meiden,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en geniet ervan ;)

Groetjes Wieteke
    Een uitgerekende 2008 december mama (word misschien wel januari :(: )

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Wat gaat het toch snel hier zeg, het is bijna geen doen om het terug te lezen. :)
    Zag dat er ook al een februaru 2009 topic was geopend.

Vandaag heel de dag misselijk geweest, wel kokhalzen, maar nog net niet braken. Hoop dat het bij een dag blijft en het niet doorzet.

Groetjes Taby.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey taby

onder jou banner staat 363-zwanger, jou cyclus was toch niet 363?
    kben weer eens even nieuwschierig
    grtjss

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Twaalf uur, en dit nachtbeestje is kapot...
    Vind het nog steeds raar.
    Maar ik ga lekker m'n nestje in! tot morgen meiden :)

7. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    *opent de zondag*
    Zo goedemorgen dames. Het weer is omgeslagen he.
    Jammer hoor, weer wat regen.
    Ach is ook goed voor da natuur ;)

Hebben jullie dat ook, dat je niet meer goed weet wat je wil eten....?
    Ik kom er niet zo goed meer uit, omdat mn maag zo raar doet.
    Maar gelukkig houd ik het wel allemaal binnen.

Fijne dag!
    x

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jij ook al zo vroeg wakker :)
    Ik was om 8 uur al op, ik kan dan gewoon niet meer slapen. Plus dat ik enorm veel last heb van mijn darmen :confused:

Ik weet trouwens wel precies wat ik wil eten, en dat is alleen maar hartig! Ik ben normaal gesproken een grootverbruiker in koek en chocolade, maar toen ik gisteren in de C1000 langs dat schap liep moest ik bijna kokhalzen :oops: Thuis heb ik dan wel weer een halve salamiworst verorberd :confused: Ik heb nu het meest trek in warm, gezond, hartig eten. En ik heb een tomatensapverslaving ;)

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Jij ook al! :)
    Echt ik liep ook te kokhalzen toen ik voor het schap met chocolade en zoetigheid stond en toen iemand een zak spekjes in de buurt open trok ben ik weggevlucht. Ik ben ook helemaal op de hartig! Knackebrod met van alles en nog wat... en fruit! ik haal tegenwoordig de 2 stuks per dag met gemak, maar heb nog geen chocolade aangeraakt...

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @@RiMa Lang zal ze leven, lang zal ze leven... Gefeli...

Hier zijn we weer klaar met al dat stomme familie gezeur, thanks voor al het begrip, maar ik wil het ver ver achter mij laten.. Gister zijn we naar de toppers geweest, met mijn ouders en vrienden. Soms zijn vrienden gewoon belangrijker dan familie en daar houden we het maar op ;)

Verder hier de eerder beschreven weeig gevoel, gister avond wel vele steken en das best moeilijk als je wil dat je ouders nog niets weten ;)
    Die vrienden heb ik het wel vertelt, mijn ouders gexpres niet. Ik weet zeker dat ik dan toch alleen een "ow ok"had gehad. We willen als we het hartje hebben een gehoord een etenje organiseren voor zijn en mijn familie en dan doormiddel van een kadootje het vertellen. Denk alleen dat het etentje een bezoekje aan word.Maar komt wle goed..

Misselijk ben ik nietgek eignelijk, voel mij ook niet echt zwanger...

Waar kan ik zo'n 9mnd dagboek kopen? Ik zat vande week te twijfelen aan een 9mnd kalender die ik online gezien had... Met mooe foto's en uitleg over hoe het vruchtje zich ontwikkeld.. erg mooi.

O en kennen jullie deze al...
    http://www.3dpregnancy.com/
    OOk erg mooi om de 3d te zien...

11. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Mijn dochter vond het vanochtend om half 6 de hoogste
    tijd om op te staan. :D Ik ben dus ook al een paar uurtjes
    wakker, maar slaap eigenlijk nooit uit. Ik ben er al vaak tegen
    6 uur uit, (het hele huis slaapt dan nog) gewoon even een
    uurtje rust voor de ochtendspits. Heerlijk. Maar mijn dochter
    was mij vanochtend voor. ;)

@patrieske16: Ik heb dus een zoon van 12 jaar, een dochter
    van 10 jaar en een dochter van 10 maanden. :)

@ramona0309: Heb je behalve de buik die snel groeit nog
    meer kwaaltjes waarvan je zegt.. :-k Misschien een tweeling...

@RiMa81: Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag. \:D/ :whistle: \:D/
    Enne ik had dat vorige week ook, zo'n roze veeg, schrok ook even,
    maar je hoort het vaker, dus denk niet dat je je veel zorgen
    hoeft te maken. Maar je schrikt wel even op dat moment.

@winnietje: Bedankt enne jij natuurlijk ook gefeliciteerd met
    je zwangerschap.

@goglezzz (Wieteke): En jij natuurlijk ook bedankt en
    gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Cobi & Mikki77 & Libra: Ik heb juist helemaal geen trek en
    eet meer uit verplichting, maar dat heb ik vaker in de zomer
    periode.Ik heb trouwens wel ontzettend veel dorst en heb
    momenteel een jus d'orange tik. =P~

Groetjes SimplyMe

12. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo nieuwbegin,

tja, familie... Je hebt ze niet voor het uitkiezen. :(

Hoe was het verder bij de toppers? Wel een leuke avond
    gehad?

Enne ik ben ook niet misselijk, voel mij verder ook niet
    zwanger. Deze zwangerschap is heel anders als de andere
    drie, maar ik merk het nu wel aan mijn buik. De baarmoeder
    zit al behoorlijk hoog en die kan ik duidelijk voelen zitten.
    Dus dat geeft mij wel een bevestiging dat ik zwanger ben,
    maar toen ik het net wist merkte ik ook nog nergens iets aan
    en dat was best frustrerend, dus ik herken je onzekerheid
    wel. Heel vervelend af en toe...

Groetjes SimplyMe

13. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Heb het gisteren tegen mijn moeder verteld. Ik moest een zalfje voor haar meenemen en in hetzelde tasje had ik mijn pos. test gestopt. Wat is dit? En daarna kwamen de felicitaties en de tranen. Ben zo blij dat ik het verteld heb! Mijn zusje was ook blij toen ik vertelde dat ze tante werd, maar bij haar moet het echt nog bezinken.

Wat wel minder is: mijn moeder vertelde dat zij 2 keer een miskraam (10wk) heeft gehad voordat de eerste geboren werd. Beide keren een leeg vruchtzakje. Is zoiets erfelijk?

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Goedemorgen dames....
    Zo na een dagje drukte en een ochtendje rust weer eens wat schrijven. Heb gister wel even bijgelezen maar kon mn aandacht er niet echt bij houden....Ook een kwaaltje zeggen ze toch? Als dat nu al begint.....
    Nou goed verder herken ik me in ehm...wie was het ook al weer Cobi, heb geen idee wat ik moet eten. Moet wel eten want anders ga ik onderuit maar zodra ik voor de kasten ga staan heb ik nergens zin in en word ik bijna overal misselijk van.....Koeken gaan er met smaak in hier, terwijl ik dat nooit echt had. Gister patat gehad met een kroket wat ik normaal heerlijk vind maar stond me nu echt tegen. Heb even een fruit verslaving gehad maar die is even weg....ben ondertussen op zoek naar de fruitverslaving want het is zo gezond...
    Vanochtend geprobeerd eerst een klein crackertje te eten even wachten en daarna uit bed....hielp niet echt, bleef gewoon misselijk.....heb nog net niet boven de pot gehangen zeg maar....Nu na een bakje koffie en een heerlijke aardbeikoekmetslagroom....Gaat het echt weer super. Chocolade? Blijft lekker.....

Wie vroeg me ook al weer of de meloen van laatst wel smaakte....was jij dat niet Patrieske? Nou hij smaakte prima maar kon wel kotsen van de geur van dat ding......Echt alles stinkt, had zelfs gister of eergister dat ik tegen hubbie zei dat hij zelfs stonk.....was helemaal niet zo hij rook as ever maar ik kon het niet verdragen op dat moment. Is trouwens voor mij een nieuw kwaaltje ken ik niet van mn vorige zwschap.

Zo en dan ga ik nu nog een bak koffie nemen...gelukkig lust ik dat nog wel.... Lees de hele dag wel weer mee, zal vandaag vast wel weer meer reageren.....

Fijne zondag allemaal......oh ja de regen heeft het noorden nog niet opgezocht gelukkig al komt het er wel aan vrees ik....

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He goedemorgen allemaal

@rima gefeliciteerd!

Hier op en top zwanger! Zit voor 8 uur al in mijn bed te eten maar het positieve is dat ik daarna wel weer door kan slapen.
    Gisteren waren vrienden van ons op bezoek die het weten.....ze kwam aanrijden en zag dat mijn borsten enorm gegroeid waren......dus dat wordt oppassen bij de schoonfamilie want mijn oudste schoonzus ziet meteen alles.....willen het pas bij 8 wkn vertellen maar ga zometeeen aan mijn hubbie voorstellen om het volgende week aan mijn moeder te vertellen...heb een vermoeden dat mijn broer me anders voor is als zij ook zwanger zijn en dat wil ik vermijden :x (heb niet zo goed contact)

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Birthe: Fijne vakantie alvast meid, heerlijk! Geniet ervan!

@ Journey: Wat leuk zeg :) Lekker vroeg al, wanneer krijg je hem thuis?

@ Goofychick: Oh wat lekker, hoop dat je er heerlijk van hebt genoten!

@ Sjansie: Zo hee, flinke dame dan wel! GEFELICITEERD met je nichtje! En voor jezelf natuurlijk heel veel beterschap, dat je je maar snel goed mag voelen!

@ SimplyMe: Je kunt het gewoon bij de AH kopen, het is van Zonnatura geloof ik. Dat is (hier in ieder geval) makkelijker dan naar de reform ;) En het helpt gelukkig echt supergoed!
    Slim ventje, je zoon, dat ie het nu al door heeft ;)

@ Nieuwbegin: Hee wat vervelend zeg… Dat is ook echt niet leuk. Ik ken me nauwelijks voorstellen dat de ene zus zo met de ander om kan gaan… wat ontzettend balen zeg… In ieder geval veel sterkte en geniet van je eigen geluk.

@ Mikki77: Meid, wij hebben het ook direct verteld. Wij denken hier dat alles gewoon goed gaat en áls het onverhoopt mis zou gaan, dan kunnen zij ons ook steunen. En nu kunnen ze lekker meeleven in jullie geluk, niets mooier toch?!

@ Patrieske: Wat lief meid, maar verdrietig en bang? Dat kan ik me niet meer herinneren dan, ja, misschien heel snel even na het eerste telefoontje met de VK. Die vroeg de hele tijd of ik geen krampen had en zo en of ik geen bloed verlies. Dat maakte me wel een beetje bang. Maar nu ben ik er van overtuigd dat er niets met ons Hummeltje aan de hand is, ik heb gewoon alleen onwijs veel pijn in mijn rug. Nog één week wachten en als het dan niet over is, dan is het dus definitief BI…. En dat is wel balen, maar daar is niets aan te doen. Als die kleine maar gewoon blijft zitten, heb ik er alles voor over ;)
    Wat goed te lezen dat met jou alles nu een stuk beter gaat! En ook de verbouwing, dat die voorspoedig verloopt, dat is natuurlijk wel fijn he meid :)

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou nou, ik kan het allemaal gewoon niet meer zo goed bijhouden, heb zo goed en zo kwaad als mogelijk geprobeerd om te reageren.
    Hier nog steeds geen kwaaltjes, alleen iets heel geks: Ben al 3 nachten op rij wakker geworden van een mega pijn in mijn baarmoeder en als ik dan even wakker was 2 minuutjes of zo en dan was het weer weg. Iemand hier ervaring mee?

18. naomiadaeze

naomiadaeze Actief lid

12 mei 2008
    109
    0
    0
    Hey meiden,

nou heb het gister aan mun baas vertelt en ze vond het hartstikke leuk en nu weet iedereen het op mijn werk ook die hebben me ook allemaal gefeliciteerd. :D

Groetjes vera

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

nou gisteren aan onze ouders verteld. En ow wat was dat leuk om te doen zeg!

Mijn schoonouders, die sprongen gelijk op, om ons te feliciteren. Erg leuk.

Mijn ouders: mijn moeder kon het niet goed lezen, dus pakte haar leesbril, toen ze de bril opdeed zag ze ook de zwangerschapstest en terwijl ze dus de tekst begon te lezen begon ze te huilen.
    Ze vroeg: is dit van jullie? Dus wij: Ja, dit is van ons. Zij: Echt waar? Wij: JA.
    Toen ging ze nog meer huilen en drukte ons zowat fijn van de blijdschap.

Ook mijn vader liet een trillend lipje zien (huilde nog net niet). Hij drukte me ook zowat fijn.

Ze zijn echt zooooooo blij voor ons.

Mijn moeder zei gelijk: qua verjaardagscadeaus gaat niemand daar meer overheen. Hahahahahaha.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Kreun, heb ik een heeeeeel verhaal getypt, wil ik het plaatsen valt de verbinding weg en is alle tekst weg. Grrrrrr...
    NOu ja, later nog een keer.
    Nu eerst aspergesalade maken anders is die niet koud voor vanavond.

Deel Deze Pagina