Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties, voel me helemaal jarig! Is sowieso een hele mooie verjaardag. 2 jaar geleden vroeg hubbie mijn ten huwelijk op mke verjaardag was ookal zo leuk.
    Heb er ook last van dat ik niet weet wat ik moet eten. Heb nergens trek in maar wel honger!
    Ook vind ik heel veel dingen stinken. Hubbie zat net brood met gekookt ei te eten, ècht heel smerig haha!
    Fijne dag allemaal ik ga me klaarmaken voor een huis vol visite!

2. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    @Rima.... Gefeliciteerd! Hoop dat je een goede verjaardag hebt. Doe je voorzichtig met ei eten...?
    alleen heeeel goed doorkookte eieren he.

Ik wilde net zelf een eitje bakken, en ja hoor hij was niet goed meer.
    Terwijl er op het pak staat tot 1 juni!
    Manlief had bijna zijn broodje ei op,
    en stond even later voor het toilet alles er weer uit te spugen. Bah. :(
    Maar toch blij dat ik nog geen hap gehad had haha.

Ik heb ook erg behoefte aan gezond.
    Maar ik llust zowieso geen snoep.... dus dat scheelt.
    En ja ik heb ook een jus d'orange tik ;)

Ik heb mijn schoon en ouders al verteld dat ik zwanger ben.
    Maar mn schoonouders waren op vakantie, dus over de telefoon.
    En mn ouders op moederdag, ook over te phone.
    Dus ik heb hen allemaal nog niet in het echie gezien.
    Dus wel spannend en leuk om hen gauw te zien.

Oh ja! morgen mag ik weer een zs test doen.
    Want die dame van moeders voor moeders komt langs.
    Heerlijk idee, hoef ik zelf geen testen te kopen haha. ;)

Nou geniet,
    xcobi

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Jij ook al? Ik had net nadat ik mn laatste bericht had getypt ook ineens geen verbinding meer......toevallig bij at***home? Doet de laatste tijd zóóó stom....Gelukkig was bij mij mijn verhaal nog net geplaatst...

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhhh emotionele trut die ik ben.....tranen staan in mijn ogen bij het lezen hoe ze hebben gereageerd.....sniffff.....
    Wij hebben net besloten om het volgend weekend aan mijn moeder te gaan vertellen....goede smoes om naar groningen te gaan (wij wonen in alphen aan den rijn...stukje rijden dus) is dat we de foto's van ons trouwen willen laten zien die tot nu toe door een vriendin zijn gemaakt...hehehehehe.......
    Gisteren van een vriendin twee kleine rompertjes gekregen als zwangerschaps kadootje....zoooo lief!

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @rima: gefeliciteerd! Sterkte vandaag met je visite....

@cobi: heb jij dan nog steeds de drang om testen te gaan doen...? Ik had dat na twee testen echt wel gehad....Hoef nu echt niet meer, weet wel heel zeker dat i zwanger ben, voel van alles gebeuren in mn lichaam en met mn ongi was ik altijd eerder te vroeg dan te laat, heb volgens mij nog nooit mn ongi te laat gehad...En heb nog steeds geen bloed verloren dus ik weet het echt 100% zeker.. Misschien komt het daardoor....

@iloveandres: Herkenbare reactie...echt superleuk om te doen he? Kan je nog dagen van nagenieten....Tenminste dat had ik wel, die blijdschap bij de "bijna" nieuwbakken opa en oma is echt goud waard.

@naomiadaeze: *pfoei lastige naam heb je....* Leuke reactie van je baas! Wees er maar blij mee zoveel bazen zijn er niet die het leuk vinden als hun werknemer met dat nieuwtje komt.

@Yvette: Ken het wel hel af en toe ook scherpe pijnscheuten in de buurt van mn baarmoeder, heb alleen net ergens hier op het forum (dit topic) gelezen dat dat kan zijn dat je baarmoeder aan het groeien is, dus dat is dan erg positief...Als je het niet vertrouwd zal ik gewoon even naar de vk gaan. Hoe is het met je rug en bekken? Nog steeds zoveel last?

@re81: Volgens mij is het niet erfelijk hoor, tenminste dat heb ik op school geleerd (deed verzorging en in het stukje wat ik moest leren over kraamzorg e.d. hebben we het daar ook over gehad) een miskraam heeft niets erfelijk alleen er is tijdens de bevruchting of tijdens de innesteling niet goed gegaan. Als je het niet vertrouwd eventjes opzoeken of navragen bij jej vk, lijkt me wel geruststllend voor je. Succes!

Ben ik nog iemand vergeten? Sorrysorrysorrysorry!

6. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    pff meiden ik kom me vanavond wel weer melden!
    heb gisteravond vrijgezellenfeest gehad en we lagen er om 2 uur pas in en als je dat niet meer gewend bent dan hakt dat er in!
    gelukkig is zoontje lief goed moe van de logeerpartij en ligt er al bijna 1,5 uur in!

tot vanavond en anders morgen!

7. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    @Nettie, ja ik vind het wel leuk om nog eens een test te zien.
    Ik heb namelijk 2 testen gedaan. Bij de eerste zag je amper wat,
    en de dag erna de 2e test, die was ook niet zo dik.
    Zie mijn album.
    Het lijkt me heerlijk om een dikke vette streep te zien ;)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja, ik geniet er ook nog steeds van hoor. Als ik er weer aan denk, dan moet ik gewoon weer glimlachen.

Jullie kletsen hier allemaal wel veel zeg! Ik kan het niet eens bijhouden. LOL.

@ Rima: GEFELICITEERD MEID!

@ googychick: hoezo emotionele trut? Valt wel mee toch? Ik heb dat ook heel erg vaak en dat komt gewoon omdat ik erg gevoelig ben.
    Ik huil zo met andere mensen mee, zelfs als ik ze niet ken....

@ de rest: mijn mannetje is net weer thuis en ik heb hem gelijk even naar boven gestuurd. Ik heb vanmiddag namelijk 2 slaapkamers helemaal opgeruimd en 2 vuilniszakken weggegooid. Is nu weer mooi leeg.

De kinderwagen heb ik de banden van opgepompt en de inhoud zit nu in de wasmachine.
    We hebben toen we naar dit huis gingen, de kinderwagen van mijn tante gekregen, is maar 5 keer gebruikt met mijn nichtje, omdat hun buggy stuk was. Deze kinderwagen word straks namelijk omgetoverd tot buggy.

Maaaaaaaarrrrrrrr, heel misschien dat ik er nog 1 bij koop, met zwenkwielen en dat ik deze dan bij mijn ouders neerzet ofzo...

Ik kijk nog wel even.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hai meiden

ik zie er tegen op om het mijn schoonouders te vertellen
    we hebben een beetje problemen met elkaar ik denk dat ze niet blij is voor ons
    maar we maken ons nog niet druk dat kmt later wel

groetjes

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Komt vast helemaal goed meid.
    Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar komt vast goed.

En inderdaad: vooral niet druk maken....

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeilijk hoor........hoe kan je nou niet blij zijn met een kleinkind......sterkte ermee en vergeet een ding niet: laat je geluksgevoel er niet door bederven wat anderen zeggen

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Na gisteren bijna geen klachten te hebben gehad ben ik vandaag dubbel moe en dubbel misselijk.............ik was om 11.00 wakker mart was met de kleine man al uit bed gegaan en ik kon blijven liggen,later is Noël met zijn grote nicht meegegaan en ben ik nog even gaan liggen dat wa som 14.00 en werd om 16.00 wakker jeetje zeg en ik ben nog moe :confused: .

@ ib 22....................Je hebt je vrijgezellenfesst gehad meid,je was best laat thuis zeg je...................maar vertel wat ben je allemaal wezen doen?
    hahahahah hoezo niwschierig :oops:

@goofychick..................je vroeg waarom sommige al een vroegere echo krijgen,ik kan alleen voor mijzelf antwoorden,maar bij mij komt het door wat er met Zoë* is gebeurt en omdat ik met hulp zw ben geworden,het is daalijk de bedoeling dat ik de normale controles ga krijgen als ieder andere onder een gyn,daar kiezen we zelf voor en dat ik dan wat hopelijk meer kan genieten..........

@ tacha........................Ja meid als je zo moe bent en er is zo'n kleine dame op bezoek dan gaat dat ook erg moeilijk meid,en dan kan je het beter niet meer doen,maar meestal gaat de moeheid weg na een week of 13 is mij verteld.............................wat leuk dat je al kadootjes hebt gehad leuke sokjes en een angenda.................

@ ramona 0309......................Wat leuk dat iedereen zo heeft gereageerd meid,dat is erg fijn he,zeker naar de vorige keer...................ja wie weet meid,misschien zijn het er ook wel 2 :) .............nou hahahahha een polletje opgezet :rolleyes:

@ rima 81.....................meid ik snap dat je in paniek was dat zou ik ook zijn meid................gelukkig is het allemaal goed nu,misschien een late innesteling dat kan,dat hoor je volgens mij wel vaker........................Gefeliciteerd nog met je verjaardag meid..........

@ cobi...............Ja ik heb er ook erg last van meid van die moeheid,gisteren viel het wel mee maar vandaag is het weer hopeloos :(

@ winnietje..........................hahahhaha ja dat zouden we wel kunnen doen,dat werd noël toen ook op zijn site hahahahhah.

@ nieuwbegin................fijn omte lezen meid dat je klaar bent met het gezeur met je fam,misschien wel de juiste keueze voor jou meid......maar geen zorry zeggen dat is nergens voor nodig als jij je hart wilt luchten meid moet je dat gewoon doen hier...............wat leuk zeg dat je naard e tOppers bent geweest,hoe was het meid?

@ Simply Me ...................Nou meid dat is al een flinke knul en een flinke meid,en dan nog zo'n kleintje,doet je dochter erg moederen :)

@ Re 81................Wat leuk om te lezen hoe je moeder reageerde echt super meid....................je vraagt of ene vruchtzakje erfelijk is....volgens mij niet ik heb het ook gehad en het is gewoon dat het vruchtje al meteen heel kort in de zw dat het is mis gegaan maar de vruchtzak niet wil loslaten en die blijft dan zitten...................meestal door medicatie of een curretage word het dan verwijderd...................maar volgens mij is het niet erfelijk hoor meid,ik had gewoon pech zeiden ze tegen mij.......

@ Nettie..........................ja dat vroeg ik van de meloen ;) dus toch nog wel iest onthouden toch :) ....................nee ik heb dat niet dat iets vies ruikt want dan eet ik het ook niet op,ik ben best erg in die dingen :oops:

@ Yvette...............Was ook een tijd geleden dat je dat zei,inderdaad was het toen met de vk meid,maar goed beter toch dat je het niet meer weet meid,want dat betekent dat je je goed voelt :)
    Nou meid ik hoop dat ze je met middel van oefeningen toch wat van je pijn kunnen verlichten.............en inderdaad wat je zegt meid je hebt er alles voor over voor die kleine maar dat is niet altijd even fijn natuurlijk...................nee ik weet niet wat dat is,misschien lig je dan in een bepaalde houding ofzo,dat heb ik wel gehad en moet dan echt van mijn zij afliggen.............niet omdat het pijn doet maar onprettig is zal ik maar zeggen

@ patricia.............meid ik krijg tranen in mijn ogen als ik je beirchtje lees van je ouders wat liefffffffffffffffffffffffffffffffff

@ Black Daliya.....ik snap je gevoel meid,ik heb het ook niet aanmijn schoonmoeder verteld maar Mart is dat zelf gaan doen,ze heeft meestal weinig interresse en heb dan geen zin om nep te doen daar doe ik niet aan mee..........ik heb verder ook niets van der gehoord hoor....

Nou meiden ik ben weer bij,ik ga lekker soep eten bij mij moeer en Mart en noël ook en dan vanavond lekker mijn series kijken :)

13. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    ....
    zijn jullie ook zo moe de hele tijd?

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ libra: alleen maar......kan wel een hele winterslaap slapen..... ;)

15. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    ja ik ook, maar ik denk dat het ook wel een beetje aan het weer ligt, want manlief heeft hetzelfde (of hij is gewoon solidair hihi)

16. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ik kom de avond niet door als ik aan 't eind van de dag niet even m'n ogen dicht doe...

Nou, ik hoop echt dat dat over gaat...

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep, geen energie, woensdag weer werken na 4 weken dus dat zal iid even weer wennen gaan worden....weet nu nog niet hoe ik me er doorheen sleep, 23 kinderen voor mijn neus......
    Net weer geslapen....mijn lichaam fluit me wel terug op het einde van de dag en luister er ook braaf naar. Mijn hubbie is iets surinaams indisch aan het maken maar pfffff ik weet niet of het goed gaat komen, reageer nu al op de lucht....arme ziel!

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @black daliya

Ik herken het, met mijn ouders dus.. Wij willen na 4juni ( het weekend van 6 juni)als we het hartje hebben horen kloppen het ana zijn ouders vertellen, nou ja moeder en Tante. Maar of en wanneer ik het aan mijn ouders vertel? geen idee.

Verder kijk ik er van op dat iederen of moe, of misselijk of niet weten wat te eten... Ik heb echt echt nog helemaal nergens last van...
    Nou ja misschien wel, ik heb juist GEEN trek in eten en eet ook niet zo veel...

Af en toe wel een enorme steek, maar verder nada...

Is het ook redelijk gewoon om juist gene eet lust te hebben?

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij was in het begin van week 5 ook niks aan de hand.....maar ik ga helemaal volgens het boekje....ze zeggen dat gemiddeld je aan eind van die week misselijk kan worden.......nog op 5wkn en 6 dagen begon het.....net wilde ik aan tafel zitten en iid de geur gaf bevestiging ik ging bijna over mijn nek.....zit nu aan mijn donker donker bruine boterhammen met kaas (geen kaas van de kaasboer want die melk is niet gepasteuriseerd) en komkommer.
    Ga ze ff oppeuzel.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou ik dacht dat ik genoeg had geslapen vanmiddag maar toch niet,ga daalijk lekker in bed tv kijken en morgen begint de gewone week weer en dan hoop ik dat ik niet zo moe ben 8)

Deel Deze Pagina