Ramona, als je twijfelt zou ik zeker de vk bellen! Daar zijn ze voor. Succes! Heb echt last van moeheid. Gister lag ik er voor tienen in en vanochtend zeven uur wakker, heerlijk geslapen. Gelukkig gaat t met Sophie stukken beter en kunnen we doorslapen. Heb net even lopen schoonmaken en voel me alweer brak. Ben elke keer weer erg blij zulke duidelijke symptomen te hebben. Voel me zo op en top zwanger Vorige zwangerschap (die in mk eindigde) had ik ook zo'n ander gevoel. Nu durf ik gelijk vooruit te denken, veel zekerder/rustiger etc. Vanochtend m'n laatste twee testen die ik nog had liggen gedaan, een digi cb en matcare. Er kwam weer snel zwanger te staan en de matcare super vet Heb ze nog even op de foto vastgelegd voor 't plakboek later Wat een heerlijke weer dit weekend en komende week Geniet ze! xx Sophie
goeiemorgen, ik ben gister zo stom geweest om een test te doen was de kelderkast aan het opruimen en kwam toevallig nog een test tegen (had s ochtends nieuwe besteld) dus dacht ach voor de gein proberen had dus echt niks verwacht is nog veel te vroeg maar tot mijn grote verbazing kwam er een 2de streepje dit kan toch niet zo vroeg ? staat foto in me album durf hier eigenlijk ook nog niet om me hier aan te melden omdat ik nu nog 5 dagen moet tot me nod. sophie super dat het met de kleine beter gaat heb jij ook beetje rust kan je wel gebruiken nu denk ik haha. groetjes een verwarde joyce
Als het goed is ben ik 8 Januari uitgerekend Heb gister een test gedaan, 2 dagen na mijn NOD.. En 2 dikke strepen.. Heb helemaal geen symptomen alleen beetje zeurderige buik-rug pijn.. Dus ik dacht mijn ongie zet nog door.. Ik had een prediktor test en die hoeft alleen maar 2 streepjes te geven... dus geen kruisje zoals ik gewend was.. Ik heb er wel 100x naar gekeken.. maar het klopt echt! Leuk dat er al zoveel januari mama's zijn
joyce26, ik zie toch ook echt een 2e streepje dus gefeliciteerd. belly82, ook van harte gefeliciteerd. gisterenavond ging ik om 12.00 uur naar bed, en om 03.00 uur weer klaarwakker.... heb daarna nog 2 uur wakker gelegen want ik kwam niet meer in slaap... moet niet gekker worden en wanneer begint het symptoon "erg moe zijn" dan? fijne dag allemaal! geniet van de zon!
nieuw zwangeren gefeliciteerd! Lob Als je een paar van zulke nachten achter elkaar hebt, begint voor jou ook snel het symptoom "erg moe zijn".... Tja iedereen is anders he?! maarja.. zo'n pretje is het niet, moe zijn hoor.... moet trouwens zeggen dat ik er (nog) geen last van heb... kan trouwens wel goed slapen, maar rare dromen..... komt denk ik ook omdat ik het warm krijg.... Was met mijn eerst zwangerschap ook pas later moe... kan gelukkig goed vergelijken, heb in het begin van mijn vorige zwangerschap een dagboek bijgehouden.... was toen 8 januari uitgerekend en nu 3 dus.. is makkelijk vergelijken ook! xxmona
Ja Joyce : Ik zie 'm ook hoor. Alvast van harte gefeliciteerd en nu over een paar dagen nog ff testen en dan krijg je vast een dikke vette streep. Het kan best hoor.... een streep zo vroeg. Ik was net na mijn eisprong al misselijk (door het HCG-hormoon), dus had wrs ook wel eerder kunnen testen. Belly : Van harte gefeliciteerd meid! Voeg je jezelf nog ff toe aan het lijstje? En blijf nog maar lekker een paar x extra kijken naar die test hoor.... Iob Tja, het 'moe zijn' komt vanzelf hoor. Inderdaad nog een paar van zulke nachten, haha. Hoewel ik ook moet zeggen dat ik nu sneller en vaker moe ben dan bij de eerste. Toen kon ik tot een maand of 7 de hele wereld aan. Nu ben ik al bekaf als ik even iets in huis heb gedaan. Maar ja, ook niet zo raar.... als er nog zo'n kleintje rondkruipt. Ramona : Ik zou ook de vk ff bellen hoor.... Voor de zekerheid! Tascha : De muren in je huis kun je rustig sauzen (is op waterbasis), maar de kozijnen/deuren etc. (dus lakverf) kun je echt beter niet doen! Sophie : Wat is het slaapritme van (kleine) Sophie dan nu? Haha, en ook alweer 2 testen versleten.... Het is echt zo meid! Fijn dat je nu zo zeker/rustig bent. Ik moet zeggen dat ik af en toe best onzeker ben.... Of alles wel goed gaat daar binnen. Ben sinds een paar dagen weer gestopt met roken (sinds de test), maar heb daarvoor nog wel redelijk wat gerookt en ook gedronken. Kan me nog herinneren van de vorige keer dat de VK zei dat dat niet zoveel uitmaakte (want je weet het gewoon niet), maar dat ze wel blij was dat ik toen niet meer rookte en/of dronk. Nu ben ik toch wel bang.... dat het toch wel schadelijk is voor die kleine.... Hoe denken jullie hierover?
07Brit: ik ga ook idd enkel de muren doen, de rest doet mn vriend wel .. Ik ga geen risico's nemen Over je bezorgdheid: ze zeggen dat je beeb de eerste 5 weken nog geen bloedband met je heeft, dus het zal wel geen kwaad kunnen, probeer nu idd zo goed mogelijk te eten/drinken/leven en dan is alles goed Meiden ik heb er sinds vandaag een symptoom bij.. Ik ben zo ontzettend MOE! Kan dat zo vroeg al? Ik kan echt elke moment gaan slapen, echt alsof ik dagen ben wakker gebleven. Heb al 2x een dutje gedaan vandaag Maar nog blijft die vermoeidheid. Daarnet 10 min met de honden buiten en het leek alsof ik een marathon had gelopen, ik was kapot! Ben ik nu raar of kan het echt zo vroeg al?
Vraagje: ik heb net de uitslag van de bloedtest gekregen en die was 120. Volgens de labo-dame ongeveer 4 weekjes dus. Maar is dit niet wat weinig? Op tabellen op het internet vind ik veel hogere cijfers
http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm deze tabel heb ik gevonden, dan zit ik wel goed, toch? *ik hoop het zo!*
Goedemiddag! Joyce26, ik zie ook een tweede streep hoor. Heb helemaal geen kwaaltjes tot nu toe, heb heel veel energie en kan alles eten wat los en vast zit. Hoop alleen dat het zo blijft. Groetjes Taby.
bedankt meiden, al kan ik zelf nog niet echt blij zijn ik vraag me steeds af kan het niet dat de test het gewoon verkeerd heeft en al dat soort dingen morgenochtend maar eens testen met ochtendurine als ie dan ook posi is (vanmiddag nieuwe binnen gekregen) dan ga ik er heel langzaam wel in geloven denk ik haha kwaaltjes heb ik iedergeval genoeg missenlijk tot kokhalzen aan toe veel plassen moe maar niet in slaap kunnen komen s avonds (overdag wel zo in slaap kunnen vallen) een brok in me keel en vlindertjes gevoel in me buik. mocht het echt zo zijn dan ben ik rond 15 jan uitgerekend zou wel heel apart zijn me oudste dochter is van 19 jan 03 me jongste dochter van 13 jan 05 haha en me zoontje is dan het buitenbeentje want die is van september hihi. groetjes joyce
Eigenlijk is het heel raar ik was vorig jaar op 14 januari uitgerekend joyce en nu zit ik al weer te wachten vreemd zou binnen een jaar 2 kids kunnen krijgen ha ha maar ook een beetje oeps als ik er aan denk... Hoe is het sophie en gaby?
Volgens de tabel die jij aanhaalt zijn bij 4 weken HCG-waardes gemeten tussen de 3 en de 426, met een gemiddelde van 37. Als je 120 had, zit je dus een stuk hoger dan het gemiddelde, lijkt me prima in orde, toch!
Merelrosie, van harte gefeliciteerd! En heel gezellig dat je hier lekker mee komt kletsen. Groetjes Taby.
Klein vraagje tussendoor welke dag hebben jullie getest en met welke test nog verschil in uitslag van verschillende testen? enz ben beetje benieuwd alvast bedankt meiden!
Ik heb 3 dagen na nod dag getest. Dit omdat ik mijn ei gevonden heb op dag11. Dus terug een korte cylus. Gewoon een test gehaald van het kruidvat.