woop: balen zeg dat je weer een slapeloze nacht hebt gehad! Fijn dat je nu voor jullie zelf een keuze hebt gemaakt! Kwek: spannend meid hoop dat het snel doorzet! Hier zojuist de vk gebeld had ineens weer veel rose slijmverlies sinds gisteren avond. En het rommelt weer ontzettend veel harde buiken! Ik dacht ik bel even omdat ik wo gestript ben en toen veel bloedverlies had en daarover gebeld had en diut moest gisteren over zijn. Nou dat was 's morgens helemaal weg maar gisteren avond begon het weer en heel de nacht rose slijmverlies. De vk zei dat het een naderende bevalling kan betekenen of dat alles nu nog beter verweekt en evt al meer ontsluitign krijg. Dus op zich positief. Mocht ik me vanmiddag nog druk maken dan komt de vk even kijken.
1 Woops 41 2 Angelic 40+6 word 23-01-2010 ingeleid! 3 dehaan2009 40+5 4 Marleentje 26 40+4 5 Ellen1989 40+4 6 Saar84 40+1 7 Niene 40 8 Sara86 39+5 9 Stampvamp 39+ 4 10 Marrie28 39+4 11 Momae 39+4 12 Marieke1980 39+4 13 Kwek 39+3 14 Balleke 39+1 15 Djuke 39+1 16Mecha 38+6 17 Nickyz 38+6 Ik heb iedereen even een dag vooruit gezet! Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend. Mocht je het wel weten en het mag op de lijst dan hoor ik het wel! Miss nog meerdere meiden die nog moeten bevallen. Hoop dat het lijstje steeds minder word...
Balleke: vervelend he die voorweeen! Helaas heb ik die al vanaf week 34 en weet dat het helemaal niets zegt. Dus ga er ook vanuit dat er hier verder weinig gaat gebeuren vandaag! Hier doen we dus ook maar lekker rustig aan beetje bankhangen en lekker op zp rondsnuffelen!
grrrr, vanochtend met wekker opgestaan, Jakob gevoed, omdat de lactatiekundige om 9.00 zou komen, en om half tien nog niks. Mail gecheckt en ja hoor, heeft ze gisteren om 21.45 gemaild dat ze alleen later kan komen, tussen 10 en 11, en of we even willen bevestigen dat dat goed is. Baal als een stekker, vooral omdat ook de 'kraamhulp' vanaf 12 uur kan komen, wil echt neit dat ze er alletwee tegelijkertijd zijn. Ben ook bang dat de lactatiekundige nu helemala niet meer komt omdat we niks bevestigd hebben,m aar wat denkt ze dan, om 21.45 lag ik allang op bed, waarom stuurt ze geen SMS?! Voor niks vroeg opgestaan, en misschien komt ze nu dan ook wel helemaal niet. BAAL GIGANTISCH
CHevenne, wat wordt ik vreselijk boos van jouw verhaal. Ik heb zo met je te doen, wat een verschrikkelijke rotsituatie zitten jullie in! Hoopd at je toch wat hulp kunt krijgen en jullie deze moeilijke dagen doorkomen. Hele dikke knuffel aan jou!
woops wat balen dat je weer zon klote nacht gehad hebt hopelijk kun je wat bijrusten vandaag! kwek spannend! ik hoop dat het snel op gang komt en dat je manneke snel thuis is haha die 3 dagen zal die idd wel niet halen succes marleentje ik hoop dat het idd teken van naderende bevalling is balleke balen dat je zon voorweeen hebt weet er alles van is maar niks tenzij het doorzet natuurlijk chevenne ik vind het echt schandalig... is hij niet lid van een vakbond ofzo?? of iets waar hij ondersteuning kan vinden? bedoel ken zijn werksituatie niet weet niet wat voor bedrijf en hoe het daar werkt allemaal maar als je ergens recht op hebt lijkt het me toch dat je het uiteindelijk voor elkaar moet krijgen ... ik vind het echt niet normaal!!! lijkt me ook vreselijk dat ie nu daar moet gaan staan te werken terwijl ze zo met hem omgaat misselijk mens dat het is bah bah.... sterkte !! lynd das idd wel een beetje raar om dan een mail te sturen hallo je zit met een baby dikke kans dat je het niet meer leest natuurlijk... beetje raar.. hopelijk komt ze wel gewoon! hier woui k vandaag rustig aan doen maar mn beste vriendin belde gisteren avond heel voorzichtig kun je als je wil en nog kunt he (ik voelde de bui al hangen haha) morgen op de kleine passen van 9 tot 12.. ik zo ja als je niemand anders hebt ok maar hij is de laatse tijd erg druk en vervelend als ik hem zie en ik zag het eigenlijk niet zitten dus heb dat ook eerlijk gezegd (kan daar laatste tijd best slecht tegen omdat ik er zelf doorheen zit ) maar ze had hem goed geinstrueerd lief te zijn voor mij en goed voor MIJ te zorgen hihi en tot nu toe gedraagt ie zich voorbeeldig en ik kan ook altijd op haar bouwen dus ik denk als ze niemand heeft dan maar wel ben al blij dat het geen hele dag is haha want ik had toch wel wat dingen die ik vandaag moest regelen... maar goed dat komt straks wel... wel slim om de lijst idd elke dag ff te updaten en dag vooruit te zetten .. zo blijft ie echt up to date
ja hij is lief en over 1,5 uur komt moeders al terug maar die had dr sleutels vergeten dus zit hier nog wel smiddgas maar goed dan kan zij hem corrigeren he als ie lastig is hihi ik wilde buikfoto plaatsen maar foto is te groot dus lukt niet...
Zo stilaan is het op gang aan het komen. Sinds 9h nogal onregelmatig krampen, soms 5 min tussen, soms 15. Vriendlief is ondertussen thuis en nog wat slaap aan het inhalen van de vorige nacht Denk dat we rond 11h vertrekken naar het ZH, op ons gemakje...
@ chevenne jeetje meid inderdaad schandalig!!!.. wel heel fijn dat je moeder en zusje kwamen/ zijn komen helpen alle hulp is welkom . ennuh flauwgevallen heb je daar de dokter wel over gebeld?? jeetje wat eng zeg bah!1 knuf en sterkte @ kwek owwh heerlijk meid je mag bijna bevallen toi toi toi heel veel succes en stuur wat van die weeen deze kant op hihi @ woops knuf voor jou meis echt naar inderdaad.. duimen dat het snel begint @ balleke ook nog geen tekenen dus?? pff hier hetzelfde gister flinke voorweeen om de 10 minuten maar verder nada @ marleentje owwh spannend bloed // roze verlies is meestal wel een goed teken en je had al 2 cm dus joehoee dat het moge doorzetten vandaag @ lynd heel vervelend meid ... maar ik hoop dat ze wel komt en je wat kan helpen want zo is ook niks @ stampvamp nee inderdaad gelukkig geen hele dag 3 uurtjes is wel te overzien gelukkig gedraagd hij zich keurig hihi @ mezelf .. vandaag tot nu toe een betere dag .. ben het nog steeds wel zat 10 keer wakker door de pijn in me rug .. kon niet op me rechterzijde slapen alleen links of op me rug .. maar op me rug word ik na een tijdje benauwd van ergggg vervelend maar goed ik voel me redelijk uitgerust.. vandaag me haar maar is doen en misschien wat opruimen verder weet ik het nog niet .. wachten op de centjes .. heb namelijk eergister een auto gekocht dus totaal bluttt nu
Zo ben ik weer. Heb nog heerlijk geslapen zeg, van half 7 tot kwart voor 10. @kwek, Jemig, je gaat me inhalen als bij jou de vliezen zijn gebroken. Was niet de afspraak van het lijstje he? :x (grapje) Spannend zeg, is het al aan het rommelen nu of niet? O lees net dat het op gang aan het komen is. Succes meid. @chevenne, Wat naar allemaal bij jullie zeg. Jij ook beterschap. @balleke, Ja die voorweeën praat me er niet van. Hopelijk doet jou lichaam niet zo vreemd als de mijne en dat het meteen wat betekend. Hier is het gewoon al weken aan een stuk met ritme en soms geen ritme. Om de 10 of 5 minuten is hier geen uitzondering, maar ze geven mij geen ontsluiting. @hier, Alles rustig, veel bekkenpijn en ben vandaag 41 weekjes zwanger. (joepie) euhm not! :x De rest weet ik even helemaal niet meer, allemaal maar een knuffel van me.
@Kwek: Wat spannend!! Zou willen dat bij mij de vliezen braken, dan weet je tenminste zeker dat het gaat beginnen! @Chevenne: Dikke knuffel! @Lynd: Is ze nog gekomen? Hoop het echt voor je.. @hier: sinds gistermiddag last van buikpijn, maar 't lijkt niet echt op weeën (denk ik ) 'T is meer alsof m'n hele buik gevoelig is en af en toe en soort zere steken. Herkent iemand dit?
Lynd,hoe is het nu met je,voel je je al wat beter?? Mecha hoe is het in het ziekenhuis gegaan gisteren??Oh ik lees het al,blij dat er nog genoeg vruchtwater was en je maandag al weer terug mag,ze houden je nu gelukkig wel heel goed in de gaten! Densie,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ryon Blaine,hihihih ja die kleintjes wetenal precies wat ze willen,fijn dat alles zo goed gaat met jullie Chevenne,oh wat een rotmens die baas,ik kan dit dus echt niet begrijpen,en ik heb zo met je te doen! Ik zou het liefst nu naar je toekomen en je helpen,waar woon je eigenlijk??? Wat blaine heeft neergezet,klopt als een bus,idd de vakbond of een rechtsbijstand verzekering inschakelen Angelic,wat spannend,zet hem op! Marieke1980,welkom hier! Hilli,ja dat was ik,met de bad vraag maar ik mag helaas zowieso niet tot mijn volgende controle,omdat ze bang zijn dat de boel nog openstaat zeg maar en ik weer een infectie krijg dan. Ja hoor je mag best een kruik,hier is het 20 graden en ze vind een kruikje heerlijk,anders wil ze niet in haar bedje slapen. Eleni,ik ga ook weer ongesteld worden,voel het aan mijn buik en rug,helaas pindakaas Woops wat een prachtig mannetje zeg! Rebbel,ach meid wat naar hopelijk is luna snel weer thuis,sterkte Kwek,oh wat spannend,hopelijk is je vriend op tijd terug! oh fijn hij is thuis,zet hem op!! Hier,ik heb vannacht heerlijk geslapen,Alain heeft de voedingen gedaan,want ik was echt bekaf,nu gaat het prima,ik ben net bij de ha geweest,ivm met moedervlekken die behoorlijk ngroot waren geworden,en donker,dus die gaan ze laten bekijken door dermatoloog en weghalen. Ik ga nu even naar mijn oma en vanmiddag naar ankje,dus zie jullie vanavond weer
O meiden wat spannend, al dat gerommel in die buikjes! Hier ook weer een slapeloze nacht met continue harde buiken. Blegh. Als ik nou zeker wist dat ze ook écht wat deden... Knuffel!
@chevenne sterke meid. en wat naar zeg..pfff @Woops wat **** dat je pijn hebt aan je bekken. Lijkt me niet prettig. Je beebje moet gewoon maar snel komen je neefje is er al..hop hop (miss help het wel) @Kwek ooow wat spannend zeg. @Mecha Fijn dat je betere dag hebt. @Stampvamp..haha kan je al vast wennen... grapje he.. Hier net even wat geslapen op de bank. maar de voorweeen troken niet echt weg, maar ze zijn ook niet echt sterk of zo. Word ook zo schijtziek van die weeen..haha heb er al vanaf week 35 last van en daarna niet meer en nu komt het weer terug. Gelukkig niet in de avond/nacht dus dat scheelt. Ik trek me niks aan van die K*T weeen (sorry moet effe kwijt) Ik zal toch wel overtijd lopen heb ik nu besloten. Dus ga zo lekker eten en me aan kleden, want loop nog steeds in mn badjas..haha Dat is dan wel een voordeel van zw verlof het mag allemaal.. En dan op de fiets naar het winkelcentrum. Morgen een 2e auto'tje erbij..
@ sjees heerlijk dat hij vannacht eruit is gegaan en je ff kon bijtanken .. moedervlekken?? mhh jeuken ze ook?? nou ben benieuwd wat de dermatoloog zegt
@balleke, Nou wat verlang ik daar nou naar, om gewoon op de fiets te kunnen stappen en naar het winkelcentrum te gaan. Ik ben al kapot als ik de trap op loop of de straat wil uitlopen. Mannetje heeft mij trouwens gisteren in het ziekenhuis met z`n invalidekar door het ziekenhuis gereden toen we naar Milan gingen kijken. Ik kan echt niet meer zoveel lopen. Roest helemaal vast.
@ woop wat erg zeg. Moet er niet aan denken. Ik vond vroeger mn gebroken been/enkel al erg...:x Laat staan wat jij nu hebt en ook nog auw hebben..knuffel meid.