@ Ankje, jeemig wat heftig zeg, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent, gelukkig is alles goed met jullie. @ Woops, buikpijn onderin lijkt me een erg goed teken, dat had ik ook en in notime volledige ontsluiting zet hem op meid! Ik ga nu slapen en wil morgevoreg babynieuws zien, duim voor je
hoihoi, Was jullie bijna kwijt, zie dat er een deel 2 aangemaakt is. Had verwacht toch al een paar namen tegen te komen bij de bevallingslijst, maar helaas zijn er een aantal nog steeds aan het wachten. Sterkte voor jullie !!! Ik heb nauwelijks teruggelelezen, maar las een heftig verhaal van Ankje. Wat een toestand zeg!! Gelukkig is alles goed gekomen!! Even een ego-berichtje: Hier gaat alles goed. Ik ben nog wel veel moe en heb daarom 2 dagen extra kraamhulp gekregen. Dit ook, omdat ik ivm 3 nachten in het zh 3 dagen minder zou krijgen. Hiervan gelukkig dus 2 terug. Noa doet het erg goed, heeft de afgelopen 2 nachten al 6 uur aan een stuk geslapen!! Ze heeft wel wat huilbuitjes (zoals nu ), maar daar komen we samen wel uit. De bv gaat ook supergoed. In het zh zeiden ze al dat Noa een natuurtalentje is. We heeft ze thuis 1 dagje bijvoeding gehag (20 cc per 3 uur), omdat ze 7% afgevallen was. Na 1 dag was ze hierop al 60 gram aangekomen en mocht weer zonder verder. De laatste 3 dagen blijft ze stabiel op gewicht en dat vindt de kraamhulp prima. Heb nergens last van, geen kloven, geen stuwing: heerlijk. Lekker genieten dus samen. Nou, ik ga eens bij haar kijken, want ze begint weer te jengelen. Mijn man is het 'scheel eraf drinken', dus ben voor het eerst alleen thuis met haar, best spannend, maar gaat best goed. Verder is er gisteren een fotograaf geweest voor de foto op het geboortekaartje. Wordt echt super!! Ik zal een poging doen het hier te plaatsen, maar weet niet of dat lukt. Ook heeft mijn man via zijn werk contact met een atractieverhuurbedrijf, die supergrote opblaasbaby's verhuren. We hebben er voor 1 week 1 cadeau gehad, ding is 5 meter hoog!!! Stond er vanmiddag ineens een verslaggever vd plaatselijke krant voor de deur, die hem had zien staan en vroeg of we op de foto wilden voor in de krant. Er komt nu dus een foto van ons 3-tjes met de opblaasbaby in de krant. Echt lachen. Vond het eerst nix, maar is natuurlijk wel superleuk voor in haar 'ikke-boek'. Nou, ik blijf jullie nog ff volgen. Alle meiden succes!!
succes Woops. Bij mij begon het ook echt met buikpijn, had toen al ontsluiting van 1-2 cm. Wie weet, probeer morgen ff te kijken op hier.
Nog even een tip voor de meiden die aan het "rommelen" zijn en last hebben van slapeloze nachten....vannacht vanaf 02.00 uur wordt live op Ned 3 het benefietconcert voor Haiti in Amerika uitgezonden. Met heel veel bekende artiesten haha. Dus als ik niet kan slapen weet ik iig dat er iets op tv is .
gewoon Sanne: Jeetje! Wat goed dat je extra lang hulp krijgt. Is voor jou een lekker gevoel zeg. Lekker he, geen stuwing of kloven enz. Ik heb daar ook geen last van. Athans nog niet. Ik ben zelf voornamelijk aan het kolven want ik heb te weinig voeding voor een kind van 9 pond. Dat komt door de snelle bevalling. Maar ik kolf steeds meer. Vandaag al 20 cc in 2x kolven! Jonna drinkt zo 60cc weg. Hier: Jonna heeft lekker geslapen van 11 tot half 3. Helaas bleef ze na de fles een tijdje modderen. Ik bleef dus ook wakker, maar heb even lekker op de laptop de foto's kunnen doen. Jonna heeft net haar flesje gehad en slaapt nu heerlijk. Ik ga nu ook lekker slapen en hopelijk word ze pas om half 9 wakker. Ook nog even een leuke foto van Aylani (dochter van Sjees) en Jonna samen. Links is Jonna en rechts is Aylani Bekijk bijlage 45489
Ook nog even een foto van de handjes. Jonna lag haar hand vanzelf op die van Aylani. Echt zo lief!! Bekijk bijlage 45490
Bah bah ik ben gewoon nog zwanger. :x Nou zeg net tegen m`n mannetje, ik verwacht niets meer en maandag gaan we naar het ziekenhuis en gaan ze ons waarschijnlijk helpen. Heb wel heel goed geslapen op het 7x ofzo eruit moeten om te plassen. @ankje/sjees, Wat leuk zeg die 2 nu al bij elkaar en die handjes (smelt) @kwek, Wie weet krijgen we nog babynieuws van kwek, dat moet onderhand wel die had gisteren gebroken vliezen. Wie is haar buddy?
@ Kwek: Ik ben benieuwd of al nieuws is. @Ankeje/sjees Echt super lief.. (ik wil ook mn baby):x @Woops: he elke keer hoop ik op een bericht dat het begonnen is.. Hier is het al aardig afgezakt.. Ik had de hoop omdat de hele dag bezig was en omdat ik me zo moe voelde. Vandaag auto'tje halen....
Goedemorgen dames, Hier helaas ook nog zwanger! Ik had gisteren al gepost dat ik gisteren avond ruim 1,5 uur weeen had om de 5 min. Daarna viel het stil. Vanacht daar in tegen begon het weer. Allen heel onregelmatig de ene keer om de 10 min dan om de 5 dan om de 3 dan een half uur niets en het begon weer. Nu nog steeds maar dus zonder reglemaat. Wel worden ze steeds krachtiger. Maar die niet regelmatig. Heb zoiets van kom zet door want dit is ook niets. Heb over heel de nacht denk ik 2 uur in totaal geslapen en dan telkens 20 min achter elkaar ofzo. Moest de weeen ook echt wegpuffen en vaak rondlopen want kon niet liggen van de pijn. Maar vooralsnog geen baby! Ankje: wat een verhaal zeg! Nu maar lekker genieten! Woops: balen he weet precies hoe je je nu voelt!
Hier net ook weer een uur om de 5 minuten. Voor mij is dit niets nieuws, heb het vaker en dan zwakt het af of gaat het over. Ik ben heel bang dat de link van m`n kindje en mijn lichaam niet gelegt wordt om door te zetten. :x Ik bel de verloskunidge al niet meer voor de weeën, ze zijn bij mij "normaal" om het maar te zeggen. En zo gaat het al vanaf week 38 met regelmaat. We gaan zo op bezoek bij mannetje z`n ouders en dan op kraambezoek bij neefje Milan. Heb er zin in, kan niet wachten om het ventje weer te zien en vast te houden. Heb trouwens de 1e keer toen ik hem zag wel gehuilt samen met m`n broer. Hopelijk houden we het vandaag droog op kraambezoek. Iedereen een fijne dag alvast. Bevallingslijst: (aangepast 23/01 om 8:39) - Woops: 41+1 - dehaan2009: 40+6 - Marleentje26: 40+5 - Ellen1989: 40+5 - Saar84: 40+2 - Niene: 40+1 - Sara86: 39+6 - Stampvamp: 39+ 5 - Marrie28: 39+5 - Momae: 39+5 - Marieke1980: 39+5 - Kwek: 39+4 (vliezen gebroken 22-01) - Balleke: 39+2 - Djuke: 39+2 - Mecha: 39 - Nickyz: 39 Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend. Mocht je het wel weten en het mag op de lijst dan hoor ik het wel! Miss nog meerdere meiden die nog moeten bevallen. Hoop dat het lijstje steeds minder word...
wat een superlieve foto zeg en die handjes aaah zo schattig en wat een bos haar heeft Jonna !!! ik hoop dat onze dochter ook zon mooie bos haar heeft ik had het zelf namelijk ook toen ik geboren was gisteren avond heel onrustig niet te plaatsen gevoel gehad maar er is niks gebeurd verder helaas.. nog 2 dagen tot ik uitgerekend ben pfff zou echt graag dit weekend ergens bevallen please kleine meid kom eruit haha
Zo ben weer een beetje bij mijn positieven. Gisteren nog erg ziek geweest, met 39,3. Borstvoeden was te zwaar voor me, dus heb gekolfd. Sinds gisteravond leg ik weer zelf aan en dat gaat weer. Koorts is vandaag alweer een heel eind gedaald. Ik zweet me alleen een ongeluk, heb me vannacht drie keer opgefrist en een schoon shirt aangetrokken, omdat alles doorweekt was. Vanmorgen maar eens op de weegschaal gaan staan, wat dit met mijn gewicht heeft gedaan. Pff hoef nog maar 6 kg tot mijn oude gewicht. Ben in minder dan 2 weken tijd meer dan 10 kg afgevallen. Jeroen is gistermorgen naar het werk gegaan, maar is daar in huilen uitgebarsten, omdat hij er helemaal doorzat. Hij had de hele nacht zo wat niet geslapen, omdat hij op Elianne heeft gepast, zodat ik kon slapen. Zijn collega's hebben hem om 10.30 naar huis gestuurd en intern een oplossing gezocht. Zijn directeur hing later woest aan de lijn en heeft zijn voicemail ingesproken en gooit het op werkweigering en gaat het hoog spelen. Jeroen heeft het bovenschools management gebeld en die zei dat zorgverlof niet in onze CAO staat, terwijl wij hier een rechtspositiegids van de bond hebben liggen en daar staat het gewoon in. Dinsdag vind er een gesprek plaats over dit alles. We hebben de rechtsbijstand alvast ingeschakeld en die hebben een dossier aangelegd en wachten nu af wat er gaat gebeuren. Ik vind het in en in triest dat dit op deze manier heeft kunnen gebeuren. Het maakt ons erg verdrietig. Dat heet dan Christelijk onderwijs, pfffff.... Angelic en Klavertje Gefeliciteerd! Ik meende dat Angelic ook voor de keuze balloncatheter stond. Ben benieuwd wat dit uiteindelijk is geworden. Ankje fijn je weer te lezen. Jonna is inderdaad een stevige meid zeg! Denk, wanneer Elianne later was gekomen, ze ook wel die kant zou zijn opgegaan. Ze heeft een goed huisje gehad in jouw buik. Elianne's lengte staat nog niet in de bevallijst, we hebben haar bij thuiskomst gemeten op 52 cm. Nog een vraagje: Ik heb het idee dat mijn voeding door het ziekzijn nogal is teruggelopen. Eerst kon ik haar aan 1 borst voeden en die dronk ze niet leeg. Nu moet ik twee aanbieden. Ze klokt ook minder. Ze is na 2 borsten wel tevreden en slaapt dan weer zo'n 2,5 tot 3,5 uur. Ik ben een beetje onzeker of ze wel genoeg krijgt. Mijn borsten waren behoorlijk gespannen en niet leeg na het drinken. Heb een aantal keren flink leeggekolfd en dat Elianne gegeven. Nu voelen mijn borsten soepel en zijn ze ook niet meer zo pijnlijk. Wat kan ik het beste doen?
@ stampvamp ja ik kan het zelf voelen ..de ontsluiting @ angelic gefeliciteerd met jullie zoon @ anke jeetje meid wat een verhaal van dat klem zitten, maar wel erug fijn dat het allemaal zo snel is gegaan @jada ok ja nee dan snap ik het hij moet el goed groeien etc. @ balleke owwh leuke auto nou veel rijplessier mop @ ank leuke foto van die twee mopjes @ marleentje bah meid dat het snel mag doorzetten @ mezelf ook nog heel erg zwanger.. word er moedeloos van zo denk je met 34 weken te gaan bevallen en zo loop je gewoon door tot het bittere einde plus misschien nog wel extra ik wil ook niet meer maja nog ff volhouden zucht...
ego berichtje. ben nu vanaf half 11 aan het kijken hoe en wat, meb om de 5 min krampen die goed uit te houden zijn en duren 30 tot 40 seconden, ben benieuwd of het heftiger word of afzwakt....
Goedemorgen meiden Nickyz, spannend meid, zo begon het bij mij ook 3 weken geleden, een dag later was Julian er. Ankje, wat een schattige foto zeg, vooral dat ze elkaars handje vasthouden. Worden vast dikke vriendinnen later. En jeetje meid wat een bevallingsverhaal, het ging dus zo snel dat je wel thuis moest bevallen. Aan alle zwangere meiden: dikke knuffel!! Sanne: wat leuk zeg dat jullie in de krant komen, met jullie super opblaasbare baby en hoop dat je een foto kan plaatsen van jullie geboortekaartje. Ben wel benieuwd Chevenne: ik zal de lengte aanpassen in de bevallingslijst. Fijn dat het met jou iets beter gaat. Maar wat onzettend ***** dat het zo moet gaan bij Jeroen op het werk. Ze lijken niet te begrijpen hoe ziek je kan zijn van een borstonsteking en dan heb je ook nog een klein meisje. Sterkte meis ook voor Jeroen! Als ze tevreden is na de voeding, zal ze vast wel genoeg binnen krijgen. Je kan altijd proberen om nog iets aan te bieden d.m.v. bijvoeding (fles) , wie weet wilt ze nog wat. Door te kolven neemt je borstproductie toe, dus het gaat vast helemaal goed komen! Hier: Julian is verkouden, hij niest veel en rochelt een beetje, al heeft hij niet echt een snotneus. Maar eens even kijken wat we ertegen kunnen doen.
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm) Crash (35+1) - 5 december 2009 - ZH - zoon Liam ( . gr.)(..cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(53cm) Justfem (38+2) - 24 december 2009 - ZH - dochter Roos (2811 gr.)(50cm) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm) Choco (39+0) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Gabriëlle (2980 gr.)(47cm) Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm) Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm) Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm) 1985Breezer (39+3) - 6 januari 2010 - ZH - zoon Tijn (2920 gr.)(47cm) Lumea (40+3) - 6 januari 2010 Thuis - dochter Tamsin (3260 gr.)(49cm) Puk25 (38+1) - 6 januari 2010 .. - dochter Lila ( . gr.)(..cm) Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm) Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm) Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm) Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji ( . gr.)(..cm) Wiebertje (39+0) - 9 januari 2010 - .. - zoon Aiden (3710 gr.)(..cm) Chevenne (37+5) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Elianne (3980 gr.)(52 cm) Bruidje77 (38+3) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Demi Anjelie (3540 gr.)(..cm) Lynd (39+6) - 12 januari 2010 - ZH - zoon Jakob (3970 gr.)(54cm) Diana78 (40+5) - 12 januari 2010 - .. - zoon Luuk (4170 gr.)(..cm) LadyJoey (41+1) - 14 januari 2010 - ZH - zoon Ayronn (3995 gr.)(52cm) Gewoon Sanne (39+6) - 15 januari 2010 - ZH - dochter Noa (3950 gr.)(..cm) Klavertje77 (41+4) - 17 januauri 2010 - ZH - dochter Nora - (3910 gram) (..cm) Annemica (40+3) - 18 januari 2010 - .. - zoon Joris Sebastiaan (..gr.)(..cm) Sjalotjuh87 (40+3) - 18 januari 2010 - ZH - zoon Quinten (3580 gr.)(53 cm) Blommeke (40+3) - 18 januari 2010 - .. - dochter Romy (.. gr.)(..cm) Mispoes (41+2) - 18 januari 2010 - .. - dochter Pien (4440 gr.)(53cm) Ankje (39+4) - 19 januari 2010 - Thuis - dochter Jonna (4660 gr)(54 cm) Belle1978 (41+0) - 19 januari 2010 - ZH - dochter Fenne Noah (3150 gr.)(..cm) Lovelylonnes (41+2) - 19 januari 2010 - .. - zoon Hayden (..gr.)(..cm) Suzanne78 (40+0) - 20 januari 2010 - ZH - zoon Laurens (3740 gr.)(..cm) Densie24 (39+2) - 21 januari 2010 - ZH - zoon Ryon Jake (3140 gr.)(49 cm) Angelic (40+6) - 22 januari 2010 - ZH - zoon Genoah (3460 gr.)(51 cm) Er zijn al 22 jongetjes en 22 meisjes geboren De lichtste baby is van: Eleni Mason 2620 gr. De kleinste baby is van: Blaine Quinten 45 cm en Rebbel Luna 45 cm De zwaarste baby is van: Ankje - Jonna 4660 gr. De langste baby is van: Marieke Job 54 cm en Lynd Jakob 54 cm en Ankje - Jonna 54 cm