januari 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door balleke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik heb zo een spierpijn in me liezen :S is dat ook een teken of gewoon weer zo een kwaal??

ps wonderolie genomen wie weet helpt het :$ .. jaaaaaaaaaa nickzz inderdaad precies gelijk nou help me met wat weeen dan bevallen we misschien ookn og samen whaha

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    oke komen ze ************* maar ze zijn nog niet echt heftig....

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik denk dat ik straks ook maar weer eens die wonderolie ga nemen... bah word al misselijk als ik eraan denk haha neem het wel in met ranja en water hihi

hier zometeen maar eens wat in huis doen en boodschappen doen voor er niks meer te halen is...

hopelijk vandaag babynieuws hier :p

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

hahah ja het is vet viesssss ik heb gewoon de eetlepels naar binnen gewerkt met een glas limo ernaast en brrrrr gelijk die limo erna gedronken en een kop koffie
    wat smerigggggg:p
    is net body olie whaha

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh nickyzz spannend!!!!!
    stuur een beetje hier heen en naar stampvamp hihi we zijn al aan de olie geslagen whahaha :D

6. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Mijn vliezen zijn gebroken vanmorgen!!! Heb nog geen weeen dus drentel door het huis terwijl ik telkens flatsen water verlies. Blijf aan het verschonen! :D
    Dus duim voor me! Als ik nog meer nieuws heb, komt dat via Lindavnr (van We gaan voor de eerste club)!

Maarre, drukke dag met bevallerij hier op dit clubje! Nicky ook succes! Enne, Mecha en Stampvamp, jullie mogen gezellig mee komen doen hoor! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

aaaaaah djuke wat fijn voor je .. stuur je ook wat weeen deze kant op ?? k ga ze maar inzamelen aangezien ze zelf niet willen komen

:p

succes meid

8. Djuke spannend meid, ik hoop op babynieuws vandaag. Enne laat de weeen maar komen.

9. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    heb ikn al gedaan zie boven..

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Weeen heb ik nog niet in de aanbieding. Maar een paar flatsen vruchtwater heb ik zat over hoor. :D

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah jaaa ik zie het nickyz :D

ennuh vruchtwater moet hier ook nog breken dus mag je ook sturen whaha ik ontvang nu alles met open armen

* ontvang ontvang ontvang * :p

nu is het afwachten

niemand iets over de liesspierpijn????

12. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Mag ik ook meedoen :D?

Ik heb ook liesspierpijn maar geen idee of dat een teken is. Ik denk dat het komt doordat de kleine daar ergens tegenaan drukt met zijn hoofd ofzo :(.

Nog even een vraagje. Ik heb tijdens de hele zwangerschap last gehad van obstipatie, dus echt harde poep en moeilijk kunnen enzo ( sorry voor de details haha ). Maar de laatste dagen heb ik juist hele zachte ontlasting! Het is geen diarree ofzo maar wel flink zacht. Ik voel het dan ineens opkomen en zodra ik op de wc zit is het er ook al uit :). Is dit ook een voorteken??? De kleine is trouwens ook rustiger dan normaal.

Verder vannacht verbazingwekkend genoeg heerlijk geslapen. Echt het klokje rond en ben er maar 3 keer uitgeweest om te plassen. Jammergenoeg voel ik me nu nog steeds moe hahah. Maar in ieder geval lekker om 's nachts een keer niet wakker te liggen.

X

13. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Liesspierpijn:
    Ik heb tijdens de bevalling beenweeën gehad en die voelde ik in mijn liezen en binnenkant bovenbeen. Maar dat is wel op een weeënmanier, dus het komt en gaat. (tja behalve als je in een weeënstorm zit ;))

Elianne heeft echt dr mams gemist gister. Ze is de schade aan het inhalen. We hebben net samen gedoucht en nu ligt ze lekker bij me te slapen.

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Sanne, fijn dat het zo goed gaat met jullie, en best lekker nog wat extra kraamhulp.

@ Ankje, aah gosie wat een schatjes samen, en wat heeft jonna ook al veel haartjes mooi hoor.

@ Woops wat balen, toen ik vanochtend wakker werd, ook rond die tijd moest ik direct aan je denken, had echt verwacht dat het nu door ging zetten, wat zul jij even flink de balen hebben.

@ Marleentje, wat stom zeg zoveel weeen en geen regelmaat, ik heb wel zoiets van goed teken dat ze sterker worden.

@ Chevenne, wat mooi dat je je beter voelt, en ik ben zo jaloers op al zoveel afgevallen, ik wil ook afvallen.
    En nog even een opmerking over staat niet in het cao, dit hoeft er ook niet in te staan, want dit is landelijk geregeld van de overheid uit, in je cao mag hooguit betere afspraken staan maar wat bepaald is door de overheid moet iedere werkgever zich aan houden! Anders kunnen ze ook zeggen minimum loon staat niks over in cao dus doen wij ook niet aan je krijgt 1 euro per uur. Sommige dingen zijn gewoon wettelijk goed geregeld in Nederland. Je hbt groot gelijk dat je de rechtsbijstand alvast in hebt geschakeld, wantt hij staat gewoon in zijn recht! Wat een piep mens zeg.

@ Nickyz, Ooh nog al iemand die rommelt, spannend hoor.

@ Jada, zielig he dat ze dan ziekig zijn, de tips die wij hier kregen was, neusje schoon houden met zo'n pompje/ballonding (weet niet eens meer hoe het heet) Als ze erg benauwd waren van de verkoudheid, met ze in de stoom gaan staan in de douche en een doorgesneden ui naast zijn bedje zetten. de temp goed in de gaten houden en bij koorts direct bellen, en ook als hij te benauwd wordt en daardoor niet goed meer kan drinken. En evt een neusspary voor die hele kleintjes maar dat zou ik zelf niet snel zonder overleg met een arts doen. Hoop dat je er wat aan hebt.

@ Djuke, bij jou gaat de kleine dus echt komen, ben benieuwd wanneer we meer nieuws krijgen, en kraamverband vangt ook prima vruchtwater op ;).

@ Mecha, heb geen idee meid, misschien dat een van de andere dames het weet, mijn bevalling was zo snel dat ik niks geen voortekenen en kwaaltjes heb gehad.

@ Hier, Quinten heeft goed geslapen naar ons drukke dagje van gister, straks nog even verder poetsen met het huis en de boodschappen moeten nog gedaan, zal mijn man daar wel voor op pad zetten, kom zo nu en dan nog wel even spieken voor babynieuws.

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    spannend djuke!

bedankt voor de digitale weeen haha enige wat ik nog voel is kramperige rugpijn en buikpijn maar ja what else is new ???
    doe mij ook maar zon plens vruchtwater aub dan weet ik tenminste zeker adt het the real deal is ;)

ga nu eerst ff boodschappen doen als ik mn vent meekrijg die is niet zo snel vandaag... helaas... maar tot straks dan gaan we massaal bevallen haha (heb de wonderolie nog niet op eerst ff goed eten ben beetje missleijk dus dan krijg ik dat echt niet weg haha)

16. woops

woops Niet meer actief

Bevallingslijst: (aangepast 23/01 om 12:37)

- Woops: 41+1

- dehaan2009: 40+6
    - Marleentje26: 40+5

- Ellen1989: 40+5
    - Saar84: 40+2
    - Niene: 40+1
    - Sara86: 39+6
    - Stampvamp: 39+ 5
    - Marrie28: 39+5
    - Momae: 39+5
    - Marieke1980: 39+5
    - Kwek: 39+4 (vliezen gebroken 22-01)
    - Balleke: 39+2
    - Djuke: 39+2 (vliezen gebroken 23-01)
    - Mecha: 39
    - Nickyz: 39

Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend. Mocht je het wel weten en het mag op de lijst dan hoor ik het wel!

Miss nog meerdere meiden die nog moeten bevallen.

Hoop dat het lijstje steeds minder word...:D

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @ Nickyz Hoop dat het door zet meid.

@Djuke..Waaa spannend, nu weet je zeker dat ze je niet langer dan 24 laten lopen en je kindje in armen hebt.. stuur mij die vruchtwater maar..:D

@ Mecha dat had ik ook paar weken geleden (geloof met 37 weken) Echt een heel zwaar gevoel daar beneden het lijkt of je zware sport hebt geoefend. Maar bij mij helaas geen teken..:x

Hier nog steeds niks..:( bleee ik wil mn mannetje in mn armen.
    Maar heb nu wel een leuke auto.

18. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Nog een vraagje aan alle meiden die bevallen zijn.
    Missen jullie je buik en het getrappel? Ben er nieuwsgierig naar.
    Loop al weken te roepen dat ik het niet ga missen, maar miss dat het achter af wel zo is.

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

Thanks meiden ... jammer dan maar afwachten

@ marieke het zou een teken kunnen zijn maar hoeft niet ... ik hoop het voor je

@ chevenne wat heerlijk dat je meid en jij lekker van elkaar kunnen genieten :D..

@ blain geniet van je daggie :D

@ balleke ja ik voel me precies zoo :( en daardoor hou ik me er steeds meer mee bezig terwijl ze zeggen dat het juist komt als je er niet mee bezig bent :S kan het niet helpen zuvht...

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Balleke, die vraag is al vaker gesteld en ja ik heb het best gemist de eerste week vooral maar ik heb dan ook niet zolang doorgelopen als jullie. Quinten kwam volledig onverwacht met 35+3 en de bevalling heeft 2 uur en 15 minuten totaal geduurd, daarna ging mijn baby in de couveuse en weg dus ja toen heb ik hem echt wel gemist, toen hij eenmaal hele dagen bij mij was en we lekker naar huis konden was dat snel minder ;).

Ankje, jij vroeg het ook al eens, mis je het nu zelf vraag ik me af.

Dames duim voor jullie allemaal dat de kleine snel komt

Deel Deze Pagina