januari 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door balleke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Dames,
    even snel, over 10 minuten komen mijn zussen op bezoek!
    HIer gaat het nog steeds nauwelijks, knip doet raar genoeg nog steeds razend pijn (nu al 11 dagen geleden!) en kan nauwelijks zitten/staan, alleen liggen gaat goed.
    Lactatiedeskundige gisteren langsgeweest, maar niet heel veel nieuws kunnen vertellen, nu doen we het zo dat ik de rechterborst niet meer aanbied zolang de tepel niet in orde is, en in plaats daarvan de linker om de 3 uur. Nu ben ik echter bang dat mijn linkertepel hiervan kapot zal gaan, omdat die ook niet 100% was, nu begint deze echter ook pijn te doen. Door steeds links aan te bieden hoeven we echter niet bij te voeden met een flesje. Omdat ik het idee heb dat de productie in mijn linkerborst nog niet optimaal is (voorheen om de 6 uur gewerkt, nu om de 3 uur) wegen we Jakob weer voor en na de voeding, en voeden met een bekertje evt. nog 20 ml bij, dat gaat al best goed en snel.

Chevenne, je borsten hebben denk ik weer even nodig om zich op de hogere productie in te stellen, probeer als het gaat even na te kolven na elke voeding. Doe ik ook, lijkt tegenstrijdig maar juist door de borst helemala leeg te maken zal de productie oplopen. (al komt er bij mij soms nauwelijks meer wat uit na de voeding). Om zeker te zijn dat Elianne genoeg krijgt misschien tijdelijk even uit twee borsten laten drinken, dus!
    Ik heb veel aan jullie gedacht en had gehoopt dat het inmiddels beter ging. Fijn dat je koorts gezakt is, maar wat een ellende op het werk!! Jullie staan natuurlijk in jullie recht, maar dat feit neemt niet weg dat de werkrelatie daar natuurlijk niet beter op wordt. Ik hoop van harte dat dinsdag alles goed gaat bij de bespreking.

Ankje, een heftig verhaal zeg! Ook de mijne kon zijn arm niet langs zijn lijf laten komen, maar moest hem zo nodig optillen. De jouwe zelfs twee!! Die stond te juichen om op de wereld te komen...! Hoop dat met je knip alles goed gaat.

Wat schattig, Jonna en Aylani naast elkaar! :)

Rommelende dames, zet hem op!

Nu moet ik weer voeden!

2. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    @ dames met weeen: succes ermee! Ik hoop echt dat het bij iedereen eens doorzet en jullie in no-time allemaal je kindje mogen bewonderen.

@ baby-getrappel missen: heb ik eigenlijk maar een dag of 2 gehad. De eerste dag in het zh en de eerste dag thuis.
    Ik mis wel de dikte van mijn buik. Al heeft het zeker zijn voordelen: kan mijn bikinilijn weer bijwerken :p
    Ben verder al dik 9 kilo kwijt, nog 1 kilo en ik zit op mijn oude gewicht!! Mijn man vindt me wel erg bleek geworden. Zal door de fluxus komen, ben meteen mijn extra liter bloed weer kwijt, wat toch zorgde voor een mooi roze kleutje. Begin ook wallen te krijgen, maar heb al met al nog steeds nix te klagen.
    Gisteranvond had ze een huilavond, kreeg haar alleen stil met een vinger in d'r mondje. Ze heeft net, in overleg met de kraamhulp, een tut gekregen. Officieel mag het met bv pas na 2-3 weken, maar Noa doet het zo goed aan de borst dat het weinig uit zal maken.
    Ze heeft blijkbaar erg veel zuigbehoefte.

@ vruchtwater: wat kan dat toch veel zijn hé!! Ik moest met gebroken vliezen naar het zh en het gutste er echt uit. Lijkt me rot als je dan nog geen weeen hebt, dan blijf je ermee rondlopen... Misschien toch iets opsturen naar Woops en Mecha ;)

Ik ga ff rusten, tot later wellicht...

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #303 Essie79, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    Meiden die nog zwanger zijn: ZET HEM OP!!! Probeer toch nog even te genieten van je buik, want het is raar vind ik om hem ineens kwijt te zijn. Maar misschien komt dat door mijn verhaal:(.... Ik denk nog wel eens terug aan mijn buik en aan de bewegingen, hoe mooi dat was. Raar is het! Ik heb zelfs moeite om nu mijn kleding weer op mijn lichaam aan te passen;)...

ANkje jeetje zeg, heftige bevalling:$!!!

Sanne fijn dat het zo goed gaat:)!

Lynd kolf je wel de re.borst? Of doe je er nu tijdelijk helemaal niks mee? Hoe zit het dan met stuwing?

Chevenne fijn dat jij je weer wat beter voelt:)! Die 'bazin' van Jeroen staat straks voor lul zeg als blijkt dat ze helemaal verkeerd bezig is:D!!!! Wat een rund!

Jada beterschap met Julian!

Hier: Yordin is zoooo lief;)!!!

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    *******inbraak*********

Ik was ook een januari mama maar helaas is mijn kereltje met 23 wk zwangerschap overleden.
    Ik kan nu melden dat ik weer zwanger ben en hopelijk als alles goed gaat ik een september 2010 mama mag worden.

Meiden die al bevallen zijn VAN HARTE!!!
    En meiden die nog moeten bevallen: Kom op meiden nog even de laatste loodjes! Succes!!!

************uitbraak********************

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Rodelief wat een geweldig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Chevenne: dus zelfs als hij totaal overstuur naar huis wordt gestuurd door zijn collega's, snapt zijn baas nog niet dat hte zo niet langer kan? Ik ken veel haaiepinnen in het onderwijs, maar dit is wel de Mother Shark zeg!
    Wel fijn dat jij je wat beter voelt en van die productie-afname herken ik wel.....HEt is bij mij nu 3 dagen geleden dat ik hoge koorts had van de (beginnende ) borstontsteking en de productie is behoorlijk minder. Red net genoeg voor een voeding voor Tessa, maar moet wel goed door blijven kolven.
    Heb voor de zekerheid flesvoeding in huis gehaald, als het niet meer bij trekt, kunnen we makkelijk overstappen.

@ Balleke: ik mis mijn buik en het getrappel af en toe wel....is ook omdat ik weet dat , nu we 2 kindjes hebben, het de laatste keer was dat ik dat gevoeld heb.....snap je?

@Ankje: das nog een behoorlijk heftig bevallingsverhaal zeg! Gelukkig is alles goed gegaan en doet Jonna het lekker...

@ Lynd: fijn dat je zussen komen! Geniet daar lekker van en hopelijk voel je je dan ook weer wat beter. Wat die hechtingen betreft, kan je dat niet beter even navragen bij je arts? Lijkt me niet goed dat het nog zoveel pijn doet? Misschien te strak gehecht?

@ Rodelief: super gefeliciteerd meid!

Hier gaat alles z'n gangetje....Tessa was vannacht weer wat eerder wakker (3 uur) of dat nu komt doordat ze het koud heeft (heeft wel kruikjes in haar bed) of omdat ze sneller honger heeft? Vanmorgen was het 7 uur.....
    Mijn man is met onze andere dochter naar vrienden gegaan, zij heeft daar gespeeld, terwijl hij met die vriend ging golven.
    Ik heb lekker met Tessa geslapen tot half 11, haar toen gewogen (nu 3830 gram nog even en ze is op haar geboortegewicht!) en zelf gedoucht. Heerlijk rustig!

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kwek: Ben benieuwd hoe het nu met jou gaat. Hopelijk heb je jullie kleintje al in jullie armen.

Marleen & Woops: Jullie erg veel sterkte. Ik hoop dat jullie nu echt snel mogen bevallen. Natuurlijk wens ik iedereen veel sterkte die nog zwanger is.
    Hopelijk mag het snel en goed gaan voor jullie.

Stampvamp: Ja he! Jeroen en ik stonden er ook behoorlijk van te kijken. Dat hadden wij niet verwacht. Haar haar wordt ook steeds blonder. Echt super leuk.

Chevenne: Wat een belachelijke baas heeft Jeroen zeg! Echt niet normaal meer.
    Hij heeft zelf zeker geen kinderen. Ik geef Jeroen ook helemaal gelijk om naar huis te gaan hoor. En bovendien, zijn collega’s hebben hem naar huis gestuurd en hebben het daar zelf opgelost. Wat zit die baas te zeuren zeg!
    Hopelijk loopt dit allemaal goed voor jullie af.
    En als ik Jeroen was. Lekker nog 1 a 2 dagen extra thuis blijven.

Als je kleintje goed slaapt denk ik niet dat ze te weinig voeding krijgt hoor. Want anders meld ze zich wel weer snel denk ik.
    Ik heb in het begin ook weinig voeding en heb haar met de fles bijgevoed. Eerst krijgt ze de borst en daarna nog een flesje. En wat ze drinkt, drinkt ze en de rest gooien we weg. Maar wat ze drinkt kun je wel zien wat ze eigenlijk nog van jou borst had willen hebben.
    Ik zou wel even de vk bellen en dit voorleggen. Zij zullen vast en zeker een handige tip voor je hebben.

Mecha: Weet je waar ik aan moest denken. Aan dat filmpje van die doggie-style. Ik heb dus zo op het laatst moeten staan. Whahahahaha

O trouwens, jij wilde toch eventueel graag foto’s van de bevalling zelf?
    Die fotograaf wilde nog erg graag foto’s maken van een bevalling, gratis. Dus als je het wil….laat het me even weten.
    Ze woont hier in Almere.

Nickys: Spannend!!!

Jada: Aaah, wat sneu voor Julian zeg! Hopelijk is hij snel weer de oude.

Djuke: Voor jou ook spannend zeg! Zet hem op meid!

Marieke1980: Ik had nadat mijn vliezen waren gebroken ontzettende hoeveelheid dunnen ontlasting. Het zou dus best kunnen zijn dat het voor jou een voorteken is.
    Je lichaam maakt zichzelf helemaal schoon. Dat is ook een van de redenen waarom je de eerste dagen niet kunt poepen na de bevalling.
    Ik hoop echt zo voor je, dat het een voorteken is!

Balleke: Ik dacht dat ik het geschop in mijn buik erg zou missen, maar dat is niet zo.
    Ik mis het niet echt. Misschien komt dat nog als ik weer ga werken, want dan heb ik die meid ook niet dag en nacht om me heen.

Blaine: Niet dus hihihi. Misschien dat het nog komt hoor. Maar ik ben eigenlijk al heel blij dat ik dit grote buik kwijt ben, want die zat toch wel erg in de weg hoor.

Lynd: Het gaat eigenlijk erg goed. De vk was vandaag nog even geweest om te kijken. Ze was zeer te spreken over mij. Ze vind dat ik erg snel herstelde (ben er natuurlijk nog niet), zeker na zo’n snelle en zware bevalling.

Rodelief: Meid!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hopelijk gaat dit helemaal goed. Probeer te genieten, al zal het wel moeilijk zijn.
    Dikke knuffel.

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoop echt dat nu alles goed gaat. Ik was er toen erg van geschrokken toen ik je verhaal las.

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

Rodelief gefeliciteerd :D

@ mezelf olie heeft geen effect gehad tot nu toch nog steeds erg rustig behalve het laxerende effect van de olie :S
    ook erg misselijk van die troep .. overgegeven bah! zit nu aan een appel .. me eerstse maaltijd aangezien ik zo misselijk ben :(

10. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    @Rodelief
    Van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie zeg.

@ Balleke
    Ik miste mijn buik in het begin wel, maar dat kwam ook door het feit dat ik compleet overdonderd de bevalling ben ingegaan. Ik had zoveel adrenaline in mijn lijf en daarnaast voelde ik me totaal niet goed, dus heb niet afscheid kunnen nemen van mijn buik.
    Nu mis ik hem niet meer. Je kunt weer zoveel meer, hij zit je niet meer in de weg.

@Lynd
    Ik maak me om jou ook wel een beetje zorgen hoor. Jouw bevallingsverhaal komt voor een groot deel overeen met de mijne. Mijn onderkant was ook flink gehavend door de bevalling: 3 aambeien, een flinke knip, een pijnlijke stuit en flinke bloeduitstortingen. Toch heb ik er nu amper last meer van. Ik vind het niet normaal dat het nog zo pijnlijk is. Hoe hebben ze je knip gehecht? Intracutaan of geknoopt. Ik ben intracutaan gehecht, het was een borduurwerkje van 3 kwartier, maar geeft wel een mooi resultaat.
    Ook vind ik het jammer dat je borstvoeding zo'n pijn doet. Wel knap dat je blijft doorzetten. Weet je zeker dat je goed aanlegt? Bij mij is het in het ziekenhuis misgegaan. Kreeg niet de begeleiding die ik nodig had bij het aanleggen en kwam met flinke kloven thuis. Inmiddels zijn die helemaal genezen en doet het geen pijn meer. Ik weet niet of je wel eens op deze site bent geweest: http://www.drjacknewman.com/
    Staat veel info en filmpjes. Misschien heb je er wat aan.

@Blaine
    Fijn te horen dat CAO niet boven de wet gaat, want dat doet de directeur en bovenschools management ons geloven. We bellen maandag nog even met postbus51, zodat we voldoende bewijsstukken hebben voor het gesprek van dinsdag. Leek me ook al sterk, maar goed...

@mamanama
    Dus bij jou liep de voeding ook terug na de ontsteking. Ik heb nog niet het idee dat ze iets te kort komt, want ze is wel tevreden. Heb haar iedere keer twee borsten aangeboden, maar net eentje en dat was wel voldoende.
    Ga nu weer even tussendoor kolven.

@kolven
    Welke kolf hebben jullie? Ik had eerst de Avent handkolf, maar vond hem waardeloos. Enorm veel onderdelen en hij pastte niet goed op mijn borst, hij trok niet vacuüm. Mijn zusje kwam van de week met haar handkolf van Medela en dat was gelijk goed. Gisteren zonder problemen de Avent kunnen terugbrengen en een Medela kunnen kopen

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi allen,

Ank thanks dat je de foto vast hebt geplaatst,ik heb beetje drama dagje weer met Aylani,ze is al vanaf 5.30 wakker en wil echt met geen mogelijkheid slapen,dus is alleen maar aan het huilen omdat ze zo moe is,ik heb het echt beetje gehad nu,net eindelijk in slaap gevallen dacht ik ,en haar voorzichtig in bed gelegd maar nu 5 minuten later,en ze ligt alweer te huilen,pfffffffff

Ik kom later wel even bij typen(hoop ik)

Meiden die rommelen,kom op he!!!

12. Balleke, de eerste dagen miste ik het getrappel wel, maar je hebt er dan weer iets moois voor teruggekregen. Wel mis ik mijn buik af en toe, dan zie ik die buikfoto's, er is nu al niets meer van mijn buik over. Zitten nog wel een paar kilo's extra aan, maar waar???

Blaine, het rare is, hij niest veel en is af en toe wat benauwd, maar geen verstopte neus. Koorts heeft hij niet, netjes rond de 37 graden. Ik hou het wel in de gaten en anders leg ik een uitje naast zijn wiegje.

Sjees, vermoeiend soms he, sterkte meis. Heeft ze geen krampjes?

Lynd, meid volgens mij moet je normaal gesproken nu toch echt wel minders last krijgen van de knip. Ik zou er toch even iemand naar laten kijken. Hoe is het met je bloedverlies? Is dat ook nog net zo als de eerste dagen?

Rodelief, wat een onzettend goed nieuws, gefeliciteerd!!

13. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, heb nog weinig nieuws hoor. Heb nl. nog steeds geen weeen. Vliezen zijn wel gebroken de slijmprop is ook al gekomen maar verder, nix aan het handje nog. Stilte voor de storm...:D

En idd, wat een enorme plons vruchtwater was dat zeg. Het blééf maar komen. Merk nu wel dat mn buik zachter aanvoelt en minder dik is. Beeb vermaakt zich nog opperbest, die zit gewoon doodleuk te trappelen.
    Ben wel benieuwd wanneer die weeen nu eens komen.

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    idd vast stilte voor de storm je weet in elk geval dat het eraan zit te komen :)
    zal vast niet lang meer duren ;)

15. woops

woops Niet meer actief

@rodelief,
    Van harte meid en hopelijk mag dit wondertje wel blijven.

@hier,
    Heel de middag liggen slapen. :)
    Zo even eten en dan op kraambezoek, zouden we dus eigenlijk vanmiddag doen maar ik was onder zeil. ;)

Groetjes

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    @ rodelief van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

@ woops have fun straks bij je neefje :D geniet ervan !

weet niet wat die kleine van mij allemaal aan het doen is maar ze lijkt echt dr handen tussen mn schaamstreek te duwen doet echt zeer.. soms moet ik echt blijven staan of zitten hoe ik zit want als ik minimaal beweeg is het echt nog pijnlijker... ze is al uren zo bezig... dat ze maar zo hard beweegt dat mn vruchtwater ineens breekt haha

17. Saar84

Saar84 Lid

25 jan 2009
    37
    0
    0
    Planner
    IJsselstein
    Goedemiddag,

Heb nog niet alles gelezen maar voor iedereen die inmiddels bevallen is van harte gefelicieerd.

Ik ben donderdag met precies 40 weken bevallen van een gezonde meid Iris ze was 50 cm en 3180 gram. Dezelfde middag mochten we al naar huis toe.
    Ben woensdag nacht in het ziekenhuis opgenomen omdat ik de nacht ervoor bijna niet geslapen had van de weeen s´avonds mijn vriend gebeld of die naar huis wilde komen. Toen ik wist dat hij naar huis kwam, werden de weeen ook regelmatiger. De vk gebeld. Toen bleek dat ik nog maar 1 cm ontsluiting had. Maar om zo de nacht in te gaan wilde ze me niet aan doen en raade ons aan om naar het ziekenhuis te gaan. Daar kon ik dan pijnstilling krijgen. Eerst met morfine omdat ze niet zeker wisten of het door zou zetten. Na een half uurtje geslapen te hebben was ik al weer wakker van de weeen. Ze zijn toen wezen kijken en wat bleek had nu 3 cm :D dat betekende dat ik terug naar de verloskamer mocht en een ruggeprik kreeg. Om 6 uur sóchtends zat die erin en konden we eindelijk een paar uurtjes slapen. Om 10 uur waren we weer wakker en bleek had al 8 cm. En dat zonder pijn wat een verademing. Om half 11 kreeg ik persdrang en om kwart over 11 was onze meid er.

De hele bevalling viel me wel mee maar weet zeker dat het komt door de ruggeprik. Weet niet hoe ik erover had gedacht als ik geen ruggeprik had gekregen en dan eigenlijk 2 nachten niet geslapen had. Had het misschien wel heel erg tegen gevallen.

Ze doet het heel erg goed en de bv komt nu ook wel goed opgang moest wel bijvoeden omdat ze veel meer dorst heeft als ik haar kon geven.

Verder voor iedereen die nog moet bevallen heel veel succes.

18. Saar, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Iris. Super dat je op de uitgerekende datum bent bevallen, volgens mij ben je de eerste (met natuurlijke bevalling)

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Chevenne: ik heb de avent kolf van mijn vriendin geleende. ik moet zeggen, ik vind het prima werken.

Sjees: Wat vervelend zeg! en het ging zo lekker gisteren.
    Hopelijk wil ze snel een beetje slapen. Dikke knuff meid!

Saar: Gefeliciteerd!

20. Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm)
    Crash (35+1) - 5 december 2009 - ZH - zoon Liam (…. gr.)(..cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(53cm)
    Justfem (38+2) - 24 december 2009 - ZH - dochter Roos (2811 gr.)(50cm)
    Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm)
    Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm)
    Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm)
    Choco (39+0) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Gabriëlle (2980 gr.)(47cm)
    Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm)
    Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm)
    Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm)
    Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm)
    Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm)
    Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm)
    1985Breezer (39+3) - 6 januari 2010 - ZH - zoon Tijn (2920 gr.)(47cm)
    Lumea (40+3) - 6 januari 2010 – Thuis - dochter Tamsin (3260 gr.)(49cm)
    Puk25 (38+1) - 6 januari 2010 – .. - dochter Lila (…. gr.)(..cm)
    Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm)
    Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm)
    Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm)
    Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji (…. gr.)(..cm)
    Wiebertje (39+0) - 9 januari 2010 - .. - zoon Aiden (3710 gr.)(..cm)
    Chevenne (37+5) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Elianne (3980 gr.)(52 cm)
    Bruidje77 (38+3) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Demi Anjelie (3540 gr.)(..cm)
    Lynd (39+6) - 12 januari 2010 - ZH - zoon Jakob (3970 gr.)(54cm)
    Diana78 (40+5) - 12 januari 2010 - .. - zoon Luuk (4170 gr.)(..cm)
    LadyJoey (41+1) - 14 januari 2010 - ZH - zoon Ayronn (3995 gr.)(52cm)
    Gewoon Sanne (39+6) - 15 januari 2010 - ZH - dochter Noa (3950 gr.)(..cm)
    Klavertje77 (41+4) - 17 januauri 2010 - ZH - dochter Nora - (3910 gram) (..cm)
    Annemica (40+3) - 18 januari 2010 - .. - zoon Joris Sebastiaan (..gr.)(..cm)
    Sjalotjuh87 (40+3) - 18 januari 2010 - ZH - zoon Quinten (3580 gr.)(53 cm)
    Blommeke (40+3) - 18 januari 2010 - .. - dochter Romy (.. gr.)(..cm)
    Mispoes (41+2) - 18 januari 2010 - .. - dochter Pien (4440 gr.)(53cm)
    Ankje (39+4) - 19 januari 2010 - Thuis - dochter Jonna (4660 gr)(54 cm)
    Belle1978 (41+0) - 19 januari 2010 - ZH - dochter Fenne Noah (3150 gr.)(..cm)
    Lovelylonnes (41+2) - 19 januari 2010 - .. - zoon Hayden (..gr.)(..cm)
    Suzanne78 (40+0) - 20 januari 2010 - ZH - zoon Laurens (3740 gr.)(..cm)
    Densie24 (39+2) - 21 januari 2010 - ZH - zoon Ryon Jake (3140 gr.)(49 cm)
    Saar84 (40+0) - 21 januari 2010 - ZH - dochter Iris (3180 gr.)(50 cm)
    Angelic (40+6) - 22 januari 2010 - ZH - zoon Genoah (3460 gr.)(51 cm)

Er zijn al 22 jongetjes en 23 meisjes geboren

De lichtste baby is van: Eleni – Mason 2620 gr.
    De kleinste baby is van: Blaine – Quinten 45 cm en Rebbel – Luna 45 cm

De zwaarste baby is van: Ankje - Jonna 4660 gr.
    De langste baby is van: Marieke – Job 54 cm en Lynd – Jakob 54 cm en Ankje - Jonna 54 cm

Deel Deze Pagina