Bevallingslijst: (aangepast 23/01 om 17:52) - woops: 41+1 - dehaan2009: 40+6 - Marleentje26: 40+5 - Ellen1989: 40+5 - Niene: 40+1 - Sara86: 39+6 - Stampvamp: 39+ 5 - Marrie28: 39+5 - Momae: 39+5 - Marieke1980: 39+5 - Kwek: 39+4 (vliezen gebroken 22-01) - Balleke: 39+2 - Djuke: 39+2 (vliezen gebroken 23-01) - Mecha: 39 - Nickyz: 39 Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend. Mocht je het wel weten en het mag op de lijst dan hoor ik het wel! Miss nog meerdere meiden die nog moeten bevallen? @Saar84, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Iris.
Naah, of ik binnen 24 uur mama ben is nog afwachten hoor. Vlos is net geweest. Ik heb nog steeds geen noemenswaardige weeen. Als dat morgenochtend nog zo is, dan moet ik naar het zkh voor een CTG. Als het maandagmorgen nog niet is begonnen dan word ik ingeleid. Dus uiterlijk maandag word ik moeder. Bevalling van mijn moeder van mij ging precies zo. Dus ben benieuwd. Saar: gefeliciteerd met je dochter. Rodelief: wat een fijn nieuws. Jouw verhaal kan ik me nog goed herinneren. Vreselijk. Maar nu gaat alles vast hartstikke goed! Heeft niemand meer iets van Kwek gehoord, heeft ze geen buddy? Ben toch wel benieuwd.
Saar van harte met jullie dochter Iris! Geniet!!! KWEK?!?!?!? Hoe is het Djuke als je vliezen zijn gebroken mag je bij mijn weten toch niet langer dan 24 uur doorlopen voor je ingeleid wordt?? Stampvamp hoe is ie nu? Sjees hoe is het nu met Aylani? Slaapt ze lekker? Jada is Julian al wat opgeknapt? Woops wat een naar bericht van je nichtje....dubbel dan he. Hoe was het bij Milan? Nicky spannend! Zet hem op he!!!
wauw hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?? waarom word je ingeleid?? omdat je constand harde buiken hebt?? want dan gooi ik die er ook nog ff doorheen maandag pff nu al 5 weken !! succes @ saar gefeliciteerdddd met je dochter @ nickyz jeetje meid je bent nu toch al een tijdje bezig succes zet hem op
@ Lynd, wat fijn dat je zussen er zijn, geniet er lekker van. En wel erg raar dat je nog zo'n last hebt, zou er wel even naar laten kijken, het duurt nu wel erg lang dat je zoveel pijn hebt. Kan me voorstellen dat je het zat bent . @ Chevenne, tuurlijk gaat cao niet voor wettelijke regels, sommige bedrijven hebben eigen cao en huisregels en als dat in zou houden dat de wettelijke regels niet meer gelden kunnen we net zo goed weer aan de slavenarbeid beginnen . @ Djuke, dat schiet niet op zeg, maar dat het nu nog rustig is zegt niks hoor, zeg ik uit ervaring, zo ineens kunnen de weeen vanuit het niets beginnen. Veel succes @ Woops, wat fijn dat je even zo lekker hebt geslapen en veel plezier bij je neefje. @ Sjees, balen zeg dat Aylani weer zo'n dag heeft, kan me goed voorstellen dat je daar niet tegen kan . Hoop dat ze zo weer rustig wordt. @ Saar, Gefeliciteerd met jullie dochter. @ Rodelief, wat een goed nieuws, geweldig zeg, ik hoop dat dit kindje bij jullie mag blijven. @ Nickyz, zie dat jij ook druk bezig bent, succes en hopelijk snel babynieuws. @ Hier, Vanmiddag nog even met Quinten weg geweest en heb het idee dat hij wat last heeft van zijn buikje, hij heeft al veel volle luiers gemaakt vanmiddag en moet nu soms zo ineens huilen, mijn man ligt nu lekker met hem te sussen en hoop dat zijn pijntjes snel weer weg zijn
Mecha, mn vliezen zijn gebroken vanochtend, weet je nog? Nickyz: succes meis. Is jouw water al gebroken? Ik dacht ook dat ik de baby moest krijgen binnen 24 uur maar ze gaan dus uit van 48 uur. Wel wordt het infectiegevaar vanaf 24 uur groter en daarom moet ik morgenochtend ook naar het zkh voor een ctg. Mits er vannacht nog steeds geen actie is natuurlijk. Maar als die ctg goed is, mag ik gewoon weer naar huis. Uiterlijk maandagmorgen moet het op gang gekomen zijn en zo niet, word ik ingeleid. We wachten maar af.
whjahahahaha balleke whahaha ik ben echt zoooo versuft pffffffff ik vergeet zelfs hoe ik heet dat is toch erggggg sorry ja dat was de rede woooops
Blaine ik neem aan dat jou alle mogelijke trucjes tegen krampjes wel bekend zijn? Sterkte voor je kleine man! Mecha mooi buikje hoor!! Geniet er nog maar ff van, nu kan het nog! Djuke hmm, ok. Maar dan dus wel aan de CTG. Kan ook wel kloppen dan. Succes!!
Snap ik maar ja, ik weet hoe het is om ineens weer plat te zijn..... In mijn geval met de nadruk op ineens....dat dan weer wel. Jij bent er denk ik echt wel klaar voor he?
whahah ik hoop dat ik ineens plat ben straks was best blij met me plank buikkie whaha ennuh ja ik ben er totaal klaar voor mee en all het andere dat je in zo een zin kan plaatsen whahaha maar goed het is nog wel vol te houden lichamelijk maar geestelijk is het een bittere hap alweer 2 weken en 1 dag jeetje de tijd vliegt echt!!!
Ja joh echt niet normaal! En je wordt geleefd he zo die eerste tijd. Maar volop genieten, dat staat voorop!!! Geestelijk? Ik dacht in jouw geval juist lichamelijk dat je erdoorheen zit??
Djuke, spannend meid, dus uiterlijk maandag ben je mama! Hoop dat het uit zichzelf doorzet en je niet ingeleid hoeft te worden Nickyz, dus al 2 cm goed zeg, sterkte met de weeen. Hopelijk morgen babynieuws Kwek, heeft helaas geen buddy Essie, lief dat je het vraagt, gaat wel iets beter. Hij drinkt in ieder geval goed zijn flesje leeg. Niezen is wel iets minder geworden. Blaine, vervelend dat Quiten zo'n last heeft van zijn buikje. Heb je VSM cinababy al geprobeerd tegen krampjes? Ik heb het nu 2 keer gebruikt en Julian lijkt minder last te hebben van krampjes.
ja zou je wel denken he?! whahah heb nog steeds constand contracties enzo .. kan soms ff niet lopen door de isschias maar ik loop daar nu al zolang mee dat ik het wel heb geaccepteerd ofzo maar sinds die opname in het ziekenhuis dat iedereen dacht dat mevr zou komen ben ik er zo opin gesteld dat ik zou bevallen en nu ben ik 5 weken verder dus nu is het echt het geestelijke wat overheerst ... @ jada gelukkig gaat het beter met hem knuff
zooo hier flinke harde buiken die ook wel zeer doen .. ben benieuwd of het deze keer doorzet spannend ... zal wel niet whahah