januari 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door balleke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!
    Ik zie dat er wéééér erg veel gekletst is. Ik kom echt niet bij, maar kijk even of er nog nieuws is en wie weet kan ik van de week weer wat meer bijhouden. Mn mannetje is nog lekker vrij, gaat maandag weer werken, dus dan wordt het ook weer wel anders. Nu lekker genoten samen afgelopen weken (paar keer er al op uit geweest, heerlijk) en al best wat visite gehad. Erg gezellig!!!
    Komende week komt een vriendin een paar dagen, lekker samen aantutten, hahaha en verder niet teveel gepland. Ook wel eens lekker.

Ik wil alle meiden die nog steeds aan het wachten zijn op hun kleine wondertje héél veel succes wensen, dikke knuffel!!!
    Duim voor jullie!!!

Allemaal een fijne zondag en hopelijk tot snel!!! xxx

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Mecha ja begrijpelijk inderdaad, je rommelt al weken....duim voor je!

Belle fijn van je te lezen! Ben erg benieuwd naar je verhaal. Hopelijk wordt je pijn gauw minder. Bij mij is het nu bijna helemaal weg, al 2 dagen geen PCM meer genomen. Sterkte!

Marleen wat spannend! Nu is het toch wel echt de real deal he!!!??? Zet hem op!

Jada fijn dat het beter met hem gaat.

Balleke wat voor pup? Leuk, maar wel druk zeg....

Hier: Yordin heeft zijn avond niet geloof ik. Ik heb van 21u-22u BV gegeven, daarna was hij nog niet voldaan (bleef maar happen) en heeft daarna nog 80cc uit de fles gehad (gekolfde melk). We zijn nu nóg met hem bezig.....hij ligt nog te happen, is klaarwakker/beweeglijk en huilt met tussenpozen. We snappen er even niks van.....iemand tips/ervaring???? We gaan hem nu maar in bed leggen en kijken wat er gebeurt.

3. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Saar
    Gefeliciteerd met jullie meisje, veel geluk en geniet ervan!!!

@Rodelief
    Héél veel geluk met je zwangerschap!!! Probeer te genieten al zal dat vast ook moeilijk zijn... Ik denk aan je! Bedankt voor de felicitatie!

@Woops
    Lekker geknuffeld met je neefje dus?! Fijn hoor! Moet ook steeds aan jou denken...hoop echt dat het niet lang meer gaat duren voor je!

@Meiden die bezig zijn met de bevalling of voortekenen hebben
    Héél veel succes met alles en zet 'm op als het zover is!!!
    Meiden die nog wachten of naar het ziekenhuis moeten komende dagen, héél veel succes ook! Voor jullie allemaal een héle dikke knuffel en ik duim voor jullie dat het niet te lang gaat duren...

@Ankje/Sjees
    Wat een supermooie foto's, echt lief zo samen! Gaat het goed met jullie? Sjees, is ze nog gaan slapen? Zielig is dat dan hé als je ziet dat ze slaap heeft en niet in slaap komt.
    Ankje, hoe gaat het met de verbouwing meid?

@Blaine
    Hoe gaat het nu met jouw pijn? Doen de medicijnen hun werk al? Is het ook allemaal goed te doen met zo'n kleintje?

Sorry dat ik niet overal op gereageerd heb, maar ga mn bedje opzoeken, welterusten, doeiiii

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Met de verbouwing gaat het goed.
    Ze hebben de afgelopen week de binnenmuren gedaan en het plafond. Maandag gaan ze de dekvloer storten.
    Hopelijk is het binnen af met een week of 2.

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @Essie79
    Het is een welsh corgi pembroke. Ja word zeker druk:) Daarom mag kleine kees ook nog even in mijn buik blijven..haha..;)
    Maar het zijn rustige hondjes. We hebben er al een en het opvoeden is dan wat makelijker omdat het toch van elkaar over neemt. We moeten er nu alleen voor zorgen dat het zo snel mogelijk zindelijk word en het aan ons went enz.. Oma is gelukkig ook nog in de buurt, dus als de kleine van plan om toch voor de 40 weken te komen kan ze mooi mee helpen( doet ze toch wel, ook al hadden we er geen hond bij genomen)

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dat heeft Ayden dus ook! :(
    Schijnt dat ze dan een grote zuigbehoefte hebben! We geven hem, zolang hij beneden is en zo aan het happen is, zijn speen ... Hij wordt daar ook gelijk rustig van! Als hij zo aan het happen is gaat hij ook erg met zijn armpjes zwaaien en is hij erg onrustig! Hij maakt zichzelf hélemaal gek zo! Met het speentje heeft hij nergens last meer van!
    Eenmaal op bed, na een voeding, heeft hij er ook last van! We zijn er dan niet continue bij en dan spugt hij zijn speentje uit met als resultaat dat hij gaat huilen en happen!
    We weten eerlijk gezegd ook niet wat we er mee moeten dan .. we gaan niet elke keer naar z'n kamertje toe om z'n speen terug te geven! Soms huilt hij dus ook wel 15 á 20 minuten voordat hij in slaap valt! Heel zielig :( .. maar ik weet verder ook niet wat ik er aan kan doen! :(
    Mason heeft dat helemaal niet .. dat is dan ook zo'n contrast met zijn broertje!!

Woops: he getsie ... mijn gegeven ananasjes en bitter lemon hebben dus niet geholpen! Ik geef je vast een nieuwe lading ... die meid moet er toch echt uit gaan komen nu! Ik ben zo benieuwd naar haar!! :D

All: Ik heb niks terug gelezen! Sorry!
    Ter compensatie een dikke knuf aan iedereen! ;)
    Ik ga naar bedje toe!

Liefs, Eleni

7. woops

woops Niet meer actief

#367 woops, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2010
    Goede nacht,

Hier is de nacht-zombie weer actief.
    En we gingen pas laat naar bed, om 1 uur want we hebben nog een reportage over lichaamshaar gekeken.
    Lekker een banaantje op en maar weer even op het net surfen.

@Eleni,
    Alvast bedankt voor de nieuwe lading, wie weet is dat een goed zetje. :p

Nog geen babynieuws zie ik, nou er komt denk ik vandaag wel babynieuws.
    Wie waren het ook alweer, kwek, djuke, nickyz en marleentje waren toch volop bezig?

Nou spannend en we wachten af.

Even de lijst alvast die met de weken is aangepast,

Bevallingslijst: (aangepast 24/01 om 04:19)

- woops: 41+2
    - dehaan2009: 41
    - Marleentje26: 40+6 (3cm ontsluiting 23-01)
    - Ellen1989: 40+6
    - Niene: 40+2
    - Sara86: 40
    - Stampvamp: 39+6
    - Marrie28: 39+6
    - Momae: 39+6
    - Marieke1980: 39+6
    - Kwek: 39+5 (vliezen gebroken 22-01)
    - Balleke: 39+3
    - Djuke: 39+3 (vliezen gebroken 23-01)
    - Mecha: 39+1
    - Nickyz: 39+1 (2cm ontsluiting 23-01)

En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend.

Misschien nog meerdere meiden die nog moeten bevallen?

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Goedemorgen iedereen.

@Marleen,kwek, nickyz en djuke Hoop dat er meer nieuws is ben zo benieuwd.
    Lijstje word iedergeval korter..:D Maar hij mag nog korter!!

@woops jammer dat er niks is gebeurt!! Ben erg benieuwd maandag, laat je het ons ook weten?

Hier redelijk geslapen en veel naar de wc gemoeten..haha snap allemaal niet waar het vandaan komt...:(

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen ...

ik kan niet meer slapen .... ik moet het ff kwijt
    M belde gister of hij mocht blijven slapen ik zei ik weet het ngo niet, daarna niks meer gehoord.. dus ik word wakkern om 7 uur
    en hij heeft niet gebelt niks dus ik bel hem ..neemt slaperig op ik zeg waar ben je? ja centrum hangt op .. ik bel weer ja ik ben bij me moeder,,. moeder woont niet in centrum :$.. hangt weer op ja ik ga slapen ... ik bel weer.. drukt me weg.. bel ik weer telefoon uit
    maar niet eens gevraagt goh waarom bel je moet je bevallen !!!! ik ben zo kapot van dit gedoe ..... gelukkig hoef ik niet te bevallen maar stel dat het nou wel zo was?? en dat liegen waarom moet je liegen en dan je telefoon uit terwijl ik elk moment kan poppen :(:(:(
    ik kan er van gekheid niet meer van slapen ben totaal van slag af.., heb gewoon zin om naar zijn moeder te rijden en kijken of hij daar is maar ik bereik er geen moer mee ..
    bah ..

sorry voor me ego verhaal en helemaal dat het weer over hem moet gaan gatver!!

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @ Mecha Ik weet niet wat er speelt (heb het vehaal totaal niet mee gekregen) Maar erg dat je zo rot hebt geslapen of helemaal niet.

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik heb wel geslapen.. maar ik werd steeds wakker om te plassen en de laatste keer heb ik maar gebelt .. naar M de vader van me kleine..
    daar heb ik het nodige gezeik mee en we zijn nu dus ook ff niet bij elkaar ... tenminste we wonen niet bij elkaar etc maar ergens hoop ik en probeerd hij ..normaal dan ... het toch nog te lijmen ...ook voor de kleine ...maar ook om niet zomaar al die jaren weg te gooien en we toch van elkaar houden maar ik snap deze acties dan niet
    zoveel moeite is het niet om een sms te sturen en wat ik gewoon het kwalijkst vind is dat hij niet eens zich afvraagt waarom ik zo vroeg bel .. misschien een naderende bevallning nee k krijg gewoon geen reactie behalve ik ga verder slapen klik...

ik heb net zijn moeder gebelt ik kan er gewoon niet gtegen namelijk en die zegt dat hij wel daar is :$ en ze zou zo met hem praten maar dat is toch gewoon schandalig!!!
    bah!

hoe is het bij jou btw?

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ marleentje zet hem op meid 3 cm is een goed begin

@ balleke .. ja dat gevoel ken ik dat je liters plast maar eigelijk niet het idee hebt zoveel op te nemen

13. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Hier hebben we gister volgens mij te maken gehad met een regeldag. Had het idee dat Elianne minder goed dronk, dan anders en ook vaker kwam. Tussen 17.30 en 20.00 heb ik 3x moeten aanleggen, onverzadigbaar. In mijn rechterborst zaten nog steeds die harde knopen. Heb met een vrijwilliger van borstvoedingsnatuurlijk gebeld en die heeft me weer wat moed ingepraat en tips gegeven (absoluut een tip, als je even omhoog zit of vragen hebt).
    Moest Elianne in de rugbyhouding aanleggen. Heb dit gedaan en de knobbels zijn nu weg. Beide borsten zijn nu soepel. Alleen is mijn tepelhof rechts nog erg gevoelig door de ontsteking. Elianne aanleggen is te pijnlijk. Heb besloten vandaag links te voeden en rechts af te kolven. Iemand nog een tip voor de gevoelige tepelhof? De tepel zelf is niet meer gevoelig.

We wachten in spanning af op berichten van de dames die nu vermoedelijk bezig zijn met bevallen..:D

Wat balen van je vriend Mecha. Eigenlijk vind ik dat hij zich heel kinderachtig gedraagt. Niet iemand die zijn verantwoording neemt en daar ben jij naar op zoek, ook mede door de hormonen. Het geeft dan iedere keer zo'n teleurgesteld gevoel. Jij bent op zoek naar rust en stabiliteit (ook een vorm van nesteldrang) en niet naar iemand die met alle winden meewaait.

14. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @ Mecha wat naar zeg dat hij zo met jou omgaat!! Wil je hem wel bij de bevalling hebben? Wat is btw??

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@chevenne juist zo is het maar net :( en keer op keer geeft hij me het idee dat hij dt kan bieden en dan op het moment dat ik erom vraag dan is het er nie :(

heb helaas geen tip voor borstvoeding .. zal ik allemaal nog moeten ontdekken.. wel fijn dat de knobbels weg zijn ;)
    koorts ook?

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

by the way.. is btw

ennuh ja ik wil het niet alleen doen is toch zeker ook zijn kind :( hij mag er best wat voor doen ik heb alles al alleen gedaan het minste dat hij kan doen is me door de weeen heen helpen zucht...

17. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Heb je dan wel het idee, dat hij er voor je is tijdens de bevalling? Lijkt me voor jou wel een fijn idee dat je er op kunt vertrouwen dat er iemand voor je is en als ik zie wat voor dingen hij je flikt, vraag ik me dat af.
    Heb je niet een goede vriendin, familielid of ouder, die je kunt vragen? Of een doula, dan heb je in iig zekerheid en dan kun je op het moment zelf bepalen of je hem erbij wilt of niet. Zou proberen niet te afhankelijk van te worden op het moment van bevallen, want voor hetzelfde geld laat hij je zitten en sta je er alleen voor.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Marleen, wat fijn!! Ik hoop dat je vandaag je baby in je armen zult hebben!

Inbakeren, ik doe haar vanaf het begin in een puckababy zakje. Ze slaapt hier goed in, maait zich niet meer wakker etc.

Vannacht had ze eindelijk weer een poepluier, dat gaat niet van harte nu ze bijna geen bv meer krijgt. Ik maak de fles nu aan met spa blauw, geef ietsje extra water en kindicol druppels als het echt lang duurt.. Hoop dat het gaat helpen. Welk merk flesvoeding geven jullie? Ik geef nutrilon, maar heb wel eens gelezen dat ze van friso soms beter poepen..

19. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ja dat vind ik ook! Miss dat hij dan inziet wat voor moois er uit komt.
    En zich weer een beetje vader gaat voelen (of verantwoord). Go is echt niks om zo alles alleen te moeten doen, lijkt me erg zwaar! Heb het 11 weken moeten mee maken ivm dat vriend op uitzending moest. Maar heel de zwangerschap zo en ook nog beetje alles jou laten doen..pfff

Hier we gaan zo de pup ophalen (heb ik in de vorige topic geschreven)..:D

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Mecha, heb je inderdaad ook niet iemand anders die bij de bevalling kan zijn? Ik snap zeker wel dat je hem erbij wil hebben, maar goed, ik krijg zo het idee dat je niet van hem op aan kunt..

Deel Deze Pagina