Even een update van woops!!! Ik ben even naar Woops geweest vanmiddag om het wondertje mogen zien en de mama. Met woops en haar dochter gaat alles goed. De weeen begonnen in de nacht van zaterdag op zondag. Toen kwam de verloskundige en bij 3 cm ontsluiting hebben ze haar vliezen gebroken toen bleek dat het kindje had gepoept in het vruchtwater dus moesten ze naar het ziekenhuis toe. Daar ging het vrij rap met de ontsluiting maar is helaas is het blijven steken bij 7 cm dus toen kreeg ze een keizersnee. Moeder en kind maken het goed en ze is helemaal happy. Erg lief en mooi kindje. Als het goed is is ze donderdag of vrijdag thuis. Allemaal de groetjes van Woops. @hier nog steeds het zelfde geen beebje..Maar we wachten rustig af..haha Kan ook niet anders. Overmorgen naar de verlos. Heb nog niet alle berichtjes terug gelezen dat ga ik vanavond even proberen.
@ Chevenne, wat een ... zooi, had het er nog met hem over gehad dat ze waarschijnlijk wel met een waarschuwing aan zouden komen maar dat ze het echt deden vind ik onvoorstelbaar. Je weet dat je bezwaar kunt maken tegen de waarschuwing dit moet wel schriftelijk gebeuren en vraag om het tekenen van een ontvangstbewijs . Dan moet het volgens mij door een onafhankelijk iemand beoordeeld, vaak wordt dit in overleg een vakbond en tja dan hebben zij geen poot meer om op te staan. Verschrikkelijk balen zeg dit verhaal is toch te zot voor woorden, en dat noemt zich christelijk :x. En hij mag wel wat rechts kijken mee van Quinten want die wil het liefst rechts @ Woops, fijn dat het goed gaat met jullie, en hopelijk snel naar huis. @ Mecha, nog geen nieuws, wat duurt dat lang. @ Mamanama, wat goed van je dat je even hebt laten huilen, vaak hebben ze dat gewoon even nodig om in slaap te vallen. Vind dat huiltje ook ander klinken als een ik heb wat huiltje. @ Momae, Gefeliciteerd met jullie dochter. @ Belle, dat is wel erg heftig, jeemig wat zullen jullie geschrokken zijn en gelukkig is alles goed dat is het belangrijkste. @ Lynd, hoe is het nu met jou meid? Hopelijk betekend het niet online zijn dat je lekker aan het genieten bent. @ Hier, mijn schoonmoeder was op visite al een tijdje en heeft even heerlijk de badkamer gedaan ben ik wel blij mee is dat ook weer klaar. Ik heb zelf heel dapper de kamer vloer gedweild dus nu helemaal munt maar wel in een schoon huis. Vanavond krijgen we kraamvisite, als ze niet weer afbellen , maar daar ga ik maar niet van uit, weer pronken met mijn mooie mannetje heb al mooie kleertjes voor hem klaar liggen . Ik heb nog helemaal niet verteld hoe leuk Quinten gistermiddag was, hij was lekker wakker en was toen met hem aan het spelen in de box met zijn tuimelbal, is een balvorm met een dino bovenop en een bel erin. Hij sloeg er eerst perongeluk tegen aan een paar keer en ineens leek hij de link te leggen tussen het slaan tegen de tuimelaar en de bel en langs komende dino, hij ging toen met 2 handjes er hard tegen aan slaan en moest erg hard lachen zo'n mooie gezicht echt zo'n schaterlach gezichtje alleen zonder geluid. Was zo geweldig om te zien, helemaal verliefd.
**** maatjesnieuws******** JAAAAA, mecha is bevallen van een dochter,en ze doet het goed!! Ik heb verder nog geen naam of andere info maar kreeg net een sms,dus dacht zet het er even op ******einde maatjesnieuws*******
Woops: Gefeliciteerd!!! Ben benieuwd hoe groot en zwaar het was. Want jij verwachte ook een groot kindje. Mecha: Gefeliciteerd met je dochter meid!! Sjees: Beterschap meid! Hopelijk ben je weer een beetje de oude op je verjaardag. Knufff Momae: Jij ook gefeliciteerd met je dochter!!! Heb niet alles terug gelezen, mijn excusses. Was vandaag erg moe, want Jonna had gespookt vannacht. Ze was 3 uur lang wakker. Uiteindelijk sliep ze om half 4 en werd pas om half 9 wakker. Ik ben gestopt met BV geven. Jonna is te gulzigen wil direct melk hebben. Daarom lukt het aanleggen niet. Ik ben nu bezig met kolven en afbouwen. Ik heb altijd gezegt....ik ga BV geven, maar als het gepriel en gekloot wordt kap ik ermee. Het moet wel leuk blijven, zowel voor mij als voor Jonna. De kraamhulp was ook voor het laatst vandaag. Ow wat mis ik haar zeg! Nu al! Ze was zo ontzettend goed en lief voor ons. Heb echt enorm veel aan haar gehad! Even een vraagje: Hoe kijken jullie tegen het naar buiten gaan aan met zo'n kleintje? Mijn schoonmoeder is donderdag jarig en we willen er wel graag heen, maar ben bang dat ze het te koud krijgt. Ik vind het zo ie zo eng om met haar naar buiten te gaan, zeker met dit weer. Ik merk dat de kraamtranen nu wel beginnen te komen. Ben erg snel emotioneel. Kreeg Jonna vannacht ook niet stil en voelde me een slechte mama. Natuurlijk ben ik dat niet, maar zat er wel even doorheen. Maar Jeroen heeft me heel goed gesteund en is nu weer goed! Nu we Jonna hebben merk ik dat ik erg zorgzaam ben, en ook erg bang ben om iets fout te doen. Ben eigenlijk nooit zo geweest. Raar eigenlijk.
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - Quinten (3176 gr.)(45cm) Crash (35+1) - 5 december 2009 - ZH - Liam ( . gr.)(..cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - Mason (2620 gr.)(47cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - Ayden (2780 gr.)(47cm) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - Luna (2695 gr.)(45cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - Tygo (2745gr.)(..cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - Sanne (2795 gr.)(..cm) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - Aylani (3450 gr.)(53cm) Justfem (38+2) - 24 december 2009 - ZH - Roos (2811 gr.)(50cm) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - Job (4570 gr.)(54cm) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - Nadia (3760 gr.)(50cm) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - Jade (3500 gr.)(..cm) Choco (39+0) - 2 januari 2010 - ZH - Gabriëlle (2980 gr.)(47cm) Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - Julian (3140 gr.)(48cm) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - Sam (3350 gr.)(51cm) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - Melissa (3160 gr.)(47cm) Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - Liam (4365 gr.)(53cm) Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - Elise (3220 gr.)(..cm) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - Tessa (3910 gr.)(52cm) 1985Breezer (39+3) - 6 januari 2010 - ZH - Tijn (2920 gr.)(47cm) Lumea (40+3) - 6 januari 2010 Thuis - Tamsin (3260 gr.)(49cm) Puk25 (38+1) - 6 januari 2010 .. - Lila ( . gr.)(..cm) Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - Maja (3065 gr.)(50cm) Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - Yordin (2714 gr.)(50cm) Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - Sophie (3110 gr.)(50cm) Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - Kenji ( . gr.)(..cm) Wiebertje (39+0) - 9 januari 2010 - .. - Aiden (3710 gr.)(..cm) Chevenne (37+5) - 11 januari 2010 - ZH - Elianne (3980 gr.)(52cm) Bruidje77 (38+3) - 11 januari 2010 - ZH - Demi Anjelie (3540 gr.)(..cm) Lynd (39+6) - 12 januari 2010 - ZH - Jakob (3970 gr.)(54cm) Diana78 (40+5) - 12 januari 2010 - .. - Luuk (4170 gr.)(..cm) LadyJoey (41+1) - 14 januari 2010 - ZH - Ayronn (3995 gr.)(52cm) Gewoon Sanne (39+6) - 15 januari 2010 - ZH - Noa (3950 gr.)(54cm) Klavertje77 (41+4) - 17 januauri 2010 - ZH - Nora - (3910 gram) (..cm) Annemica (40+3) - 18 januari 2010 - .. - Joris Sebastiaan (..gr.)(..cm) Sjalotjuh87 (40+3) - 18 januari 2010 - ZH - Quinten (3580 gr.)(53 cm) Blommeke (40+3) - 18 januari 2010 - .. - Romy (.. gr.)(..cm) Mispoes (41+2) - 18 januari 2010 - .. - Pien (4440 gr.)(53cm) Ankje (39+4) - 19 januari 2010 - Thuis - Jonna (4660 gr)(54 cm) Belle1978 (40+0) - 19 januari 2010 - ZH - Fenne Noah (3150 gr.)(49 cm) Lovelylonnes (41+2) - 19 januari 2010 - .. - Hayden (..gr.)(..cm) Suzanne78 (40+0) - 20 januari 2010 - ZH - Laurens (3740 gr.)(..cm) Densie24 (39+2) - 21 januari 2010 - ZH - Ryon Jake (3140 gr.)(49 cm) Saar84 (40+0) - 21 januari 2010 - ZH - Iris (3180 gr.)(50 cm) Angelic (40+6) - 22 januari 2010 - ZH - Genoah (3460 gr.)(51 cm) Ellen1989 (40+4) - 22 januari 2010 - ZH - Rowell (3785 gr.)(..cm) Nickyz (39+2) - 24 januari 2010 - ZH - Teun (3800 gr)(51 cm) Marleentje26 (40+6) - 24 januari 2010 - ZH - Jens (..gr)(..cm) Djuke (39+3) - 24 januari 2010 - ZH - Tristan (..gr)(..cm) Woops (41+3) - 25 januari 2010 - ZH - Mykeda (3975 gr.)(..cm) Momae (40+0) - 25 januari 2010 - Thuis - .. ( . gr.)(..cm) Mecha (..+.) - 26 januari 2010 - ZH - dochter .. ( . gr.)(..cm) Er zijn al 26 jongetjes en 26 meisjes geboren De lichtste baby is van: Eleni Mason 2620 gr. De kleinste baby is van: Blaine Quinten 45 cm en Rebbel Luna 45 cm De zwaarste baby is van: Ankje Jonna 4660 gr. De langste baby is van: Marieke Job en Lynd Jakob en Ankje Jonna en gewoon Sanne Noa 54 cm
Mecha van harte met jullie dochter! Geniet!!! Ankje dat is heel normaal hoor! Is eerder raar als je dat niet hebt! Fijn dat de kraamhulp zo goed was! Ga je helemaal stoppen met BV of blijf je wel kolven? Antwoord op je vraag; wij komen net binnen8)! Was heerlijk buiten, frisse lucht. We zijn 5 kwartier weggeweest, ik hield het goed vol, geen last gehad. En die kleine gewoon goed inpakken! Blaine die dino/bal hebben wij ook!!! Leuk is die he!? Lynd vraag me ook af hoe het met je is?
Ik wil morgen ook graag even naar buiten. Even een frisse neus halen. Maar vind het toch wel eng hoor. Ach, zal wel gewoon doen zijn en dan ben ik over de angst heen denk ik (hoop ik). Bedankt schat!
Oh ja ik herinner me net de naam van de kleine van mecha en die was volgens mij Jazzley,maar ik weet niet meer zeker of je het ook zo schrijft
Mecha en Moma gefeliciteerd met jullie dochters Belle, jeetje meid, dat was idd behoorlijk heftig. Gelukkig hebben jullie een gezonde dochter gekregen. Chevenne, jeetje meis ik heb het echt met jullie te doen. Ankje, jonna gewoon dik inpakken, kruikje erbij, dan komt het helemaal goed. En kraamtranen, meid laat ze lekker gaan. Je hebt groot gelijk wat betreft BV. Ik vond het ook erg wennen dat de kraamhulp weg was, vond het heerlijk toen ze er was. Hier; weer terug van de Fysio. Er zit idd een nekwerveltje vast, donderdag gaan ze hem behandelen.
Sjees ja Jazzley was het!!! En hoe is het nou? Ben je opgeknapt?? Ankje lekkere meid hoor! Zou haar weleens naast Yordin willen leggen... Jada ach gossie, arme jongen....gelukkig weet je wat het is en wordt er wat aan gedaan. Sterkte ermee! Hier: vandaag een paar keer (meer dan gister) van die vlagen van toeschietreflex gehad. AUW wat doet dat zeer! Wie heeft dit ook? Het kan geen kwaad toch?
Met mij gaat het vandaag weer niet goed. Flesvoeding lijkt nu zo'n fijne oplossing, en weet soms niet meer goed voor wie ik BV wil blijven geven. Voor het kindje (tegen allergieen), voor mezelf (lekker makkelijk, goedkoop en altijd bij de hand, mits het werkt) of voor de buitenwereld (ik weet nu al wie er commentaar gaan geven als ik stop). Hubby zegt ook dat als het niet gaat ik beter kan stoppen, maar ik wil zo graag dat het gaat!! Zat vandaag weer te huilen tijdens de voeding, uit pijn en frustratie. Morgen komt mijn moeder, daar heb ik erg behoefte aan. Als het later deze week nog niet gaat dan even langs de kinderarts om e.e.a. te bespreken, ben gsiteren niet meer gegaan omdat het (qua melkhoeveelheid in elk geval) goed ging. Jakob was ook heel onrustig vannacht en vandaag, we denken krampjes, arm kindje. Morgen moeten we hem weer wegen, ben benieuwd of hij goed is aangekomen. Vandaag overigens wel naar buiten geweest voor het eerst, Jakob in dik pakje in dikke voetenzak (waar hij helemaal inpast), zonder kruik. Hij was nog lekker warm toen we na 40 min. thuiskwamen, dus dat zat wel goed. Sorry dat ik verder niet reageer, ben nauwelijks op internet vandaag, moe, verdrietig en op.
@Ise: Ze zei dat hij, zolang hij geen 4 kilo weegt, zeker 6 voedingen moet krijgen. Dat ik dan eventueel tijdens de dag om de 3.5 uur moet voeden. 's Nachts mag hij maximaal 6 uur doorslapen. Slapen jullie kleintjes al mee in jullie bed? Ik durf dat niet zo goed. kBen bang dat we op Sam gaan liggen ofzo, of dat hij onder de dekens terecht komt. @Jada: Kan Julian al in de Puckababy? Is die niet groot? Sam die gaat ook superhard tekeer in zijn slaap. Hij schrikt er vaak van wakker, dus mss dat we ook iets gaan aanschaffen zodat we hem kunnen inbakeren. @Momae: Gefeliciteerd met jullie dochter!! @Mecha: Eindelijk!!! Een dikke proficiat met je dochterje!!! Geniet van je wondertje meid! @Ankje: Wij zijn vrij vroeg met Sam naar buiten gegaan. Ik heb een speciaal deken voor in de MC waardoor hij echt super goed beschermd is tegen de kou. Verder jasje, sjaal, mutsje en handschoentjes aan. En zo snel mogelijk buiten en binnen. Vandaag ben ik gaan wandelen met de kinderwagen. In de bak heb ik een kruik gelegd, zodat hij het lekker warm had! En het was echt koud vandaag, maar hij heeft er geen last van gehad. Maar meid, je moet doen waar jij je het beste bij voelt hé. Als jij vindt dat het nog te vroeg is, dan moet je gewoon thuisblijven.
Boe ik wil hier een foto van Sam zetten, maar het mislukt altijd!! Is mijn bestand te groot ofzo? Normaal lukt dat altijd