januari 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door balleke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

We hadden aangegeven niet over de 41 te willen gaan.
    Maar nu staat er al een afspraak voor 41w3d voor maandag.
    Had de afgelopen keer een verloskundige die m`n voorgeschiednis niet echt mee heeft gekregen denk ik, vond ze niet leuk (was 1e keer)
    We laten nu die afspraak staan en misschien kunnen ze maandag wat betekenen voor osn bijv. strippen ofzo.
    We zullen het zien.
    Maar wie weet bedenkt ze nog voor maandag te komen, zou mooi zijn.

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh lees nu dat er morgen iemand komt lynd wat fijn :D
    hopelijk heb je er veel aan :)

3. woops

woops Niet meer actief

Ik ga me even opfrissen, voordat ik zo gebeld wordt dat we mogen komen gaan kijken naar het neefje van onze "Pooh"

4. Suzanne gefeliciteerd met jullie zoon Laurens

Lynd, meid wat onzettend rot dat je borst pijn doet. Maar net zoals Marleentje zegt door te kolfen neemt je productie alleen maar toe, kolfen werd bij mij afgeraden omdat ik wilde stoppen met BV. Bij mij werd leegmasseren onder de douche aangeraden. Fijn dat er morgen iemand bij je langskomt en dat twee uur lang. Dikke knuffel!!

Angelic, spannend meid, je mag je kleintje bijna in je armen houden!

Iemand schreef over overgeven. Heb ik ook gedaan tijdens de weeen. Hele zwangerschap niet kunnen overgeven en een aantal uur voor de bevalling, lukt het zonder problemen. Dus vaak is het wel een teken van een naderende bevalling.

Hier: net weer kraamvisite gehad. Goed verwend met allerlei cadeautjes. Julian heeft honger, dus ga hem even zijn flesje geven.

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jada: dat was ik met dat overgeven. Maar dat heb ik nu al al 2 weken dus heb er weinig hoop op dat het voor mij een voorteken is helaas.

6. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hier ook nog een jan mama die alles trouw meeleest en ook op de lijst stond, maar ik loop ook nog, maar heb nog even te gaan!!!

7. Ow marleentje, ik wist dat je misselijk was, niet dat ook moest overgeven. Dus het strippen heeft weer geen resultaat opgeleverd, balen meid!!

8. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    Ik vind het ook echt fijn!

@ Woops ik moet op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen ivm GBS bacterie. Dus dan is de keus gauw gemaakt :D Maar ik kan me je dilemma goed voorstellen...

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    jada: ja ik baal ook enorm! Maar niets aan te doen ons mannetje heeft het gewoon te goed binnen!

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    1Angelic
    2Mecha
    3Saar84
    4Woops
    5Marleentje26
    6Stampvamp
    7Balleke (ik)
    8Niene
    9Marrie28
    10 Nickyz

Miss nog meerdere meiden die nog moeten bevallen.

Hoop dat het lijstje steeds minder word...:D

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    1 Woops 40+6
    2 Angelic 40+5
    3 Marleentje 26 40+3
    3 Saar84 40+0
    4 Niene 39+6
    5 Stampvamp 39+ 3
    6 Marrie28 39+3
    7 Balleke 39+0
    8 Mecha 38+5
    9 Nickyz 38+5

Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje.

12. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Mensen, ben heel verdrietig. Dit is mijn eerste dag alleen met Elianne en lig met 38,4 (inmiddels, is steeds nog stijgende) te rillen in bed. Spieren doen giga zeer, ene borst is pijnlijk, hoofdpiijn, noem maar op. Jeroen mag geen vrij, secreet van zijn baas mist enig empatisch vermogen. Rond de bevalling is er ook het een en ander gebeurd met haar. Jeroen zit in de spagaat en heb hem nu zo hard nodig.
    Heb ook niet zoveel bij te zetten, door die vergiftiging. Partner van mijn moeder is langsgeweest en heeft wat dingen voor ons gedaan, zodat ik me even kan redden. Elianne ligt naast me op een aankleedkussen, met pampers en alles erbij. Ik heb een karaf water naast me en wat koek.
    Pfff, moet alweer janken.

13. dehaan2009

5 mei 2009
    53
    0
    0
    Ik moet ook nog.. Ben niet echt actief aan het mee kletsen, maar lees wel alles mee.
    Heb vanmiddag weer controle bij de verloskundige omdat er dinsdag een spoortje eiwit in mijn urine zat. Ben benieuwd wat ze doen als er nu weer wat in zit..

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #54 marleentje26, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    1 Woops 40+6
    2 Angelic 40+5
    3 dehaan2009 40+4
    4 Marleentje 26 40+3
    5 Saar84 40+0
    6 Niene 39+6
    7 Stampvamp 39+ 3
    8 Marrie28 39+3
    8 Balleke 39+0
    9 Mecha 38+5
    10 Nickyz 38+5

Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend. Mocht je het wel weten en het mag op de lijst dan hoor ik het wel!

15. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    #55 chevenne, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    Het inbrengen was zeer pijnlijk, omdat alles nog potdicht zat, maar toen hij er eenmaal inzat, de eerste 4 cm in 24 uur gedaan, met alleen maar wat harde buiken om de 8 minuten.
    Verwijderen was peanuts. Je loopt alleen een poosje met een slangetje tussen je benen en je hebt al bloedverlies.
    Zou zelf er weer voor kiezen, al weet ik niet hoe gel is.

16. woops

woops Niet meer actief

Ik sta boven aan de lijst.
    Dat betekend dat niemand eerder bevalt dan ik, hebben jullie dat begrepen! ;)

Nou dan moet ik op gaan schieten, zaterdag wordt er al 1 van de lijst ingeleid. :D

17. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    chevenne wat klote zeg zon bazin :mad: kan me voorstellen dat je hem nodig hebt! wel lief dat de partner van je moeder is gekomen om wat te helpen! sterkte meid!

ok woops jij mag eerst :p

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    1 Woops 40+6
    2 Angelic 40+5 word 23-01-2010 ingeleid!
    3 dehaan2009 40+4
    4 Marleentje 26 40+3
    5 Saar84 40+0
    6 Niene 39+6
    7 Stampvamp 39+ 3
    8 Marrie28 39+3
    8 Balleke 39+0
    9 Mecha 38+5
    10 Nickyz 38+5

Ik heb de lijst even op volgorde gezet van uitgerekende datum. En als het bekend is jongen of meisje. Groen is onbekend. Mocht je het wel weten en het mag op de lijst dan hoor ik het wel!

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Chevenne, meid wat erg voor je, en zo balen dat je nu ziek bent. En nog even 1 ding hoezo Jeroen kan niet naar huis! Heb je wel gehoord van zorgverlof? Kijk daar maar even na op internet en of hij naar huis kan, werkgevers doen er moeilijk over en willen niet maar dit is wettelijk geregeld en daar kan hij aanspraak op maken. Op de site van postbus 51 wordt het erg duidelijk uitgelegd en je werkgever mag het NIET weigeren. Heel veel beterschap meid.

@ Lynd, wat erg zeg dat er zo laks met je gedaan wordt en wat een opluchting dat er morgen iemand komt, want dit gaat zo niet, je zit er volgens mij zo erg doorheen dat ik je het liefst een knuffel kwam brengen en vertellen dat het echt goed komt met je. Wanneer komen jouw ouders, denk dat het voor jou ook prettig is om eigen familie om je heen te hebben. En flesvoeding, ik weet niet of ze daar flesjes hebben van tommytipee (wwet niet zeker of ik het goed schrijf) maar die hebben speciale flesjes met een grote speen die net een borst is die wordt gebruikt als bij bv toch even een flesjes gegeven moet worden. Had er zelf bij een winkel 1 gekregen bij aankopen, maar nooit gebruikt omdat Quinten de fles krijgt. Misschien dat je die kunt halen? of kunt laten meenemen vanuit hier. Veel sterkte meid, je kunt het en als de bv op een gegeven moment toch niet gaat dan houd het op hoor, is ook niet het eind van de wereld. En tja borstvoeding mafia is men goed in, je krijgt hier zelfs minder hulp als je het niet geeft, beetje wazig vind ik dat altijd.

@ Woops, jij was dus ook alweer vroeg en wat een moeilijke keus, thuis of ziekenhuis dus inleiden of afwachten. Ik heb eigenlijk geen advies voor je behalve doen waar je je goed bij voelt. En duurt maandag je te lang zou ik gewoon bellen met het ziekenhuis en overleggen dat je toch voor het weekend mag komen.

@ Angelic, zaterdag is dus de dag, leuk zeg en spannend, zet hem op.

Voel me trouwens wel gediscrimineerd dat jullie schrijven alleen de zwangere dames kletsen hier nog mee, terwijl ik vanmorgen al zo vroeg was :(;).
    Ergotherapeute is weer weg ben weer een paar tips rijker, ze adviseerde ook om toch nog even langs de fysio te gaan, omdat ik toch nog wel wat last van mijn heupen heb dus binnenkort even een afspraak maken. Ga nu zo even Quinten voeden dus tot straks

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    chevenne: wat een balen zeg! Hoop dat het snel beter met je gaat. Maar als ik jou was zou ik de huisarts of vk even bellen want koorts en een zere borst is niet goed meid.
    Dikke knuffel!

Woops: van mij mag je eerst haha

Deel Deze Pagina