Yoehoe.. ik heb de eer dit topic als eerste te openen! Wij heb een uurtje geleden positief getest! Twee hele dikke strepen, ik ben weer zwanger! Twee jaar terug ben ik rond deze periode zwanger geworden van ons zoontje van nu 16 maanden. Ik ben toen in één keer zwanger geworden en ook deze keer is gewoon meteen raak.. Ongelofelijk en zo bijzonder! De vorige zwangerschap was heftig, was de eerste maanden erg misselijk en had veel last van mijn bekken waardoor ik na een aantal weken al aangepast werk moest. Ik hoop dat deze zwangerschap beter gaat, al ben ik de hele dag al misselijk! groetjes!
Jeetjeee zijn we al bij volgend jaar zomer zo'n beetje!!!! Gefeliciteerd meid!!! En ook zo snel zwanger! Lekker genieten!! (voor zover dat kan met de kwaaltjes...)
Gefeliciteerd! Dat er maar veel bij mogen komen! Ik was dit jaar 20 juni uitgerekend. Hele fijne zwangerschap gewenst!!
wauw juni 2010!! gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap. Juni is gewoon een topmaand om in uitgerekend te zijn en om in te bevallen . Dat er maar snel heel veel juni mama's mogen volgen. Veel kletsplezier. een juni 2009 mama!!!
Jeetje, Juni 2010 alweer!! Wat gaat die tijd toch vlug voorbij zeg. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, dat er nog een boel nieuwe juni 2010 mama's bij mogen komen
Heeyy meid van harte gefeliciteerd...jeetje wat gaat de tijd snel.. alweer juni-mama's!!! Hoop dat er velen zullen volgen!!
Oh de eerste juni mama, ik hoop dat ik je over een aantal weken mag volgen! Eerst maar eens mijn ei spotten. Maar ik kom graag met je mee kletsen.
Hier nog een juni mama Heb vanmiddag de digitale test gedaan, kon niet duidelijker! Spannend!!! Andere dames ook van harte gefeliciteerd!
Ook ik kom me hier voorzichtig aanmelden.Had gister een positieve test en vanmorgen ook., 8 juni zou dan de datum zijn. Maar ik ben voorzichtig heb 2x eerder een vmk gehad... Zwangere gefeliciteerd en geniet ze!