Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ll ben de laatste week nog niet zoveel hier online geweest, normaal klets ik veel mee maar omdat ik nu lekker 2 weekjes vrij ben, staat het forum even op een laag pitje, ik zit voor mijn werk elke dag 8 uur achter een computerscherm dus tijdens de vakantie ontwijk ik het beeldscherm het liefst even ;)

@Suekes: WAUWIE wat een geweldig nieuw, ik moest vandaag gewoon even kijken of je nog getest had en wat zie ik POSITIEF!!!! Ik had het stiekem al een beetje verwacht ;)

Voor jou en alle andere nieuwe januari 2010 mama's
    [​IMG] en gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan en we maken er een gezellig clubje van hier ;)

@Iva: oh da's wel spannend dat bloedverlies, heb je ook krampen, want alleen wat bruinig verlies hoeft niet perse slecht nieuws te betekenen, ik duim voor je ;) En volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd dus bij deze gefeliciteerd ;)

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hoi, bedankt voor de bemoedigende woorden, ik denk/hoop dat het komt doordat ik nogal last heb van verstopping en dat door de druk :oops: een bloedvaatje is geknapt of zo. Of nog wat innestelingsbloed. Afwachten maar, meer kan ik toch niet doen.

Ik heb geen krampen en mijn onderbroek blijft schoon, het is alleen bij afvegen (nog steeds trouwens). Dat geeft moed toch?

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,
    Ik ben bang dat ik me hier weer af mag melden.
    Ik heb al 2 dagen lichtbloedverlies, maar vanochtend heeft het echt doorgezet en nu heb ik heel erge krampen en flink bloedverlies.
    Dus helaas ben ik de eerste (en hopelijk de enige) die zich hier weer af moet melden.
    Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap en hele mooie kindjes!!
    Dikke knuffel van Rootje

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Rootje, Hey vervelend zeg! Sterkte! Hopen dat het snel weer raak mag zijn, en dat het dan wel goed mag gaan...al kan ik me voorstellen dat deze gedachten niet of nauwelijks troost geven nu! Knuf!

@Eekje, Ik heb PCO dus ben bekend bij de gyn, ik had gebeld dat ik zwanger was geworden, en toen zeiden ze dat ik nu inmiddels a.s. maandag dus langs mag komen, ik vond het zelf ook wat vroeg. Maar ze rekenen dan ouderwets v.a. de eerste dag van mijn laatste menstruatie en dat was 15 maart, en dan zou ik al veel verder zijn! Alleen dat telt niet, want ik had 10 april mijn eisprong pas!
    Heb dat nog gemeld, maar ze zei "Nee wij tellen zo, en dat passen we later dan weer aan" Ook goed toch!?

Hoe ist met de andere meiden!??
    X

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Meis heel veel sterkte!!! Dat je maar snel weer zwanger mag zijn!

6. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Rootje wat verdrietig voor jou :(

Moet zeggen dat het bloedverlies hier ook nog steeds niet is gestopt. Er zit ook af en toe wat rood bij, dus ik vrees hier ook het ergste. Het is allemaal nog niet veel, maar goed, zoals bij Rootje kan het dus alsnog doorzetten...

7. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Hoi lieve meiden,
    Ben ff niet meer online geweest....
    Lieve Rootje..wat vervelend zeg...heel veel sterkte :(
    @iva ik heb ook een beetje innestelbloed...af en toe een veegje in mijn onderbroek, maar heel weinig en het is bruin, dus echt oud bloed....

En voor allen nieuwe zwangere januari 2010 mama`s welkom hier =D>

Met mij gaat alles goed verders, begin al aardig te groeien, kan nog 1 gewone spijkerbroek aan bij de rest moet ik echt mijn knoop open houden....
    Heb iets last van bandenpijn, en ben wel erg moe...
    Maar ja heb ook nog 2 kleine boefje`s hier rond lopen he....

Kus Sas

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Rootje: heel veel sterkte, ik vind het heel erg voor je en hoop dat je binnenkort weer zwanger bent en dat het wondertje dan bij jullie mag blijven. Een knuffel en neem even tij voor jezelf om het een plekje te geven. Liefs Fem

@Iva: ik hoop voor je dat het toch niets ernstigs betekend. Blijf voor je duimen.

9. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Sasje77, heb je dat nu ook nog steeds?

En ik heb hier ook nu al te krappe kleren, ik weet dat het komt door de darmen die luier worden, maar wel apart dat het zo snel gaat, ik weet wel dat ik bij de laatste keer met tien weken echt positiekleding aanmoest, maar het toen nog aan niemand wilde vertellen... helaas, de meesten hadden het al gezien :D

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Lieve Rootje, wat ontzettend klote meid! Heel veel sterkte!

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Meiden,
    Ik heb net de verloskundigepraktijk gebeld en heb 28 mei een intake en ik krijg een 8 weken echo vanwege een eerdere miskraam. Kennen jullie dat? Hebben jullie dat ook gehad of gaan jullie dat ook krijgen zo'n 8 weken echo?

@JustFem: Jaaaaaaah! Ik zocht je al de afgelopen 24 uur, hihi! Dankjewel voor je pendel! Pendel je ook of het goed gaat komen? Ben nu erg benieuwd of het ook een jongetje wordt! Ik ben helemaal euforisch echt wauw! Hoe gaat het met jou? Kwaaltjes? Ik heb echt meloenen en ze blijven maar groter worden en allemaal rare borreltjes en steekjes in mijn onderbuik, niet misselijk. Ik voel me echt op en top vrouw nu! Hihi!

@Iva: Ik duim voor je! Hoe voel je je verder? Kan een bloedvaatje zijn?

Dikke kus!
    Sue

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Suekes: hier ook weinig klachten, af en toe wat steekjes in mijn onderbuik en (.)(.) die nu al bijna niet meer in mijn huidge BH-maat passen :), ik pendel liever niet of het goed gaat, omdat ik dat zelf niet zo'n fijn idee vind, voor sommige mensen maak ik wel eens een uitzondering. Aankomende week ben ik niet online we zijn een weekje op vakantie, maar daarna wil ik natuurlijk zien dat het gewoon helemaal goed met je gaat. En kletsen we gezellig verder hier bij de januari-mams ;) Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK
    dat doe ik na mijn vakantie even.

13. Rootje meis, wat een naar ber, heel veel sterkte gewenst.
    Iva, hoop dat het niets is en net zoals je zegt dat het een adertje is.

Voel me vandaag prima, net zoals gisteren. Alleen een beetje bandenpijn en pijnlijke borsten, dat is het. Ik ga lekker van het zonnetje genieten, zolang die er nog is.

14. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Rootje...wat een verdrietig nieuws.
    Heel veel sterkte meid!
    x

15. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hmmm, nadat het eerst nog wat erger/meer/roder werd, lijkt het bruin/roodverlies nu weer gestopt, hoop echt dat het hier bij blijft en dat het niks betekent [-o<

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik mag me bij jullie gaan melden...
    10 - 01 - 2010 is de datum waarop wij uitgerekend zijn!
    We zijn nog voorzichtig blij, omdat we twee miskramen en een bbz achter de rug hebben, maar we gaan uit van het positieve!

Kus

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Jeuh Ladyjoey! Gefeliciteeeeeerd!!!!!! Hartstikke mooi meid! Lekker positief blijven, doe ik ook! xxx

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Roder, wat vreselijk meid, veel sterkte!

Iva, hoe gaat het nu met je? Ik hoop het beste voor je!

Alle nieuwe januari mama's welkom!

Mijn borsten zijn gespannen en heb een echt ongibuikje met steekjes bij mijn liezen. Had vandaag nog getest en de streep was zelfs donderder (!) als de controlestreep, wauw! Heb ik nog nooit gehad!

Fijn weekend!

Liefs Nikkie

19. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Iva... ook erg spannend voor jou! Hopelijk stopt het nu! Duim duim duim.....

Hoi Lady Joey! Welkom hier.... ik weet wat je bedoeld met dat je nog heel voorzichtig blij bent want heb zelf ook 3 miskramen achter de rug. Maar mijn testen zijn nu echt superdonker dus dat geeft me weer goede moed.

xx

20. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Lady Joey!!! Gefeliciteerd zeg!!

Alles gaat goed hier, na vanmiddag geen bloed/bruin meer gezien. Ik ga er vanuit dat ik gewoon zwanger ben. Moet zeggen dat ik weinig klachten heb, had er vorige week meer voor mijn gevoel. Heb wel pijnlijke borsten maar ze worden geen cm groter. Wel dus erge verstopping en ik heb ontzettende speekselvloed, dat herken ik iig van de laatste zwangerschap, maar volgens mij die ervoor had ik het ook. De ene keer een heel droge mond, en dan ineens een halve liter kwijl in mijn mond :p slikt zo lekker weg. Ik weet nog dat ik er de vorige keer op den duur heel misselijk van werd en dus overal op straat zat te kwatten (als niemand keek, dat weer wel :D ).

Hebben jullie rare kwaaltjes?

Deel Deze Pagina