Meid dat is balen zeg, ik kan er niet over mee praten, maar wat lijkt me dat klote zeg. Misschien dat er iemand van een bepaalde instantie bij jullie thuis kan komen voor het huishouden. Weet niet of er zoiets bestaat?
Meiden ik heb een nieuwe site aangemaakt voor de januari mama's: http://januari2010.come2me.nl/ De site is nog niet helemaal klaar, de andere site ligt er regelmatig uit en hoop dat dat bij deze niet zo is. Dus iedereen die de link van de oude site in zijn favorieten heeft staan, even aanpassen!
Marieke 11: Wat een vervelend gebeuren allemaal! Mijn vriend heeft ook een eigen zaak, dus ik kan goed begrijpen dat hij het huishouden er niet bij kan doen. Wij hebben afgesproken dat wanneer ik het huishouden niet zelf meer zou kunnen doen naast mijn full time baan dat we dan tijdelijk een huishoudster nemen. Op marktplaats kan je veel advertenties vinden! Ik hoop dat jullie snel een manier vinden om hier mee om te gaan. Pas goed opjezelf en doe stiekem toch niet meer dan goed voor je is! Liefs Niene
Niene en Marieke dank jullie wel dames, Jada lees dat jij ook bloedverlies had... hoe lang was dat. Het bloeden is nu gestopt en hoop dat het nu weg blijft. Ik ben nu ook veel rustiger. Heb een goed gesprek gehad met mijn mannetje. Het kan zijn dat die onzekerheid mij gek maakt.
Ik had eigenlijk meer oud bloedverlies, ik heb het twee keer gehad in de 6e week, was ongeveer een dag, maar niet constant en in de 8e week, maar 1 keer bij afvegen. Er zijn meer dames die hier bloedverlies hebben gehad. Marleentje26 dacht ik en nog wat anderen. Wat fijn dat het bloeden nu gestopt is, hopen dat het zo blijft.
Ja, ik heb zelf ook bloedverlies gehad bij mijn dochtertje.. Dus het geeft mij wel een beetje hoop alleen maak ik mij zorgen dat het vruchtje zo klein is. Maar wij gaan verder.
Bij mij was het in het begin helder bloedverlies en later oude bloedverlies... en ook alleen bij het vegen. Niet dat het druipt in mijn maandverband. Alleen gisteren omdat ik een inwendige echo heb gehad had ik wat druppels gevonden in mijn maandverband. Maar ik denk dat het door die stok komt.. Sorry voor alle details.
Hai meiden, Nou, in ieder geval bedankt nogmaals voor het warme welkom! Ik zal me voortaan geen indringer voelen!! @ Essie: Nou, dan zit het in ieder geval goed meis!! Je kan toch wel even schrikken als je in eens roze verliest! En zure matten...haha.. die vind ik nu ook heerlijk! @ Marieke: Wat vervelend meis.... Hoe komt het dat je BI hebt? Is het gewoon zomaar ineens gekomen? Zal dan wel heel zwaar worden tijdens de zwangerschap he? Knuf van mij!! Buikje: Iemand vroeg of mijn buikje ook al begint te groeien! Net boven mijn schaambot is wel al een verdikking te zien. Als ik er op druk voelt het net als ribbeltjes! Een soort ballon gevuld met vocht .. het is in ieder geval een heel raar gevoel!! misselijkheid: *klaagmodus aan* Ik wordt er helemaal stront ziek van ... Het komt met vlagen maar als het er eenmaal is dan ben ik ook echt goed ziek. Tot op heden heb ik niet hoeven overgeven ... maar wat vind ik dit toch naar zeg!! Bah bah bah *klaagmodus uit* Overige symptomen: Ik heb nog steeds zo nu en dan last van mijn (.)(.) , vooral als ik mijn BH uit doe! Voor de rest heeeel erg moe .. Ik slaap makkelijk het klokje rond en moet tussendoor (overdag) ook een paar uurtjes slapen. Van het huishouden komt ook niks... @ Sweetcandie: wat een onzekerheid! Ik duim met je mee dat alles goed is!! Liefs Eleni *Die weer naar bed gaat*
Meiden de nieuwe site is helemaal klaar. Er zijn een aantal nieuwe dingen toegevoegd: Fotoalbum, dus mocht je een buikfoto of echofoto hebben, dan kun je deze doorsturen. Er is nu ook een gastenboek, dus hier kan je ber. achterlaten en als laatste het onderwerp geslacht raden. Mocht je zelf een idee hebben wat het gaat worden en je partner stuur me dan een PB. Neem maar eens een kijkje op de site: http://januari2010.come2me.nl/
he Marieke sorry ik woon niet in de buurt, wat irritant zeg. Dikke knuffel van me!! en ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden beter nog dat het allemaal mee gaat vallen met het bekken en zo. Jada ik heb nog wat voor de site (ziet er trouwens SUPER uit!!!) heel professioneel hoor haha! Ik doe ook mee met mvm t/m 18 augustus. En wij denken alletwee dat het een meisje wordt (Dus zal het wel een jongen worden haha) en ik heb maandag om half 11 mijn intake bij de vk. Hier ff ego verder, ben zo moe.... Zit nog steeds giga verstopt en moest vanmorgen wel echt...sorry lees vooral niet verder als je geen zin hebt in de details, maar was een bloederig zooitje. En zo'n pijn heb gewoon in een washandje zitten bijten.... Goed ik blijf maar aan de laxo voorlopig, nog andere tips...? mag je laxeerpilletje..... Heb doktervrees haha (nee echt serieus) en zit anders tot maandag in ieder geval dan pas ga ik naar de vk. Voor de rest loop ik weer zonder krukken en heb ik weer auto gereden. Nu die scooter weer op...hmm we zien wel. Alleen 1 plek van de wond wil maar niet dicht en mijn voet is nog erg dik...(kan nog steeds geen schoenen aan..) Meiden geniet verder van je weekend, ik moet nog even naar verplichte verjaardag maar duik er dan lekker in, voel me alles behalve lekker... O ja las een en ander over buikjes...hmm heb al heel wat broeken die ik niet meer aankan en de eerste vraag of ik zwanger ben ook al gehad....
he Marieke sorry ik woon niet in de buurt, wat irritant zeg. Dikke knuffel van me!! en ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden beter nog dat het allemaal mee gaat vallen met het bekken en zo. Jada ik heb nog wat voor de site (ziet er trouwens SUPER uit!!!) heel professioneel hoor haha! Ik doe ook mee met mvm t/m 18 augustus. En wij denken alletwee dat het een meisje wordt (Dus zal het wel een jongen worden haha) en ik heb maandag om half 11 mijn intake bij de vk. Hier ff ego verder, ben zo moe.... Zit nog steeds giga verstopt en moest vanmorgen wel echt...sorry lees vooral niet verder als je geen zin hebt in de details, maar was een bloederig zooitje. En zo'n pijn heb gewoon in een washandje zitten bijten.... Goed ik blijf maar aan de laxo voorlopig, nog andere tips...? mag je laxeerpilletje..... Heb doktervrees haha (nee echt serieus) en zit anders tot maandag in ieder geval dan pas ga ik naar de vk. Voor de rest loop ik weer zonder krukken en heb ik weer auto gereden. Nu die scooter weer op...hmm we zien wel. Alleen 1 plek van de wond wil maar niet dicht en mijn voet is nog erg dik...(kan nog steeds geen schoenen aan..) Meiden geniet verder van je weekend, ik moet nog even naar verplichte verjaardag maar duik er dan lekker in, voel me alles behalve lekker... O ja las een en ander over buikjes...hmm heb al heel wat broeken die ik niet meer aankan en de eerste vraag of ik zwanger ben ook al gehad....
hee meiden, even update: wij zijn vandaag naar de duinen geweest om een mooi plekje te zoeken voor het vruchtje dat we vorige week verloren zijn... het was natuurlijk superdruk, maar uiteindelijk een plek gevonden waar het rustig was. We hebben een mooie boom uitgezocht en daaronder ons vruchtje begraven in een heel klein babysokje. Was erg verdrietig maar ook erg mooi! We hebben het letterlijk een plekje gegeven en dat helpt heel goed moet ik zeggen. Ben er blij mee dat we het zo hebben kunnen afsluiten. Ook is vandaag het vloeien gestopt, dus meteen een mooi nieuw begin. We hebben het vandaag afgesloten en gaan vol goede moed een nieuwe ronde in! hoe is het hier? hopelijk alles goed met jullie!!
Goede avond meiden. @Surf, Heel goed dat jullie het een plekje hebben gegeven, ik vind het zelfs een mooie gedachte hoe je hebt aangepakt. Hopelijk is het ook meteen een nieuw begin voor jullie. Heel veel succes en knuffel. Ik heb vandaag de opa en oma doos aangevraagt voor m`n ouders. Zo`n leuk idee vond ik het, duurt wel 3 weken met leveren. Misschien voor iemand die het op een leuke manier wilt brengen dat ze opa en oma worden of net als bij ons voor de fun. Opa & Oma Box - Net vader en moeder geworden. Doe een box cadeau aan je ouders of schoonouders - homepage Voor de rest heb ik vandaag best een goede dag, af en toe misselijk maar het was te doen, tegenover afgelopen week vergeleken. Ben trouwens deze week juist afgevallen door de misselijkheid en overgeven. Vind ik niet erg, de kilo`s zullen er straks echt wel aankomen. Ik wens iedereen een fijne avond en alvast een fijne zondag.
hoi Allemaal, Ben net weer weer thuis van de familiedag,het was ontzettend gezellig en we troffen het ook enorm met het weer! Vandaag hebben we dus aan de hele familie verteld dat we zwanger zijn en iedereen was super blij,allemaal leuke reacties! Ik voelde me vandaag ook wel redelijk aleen sóchtends een paar keer over gegeven maar de rest van de dag alles binnengehouden gelukkig( sorry voor deze details) Marieke@wat naar he..die BI ik heb het zelf ook al een paar weken en het is idd erg pijnlijk en vermoeiend,vorige week is mijn moeder langs geweest en heeft 6 uur lang mijn hele huis gepoetst van boven tot onder, ik kom er ook echt niet aan toe om mijn huis te poetsen,heb er gewoon echt de puf niet voor. Gelukkig heeft een vriendin van me ook aangeboden om me te helpen als ik het echt even niet trek en straks als de kleine er is zijn er gelukkig ook heel veel oplossingen te vinden hoor, moet je maar eens aan je fysio vragen. En idd als jij geen familie in de buurt hebt is het misschien wel een idee om af en toe een huishoudelijke hulp te nemen, succes in ieder geval,en er komt uiteindelijk altijd wel een oplossing hoor! Iedereen een fijne avond
@ Lefbekkie, ik heb het op de site gezet, bedankt voor je comliment. @ Wops, ik ben ook een stuk minder misselijk dan de laatste dagen, hopen dat het zo blijft @ Surf, meid wat een mooie gedachte, fijn dat het vloeien gestopt is. Sterkte verder en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. @ Lisette, ik heb ook niet echt de puf om op te ruimen en schoon te maken en op te ruimen. Gelukkig helpt mijn vriend heel goed mee in het huishouden. @ All, fijne avond en een fijne zondag gewenst.
@Jada, wat heb je een mooie site gemaakt ! Mijn complimenten. @ Surf, wat een mooi afscheid van jullie vruchtje. Ik ben er helemaal door ontroerd. Heel veel succes met jullie nieuwe poging om zwanger te worden. @ Marieke, vreselijk zeg om nu al BI te hebben en nog zoveel weken vooruit te moeten. Geen mooi vooruitzicht. Doe je rustig aan. Hopenlijk vinden jullie een oplossing om het huishouden draaiende te houden. @ Sweet, ik ben voor je aan het duimen dat alles toch goed zit bij jou. Knuff! @ Lisette, Wat heerlijk dat je het aan je familie hebt kunnen vertellen. Ik wacht zelf nog even af tot de eerste echo. Maar ouders en broers en zussen weten het al wel. @ Misselijk, Sterkte. En hopenlijk is het dragelijk. Trusten allemaal!
Goedemorgen! @ Surf: Wat fijn dat jullie het vruchtje een plekje hebben kunnen geven. Ik heb net ook de foto van het vruchtje gezien en ik moet zeggen dat ik er echt stil van was. Ik vond het een hele mooie foto. Fijn ook dat het vloeien is gestopt. Ik wens jullie veel succes met zwanger worden en hopelijk gaat dit snel goedkomen. Liefs, Niene @ Jada: Wat een mooie site! Vind hem erg overzichtelijk. Was wel grappig, want toen ik ging kijken begon de radio erg vreemd te klinken. Had namelijk zelf ook al Q aan staan. hahah Ik heb maandag mijn termijn echo. Zal het ook nog even in een PB sturen. @ Lisette: Je hebt het zeker gisteren getroffen met het weer. Het was een prachtige dag. Leuk dat je het aan iedereen hebt verteld. Ik kan ook bijna niet wachten al lijkt het mij als het zover is, het ook wel weer spannend is! @Hier een rampennacht gehad. Wel tien keer wakker geweest met dank aan de mug! Gelukkig is het weer ochtend. Vanaf vandaag worden het hier alleen nog gezonde dagen. Gisteren volop fruit gekocht; bananen, perzikken, kiwi's, druiven en appels. Morgen de termijnecho! Spannend. Ik hoop op een uitwendige. Hoe is het om een inwendige te krijgen?