Dank jullie wel meiden.. ik ben er nu wel rustig door geworden. Heb meteen gynacoloog gebeld en verteld dat ik een hevige bloeding heb gehad zaterdagavond en ook een stuk weefsel verloren. Mijn afspraak voor a.s. donderdag blijft gewoon staan dan en dan zou ze kijken of er alles uit is. Hoop dat ik snel alles verlies. EN weer opnieuw kan beginnen. Dikke knuffel sweetcandie. Helaas kan ik niet meer blijven in deze forum.
Sweetcandie; Wat vind ik dit ontzettend erg voor je!!! Ga je vandaag naar de verloskundige? Ik leef heel erg met je mee, weet voor de rest niet goed wat ik er op moet zeggen... Jada; zou je mij ook op de site willen zetten voor uitgerekende datum 20 januari, maar dat kan nog wel veranderen, zal misschien duidelijker zijn bij de 12 weken echo. En wij denken dat we een jongetje krijgen, zomaar een gokje omdat we al een meisje hebben. 24 juni afspraak bij de gyn. Ik voel mij nog steeds heel erg goed, geen klachten en zie heel wel een bolling op mijn buikje maar dan moet je echt goed kijken. Hoop niet dat het een slecht teken is dat ik niks 'voel', want bij mijn vorige zwangerschap zag je het nu toch al duidelijk.
Owww meis . Heel veel sterkte. Het is intens verdrietig een miskraam (heb er zelf 2 gehad). Nogmaals veel sterkte meis en een dikke knuffel van mij.
Sweetcandie wat erg voor jullie.. Hoop dat jullie alles een plaatsje kunnen geven. Ik heb zelf ook een miskraam gehad en toen heb ik gelezen dat de eerste dag helder bloedverlies, de begindag van je nieuwe cyclus is. Maar ik heb ook gelezen dat de dag dat je het vruchtje verliest de eerste dag van je nieuwe cyclus is. Bij mij klopte dat laatste beter. Maar je cyclus is na een miskraam vaak toch een beetje in de war, bij mij kwam mn eisprong 3 dagen later dan 'gepland'. Sterkte met alles iig!!
@ Sweetcandie: ik werd weer ongesteld 29 dagen nadat ik het vruchtje had verloren. Heb wel in totaal 3 weken last van bloedverlies gehad, maar na een week werd dat heel weinig, meer bruinverlies.
@ Sweetcandie: mijn cyclus was ook (net zoals dehaan zegt) wat in de war. De eerste ongesteldheid was echt heftig en duurde ook lang. De cyclussen daarna waren werden steeds weer normaler. Nogmaals veel sterkte meid. Het is allemaal erg emotioneel.
Lieve sweetcandy: Wat erg voor je!! Ik heb er geen woorden voor. Sterkte en hopelijk is het snel weer raak.
@ Sweet, Jammer meis! Dat jullie zwangerschap is overgegaan in een vlinder...Heel veel sterkte, probeer het een "plaatsje" te geven samen met je man...om zo verder te gaan! Knuff!
@sweet, Jemig meid, wat is dit erg. Hoe ver was je ook alweer, ik ben net een zeef? Hopelijk kun je het een plekje geven en heel veel succes de komende tijd. Dikke knuffel.
@sweetcandie: heel veel sterkte meid. Heb zelf nog geen MK meegemaakt, dus kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen, maar moet er niet aan denken.Wel begrijp ik dat je heel lang in onzekerheid hebt gezeten en wat dat betreft weet je nu iig waar je aan toe bent. Hoe vervelend dat ook is. Sterkte ermee! Ik vind het nog steeds allemaal spannend. Heb nog geen hartslag gehoord of echo gehad. Zal moeten wachten tot we terug zijn van vakantie, zo rond 2,3 juli. Zit dan bijna op 12 weken. We zijn er ook nog niet uit of we een combi-test laten doen. Ik vind van niet, mijn huubie vind van wel. Zal dus nog ff over gesproken moeten worden. Ik ben de afgelopen dagen bijna een kilo afgevallen, omdat ik bijna nergens trek in heb. Gisterenavond heb ik voor de 2e x echt overgegeven: tanden poetsen 's avonds is tegenwoordig niet mijn sterkste punt. Hebben jullie daar ook last van?? Verder lees ik bekende verhalen over huishoudens die moeilijk bij te houden zijn. Is hier ook het geval. Heb nu gelukkig vakantie en zondag a.s. gaan we naar Mallorca voor 11 daagjes. Heb ik nog een paar dagen om de was bij te werken en alles een beetje schoon achter te laten. Al heb ik al 2 dagen achter de rug waarin mijn goede voornemens ook niets waard bleken Kga toch maar een poging wagen...
Haai, @ Jada: Lijkt mij ook leuk om op de bevallingslijst te staan Volgens mijn eigen berekening ben ik 24 januari uitgerekend, ik ben 22 jaar (dan 23), ons eerste kindje, thuisbevalling, wil borstvoeding proberen. @sweetcandy: Heel veel sterkte meid. @ de rest: alles goed verder? Hier gaat het met ups en downs. Als ik rustig aan doe, gaat het goed, maar zodra ik te veel werk, het te druk heb, voel ik me beroerd, moe. Maar verder mag ik niet klagen! Volgende week dinsdag voor de echo, dat vind ik erg spannend! Voor het eerst ons kindje zien!! Liefs!!
@ Sara, ik weet niet of Jada online is..je kunt haar het beste een prive bericht sturen! Dan weet je zeker dat jou info aankomt!
@gewoon Sanne; Tandenpoetsen is ook niet mijn sterkste punt. Met een beetje schuim in mijn mond ga ik al bijna overgeven. Heel vervelend. @BI; ik weet niet meer wie het was. Maar ik heb ook al zo'n last van mijn rug. Toen ik zwanger was van Zoë kon ik met 5 maanden helemaal niks meer. een stofzuiger door het huis halen was eigenlijk al te veel. Nu heb ik ook al zo'n onwijs zere rug, en ben ook nog maar net 9 weken. Moet nog 7 maanden. Dus dat word wat. Gelukkig kan ik nu nog wel stofzuigen enzo maar ik moet niet te veel doen. Net nog even de vaatwassen ingeruimd en de wasmachine aangezet. Ben nu al weer moe. Moet nog was opvouwen, opruimen, stofzuigen. Ik denk dat ik vanmiddag of morgen maar weer verder ga. Ik ga zo even kijken met de angelsound of ik het hartslagje kan horen, ben wel heel benieuwd. Ik laat het julie weten!
Hoi Allemaal, Allereerst sweetcandy wat vind ik dit vreselijk voor jullie, ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en gauw weer zwanger mag zijn,heel veel sterkte meis! Chevenne en Ankje dat is wel heel erg toevallig dat zowel jullie als jullie mannen de zelfde naam hebben,echt grappig! Oh ja Ankje ik heb gelukkig geen mk gehad hoor...... Ik wilde ook nog even iets leuks met jullie delen; Afgelopen vrijdag heb ik voor de 1ste keer mijn werk afgebeld omdat ik me zo beroerd voelde en kwam er toen achter dat mijn baas op de een of andere manier al wist dat ik zwanger was(zijn gevoel oid) Vanmorgen kwam ik binnen op kantoor en stond er een appeltaart op de tafel,en vervolgens kwamen mijn baas en zijn vrouw binnen met een kinderwagen voor me, ik ben nog nooit zo verbaasd geweest zeg! Ik kreeg allemaal felicitaties van zowel baas als collega's en ben helemaal verrast dat er zo leuk gereageerd werd,ik had namelijk totaal niet gedacht dat het zo positief zou worden opgevat. We hebben net heerlijk met zijn allen taart zitten eten en het was reuze gezellig Ik dacht dit moet ik jullie even vertellen ben zo happy!
@Sjalotje, dat was ik met de BI @ Lisette, WHAUW toch nog fatsoenlijke werkgevers! De mijne zei "gefeliciteerd" dat is het, kon niet eens een hand af! Vroeg verder niets...
ja super he..wat een reactie en het wordt nog mooier. Mijn baas komt net naar me toe en zei dat ik mijn eigen dagen en tijden maar moet indelen(ivm eventuele misselijkheid,moeheid enz)nou mooier kan toch niet, ik heb echt mazzel!!