Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Echt gemeen, ik had een heel verhaal getypt druk ik op reageren.... kan ie de pagina niet meer vinden. Dus hier nog maar een keer.... alleen dan wat korter denk ik :p

@LisetteG; Wouw wat een super baas heb jij! Gaaf hoor

@Mano; Welkom en klets gezellig mee. Wel lastig heh dat misselijk zijn...

@Jada; Ik heb door hoe de site werkt hoor! Mijn mannetje en ik denken alle 2 dat het een jongentje word, heb ik er ook bij gezet.

Vanmiddag proberden ik met de angelsound het hartje van shorty te horen. Ik heb hem heel even gehoord, wou het alleen nog beter horen, dus doe de angelsound anders, en tsjah... toen was ie weg :( kon hem daarna natuurlijk niet meer vinden. Was wel heel gaaf om te horen. :D

Nou meiden, ik ga lekker voor de tv hangen en dan lekker naar bed!

Slaap lekker alvast!

2. Ik snap het niet zo goed, wat op de vorige pagina stond is ook verdwenen? Of heb ik last van zwangerschaps dementie?

3. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

Apr 16, 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    he ff korte hier daarna ga ik echt onderuit!!!!!

Sweetcandy...waren er maar woorden....STERKTE en een dikke hug is wat ik je kan zeggen. Helaas weten velen hier hoe het voelt ik helaas ook. Ik hoop dat je snel wel mama mag worden!

Intake hier gehad Weinig bijzonders. 10 juli eerste echo om 13.50 uur.
    Wordt gek van de hoofdpijn en de slaap...zo irritant. Morgen na een maandje weer werken na dat ongeluk, zal me zwaar vallen ben ik bang, al heb ik er ook wel weer zin in hoor! Moet alleen ook weer de scooter op dat vind ik nog wel even heftig... (is wel een nieuwe hoor haha de oude is TOTAAL ONBruikbaar voor wat dan ook.

liefs en slaap lekker voor straks, probeer niet te veel te piekeren of te tobben, rust is goed voor jezelf en de kleine!

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dag allemaal! Hier even een berichtje van een hƩƩƩle blije mama-to-be. Ik heb net mijn termijnecho gekregen en ons kindje was heel goed gegroeid. Het was zo mooi te zien met de uitwendige echo! Het bewoog en zwaaide zelfs met z'n handje. Ongelofelijk!!! Je zag voetjes, handjes, z'n koppie.... oh.... wat mooi. *zwijmel*

Ik ben vandaag exact 10 weken, dus op 1 dag na precies wat ik dacht. Ik blijk wel een cyste te hebben, maar dat schijnt wel vaker voor te komen. Het is een hele kleine dus daar hoeft verder niets aan gedaan te worden.

En... ik ga over 2 weken alweer voor een echo. Op ƩƩn of andere manier doen ze daar zo makkelijk over! Het is natuurlijk een commercieel bureau, maar hoe dat dan met de verzekering werkt? Ik merk het wel. Ik heb wel zoiets dat als ik niet de noodzaak voel over 2 weekjes, dan zeg ik hem gewoon af en ga ik iets later. Ik kijk wel.

Wat betreft het geslacht weten. Wij willen het heel graag weten, maar ik heb totaal geen gevoel of het een jongetje of een meisje is... Gewoon helemaal niet. En mijn man eigenlijk ook niet. Misschien komt dat nog wel.
    En de combinatietest gaan wij niet doen.

p.s. mijn echofoto staat in mijn album voor de geĆÆnteresseerden!

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Dacht ik even dat het hier rustig was, maar bij mij staat de tijd niet goed. Had zojuist een bericht geplaatst maar zie nu dat er als tijd 18.15 bij stond.

@ Lisette: dat is wel een hele leuke ontvangst vannochtend zeg! Leuk hoor.
    @ Wops: bij het echocentrum waar ik naar toe moet kun je zelf een afspraak maken, maar alleen als ik een verwijsbrief vd verloskundige meekrijg wordt de echo vergoed door onze verzekering. Ik had nl dat ik met 7,5 week door mijn vk gestuurd werd vanwege 2 eerdere mk, zodat ik gerustgesteld zou zijn als het hartje klopte. Bij het echocentrum deden ze toen moeilijk omdat ik eigenlijk net iets te vroeg was voor het goed bepalen vd termijn. Ze begonnen toen ook meteen dat dat jammer was omdat een 2e echo in de eerste termijn niet door de verzekering vergoed zou worden en dat ik de tweede echo dan zelf zou moeten betalen. Later sprak ik mijn vk en die zei: iedere echo die op verwijzing van ons gedaan wordt, wordt vergoed en jij gaat gewoon nog een keer op verwijzing van ons voor een termijnecho.
    Je hebt dus idd kans dat je het zelf moet betalen. Maar als jij graag die echo wilt, dan is dat het geld toch gewoon waard! Ik zou er zelf ook voor gekozen hebben als de vk me geen verwijsbrief had meegegeven, zeker weten.
    @ Mano: gefeliciteerd meid en welkom!!!!!
    @ Noname: Een hele goede echo toegewenst morgen!
    @ verzekering bellen: de vorige keer toen we de verzekering per email inlichtten kregen we de reactie terug: u bent niet verzekerd voor kraamzorg. Wij de papieren erbij gepakt en blijkt dat de kraamzorg gewoon in het standaard pakket zat. En bleek dat in mijn pakket ook nog aanvullende kraamzorg zat. Handig toch die mensen bij de verzekering die weten waar ze het over hebben :(. Ben benieuwd hoe dat dit keer gaat.
    @ Sjalotjuh: wat leuk dat je de hartslag toch eventjes kon horen!

En toen was ik alweer vergeten wat de rest geschreven had. Nou eerst dit maar eens even posten en kijken wat er in de tussentijd allemaal al weer geschreven is.

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Hee Wops ja tuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening, ik zal ook de laatste zijn die het daar niet mee eens zal zijn, maar wat ik gewoon bedoelde is dat ik dat soort dingen vaak lees en dan denk ik dus van hoezo halen ze dat erbij?! Het heeft er niks mee te maken (mijn mening) ;)

Ik last van mijn hormonen....neu joh helemaal niet!! Jullie wel dan :) :) !!??

Oja MaNo van harte en welkom hier!!

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    #2167 Lumea, Jun 15, 2009
    Last edited: Jun 15, 2009
    @ Essie: nee hoor ik heb helemaal geen last van m'n hormonen :p. Ben nog normaler dan normaal whahahahahahaha :D (jammer dat we die smiley niet meer hebben waarvan z'n neus langer wordt).
    @ Belle: kan me zo goed voorstellen dat je helemaal smolt vandaag. Wat wordt het dan ineens echt he.
    @ geslacht willen weten: aan de ene kant wil ik het dolgraag weten, maar wil ook zo graag dat het een verrassing blijft. Zelf denken we allebei dat het een jongetje wordt. Toen ik zwanger was van m'n dochter dacht ik ook dat het een jongetje zou worden maar heb toen 2 keer gedroomd dat ik een meisje kreeg en dat bleek ook zo te zijn. Tijdens deze zwangerschap, zo rond de 7 weken, heeft mijn man gedroomd dat ik bevallen was van een zoon. Daarom denk ik dat het een jongen zou kunnen zijn, maar voor hetzelfde geld wordt het weer een meisje :D.

8. Ik kan er niet aan wennen, vindt het ontzettend irritant,
    Heel veel succes morgen met de echo, ik heb het vandaag ook tegen de hele wereld verteld. Kraamzorg etc ga ik woensdag achteraan, dan ben ik vrij.

9. @ Sweetcandie, meid wat verschrikkelijk. Ik had zo gehoopt, dat het bloedverlies was gestopt, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Heel veel sterkte met dit grote verlies.

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Jada je bent nu denk ik online dus nog een keer: ik denk jongen vriend denkt meisje.

Hoe reageerde de hele wereld op het heuglijke feit?

11. @ LisetteG, was heb jij een superbaas zeg, echt geweldig. Ben stiekem een klein beetje jaloers.

@ Belle1978, mooie echo, ik ga die van mij ook in mijn album zetten. Alleen wil mijn scanner niet meewerken.

12. Allemaal super, mijn ouders en schoonouder wisten het. Nu heb ik het op Hyves gezet en op een andere site waar ik regelmatig kom, ook collega's weten het nu. Ik ga het op de site zetten ;)

13. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    Jada heb je mijn berichtje nog gelezen?

14. Ja zeker, maar zag dit net pas, omdat je deze als krabbel hebt verstuurd, ipv privebericht. ga er zo mee aan de slag, ;)

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik maak er gewoon een foto van... heb geen scanner en dit werkt ook. Ik had het net op mijn hyves gezet, bedenk ik mij dat dat niet zo handig is: er is een vriendin van mijn man nog niet op de hoogte... niet zo leuk als ze er zo achter komt... Dus hup, snel verwijderd... Hopen dat ze het niet gezien heeft.

16. Niene

Niene Actief lid

Mar 28, 2009
    218
    0
    0
    Goedenavond allen,

@ Sweetcandy: Wat een slecht nieuws! Ik wens je heel veel sterkte! Ik hoop dat wanneer jullie het een plekje hebben kunnen geven je snel weer zwanger bent!

@ Lisette G: Wauw: waar kan ik zo'n werkgever vinden? ;)

@ Mano: Gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk welkom op dit leuke forum!

@ Noname: Spannend! Morgen je echo! Laat je het ons snel weten?

@ Belle 1978 en Jada: Allebei een goede echo. Super!

@ Wops: Ik ga denk ik ook voor die extra echo. Zelf betalen? geen probleem! Vind het veel te leuk en veel te lang wachten tot 20 weken!

@ Mamanama: Nog bedankt voor je reactie. In mijn volgende bericht is te lezen hoe de echo is gegaan.

@ Chevenne: weer winst gereden! Gefeliciteerd. Als ik het goed heb onthouden ben jij ongeveer even ver als ik en werk je ook in het onderwijs. Wanneer wil je het naar de leerlingen en ouders naar buiten brengen?

17. Ik wilde net gaan vragen, hoe je echo was Niene?
    Ben benieuwd.

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zo weer even een klaag berichtje van mij.

Ik heb 2 katten thuis en 1 daarvan is behoorlijk gestressed. Hij plaste ook op de bank en daardoor is onze bank nu ook stuk en stinkt. We zijn al 3 a 4 jaar bezig om hem te helpen, want het is echt een ontzettend lief beest. Doet geen vlieg kwaad en het is een echte knuffelkont.
    Vanaf zondag hebben we een hond van mijn schoon ouders voor een weekje.
    Die kat van mij was helemaal verstijfd en dronk niet, at niet en ging niet naar de kattenbak.
    Naar de dierenarts dus. Daar heeft hij het een en ander gehad en ging gelukkig plassen en at wat.
    We hebben echt alles geprobeerd om die kat minder gestressed te maken, maar niks helpt.
    We hebben wel pillen voor hem dat wel helpt tegen het plassen op de bank. Maar ook dat mogen we niet vergeten want dan doet hij het gewoon weer.

Tis een lang verhaal, maar waar het op neer komt is eingelijk dat wij de kat weg moeten doen. En daar heb ik ontzettend veel moeite mee. We hebben hem nog niet weg gedaan, want ik wil zelf eerst uitpluizen hoe en wat.

Ik had vandaag een echte huil dag. Hormonen???

Ik weet ook dat als het kindje er is dat het nog meer gestress voor de kat kan zijn. Maar het doet zo'n zeer!!!!!

Wat moet ik nou doen!!!

Sorry hoor dames! Dat ik hier zo zit te klagen. Maar ik zit echt met mezelf in de knoop emotioneel dan.
    Heb ook flinke ruzie gehad met mijn man. Vind ik ook niet tof! Maar ik kan er niks aan doen!
    Het lijkt wel of alles mij tegen werkt vandaag.

Pffffff.

Nogmaals sorry dat ik hier zo zit te klagen jullie hebben hier misschien niks aan.
    Sorry.
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(

19. Niene

Niene Actief lid

Mar 28, 2009
    218
    0
    0
    Nu hier mijn eigen nieuws!

Vandaag heb ik mijn termijnecho gehad!
    Alles was goed.
    Ik ben acht weken en drie dagen zwanger. Komt helemaal overeen met mijn banner!
    Baby is zo groot als een pinda, 17,3 mm, wat een keurige lengte is voor zijn leeftijd.
    De vk heeft hem zelfs zien bewegen, wij niet, schijnen erg kleine beweginkjes te zijn. Ik moest eerst even hoesten van de VK, dat kon eventueel helpen?!

Wij zijn helemaal blij!

20. Niene

Niene Actief lid

Mar 28, 2009
    218
    0
    0
    @ Jada, sorry duurde wat langer, moest mijn oma eerst nog even bellen! Zat met smart te wachten hihi

Share This Page