Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo dames

zo even een paar dagen niet online geweest en meteen weer een hoop bij te lezen ;)
    dat ga ik dadelijk op mijn gemakkie doen!

@nieuwe jan mama's gefeliciteerd en welkom...

@roder heel veel sterkte!!!!

@iva ik hoop echt dat het stopt nu,en dat je zonder zorgen kunt gaan genieten!

@hier vandaag voor het eerst naar de ha geweest...nu is het officieel hihi
    wil iemand mij op de lijst erbij zetten? op 03-03-2010

2. Je bedoelt 3-1 denk ik?
    We hebben nu een eigen pagina: http://www.everyoneweb.com/januari2010/
    Dus zet je daarbij op. Deze lijst gebruiken we niet meer, je kan me een PB sturen wanneer je een afspraak op de agenda wilt zetten.

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

thanks jade en het idd 03-01 hihi ;)

heeft iemand ervaring met de cb test? heb een vraag gezet bij desbetreffend onderwerp...hopenlijk kan iemand mij een antwoord geven??

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoop idd dat het hierbij blijft voor je iva, ga voor je duimen hoor!

Rootje heel erg veel sterkte.....

Ik las trouwens dat er al mensen een beetje dikker zijn geworden, ik heb dat zelf ook idd,mijn bovenste knoopjes gaan echt niet meer dicht, maar ik dacht dat dat nu nog niet door de zwangerschap kon komen,zo vroeg? Dacht dat ik gewoon te veel gesnoept had oid ;)

en sue ik heb over 2 weken mijn eerste afspraak met de vk, en krijg dan ook al een echo, vind het echt heel spannend.

5. Ladyjoey welkom bij de januari mama's, gefeliciteerd :D

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    rootje, heel veel sterkte meis.
    iva, hoop voor je dat het goed blijft gaan.
    nieuwe meiden: gefeliciteerd!
    hier: ik krijg ook mijn broeken niet meer dicht, pas nog maar 1 rok (begon al na het stoppen met de pil). ik denk dat ik binnenkort nieuwe kleding moet gaan kopen. het voelt alleen zo voorbarig om al positiekleding te kopen.. hoe doen jullie dat?

7. Ik pas mijn werkbroeken niet meer, zaten altijd al erg strak. Laat nu het bovenste knoopje open, veiligheidsspeld erop, dan blijft de gulp dicht. Ook mijn spijkerbroek pas ik niet (skinny jeans), wel bijv, mijn linnen broeken, die zitten wat losser.

8. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Jada, wat heb je dat leuk gedaan zeg, met die lijst! Ik zet het even in mijn favorieten.

@de dikker wordende dames ;) Het schijnt zo te zijn dat je darmen luier worden, het meeste is dus lucht en poep :D . Als het goed is raak je de meeste lucht in de nacht kwijt (arme partners ;) ) en dan ben je 's ochtends weer wat slanker. In de avond wordt het weer erger.
    De baarmoeder groeit daarbij ook en die drukt je darmen verder omhoog.

Ik heb vanochtend toch nog maar een keer een test gedaan, gewoon voor het gevoel dat ik na de NOD ook nog heb getest en had die test nog liggen... Nou.... geen twijfel mogelijk hoor, zie album ;)

9. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik merk ook dat ik wat meer 'opgeblazen' ben, en ook al weet ik dat het mijn darmen zijn toch is het leuk om al een beetje het gevoel van een dikke buik te hebben. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap in het begin knoopelastiek gekocht. Dan kun je gewoon nog even je eigen kleren aan en kan je je knoop weer dicht krijgen..en elke x een gaatje losser. Ideaal tot je aan de positiekleding kunt. Je kunt het kopen in een naaiwinkeltje en hoeft verder niks te naaien of zo..

x

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oh gelukkig dat ik niet de enigste ben met een opgeblazen buik gevoel. Ik dacht ik stel me aan en wil gewoon dat ik een buik heb, daarom heb ik er 1. Snappen jullie hem nog?

Vanochtend heb ik getest met CB digitaal en indicator. Gaf hij aan dat ik meer dan 5 weken overtijd ben??? Dat klopt toch niet, zie mijn banner!

Liefs Nikkie

11. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Of je bent zwanger van een tweeling, dan heb je ook meer HcG :D

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@nikkie
    ik had hetzelfde,heb mijn vraag neergezet bij het onderwerp zwangerschapstesten.Misschien kun je iets met de antwoorden die daar staan!

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ten eerste IEDEREEN GEFELICITEERD!!!!!
    Ik mag me hier ook melden, eindelijk na 2,5 jaar.
    Kan het nog niet echt bevatten maar 3 dagen geleden heb ik positief getest met wel vier verschillende testen. Stond helemaal te shaken.
    Mijn uitgerekende datum zal 10 januari zijn.

veel liefs

14. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Sunnycloud, Gefliciteerd!!!! Enne... herkenbaar, dat shaken... ik loop na een paar dagen nog steeds te stuiteren ;)

15. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hallo allemaal, nou ik mag me ook melden hier. Wij zijn 3 januari uitgerekend. Spannend allemaal he? Dit wordt ons eerste kindje dus alles is nieuw. Kan het nog steeds niet geloven, heb ook nog niet echt zwangerschapskwaaltjes, maar dat komt vaker voor geloof ik. Als je wel wat voelt kun je je het misschien beter voorstellen dat je zwanger bent.

16. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hoi Puck, ook gefeliciteerd!! \:D/

Hier ook weinig kwaaltjes, maar kan het alleen maar toejuichen. De laatste keer was ik van week zes tot ruim twintig weken flink misselijk, daar word je ook niet vrolijker van. ;)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap! super nieuws!

LadyJoey en Noname jullie helemaal, dat het deze keer maar goed mag blijven gaan meiden! super dat jullie weer zwanger zijn!

Groetjes,

Marloes (juni'09)

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Thanx Marloes!!!

Trouwens ff een vraagje....
    Hoe doen jullie het met 'klussen'. Vandaag hebben we het gedaan maar voelde me er toch niet helemaal lekker bij. Kreeg erg het idee dat het misschien hierdoor misgaat. Eigenlijk weet ik het wel beter maar was erg benieuwd hoe jullie dit doen?

Kus

Deel Deze Pagina