@rodelief: Hoop dat het allemaal meevalt voor je. Ga je vandaag naar de VK. Heb je daarna nog meer bloedverlies gehad of is het daarbij gebleven?
vanacht geen bloed meer verloren en nu ook niets meer. Ik kan pas om 9.00 uur de verloskundige bellen. Vond het te veel gedoe om gisteravond te bellen, ze kunnen toch niets doen en mijn schoonzus heeft me goed op de hoogte gebracht. Ben vanochtend nog wel wat misselijk maar dat kan ook zijn door de emotinele roolercoaster waar door ik nu heen ga. Jeetje wat heb ik zitten janken gisteren. Ik hoop dat ik vandaag terecht kan en ze een echo willen maken, maar dat is afwachten. Ik hou jullie op de hoogte.
@rodelief: Ik heb met 6 weken ook een klein beetje bloedverlies gehad, maar daarna niet meer. Ben me rot geschrokken, met 7,5 week had ik een termijnecho en daar was toch echt een kloppen hartje op te zien. Het kan ook een adertje zijn van de baarmoedermond. Ik zou inderdaad de VK bellen, die kan dan voor een echo zorgen. Even een hele andere vraag, doen er meer van jullie mee aan mvm. Hebben jullie ook zo'n last van die geur die er uit die potten komt. Dat conserveringslaagje zeg maar. Als ik er alleen al aan denk dan draait mijn maag even om. Het is maar goed dat ik dan in de buurt van de wc ben.
Morgen! heb weer heel wat nieuws zien langskomen... @ wops: sterkte met dit droeve nieuws @ rodelief: zoals hiervoor al gezegd: bloed hoeft niet persé op het slechtste te wijzen. We branden allemaal een kaarsje voor je! *klaagmodus aan* Kreeg net telefoon van mijn gyn: de afspraak van volgende week donderdag (met onze eerste echo) moest verzet worden. Voor haar ging een dagje eerder, maar niet voor mijn vriend, want die zit in A'dam voor een paar dagen. Dus is de echo 2 dagen uitgesteld tot zaterdag. Ben dan 9w6d... Ach ja, ik wacht al 5 weken, die 2 dagen kunnen er nog wel bij zeker? NOT! :x *klaagmodus uit*
Al jullie goede wensen hebben geluk gebracht. Ik kon gelijk terecht voor een echo. En het hartje klopte!!! Ik ben helemaal opgelucht. Het geeft natuulijk geen garantie maar het zit er nog. Ik heb na gisteravond ook geen bloed meer verloren dus nog even aankijken de komende dagen maar het ziet er goed uit!! Ik ben Happy!!
Meid wat ben ik blij voor jullie, zit hier bijna met tranen in mijn ogen. Echt wat een supernieuws!!!
Dag Dames, Ik zit al een tijdje mee te lezen en had me hier ook al eens aangemeld. Want ik ben ook een januari 2010 mama to be! Eigenlijk vind ik het hier wel errug snel gaan allemaal maar ik ga toch weer poging wagen. Mn clubgenootje Nienke18 zit hier ook en das toch gezellig! Over die lucht die uit de potten van Moeders Voor Moeders komt, nou inderdaaaaaaad. Ik ga ook telkens bijna over mn nek. Maar de informatrice had me daar ook al voor gewaarschuwd. @Rodelief: wat een opluchting!!! Krijg je binnenkort weer een echo ter controle of moet je nu gewoon afwachten?
Welkom Djuke en gefeliciteerd natuurlijk We hebben een eigen site: http://januari2010.come2me.nl Mocht je hier ook op willen staan dan kun je Sjalotjuh1987 of mij een PB sturen, ook de afspraken voor in de agenda kun je doorgeven.
Rodelief wat super dat de echo toch goed was,ik moest er oiok niet aan denken dat het weer bij iemand mis ging want er zijn hier al te veel vlindertjes gevlogen,ik ben heel erg blij voor je! Over die flessen van MvM,ik heb normaal al een super sterke reuk,maar die flessen gaan bij mij ook niet goed,als ik binnenkom dan ruik ik ze al meteen( ze staan in de hal) ik ben blij dat ik andere mensen kan helpen maar ik ben ook wel blij als ik straks klaar ben met de flessen. Ik heb straks de afspraak bij vk en hoop dat ik dan het hartje voor het eerst kan horen,wel jammer dat mijn man net belde dat hij niet weg kan van zijn werk,dus moet helaas alleen,maar ja vanaf nu zullen ze geloof ik elke afspraak naar het hartje luisteren,dus dan kan ie het de volgende keer horen.
Rodelief, wat fijn dat het hartje klopte! Dat zal een hele opluchting geweest zijn na het bloedverlies. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Die flessen van MvM vind ik ook vreselijk stinken. Ze staan hier in de schuur (zodat ik niet vergeet ze klaar te zetten en ze niet opvallen) en gelukkig is daar altijd 'frisse' lucht, ' ' omdat ik op een oude boerderij woon en de stallucht er nog aardig hangt. Die is namelijk nogal vreemd achtergelaten door de boer. Ik hou met het opendraaien altijd mijn adem in, om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Mijn eerste teug lucht haal ik daarna toch echt in een andere buurt. Ik hou het hier allemaal niet zo goed bij, moet mijn scriptie afschrijven en het gaat nogal hard hier. Posts komen zoals gemerkt dus erg onregelmatig. Hebben trouwens meer mensen rare (eet)gewoontes? Ik eet op brood eigenlijk alleen maar smeerkaas, omdat ik dat verdraag. Mijn vriend had het expres al gehaald, omdat ik daar de vorige zwangerschap ook op heb geleefd.
@rodelief, Nou wat een opluchting moet dat zijn. Lekker genieten nu. @MvM, Ik vind de geur meevallen, vind af en toe m`n eigen plasje erger van geur haha. Iedereen een fijne dag want het weer is heerlijk, lekker buiten zitten zo. Heb namelijk al weekend nu, heerlijk genieten dus hier. Groetjes
@ Momae tot wanneer doe je mee met MVM? Je staat nog niet op het lijstje op onze website http://janauri2010.come2me.nl Staat verder iedereen op de lijst met MVM? Wie doet ermee?Tot wanneer? Jada1984 16 juli 2009Justfem 16 juli 2009 LisetteG 17 juli 2009 Marleentje26 17 juli 2009 Bruidje77 17 juli 2009 Marieke11 21 juli 2009 Ise 22 juli 2009 Diana78 24 juli 2009 Belle1978 27 juli 2009 Wops29 juli 2009 Crash 30 juli 2009 Desi23 31 juli 2009 Maranka 5 augustus 2009 Essie79 6 augustus 2009 Balleke12 augustus 2009 Lefbekkie18 augustus 2009
hallo, vanmorgen een termijnecho gehad en alles was prima! je kon al het hoofdje zien en begin van armpjes en beentjes! ik ben nu vandaag precies 8 weken zwanger. liefs rebbel
Super Rebbel, fijn dat alles goed was met de echo Ik vind de geur van MVM ook wel meevallen, in het begin vond ik het een vreselijke lucht, maar ach nog maar een paar weekjes.
Hey, effe om te melden dat het hartje klopt!! Meer valt er nog niet te zien natuurlijk, maar het klopt en daar ben ik héél blij om. Wel ben ik uitgerekend voor 3 februari 2010, maar ze zei dat het volgende keer terug kan veranderen, dan zal ik een 12 weken zijn en dan zie je het beter, dus wie weet! Ik heb in ieder geval dat het langer dan 7 weken is, uitgaande het begin van mijn laatste ongi! Iedereen een fijne dag gewenst!
@ Jada Ik doe ook mee aan MvM tot en met 5 augustus. Ik hou trouwens mij adem in bij het overschenken! hahaha, en als ik lucht nodig heb dan adem ik door m'n mond Die mevrouw van MvM had aangegeven dat dat het beste was als de geur te sterk zou zijn! En ik moet eerlijk zeggen dat het prima werkt!