Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heeey Girlzz

Net heel wat pagina's terug gelezen, word weer lekker veel gekletst hier :D

@Rodelief; Wat een opluchting! Fijn dat je zo snel terecht kon.

@Virginie83 & Rebbel; Gefeliciteerd met de goede echo!

@Momae; Dat had ik de vorige zwangerschap ook dat ik helemaal verslaafd was aan smeerkaas. Deze keer smaakt het me 'nog' niet zo goed. Nu ben ik helemaal gek op krentenbollen :(

Hihi voor de rest ben ik het alweer vergeten :) *oeps*

Hier gaat het goed, ben al stukje minder misselijk. Nog wel onwijs moe. Eigenlijk heb ik voor de rest niet veel meer te melden.

2. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Jada, ik doe mee tot ongeveer 1 augustus, want dan ga ik op vakantie. De week erna wordt het pas opgehaald, maar de schuur kan hier niet dicht en daar wordt het altijd weggehaald.

3. @ Momae en Angelic jullie staan erbij

@ Sjalotjuh, wat fijn dat minder misselijk bent. Hier wordt het gelukkig ook minder.

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    #2264 nienke18, 17 jun 2009
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
    @jada: ik doe ook mee met mvm, dus je kan me er op de lijst bijzetten. Ik doe mee tot 3 augustus.

@djuke: welkom hier, hopen dat je een leuke zwangerschap hebt.

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Rodelief...wat een geweldig nieuws!!!!!!!
    Hartstikke fijn meid....zo zie je maar, bloedverlies hoeft niet altijd het ergste te betekenen. Maar getsie...die onzekerheid die het met zich meebrengt. Hopelijk ben je weer gerustgesteld!

x

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

@ Rodelief: Wat een opluchting!! Ik ben onwijs blij voor je .. pff dat was ff schrikken!!

@ Rebbel: super meis, dat je echo goed was! :)
    Nu kan ik niet wachten tot volgende week!! :D

@ Virginie
    : Jou echo ook al goed!!! Gefeliciteerd!!

Ben onwijs benieuwd naar de rest van de meiden die vandaag een echo hebben gehad!!! :)

7. @ Nienke18, je staat er ook bij.
    Je staat nog niet op de bevallingslijst op onze site
    Kijk maar eens: Januari mama's 2010
    Gegevens kan je via een PB sturen.
    Eventueel kan je ook doorgeven wat jij/partner denken dat het wordt, zie geslacht raden.

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hoi meiden

hier weer eens een berichtje van mij, ik lees trouw elkedag mee maar jullie gaan zo snel. ik voel me prima niet echt misselijk wel weeig en doodmoe. jeetje wat een hoop miskramen hier is januari eigenlijk vinden jullie ook niet? meiden mt een mk heeel veel sterkte.

heb zelf intake gehad bij de vk was erg gezellig en net alsof ik niet weg was geweest!volgende week mijn echo, hoop echt dat alles goed is heb namelijk ook oudbloed verloren bijna 2 dagen lang, ik laat het wel over me heen komen volgende week maar ben wel erg onzeker en kan mezelf dan ook helemaal gek maken.....

weet dat ik mee lees hoor dames en zal wat vaker proberen te reageen.

meiden met een goeie echo gefeliciteerd.

liefs nickyz

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Ik ben dus ook deelnemer van MvM. Einddatum weet ik even niet.

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik dacht ineens aan de vrouw van MvM, misschien hebben jullie iets aan de tip die ze me toen gaf.
    Als je de geur te erg vind van de flessen.
    Moet je ze juist de dag dat je ze krijgt even allemaal open zetten in een ruimte waar je niet komt zeg maar en dan na enkele uurtjes weer dicht doen, dan moet de geur ook minder erg zijn.

Ik heb er zelf geen last van, ik vind m`n plasje soms te erg om te ruiken maar de flessen vind ik meevallen.

Heb weer een goede dag tot nu toe.
    En we gaan zo lekker een pizza in de oven schuiven, of heb er nu al zin in.

Ben trouwens helemaal verzot op cocktail augurkjes, jammie hebben jullie ook iets waar je verzot op bent?

Groetjes

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi,
    ben net terug van de vk,en we hebben het hartje gehoord!
    Het duurde wel even voor ze hem vond,want de beeb was weer de hele baarmoeder aan t rondzwemmen maar wat een mooi geluid is dat zeg!
    Ze hebben trouwens toch wel officieel mijn uitgerekende datum aangepast naar 26 December,en begrepen niet dat de echoscopiste had gezegd dat dat niet hoefde,wordt nu dus kerstkindje ipv nieuwjaarsbaby :D.
    Mijn bloeddruk was wel aan de lage kant en moet het een beetje in de gaten houden met duizelig zijn enz maar verder was alles goed,
    dus hier een hele blijde lisette

12. woops

woops Niet meer actief

@lisette,

Kerstkindje ook een mooie gedachte.
    wat was jou bloeddruk als ik vragen mag, ik heb soms ook duizelig en vlekken voor de ogen.
    Ik had laatst 110 / 60 bloeddruk

13. Mijn bloeddruk was met de eerste afspraak ook 110/60, was prima zei ze.

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

100 over 50,dus niet heel erg maar wel wat laag en ben afgelopen week 2 keer behoorlijk duizelig geweest,dus gewoon een beetje in de gaten houden maar beter laag dan hoog!

15. woops

woops Niet meer actief

Tegen mij zei ze ook dat het goed was, maar omdat ik af en toe duizelig en vlekken zie dacht ik er weer aan.

16. Ik had Nienke18 er wel tussen gezet. Misschien vergeten op te slaan :) Probeer het nog een keer.

17. #2277 sjalotjuh87, 17 jun 2009
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
    @LisetteG; Blijf je wel gezellig hier klesten? Ook grappig een kerstkindje toch? en misschien word het alsnog een nieuwjaars kindje ;)

@Nienke18; Ik heb je ook de lijst gezet!

@Bloeddruk; Ik heb ook altijd een lage bloeddruk. ongeveer 50/100. Vaak ook duizelig. Vooral als ik in een warmte ruimte ben waar ik de heletijd moet staan.

@Boobs; Die van mij zijn ook nog steeds gevoelig... Gelukkig zijn ze nog geen maat gegroeit. vind 75D wel groot genoeg ;) Voor Zoë had ik 75C, was ik ook wel tevreden mee.

18. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi meiden,

@Rodelief wat een opluchting joh, van harte! Ik weet dat het enorm schrikken is dat bloedverlies (heb t zelf ook gehad rond 6 wkn, maar geen echo gehad).

@anderen met goeie echo: van harte!! Geweldig:)!!

@Lynd gewoon 's morgens doortrekken joh:D

@Wops sterkte!! Nare omstandigheden... Enne, ik heb (nog) niet speciaal iets waar ik verzot op ben. Zure matten doen het altijd goed :p

Ik had vandaag mijn intake. Was gezellig. Ik heb op 2 juli de termijnecho gepland; ik ben dan als het goed is precies 10 weken. Spannend hoor;)!

Ik heb avonddienst dus blijf lekker van de partij. Eet smakelijk!

19. Ohww Ik wou vandaag ook Zure matten kopen, maar ze waren er niet in de winkel.. Echt flauw :( Ik had er ook zo'n trek ik....

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Deel Deze Pagina