Zure matten, he bah nee dat is niets voor mij. Ik vind wel die soort fruitige veters lekker, is ook van dat soort snoepgoed maar dan zonder het zure erop.
@ Rodelief: Wauw, wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen. Dat is zeker een goed teken! @Virginie83 & Rebbel; Allebei een goede echo! Joehoe! @ Lisette: Het lijkt mij inderdaad heel bijzonder om het hartje te horen! Wat fijn dat alles goed was. Mijn bloeddruk was ook 100 over 50 en de vk zei dat het goed was? Heb er zelf geen kaas van gegeten, maar zal dus wel goed zijn. Hier verder alles goed. Bijna met mijn vriendinnen op vakantie!!! Heb er echt zin in.
Die fruit veters ken ik ook, vind ik ook wel lekker. Ik heb ere gister van die perzik snoepjes gekocht, had ik ook vet een trek in, toen ik er 1 of 2 had genomen had ik wel weer genoeg gehad.
Meiden die ook de hyves hebben. Zou de hyves groep al openbaar kunnen en kan ik de naam al veranderen of zijn er toch nog meiden die niet naar buiten zijn getreden zeg maar? Volgens mij is iedereen al wel naar buiten gekomen met de zwangerschap, of toch niet?
Hey Meiden, Wat hebben jullie weer VEEEEEEEEEEEEEEEEl geschreven! Ik wilde even snel laten weten dat de 12 weken echo goed is gegaan, we mogen gaan genieten! Joepie! Jada..ik zal je een pbtje sturen voor onze pagina!
Wops nee ik heb het nog niet verteld op mijn werk en aan kennissen, maar als ik dat wel heb gedaan word ik vast lid van de hyves. Voor mij maakt het dus niks uit als je de hyves al openbaart (ik sta er nog niet bij). En wat dacht je dan van die suikerbanaantjes mmmmmmm
@Wops: Ik heb het nieuws al naar buiten gebracht .. Ik heb je trouwens toegevoegd op Hyves en thanks voor de krabbel op mijn babysite!! Hier.. als ik het binnen krijg tenminste.. heb ik erge trek ik pittige dingen!! Ook onwijze trek in chips (dorito's spicy) , maar daar probeer ik heel voorzichtig mee te zijn...
O bah die lust ik echt niet, smaakt naar een medicijn dat ik vroeger als kind heb gehad. Die besuikerde perzikjes die zijn wel heerlijk.
Ben bijna in staat om naar de winkel te lopen, jemig ik krijg trek in snoepjes. Maar sta ik in de winkel voor het snoepschap, dan kan ik nooit kiezen.
@ Marieke: GEFELICITEERD MEIS!! Wat een super nieuws!!Nu lekker genieten en snuffelen naar baby prulletjes!! Ben ontzettend blij voor je!!
Ben naar de winkel geweest, ben zwak geweest. Heb: - cola snoepflesjes - zuiker perzikjes - kersjes - een een zakje met van alles en nog wat bijv. smurfen, dropveters, dropvisjes, aardbeitjes enz enz. Ben echt slecht. Ik heb ook mede gekocht omdat we morgen 1,5 uur in de auto moeten zitten naar Harderwijk dus is het ook wel lekker om in de auto een beetje te snoepen.
Jullie maken me wel lekker met al die snoepverhalen.. Ik heb bewust even geen snoep in huis gehaald (ben benieuwd voor hoelang..haha).. ik heb me zooooo errug laten gaan bij mijn vorige zwangerschap dat ik me net had voorgenomen om het wat gezonder te gaan doen deze keer. Maar ik moet wel zeggen dat ik de vorige keer veel meer drang naar snoep had als nu, maar wat nog niet is kan nog komen.. Snoep ze allemaal!
Oja die kersjes oei die zijn ook fantastisch! Die ga ik ook nog inslaan! En oja, Napoleon, de salmiak en de citroen!! Lekker hor! Ach joh Aude, met mate he Ik probeer wel een beetje op m'n gewicht te letten. Is ook niet goed voor de baby als je teveel (ineens) aankomt enne, we willen het daarna er ook weer afhebben natuurlijk! Snoep ze!!
Ik moet dus echt niet aan snoep denken. Alles wat zoet is word ik bij voorbaat al misselijk van. Gisteren had ik sinds 2-3 weken weer zin in iets te snoepen en we hadden Twix in huis. Na een minihapje heb ik hem weggelegd. Voor de zwangerschap was ik al geminderd met snoepen, maar dat lukte niet altijd even goed. Het is eigenlijk ook zo lekker! Maar nu dus even niet, en ik hoop dat ik dat natuurlijk vol blijf houden
Nou voor het gewicht hoef ik het niet te laten... maar dat is juist het probleem, ik weet dat ik lekker door kan snoepen zonder dat de kilo's eraan vliegen. De zwangerschapskilo's zullen mij goed doen want ik was sinds de vorige bevalling nog steeds aan het afvallen.
oh willen jullie wel ns heel snel ophouden met al die lekkere snoepverhalen..........mmmmmmmmmmm .........suikerbanaantjes,kersjes,colaflesjes,skitlles,chips,fruitsleutels,lollies ooohhhhhhh ik wordt gek......wil nu meteen naar de winkel rennen hahhahahhahaha, nou ja moet het voor nu maar even doen met yoghurt en cruesli oh ja..hyves...van mij mag ie openbaar hoor..
@Marieke11; Gefeliciteerd met de goede 12 weken echo! Haha al die snoep verhaaltjes, lekker hoor! En Wops helemaal ingeslagen! haha. Ik let er ook op wat ik nu snoep, heb nog 10 kilo van de zwangerschap van Zoë over. Nu ben ik wel al 2-3kilo afgevallen. Ag het komt allemaal wel goed! tis voor een goed doel. Hyves, ik meld me aan als hier in de buurt iedereen het weet. Dus van mij mag ie openbaar