Weet je wat ik doe, ik laat de hyves nog even gesloten maar zal de naam veranderen naar het originele (is namelijk niet zichtbaar omdat hij gesloten is) Dan zijn we een klein stapje dichterbij. Zal kijken of dan de link ook veranderd, moet ik even zien, maar ik laat het weten.
Voor de meiden die hier meer actief zijn en niet elke keer op hyves zitten. Dit heb ik iedereen gestuurd die hyves lid is van de Januari 2010 mama`s Hoi meiden, Omdat ik van de meeste groen licht heb gekregen is hij de lucht in gegaan. Nu heeft de hyves ook de originele naam en is dus zichtbaar bij je hyves groepen op je eigen hyves (dat was eerst niet!) De link naar de hyves is nog wel hetzelfde, dat is voor iedereen het makkelijkste. Niemand kan de inhoud (berichten, krabbels, polls enz.) lezen van de hyves alleen de inleidings-tekst als je geen lid bent. Hopelijk heb ik jullie zo goed geinformeerd. Heel veel plezier op de hyves en zijn er probleme dan hoor ik ze graag. De hyves gaat nu niet meer de lucht uit dus wil je toch niet dat iedereen het ziet of voor wat dan rede ook, kan je beter even je lidmaatschap opzeggen en dan later opnieuw aanvragen als je zeker weet dat iedereen het mag zien. Iedereen een fijne zwangerschap en we gaan ervoor! Groetjes
Nou zo raar is dat niet nee, heb ik deze week ook al enkele keren gehad in de avond en dan wit brood met kaas en dan in het tosti-apparaat. Nou smullen hoor. Ik moet zeggen sinds de misselijkheid een heel heel stuk minder is, is m`n eetlust echt heel heel groot geworden. Vorige week was ik afgevallen van het misselijk zijn en overgeven, ben bang dat ik dat deze week dubbel en dwars in heb gehaald.:x Maar ik heb liever dan maar dit dan het misselijk zijn, want daar wordt je niet vrolijk van.
gelukkig is de winkel dicht, anders zou ik na al die eetverhalen direct naar de winkel rennen. ben hier even niet geweest, er is weer zoveel geschreven.. volgende week gaan wij een weekje op vakantie, heerlijk. heb er echt zin in. het is all-inn, ben wel een beetje huiverig met het eten. ik denk dat het de hele week pasta wordt ofzo..
@ Wops, is Hyves nog steeds besloten? Zie het nl nog niet tussenstaan. Van mij mag ie ook openbaar, iedereen weet het nu
Ik kreeg net ook al de vraag. Hij is zichtbaar misschien dat het even duurt, maar bij mij staat hij er wel, alleen bij de andere nog niet zie ik. Beetje raar eigenlijk want hij moet zichtbaar zijn. Dus ik ben even aan het zoeken of het aan mij ligt of dat het even duurt. Want ik weet wel als ik iets verander dat hyves zegt dat het even duurt voordat het zichtbaar is, dus misschien is het dat. Maar ik zit er bovenop.
Hey allemaal, @Essie: Haha, jij bent goed bezig om een buikje te krijgen! Zure matjes zijn zoooo lekker @Marieke: Jeetje meid, wat vervelend voor je. BI lijkt met echt niets, en jij loopt er al zo lang mee rond Idd schandalig dat ze het niet verder hebben onderzocht bij jou. BI zonder zwangerschap is zowiezo al raar niet? Ik hoop dat het niet te erg wordt voor je na de bevalling. Jeuj!! een goede 12 weken echo! Pff wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel! Of vind ik dat alleen? @Jada: De nieuwe site ziet er echt veel beter uit! Goed gedaan ség. Ik stuur je even een pb voor het geslacht @Surf: Ooh meid, ik vind het heel mooi van jullie dat jullie het vruchtje zo hebben begraven. Zo geef je het idd een plekje hé. @Niene: Ik vind 11 weken ook niet te vroeg hoor. Anders ben je al zo ver hé, als school weer begint. @Wops: Jullie zijn er ook al vroeg bij hé, met het kamertje @Rodelief: Ooh wat hoop ik voor je dat het gewoon vals alarm is! Aah ik zie net dat het hartje klopt!! Wat goed! Ben echt blij voor jullie @Snoepjes; Pfff als die snoepverhalen ... het water loopt me in de mond! Ik denk dat ik morgen ook maar eens wat ga inslaan Ik moest echt veel bijlezen, daarom heb ik best wat pagina's overgeslagen dus als ik niet geantwoord heb, sorry daarvoor. Ik zit namelijk midden in mijn examens, 20 juni heb ik mijn laatste en kan het ontspannen beginnen!! Voor de rest is alles goed, ben nog wel heel moe. Waar ik de laatste tijd ook best veel last van heb zijn onrustige benen, herkent iemand dit?
@ Jada: thanks, heb het meteen aangepast....hopelijk staat het nu goed! @ Lefbekkie: he, dat heb ik dit jaar gedaan! Wel in het regelier BaO , maar toch.....ik vond het wel gaan. Had nu geen oudergesprekken en rapporten e.d. dus dat scheelde weer. Wel blijft mijn voorkeur toch een eigen groep! Wij weten nog niks voor volgend jaar, dus ben benieuwd....mijn directie weet wel dat ik zwanger ben. @ Rodelief: hopelijk valt eht allemaal mee!~Zal voor je duimen! Dikke knuf O, ik zie later dat het hartje klopt....super nieuws! @ Niene: waar woon en werk jij dan als ik vragen mag? Ik in Zoetermeer! @ Kwek: o balen! Ja, 2 dagen wachten lijkt niet veel,maar als je al zo lang wacht.. @ Djuke: welkom! @ Iedereen met een goede echo: fijn dat alles goed was! @ Wops: ik heb eht nog niet aan iedereen verteld, maar ben ook nog geen lid geworden van jouw Hyves. Dus wat mij betreft maak het niet uit. Hier weer weekend! Probeer lekker uit te rusten...... morgen naar de vk!
Nee Hilli ik heb geen onrustige benen. Lijkt me zeer vervelend. Zure matten schijnen hiertegen te helpen. Sterkte!
Hoi allemaal! Net terug van vakantie.. dus helemaal niets bijgelezen.. Hoop dat het hier goed gaat met iedereen.. Hier in ieder geval prima!
Sorry er is zoveel gekletst en ik heb geen puf om te reageren. Ben superblij met de meiden die een goede echo vandaag gehad hebben. In het bijzonder Rodelief. Trusten allemaal
@ Ise, heerlijk een weekje ertussenuit. Waar gaat de reis heen? @ Bruidje77, welkom terug. Waar ben je heen geweest? Dat heb ik even gemist. Goed naar je zin gehad? @ All, ga de site even bijwerken en dan heerlijk mijn bedje opzoeken De agenda is leeg voor morgen, dus volgens mij niemand met een echo? Of iemand is het vergeten door te geven. Anders veel succes morgen.