Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnycloud en Puck, gefeliciteerd en welkom bij de janauri 2010 mama's :D

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, heb niet veel tijd, maar heb vandaag nog een CB test gedaan voor mijn lieverd want die wilde het woordelijk zien hahaha en jawel hoor, kan niet beter!

Dikke kus en fijn weekend verder en welkom aan alle nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!!
    xxx

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey nieuwe meiden gefeliciteerd!!

Het zou misschien een tweeling kunnen zijn....zou wel leuk zijn!

Brabant meisje, ik had je topic gelezen, maar kon daar geen antwoord uithalen. De meiden die daar gereageerd hebben zeiden allemaal dat de cb te kort aan gaf dan ze daadwerkelijk zijn. Bij mij is dat juist andersom. Hij geeft aan dat ik verder ben dan daadwerkelijk het geval is. Iemand nog meer een idee hoe dat kan? Ik stond vanochtend toch echt wel even raar te kijken!

Liefs Nikkie

4. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Meld me ook! Als het goed is zou mijn uitgerekend datum 6 januari moeten zijn, op de verjaardag van mijn moeder..
    Dat opgeblazen gevoel ken ik.. Buik zet ook enorm op dan, lijk al wel in de 6e maand te zitten dan.. Verder gaat het gelukkig allemaal zonder problemen..

5. Suusefruus, gefeliciteerd :D

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Alle nieuwe dames: Gefeliciteerd!!!!!!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier gaat de pret in bed gewoon door zoals voor de zwangerschap. Het kan inderdaad totaal geen kwaad maar je moet het natuurlijk zoals altijd alleen doen als je je er prettig bijvoelt. Bij Julian ook gewoon gedaan en hij heeft er niks aan over gehouden ;)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier verder gelukkig nog steeds geen last van kwaaltjes. Was net wel even misselijk maar dat kwam denk ik gewoon omdat ik te veel gegeten had. Ook nog geen last van een groeiende buik, bij mijn vorige zwangerschap kon ik met week 9 mijn eigen kleren al niet meer aan dus denk dat het deze keer heel anders gaat worden.

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zag dat er al aardig wat meiden zich hier gemeld hebben. Mag ik op de lijst met als uitgerekende datum 3 januari? Het voelt nog heel onwerkelijk. Heb gisteren al wel de vk gebeld, maar die is t/m maandag onbereikbaar behalve als je moet bevallen :p . Ga dan ook vragen of ik een echo mag in de 8ste week ivm 2 MA die geconstateerd werden met 11 wk. Lumeaman en ik zijn erg blij maar het is wel een beetje onder voorbehoud.
    Was hier gisteren even voor 't eerst wezen kijken en om me aan te melden. Las toen van Rootje (die een vriendinnetje is via een ander subforum van de zp is) :( en heb het aanmelden toen maar gelaten voor wat het was....nogmaals een hele dikke knuffel voor jou meis ((((((((((((((((((((((((((((((((Rootje)))))))))))))))))))))))))))))))))))).

Wat betreft zwangerschapstekenen heb ik nog niet zoveel, behalve sinds vandaag een wee gevoel in m'n maag. Erg leuk om te lezen over jullie 'zwangerschaps' leven. Hoop jullie snel wat beter te leren kennen.
    Groetjes!

10. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ik heb nu geen bruin bloed verlies meer...
    Het was 2 dagen dat ik dat had, maar nu gelukkig niet meer...
    Las dat het bij jou ook gelukkig is gestopt...
    Gelukkig maar :D

11. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Heb net ff een buikfoto gemaakt, maar je ziet het toch al best wel...
    Nou had ik al wel een buikje zo en zo, maar hij word al wat boller... :D

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wow sasje, das idd al een mooi buikje!

13. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Sasje, dat is echt al een buikje inderdaad. Heb hier precies hetzelfde formaat, maar goed, het is vooral lucht natuurlijk. Als ik mijn buik inhoud kan ik het nog prima verbergen, jij ook? Hij is dan nog wel dikker, maar de buitenwereld ziet nog niks. Ik kan alleen bepaalde broeken niet meer dicht helaas. Maar de Hema verkoopt nu hele leuke wijde jurkjes voor 15 euro. Heb er twee ingeslagen... daar kan ik nog wel een paar weken buikje in verbergen :p

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

Zo..paar dagen niet online, meteen een hoop bijlezen!
    Als eerste,
    @Nieuwe Meiden, Van harte!!! Geniet van deze mooie tijd!
    @Rootje, Sterkte meis, echt heel jammer! Hoop dat je snel weer met positief nieuws komt!

Verder hier, alles goed! Wel veeeeeeel last van brandendmaagzuur, en mijn (.)(.) zijn zeer gevoelig, en moe! Voor de rest, geen vuiltje aan de lucht voel me prima!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Sasje mooi buikje al hoor!

Marieke, tegen brandend maagzuur kan je melk proberen. Het werkt het beste als het goed koud is.

Hier gaat alles goed, nog steeds geen klachten enzo gelukkig.

16. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ingrid, thanks! Ik zal het zeker proberen,...lust het ook graag!

17. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden,

Even een domme vraag, maar ik zit er wel mee.

Als je vrijgt en je baarmoeder trekt samen kan dat dan kwaad voor het vruchtje. Ik heb dat, dacht ik, ooit ergens hie rop het forum gelezen. Ook heb ik mezelf twee keer goed uitgestrekt vanochtend waardoor er ook daar spieren samen zijn getrokken. Hellup, kan dit kwaad?

Liefs Nikkie

18. Lumea, meid gefeliciteerd. Ik ga je meteen op de lijst zetten.

19. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Nou bij mij is ook allemaal lucht en vocht...
    Maar voorheen kon ik mijn buik inhouden , maar nu merk ik als ik dat doe dan blijf ik een buikje houden...
    Het groeit natuurlijk wat sneller als je al kindje`s heb gebaard...

Gister hebben we trouwens met mijn zus en zwager , mijn moeder en stiefvader, vouwwagens op gezet hier in het bos om het uit te proberen...
    We hebben namelijk allebei ieders een vouwwagen gekocht en gaan voor het eerst met z`n allen kamperen...
    We gaan naar belgie...met de zomervakantie...
    Lijkt me erg gezellig.....

@Nikkie vrijen kan zo en zo geen kwaad en dat het samentrekt ook niet... ;)

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey heey
    ik zit met hetzelfde als jou,bij mij geeft ie ook aan dat ik al langer zwanger ben. daarom had ik de vraag neer gezet.wie kan me helpen met de uitslag van de cb test. en voor mij kwamen er wel duidelijke antwoorden uit. ik stond er nl ook raar van te kijken hihi

aan alle nieuwe dames gefeliciteerd en geniet er lekker van...
    hier ook het gevoel dat kleding te strak zit,gelukkig draag ik het liefste een tuniek en met een legging er onder is dag goed te doen,die zitten niet zo strak hihi
    en voor mijn broeken,ik doe de knoop niet dicht maar doe er een elastiek omheen zodat ik wat meer speling heb ;)

Deel Deze Pagina