@ Belle1978, bedankt voor de tip, ga daar ook eens naar kijken. Het is bij mij met vlagen, di en vr last van gehad, nu nog niet. @ Mispoes, dan weet ik wat mij te wachten staat
@allemaal: ik ben vanaf morgen ff lekker 11 daagjes er van tussen. We gaan genieten op Mallorca. De dag nadat ik terugkom heb ik mijn eerste echo. Ben zo blij dat die vakantie er tussen zit, anders had ik dat wachten nooit volgehouden Iedereen fijne, gezonde dagen gewenst. Hopelijk alleen maar goed nieuws te lezen als ik terug ben.
Fijne vakantie Sanne! En geniet ervan. Als je terug komt staat je iets leuks te wachten!!! Het kijken naar je baby!!!
Sanne: fijne vakantie maagzuur: in de vorige zwangerschap had ik er ook erg veel last van maar eigenlijk van af een maand of 6. Antagel bij het leven gedronken maar hielp weing. Heb de cola light alvast maar afgezworen want dat helpt ook goed. Verder wilde een hapje vanille vla ook wel verlichting geven. hier: Gisteren erg last van mijn darmen gehad en de misselijkheid blijft nog aanhouden hier. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een dagboek bij gehouden en doe dat nu weer. Vindt het leuk om het met elkaar te vergelijken. Fijne vaderdag allemaal!!!
goedemorgen! Ik weet het nog niet helemaal 100 % zeker,maar volgens mij heb ik vanmorgen voor het eerst de beeb gevoeld! Ik lag in bed en voelde links onderin mijn buik een soort bubbel/plopjes gevoel, echt een ander gevoel dan mijn darmen. Ik hoop dat ik het vaker ga voelen dan weet ik het zeker,ik hou jullie op de hoogte!
@ Lisette, dat zou leuk zijn als je je beeb al hebt gevoeld. @ Sanne, geniet van je vakantie meid en je hebt wat leuks om naar uit te kijken wanneer je terug bent.
@ Lisette: Wat zou dat geweldig zijn zeg! Toppie! Hier: net even lekker het huis schoongemaakt. Alles weer lekker schoon. mmmm. Voel me erg goed vandaag.
Hey allemaal, bedankt voor de geruststellende woorden Ik weet dat ik niet mag klagen hoor. kMoet zeggen dat ik me er al heel wat rustiger onder voel. Komt wel goed. Ik heb trouwens toch een kwaaltje ontdekt. Ik heb echt nooit last gehad van puistjes of pukkeltjes en nu ... jaja Gelukkig niet overdreven en valt het niet hard op. Maar tis een kwaaltje hé Haha Wat kan ik mezelf toch gek maken Maar ik voel me goed in mijn vel, das het belangrijkste hé @echo: Hier ook standaard rond 8 weken, 12 weken en 20 weken. Daarna nog één denk ik, 30 weken ofzo? Maar daar ben ik niet zeker van. @Djuke: Ooh lijkt me zo leuk om het hartje al te kunnen horen. Dat hebben ze mij bij niet gedaan. Normaal wel bij de 12 weken echo. Spannend! Ik ga voor de Maxicosi! kGa hem ergens eind juni, begin juli bestellen. Jeuj!!! @Jada: Leuk hé dat je de Mura krijgt van je ouders. Wij krijgen hem van mijn ouders en mijn schoonouders. Welke kleur ga jij nemen? Ik ga de Mura 4 Grey Slice nemen. @Florida: Welkom hier. Ooh wat moet dat moeilijk voor jullie geweest zijn. Wel heel goed dat je er nu positief onder blijven. Het gaat goedkomen hoor! Ze gaan je zowiezo al goed in de gaten houden hé. @Mamanama: De uitslag van mijn examens krijg ik donderdag pas. Spannend. @Mispoes: kVind het niet raar hoor. Ik hoop dat ik het hier ook een beetje binnen de perken kan houden. Al weet ik niet of me dat zal lukken. kHeb net weer aan de chips gezeten @Lisette: Wauw, dat zou echt speciaal zijn hé, als je nu je kindje al voelt!
@ Lisette: Leuk dat je de bubbels hebt gevoeld. Mijn collega sprak hier ook over toen ze ongeveer 13 a 14 weken zwanger was. Leuk hoor. @ Sanne: veel plezier op je vakantie!! Ik ga lekker woensdag op vakantie!! Hopelijk geen bekenden hier anders val ik meteen door de mand. Ik ga samen met eeb vriedin vier andere vriendinnen die nu in Italie op vakantie zijn bezoeken. Wij gaan vier daagjes. En dan ga ik mijn vriendinnetjes vertellen dat ik zwanger ben! Heb er nu al zin in! Vind het ook wel hele bijzonder op deze manier. Dus vanaf dinsdag kan ik niet meer posten! en kom ik pas een weekje later! Fijne vaderdag allen! Ik ben de aanstaande pap een boekje gegeven: vaderschap voor beginners en een speen met papa is the best. Jullie nog iets gedaan aan vaderdag? of volgend jaar pas?
Haha wat is dat toch met zure matten....ben er ook aan verslaafd. De napoleons zijn ook niet aan te slepen!!! En drink me suf aan bitter lemon...wat ik normaal nooooooit drink. Ach ja en bij mij is het maagzuur ook begonnen....ik zit gewoon aan de rennies dat mag en anders pepermunt of vla werkt allemaal iets bij mij maar nooit voor lang.Vorige zwangerschap de hele tijd last van gehad. Zo bijna vakantie hier ook. Nog twee zware weken voor de boeg met ouderavonden afscheidsavonden verhuizingen en opruimwerk....maar goed hoort erbij. Mijn deel van de rapporten is al af dat scheelt in ieder geval. Heftig altijd die laatste weken. 1ste echo wordt officieel 8 juli om 16.00 uur. Ben benieuwd en heb er helemaal zin in. Meiden ik ga weer ff verder met voorbereiding ouderavond en daarna SLAPEN....vanmiddag ook al twee uur geslapen maar merk er erg weinig van.........
@Hili: ik ga ook voor de MURA,vind het een gweldigewagen! Ik had nog een mail gestuurd naar maxicosi, wanneer de nieuwe collectie uitkomt (omdat ik deze kleuren niet zo mooi vind)maar dat zou pas tegen eind dit jaar zijn. Daarom zullen wij ook de Grey Slice bestellen. Vind de kleuren van het seizoen daarvoor wel iets leukerder. Maar ik weet niet of die die nog ergens op de kop kunt tikken. De Blueberry voor jongen of meisje, of de Flamingo (voor een meisje dan )
@Florida: Mmm, die van vorig jaar heb ik nog niet gezien eigenlijk. kHeb ook voor de grey slice gekozen omdat hij zo neutraal is. Ik versier hem wel met wat kleurige accessoires. Als de volgende dan een heel ander geslacht is, dan heb ik geen probleem Net als met de Maxi Cosi Cabriofix. Dat wordt die black reflection, of hoe heet hij ook al weer.
@hili,gaan je voor de 4 of3 wielen? Ik de 4 wielen. http://images0.speurders.nl/images/40/4073/40736060_1.jpg = de vorige collectie
Ik ga ook voor de Mura, maar weet nog niet welke kleur of 3 of 4 wielen. Daar ga ik nog naar kijken. @ Lefbekkie, ik heb je afspraak in de agenda gezet @Florida, je staat nog niet op onze bevallingssite, mocht je hier ook op willen staan, dan kun je je gegevens via een PB sturen naar Sjalotjuh1987 of naar mij. Zie Januari mama's 2010
Wat is er weer een hoop bij geschreven, heb alles gelezen maar ben het allemaal weer een beetje kwijt. Ik heb wel eindelijk last van kwaaltjes gehad gisteren en vandaag een beetje.. gisterochtend zo'n buikpijn. Gelukkig lag mijn dochtertje lekker haar ochtendslaapje te houden zodat ik zelf ook een tijdje heb kunnen liggen, voelde me echt niet goed. Hillie; zo te lezen heb jij ook wat kwaaltjes kunnen ontdekken..hihi.. het blijft toch spannend hé. Wat de wagen betreft wij hebben natuurlijk niet lang geleden alles aan moeten schaffen dus gaan alles ook weer gebruiken voor dit kleintje. Wij hebben de Quinny buzz en de maxi cosi van Papillon. Is goed bevallen en is maar 5 maanden gebruikt dus nog als nieuw. De Mura is blijkbaar wel favoriet zeg! Wij hadden de wagen ook gekregen van mijn schoonouders. Lefbekkie; nog ff doorbijten meid! pfff.. en dan lekker vakantie! Niene; leuk om het zo te vertellen aan je vriendinnen! Alvast heel veel plezier op vakantie. Wij hebben niks bijzonders gedaan voor vaderdag, heb bij het ontbijt vanochtend een lekker geursetje gegeven en natuurlijk het zwangerschapsboek voor mannen. Dat had hij helemaal niet verwacht en ik hoop dat hij het gaat lezen.. hij heeft het beloofd dus ben benieuwd, hij is niet zo een lezer. Lisette; Oh wat leuk zeg dat je het al zo vroeg denkt te voelen, bij mijn dochter was ik zo rond de 18 weken toen ik wat voelde en ik heb gelezen dat je het bij de tweede eerder kan voelen dus ben benieuwd. Ik ben aan het aftellen tot woensdag want dan mag ik weer naar de gyn, dan ben ik weer even gerustgesteld als alles goed gaat. Ik kan me herinneren dat ik mijn vorige zwangerschap ook van afspraak naar afspraak leefde.
Ik heb elke dag braaf mee gelezen, maar ik ben te moe om te reageren @Alle nieuwe; gefeliciteerd en welkom! @Pijn bij het niezen; Ik weet niet meer wie het was.... Ik heb het ook wel eens of tijdens het hoesten. Als ik voel dat ik moet niezen of hoesten dan ga ik al met mijn benen omhoog zitten (eigenlijk gehurkt) dan doet het geen zeer meer. In ieder geval bij mij. @Kinderwagen; Bij mijn vorige zwangerschap heb ik met ong. 6 weken een mk gehad. Toen hebben we een duowagen gekocht. We konden hem kopen voor 35,- euro... Dus die konden we natuurlijk niet laten staan! En ik heb nog de wagen van Zoë die is ook nog knap. Hier gaat alles goed. Ben wel erg moe. Vandaag het huis schoongemaakt, knapt er wel weer van op, was een beetje blijven liggen omdat ik me zo beroerd voelde.... Heb alleen nu wel een onwijs zere rug Jammer dat het nu al begint... Voor de rest heb ik niet echt veel te vertellen. Alles gaat goed, ben soms nog wel misselijk.
Oh'ja rodelief ik had ook een dagboek bijgehouden bij mijn dochter, ik wil het nu weer doen maar moet er nog aan beginnen... moet me eigen er nu er toe zetten als de kleine s'avonds op bed ligt dan heb ik vaak geen zin meer. Maar ga het toch doen want ik vind het nu ook heel leuk om terug te lezen hoe ik mij nu voelde in mijn eerste zwangerschap en dat was heel anders.