@desi23: HUH? Wat een naar bericht zeg.Bah.Heel veel sterkte! Was dit je eeste echo dan? Dit is telkens mijn angst als ik weer een echo krijg.Ik wens je het allebeste om dit te verwerken. Liefs,Florida
@ desi ach meid wat erg voor je, je hoopt toch allemaal dat het goed gaat. Heel veel sterkte met het nemen van deze moeilijke beslissing en hopelijk heb je snel weer goed nieuws te melden. @ ankje Laat je niet gek maken, gewoon lekker jouw ding doen en lekker belangrijk wat anderen zeggen, wat je ook doet sommige willen toch zeuren dus ik zou zeggen niks van aantrekken en gewoon even lekker egoistisch alleen aan je zelf (en baby) denken. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik kreeg zaterdag mijn oproep voor de extra controle bij de gynaecoloog, eens kijken wat die denkt. Op dit moment is niemand het met elkaar eens. de vk denkt en zegt dat ik onder controle moet bij de gynaecoloog en de reumatoloog zegt als het zo goed met je blijft gaan zou ik niet weten waarom je niet naar de vk zou gaan. Dus volgende week maandag de man bezoeken met het beslissende antwoord. Ach alles was goed met de baby dus dan maakt het mij niet zoveel uit ze vechten het maar uit met elkaar. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat hij ook nog even een echo maakt wil ons krummeltje nog graag weer even zien Verder gaat het best goed, merk dat ik minder vaak en snel misselijk ben, dus dat is wel fijn.
* Desi23: Wat vervelend voor je heel veel sterkte *Ankje: Over je pijn in je buik. Doe het idd rustig aan ik heb hier af en toe ook last van omdat ik veel te druk ben, het speelde dan ook vooral in de avond uurtjes op als ik tot rust kwam. Wat bij mij wel hielp was een warm bad of een warme douche. Als ik douche dan gooi ik de hele douchekop naar beneden en ga er lekker bij zitten. Later zal dit niet meer kunnen haha maar zoals het nog kan en help douche ik zittend als ik last heb misschien ook een tip voor jou. probeer en het maar ben benieuwd of je er ook baat bij hebt. Hier: hier gaat het prima ik ben momenteel verslaaft aan tomaten met suiker. Ben wel blij dat ik niet zoals sommige dames misselijk, erg moe of migraine heb. Wel als ik een drukke dag heb gehad een trekkend gevoel in me onderbuik en moet omdenken wat ik eet anders krijg ik last van maagzuur. Snik vond milk fruit (soort van Yogidrink) zo lekker maar daar krijg ik nu het zuur van dus dat is van me lijstje. Vandaag een goed nieuwtje gehoord van me vriendin die ook bezig is met zwanger worden is 3 dagen overtijd en dat naar bijna 2 half jaar. Groetjes Denise
Oh desi wat een rotbericht zeg!Ik vind het zo erg voor je,heel veel sterkte meis,en ik hoop dat je snel weer in verwachting mag zijn. Ankje,wat ontzettend vervelend dat je je zo beroerd voelt,maar wel ontzettend goed dat je even voor jezelf en de beeb hebt gekozen een een paar daagjes rust houd. Als er trouwens iets is wat ik voor je kan doen of je wilt gewoon eens lekker beppen oid dan ben ik er zo hoor! ik woon toch vlakbij je, sterkte meis! Densie ik vond at milk en fruit ook altijd zo lekker idd,maar krijg het er nu ook zuur van,hoop dat we het gauw weer kunnen drinken,want het is echt een gemis. En wat spannend van je vriendin,hopelijk krijgt ze nu goed nieuws en mag ze ook heerlijk zwanger zijn! Blaine,succes met je gesprek en het zou zeker leuk zijn als je nog een echo krijgt,ik hoop het voor je. Hier@ ben gelukkig weer een beetje bij de pieten,heb net ook voor t eerst gekookt in een lange tijd (nasi,sajoer boontjes) dus hoop dat ik er zo een beetje van kan genieten,de metaalsmaak is nog steeds aanwezig maar het lijkt toch iets minder te worden,ik had het even op internet opgezocht en blijkt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn,ik had er echt nog nooit van gehoord,maar ja...
Dag allemaal! Allereerst sterkte voor Desi, ontzettend rotnieuws! Ankje: goed dat je wat tijd voor jezelf neemt. Ik herken het gevoel dat je niet snel wilt toegeven aan wat je lichaam aangeeft omdat je vindt dat je vanalles MOET en je snel schuldig voelt. Sinds ik een tijdje geleden geleerd heb om beter naar m'n lichaam te luisteren (moest ook wel vanwege mijn schildklierverleden) gaat het zoveel beter met mij! Ik kan het je dus ook alleen maar van harte aanbevelen. Toch is het makkelijker gezegd dan gedaan. Met mij gaat het nog in ups-en-downs. Heel slecht weekend gehad met meer overgeven, maar vandaag voel ik mij ineens weer stukken beter. Zelfs niet geslapen vanmiddag en net gekookt! Ik hoop zo dat de slechtste periode nu langzamerhand achter mij komt te liggen. Ik kan nog echt niet genieten van het zwanger zijn. Liefs!
Meid wat verschrikkelijk voor jullie, vooral omdat je geen bloedverlies etc hebt gehad. Heel veel sterkte met dit verlies.
@desi: Heel veel sterkte gewenst. Hoop dat je weinig van het opwekken van de miskraam merkt. Dat is mijn angst ook elke keer bij een echo. He bah.
@desi, Ik weet niet wat ik moet zeggen, dit lijkt me het ergste wat je kan overkomen als je zwanger bent. Heel veel sterkte de komende dagen en met de keuze die je moet maken. Hele dikke knuffel.
@desi, wat naar. veel sterkte. @hier, wij gaan woensdag op vakantie, zie er zo naar uit! las dat er iemand naar mallorca was geweest..(was dat niet bruidje?). hoe heb je dat met eten gedaan daar? wij hebben all-inn, denk dat ik vooral pasta en gekookte groenten eet. moet ook weer niet te panisch gaan doen. het is spanje volgens mij is het daar redelijk te doen.
@ Densie, zag dat jijnog niet op onze bevallingslijst staat. Wil je hier ook op staan, kan je je gegevens via een PB naar Sjalotjuh1987 of naar mij sturen. Kijk maar eens op http://januari2010.come2me.nl. @ All, wij hebben hier gisteren de babykamer besteld, wordt over een week of 3 geleverd en dan nog 7 werkdagen vrijblijvend op zicht, dus ben benieuwd.
@ desi23: wat een afschuwelijk bericht. Ik ben er echt even stil van. Ik wens je veel sterkte de komende periode en succes met het nemen van de beslissing. Sterkte...
desi: Meid wat vreselijk voor je!! Was dit je 1e echo?? Hoop dat je het een plekje kan geven. Veel liefs
Over 3 weekjes, wow spannend. Ik moet nu nog 3 maanden wachten, 1e week van Oktober komt ons kamertje pas.
zag dat jij nog niet op onze bevallingslijst staat. Wil je hier ook op staan, kan je je gegevens via een PB naar Sjalotjuh1987 of naar mij sturen. Kijk maar eens op http://januari2010.come2me.nl.
@ ANkje, goed zo! Goed voor jezelf zorgen en even pas op de plaats. @ Ik las over een goede echo. Gefeliciteerd! Sorry, na het lezen van het bericht van desi ben ik even de kluts kwijt. Vind het ook zo bizar. Ik heb bijgelezen, maar kan het nu even niet voor de geest halen. Ik ga naar mijn paardje, zie jullie vanavond weer.