@ Lumea, fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Lekker mee blijven kletsen bij ons, net zo gezellig.
Dat is zekers, daar moet je van profiteren. Waar heb je het gekocht en welke kleur of heb je foto of site? Wij hebben alles bij babydump. Babypark heeft ook veel korting op dit moment.
Bij Babywalz, licht beuken heb zo even geen foto. Maar op de site van babywalz staat het wel. Wat voor kleur hebben jullie?
We hebben zeg maar een soort van licht bruin met wit, ja beetje creme zou je zeggen als je de foto zegt maar het is geen creme. Op de babysite staat een foto van het kamertje bij wat we hebben besteld. je mag wel kijken als je wilt.
Dank je, we waren ook meteen verliefd erop en dat moet je hebben. Hebben jullie deze gekozen: Meubelset-aanbieding "Benny" - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
We hebben laatst ook nog wat bij babywalz besteld en dat werd mooi geleverd en netjes verpakt enzo. Vind het een goed internet bedrijf, en ze hebben echt veel en leuke dingen.
hoi meiden bedankt voor jullie lieve woorden een paar meiden vroegen of dit de 1e echo was....nee het was de 2e!helaas heeft het niet zo mogen zijn, 10 weken zwanger....en het is mis! ik heb ontzettend veel gehuild, en baal er zo van....we hadden ons ontzettend verheugd op ons 2e kindje! vrijdag weer naar ziekenhuis en dan horen we wel weer verder!! maar echt enorm bedankt voor jullie steun!!
@ Desi: Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Woorden schieten te kort. Ik wens je ontzettend veel sterkte! En ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken als je het weer gaat proberen. Dikke knuffel!!!! @ Blaine: Bedankt voor je lieve woorden, en jullie hebben ook gelijk. Zit gewoon in een dipje. Ik hoop dat er voor jou dan snel een beslissing wordt genomen, want deze onzekerheid is ook niks. Zal voor je duimen dat je een echo krijgt! @ Densie: Zou ontzettend leuk zijn als jou vriendin ook zwanger is zeg! Ik heb zelf ook een vriendin die zwanger is. Bedankt voor je tip trouwens. Ik ga straks even lekker in een warm bad liggen. Ik laat het je weten of het heeft geholpen. Thanks! @ Lisette: Bedankt voor je steun en aanbod! Ik hoop dat jou metaalsmaak ook snel weg mag gaan. @ Belle: Bedankt! Ik ga nu ook proberen om meer toe te geven en beter naar mijn lichaam te luisteren. Dus eigenlijk een beetje ego doen. Ik hoop dat het ook snel met jou beter gaat. In die zin dat je ook lekker kan gaan genieten van je zwangerschap. Mag ik vragen waarom je eigenlijk niet geniet of niet durft te genieten? Misschien dat je het al verteld hebt hoor. Maar dat ben ik dan even kwijt sorry. @ Hier: Heb net even lekker liggen huilen bij mijn man. Ik hoop echt dat ik me morgen een stuk beter voel. Ga ook straks even lekker een warm bad nemen (tip van Densie). Dikke knuffel aan jullie allemaal!
Ankje: ik ben al een aantal weken verschrikkelijk misselijk met overgeven en alles en ontzettend moe. Ik werk dan ook al een tijdje niet meer. Ik kan vele dagen niet veel meer dan rondhangen en bedenken wat ik in godsnaam nu weer moet eten zonder dat ik moet spugen en slapen. Echt niet leuk. Op de schaarse momenten dat ik mij goed voel geniet ik ineens wel van het zwanger zijn.
Desi23; wat vind ik dat erg voor jullie! Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. pfff.... ik word er zelf verdrietig van... Jada en wops leuke kamers hebben jullie zeg! Jullie zijn er lekker op tijd bij. Jullie hebben gelijk, bij mijn vorige zwangerschap was ik ook supersnel en was daar verder in de zwangerschap heel erg blij mee want toen had ik geen puf en zin meer om het kamertje in te richten en winkels af te struinen... Goh ik ben helemaal ondersteboven van het verhaal van desi23, ik ben nu zelf zo ontzettend bang. Ik heb woensdag gelukkig weer een afspraak maar dat lijkt nu nog zo ver weg.... ik hoop de dagen nu even heel snel gaan want word er onrustig van. Voor de rest voel ik mij (lichamelijk) hartstikke goed, lijk nu al nesteldrang te hebben... wel erg vroeg hé, maar ik ben nu al de kasten aan het opruimen in huis en rotzooi uitzoeken en weggooien. Ben heel de dag in de weer in huis..
@de meiden die zich niet al te best voelen heel veel sterkte gewenst en hou jullie taai!!!! Het komt goed!!! Ik heb de afgelopen dagen steeds af en aan steekjes en krampjes in mijn buik, volgens mij komt dat omdat in week 8 en 9 de baby het hardste groeit. Toch geweldig dat dat klopt! Ik kan echt niet wachten tot de echo omdat ik toch best wel een beetje nerveus ben ervoor.....hoop zo dat alles goed is. En dan lees je weer zo'n enorm rotbericht van Desi.....het is niet eerlijk:x!! Trouwens m'n schoonmoeder gebeld, die vindt het helemaal fantastisch dat ze meemag. M'n eigen moeder komt morgen eten, dus dan vertellen we het haar. Zal ze heel erg gaaf vinden. Het leuke is dus ook dat ze beiden voor het eerst oma worden. Prachtig toch?! Meiden slaap lekker voor straks!!
@ Belle1978, wat balen dat je je zo beroerd voelt. Kan me voorstellen dat je dan echt gaat denken, wat moet ik eten. Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.
Goeiemorgen! Ik kreeg gisteravond nog leuk nieuws, nichtje van mijn man is ook zwanger zo een 7 weken ongeveer en gisteren bij de echo ontdekten ze 2 hartjes! Echt leuk voor d'r ze is al jaren bezig om zwanger te worden... zijn andere nicht is 20 weken zwanger. Leuk straks al die baby's in de famlie. Ik ga maar eens gauw verder want ik moet straks naar het CB met mijn dochtertje, en ik ben bang dat ze weer een prik krijgt... ik ben daar echt panisch voor! Diana78 zie dat je een echo hebt vandaag, succes! Voor iedereen die moet werken werkze, en de zieke beterschap en zorg goed voor je eigen.. en de kleine beeb in de buik!