Ik moest bij mijn eerste echo (een inwendige) ervoor zorgen dat mijn blaas leeg was. Volle blaas was een uitwendige echo dacht ik
Maar 20 weken echo is toch uitwendig of niet? En met de 20 weken echo moet de blaas leeg zijn staat in de folder, mmmm raar is dat. Ik denk dat ik maar met een volle blaas ga, en dan vraag ik het daar en kan ik altijd nog leeg plassen. Wat denken jullie, is wel het beste denk ik.
Met 20 weken is er meer dan voldoende vruchtwater en hoef je dus niet meer met een volle blaas te verschijnen
het ligt aan de apparatuur of je wel of niet met een volle blaas moet komen. Bij mij hadden ze er niks van gezegd en mijn zusje zei moet altijd. Heb ik dus niet naar geluisterd ik zei als dat moet hadden ze het wel gezegd. En het was inderdaad niet nodig, heb het nog even gevraagd en de vk zei ligt aan de apparatuur. dus als ze niks hebben gezegd ga er dan maar vanuit dat het niet nodig is. En mijn echo 11 weken was gewoon uitwendig en alles was goed te zien.
Ze zei tegen mij volle blaas. Voor zover ik begrepen heb is dat dan dus bij een inwendige. Maar dan is het wel de omgekeerde wereld als ze eerst uitwendig gaan proberen. Moet ik eerst zeker plassen en als het dan niet lukt moet ik weer drinken haha! Ach, ik zie het wel. Dussss.
@ Wops Bij mij zei de VK dat een gevulde blaas het beste is. Dat is wat anders dat een volle blaas, zei ze. Dus een beetje is goed, maar je hoeft het er niet voor op te houden.
Hi meiden! Ben terug van weggeweest was een weekje op vakantie naar Spanje,heerlijk uitgerust! Hoe is het met iedereen? voelt iedereen zich nog een beetje lekker? of veel kwaaltjes? Heb morgen de 2e echo ben zeer benieuwd vind het zooo spannend weer!!Hoop dat alles goed is!!! Liefs...
De 150 witte muizen staan in de gang! Wanneer ik volgende week terug ben van mijn tripje naar Italie gaan ze mee naar school. Wel spannend. Ik ga toch nog even kijken of ik volgende week nog bij de vk terecht kan? Beetje onzeker, straks vertel ik het aan iedereen en hoor ik een week later dat het niet goed zit? Wachten met vertellen is ook geen optie, dan is het vakantie. Hopelijk hebben ze een beetje begrip voor de situatie en anders kan ik altijd nog op eigen initiatief een echo laten maken. Vind het allemaal maar spannend hoor.
Fijn dat er vandaag zoveel goede echo's zijn geweest. Is een drukke dag bij het echobureau geweest Puk, jij veel succes morgen! En fijn dat je zo lekker uitgerust bent op je vakantie.
algemene vraag: waar zijn jullie nog meer actief op het forum. Ik eigenlijk alleen hier en vind het leuk om de nod-ers in de gaten te houden.
Ik ben nog actief bij het jong, en zwanger willen worden topic. En soms als ik eraan denk letters wisselen
hoi meiden! hoe is het hier? hier een drukke werkdag gehad! ik ben nu echt gebroken! dus ga zo lekker bankhangen! liefs rebbel
noname(lisette) wat gaaf dat jij ook je beeb al hebt gevoeld, ik heb het nu nog een paar keer gevoeld dus ben ook wel zeker dat het de beeb is,echt zo leuk! Iedereen die vadaag een mooie echo heeft gehad,gefeliciteerd!!! Hier@ echt een top dag gehad,ik heb lekker veel in huis gedaan,en een beetje in de tuin gewerkt,boodschapjes gedaan en lig nu pas op de bank even te relaxen, want ik had echt energie te over vandaag.Ook niet misselijk geweest en net als gister heerlijk avondgegeten,ik denk dat ik eindelijk de goede kant op ga nu en dat alle kwaaltjes zullen minderen nu,joehoe!!! iedereen een fijne avond!
Hallo allemaal Helaas geen tijd om alles terug te lezen, maar voor iedereen die een echo heeft gehad.............super! Hier moet ik nog tot maandag wachten......wat kan dat lang duren zeg! Gelukkig nog maar een halve dag werken en dan lekker VRIJ! Samen met mijn dochtertje genieten van het mooie weer. Hier gaat het redelijk goed. Nog wel veel misselijk en ook last van mijn banden. Het fietsen lukt nog niet zo goed.....ben dus ook blij dat er een auto voor de deur staat. Bij mij op school weten ze het al dat ik zwanger ben. Gezien mijn geschiedenis was ik blij dat ik kon vertellen dat ik 9 weken zwanger was en ook een kloppend hartje had gezien. Mijn leerlingen reageerden echt heel leuk! Dat gaf een fijn gevoel hoor! Nou ik ga lekker op de bank hangen en laat mijn was gewoon tot morgen liggen (moet kunnen toch?) Fijne avond en tot snel! Muis (bloem)
Lieve Desi, wat een verdrietige echo hebben jullie gehad . Natuurlijk is dit vreselijk en ben je verdrietig. Het is ook zo onwerkelijk. Ik heb het ook 2 keer meegemaakt dat bij de echo geconstateerd werd dat de vrucht niet meer leefde; een keer ook zonder bloedverlies te hebben gehad, de andere keer had ik wel wat minimaal bloedverlies gehad. Ik voelde me toen zo leeg van binnen. Alles staat ineens stil. Heel veel sterkte meid. En laat het wel nog een keer controleren met een echo voordat je met de medicijnen begint of voor de curettage. Dat brengt ook voor jezelf rust. Je mag me altijd pb-en als je dat wilt. Nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel. Wilde zo graag dat het anders voor jullie was
Ik klets nog gezellig mee met een groep meiden in een club onder het 'zwanger worden'. Die is ooit ontstaan uit twee nod groepen waarvan een aantal nodders graag bij elkaar wilden blijven of ze nu wel of niet zwanger waren. Verder kijk ik ook erg regelmatig bij het babynamen topic. @ Lisette: ik voelde de beeb pas toen ik zo'n 18 wk zwanger was. @ gevulde blaas of niet voor echo: bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik echo met 11 wk en 6 dagen. Toen moest ik wel een 'volle' blaas hebben bij de uitwendige echo. Ze zag het echter niet goed en zou een inwendige echo gaan doen maar ze stuurde me toen eerst naar de wc want de blaas moest weer leeg zijn voor de inwendige echo. @ Desi: lees net dat het jullie 2e echo was. Wat enorm heftig allemaal zeg. Nogmaals veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Wat super dat zoveel meiden vandaag een goede echo hebben gehad. En Diana78 10 dagen verder, dan zit je al bijnaop de 12 weken, top! @ Hilli, wat leuk dat je jullie de kinderwagen gaat bestellen. In ieder geval heb ik me al aangemeld voor kraamhulp, dus dat kan ook van het lijstje af en de babykamer is besteld.
@ Muis, ik laat de was ook weleens liggen, moet kunnen hoor @ All, de 12 weken zijn bereikt,klein feestje