Ben net naar de kapper geweest en heb een nieuw coupe soleiltje erin laten zetten. Ga zo nog even naar de stad, nog wat kleding scoren.
@ Ankje, nee heb van mezelf helemaal geen buikje, ben behoorlijk slank. Ik woon in Apeldoorn, de riolen waren hier overstroomd,stond op teletekst. Ik vind het prima om samen met jou, de afspraak te starten. @ Mispoes, gefeliciteerd met je 12 weken.
Lijstje met waar iedereen woont: - Wops: Noord-Brabant (Tilburg) - Jada1984: Gelderland (Apeldoorn) - Chevenne: Friesland (Leeuwarden)
Lijstje met waar iedereen woont: - Wops: Noord-Brabant (Tilburg) - Jada1984: Gelderland (Apeldoorn) - Chevenne: Friesland (Leeuwarden) - Eleni: Zuid Holland (Delft/Zoetermeer) Ik heb maar even Delft en Zoetermeer bijgeschreven, we staan namelijk op het moment op de eerste plaats voor een woning in Zoetermeer. Nu zitten we nog in Delft!
Lijstje met waar iedereen woont: - Wops: Noord-Brabant (Tilburg) - Jada1984: Gelderland (Apeldoorn) - Chevenne: Friesland (Leeuwarden) - Eleni: Zuid Holland (Delft/Zoetermeer) - Mamanama: Zuid- Holland (Zoetermeer ) Dusseh Eleni.......als alles door gaat en we kunnen allebei, dan kan je met mij mee hoor!
Lijstje met waar iedereen woont: - Wops: Noord-Brabant (Tilburg) - Jada1984: Gelderland (Apeldoorn) - Chevenne: Friesland (Leeuwarden) - Eleni: Zuid Holland (Delft/Zoetermeer) - Mamanama: Zuid- Holland (Zoetermeer ) - Blaine: Overijssel (Almelo) Op zich klinkt het wel gezellig maar ligt ook erg en waar en wanneer ik kan niet zover autorijden dus wacht de planning nog even af.
Ik heb net 3 leuke broeken gescoord bij Belly-B. 2 Spijkerbroeken van mamalicious en een linnen 3/4. En de spijkerbroeken waren ook nog in lengte 36, helemaal super. Ik was voor 3 broeken nog minder kwijt dan normaal voor 1 spijkerbroek (door de 36 lengte). De goedkoopste spijkerbroek was 25 euro. Daar kon ik hem niet voor laten liggen. Ben nu bekaf en ga ff op bed liggen.
Jeetje Chevenne heb jij zulke lange benen Mag ik er wat van hebben? O ik ben het lijstje vergeten te kopieren maar misschien wil Wops of Jada het erbij zetten: ik woon in Haarlem. Ik heb me vandaag echt naar m'n werk moeten slepen, was zo slap als een vaatdoek. Nu ik er zit gaat het wel....pffff en dan de weerberichten voor komende dagen....wordt lekker puffen (kan ik alvast oefenen ). MAAR: je hoort mij niet klagen!!! Kan alleen niet wachten tot donderdag...wat lijkt dat nog ver weg aaaahhhhh
Hallo Dames, Ik en Jada willen wel een uitje organiseren. Ik heb een word bestandje waar ik de namen heb staan met plaats en provincie. Vind dit hardstikke leuk! @ hier: Ik heb vandaag ook voor het eerst zwkleding gekocht. Ik heb een lange broek en een 3-kwart broek en een shirtje gekocht. Heb ik het alsvast in de kast hangen hihihi. Wel leuk hoor. Weer een bevestiging dat ik zwanger ben
O ja, ik stel voor om het uitje op zaterdag 12 September te doen. Vinden jullie dit goed? Hoorde van Lynd dat ze 5 september voorstelde, maar dan kan ik helaas niet. Want ik vier dan mijn verjaardag. Ik hoor het wel. Dit is wat ik tot nu toe heb staan. Naam--------------Provincie--------------Plaats-----------12 Sep.?--------Andere datum Ankje--------------Flevoland-------------Almere--------------Ja Wops----------Noord-Brabant----------Tilburg Jada1984---------Gelderland-----------Apeldoorn Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden Eleni-------------Zuid-Holland------Delft/Zoetermeer Mamanama----Zuid-Holland---------Zoetermeer Blaine-------------Overijssel--------------Almelo Essie79--------Noord-Holland----------Haarlem
Hm, 12 sept....is m'n oma jarig, en de 11e m'n neefje die het ws dan viert. Ligt er dus ff aan hoe en wat.
De 12e kan ik ook, heb ik vakantie. De 5e zal ik waarschijnlijk moeten werken, dus de 12e is voor mij prima.
Naam--------------Provincie--------------Plaats-----------12 Sep.?--------Andere datum Ankje--------------Flevoland-------------Almere--------------Ja Wops----------Noord-Brabant----------Tilburg Jada1984---------Gelderland-----------Apeldoorn-----------Ja Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden Eleni-------------Zuid-Holland------Delft/Zoetermeer------Ja Mamanama----Zuid-Holland---------Zoetermeer Blaine-------------Overijssel--------------Almelo Essie79--------Noord-Holland----------Haarlem
Naam--------------Provincie--------------Plaats-----------12 Sep.?--------Andere datum Ankje--------------Flevoland-------------Almere--------------Ja Wops----------Noord-Brabant----------Tilburg--------------Ja Jada1984---------Gelderland-----------Apeldoorn-----------Ja Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden Eleni-------------Zuid-Holland------Delft/Zoetermeer------Ja Mamanama----Zuid-Holland---------Zoetermeer Blaine-------------Overijssel--------------Almelo Essie79--------Noord-Holland----------Haarlem
Naam--------------Provincie--------------Plaats-----------12 Sep.?--------Andere datum Ankje--------------Flevoland-------------Almere--------------Ja Wops----------Noord-Brabant----------Tilburg--------------Ja Jada1984---------Gelderland-----------Apeldoorn-----------Ja Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden Eleni-------------Zuid-Holland------Delft/Zoetermeer------Ja Mamanama----Zuid-Holland---------Zoetermeer Blaine-------------Overijssel--------------Almelo Essie79--------Noord-Holland----------Haarlem Audje------------Zeeland------------------Goes----------------? Mijn dochtertje word 14 september 1 jaar, dat valt op een maandag dus zullen we het in het het weekend vieren. Volgens mijn man kan het zondag gevierd worden en kan ik gewoon komen maar ik zet er voor de zekerheid nog maar even een vraagteken bij. Ik weet natuurlijk niet of de visite dan ook kan...