Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zo misschien is dit wat makkelijker.

We zijn bezig om een uitje te organiseren met de Januari 2010 mama’s! De datum staat tot nu toe op 12 September. Kun en ga je ook mee? Laat dan een PB achter bij Ankje. Heb je liever een andere datum laat het dan ook even weten.
    Dit zijn de mama’s die zich al hebben opgegeven.

Naam--------------Provincie--------------Plaats-----------12 Sep.?--------Andere datum
    Ankje--------------Flevoland-------------Almere--------------Ja
    Wops----------Noord-Brabant----------Tilburg---------------Ja
    Jada1984---------Gelderland-----------Apeldoorn------------Ja
    Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden
    Eleni-------------Zuid-Holland------Delft/Zoetermeer-------Ja
    Mamanama----Zuid-Holland---------Zoetermeer
    Blaine-------------Overijssel--------------Almelo
    Essie79--------Noord-Holland----------Haarlem--------------?
    Aude----------------Zeeland----------------Goes----------------?

2. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik kan dan niet. We hebben de dag erna familiedag en twee dagen weg in het weekend en fulltime werken ga ik niet trekken. Gezien waar de andere dames vandaan komen, zal ik ook wel een stukje moeten rijden en dat wordt me te intensief in 1 weekend.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Chevenne: Jamme, maar ik kan me voorstellen dat je het niet trekt. Kan ik dan een dag noteren wanneer je wel kan? Mocht het een andere dag worden.

4. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Heb op dit moment verder niet zoveel bijzonders in september, dus ben daarin wel flexibel.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum België
    Goeiemorgen iedereen!

Wauw, heb gisteren mijn eerste echo dus gehad (mooi van je Aude dat je eraan gedacht had!) Was idd een speciaal moment. Zit precies op schema volgens de gyn. Kleine was 3cm en had een stevige hartslag, dus alles perfect. Heb dus zin om het vanaf nu van de daken te schreeuwen, maar mijn vriend wil liefts tot 12 weken wachten :(. Ik ga het in ieder geval maandag tegen mijn baas zeggen. Vrijdag weer zo'n rotopmerking (heeft al een paar keer gezegd dat ik toestemming moet vragen om aan kinderen te beginnen, waarschijnlijk grappig bedoeld, maar ik zie er na een aantal keer de humor echt niet meer in). Nu was het weer ivm ouderschapsverlof: zij neemt die woe+ vrijdagnamiddag. Tegen mij zei ze dus: als je dit ook wil, moet je maar aan kinderen beginnen, maar nu nog niet hoor, nog even wachten. Ben dit zo beu, dus vertel het haar maandag - lekker voor een voldongen feit stellen. 1-0 voor Kwek! :)

@ Ankje: ben zelf ook jarig op 8 september! Mijn vriend had een verrassing geregeld voor dan, maar ze gaat niet meer door: we zouden naar Londen gaan voor een concert van Michael Jackson :(

@ zwangerschapskleding: per 1 juli beginnen hier de solden, dus zal de me komende weken loos laten gaan op die wijde broeken, t-shirts etc :D

@ chevenne: veel succes nog met het behalen van de laatste puntjes; zou idd sneu zijn moest je ze net niet behalen.
    Ivm sport: gisteren waren we weg met de fiets en op een gegeven moment ging het bergop en moest ik echt in het rood gaan. Voelde mij achteraf toch wat ongerust: kan dit de baby schaden als ik me zo inspan? :(

Aan alle dames nog een fijne zondag gewenst!

liefs,

Kwek (die nu misschien toch nog maar even haar bedje opnieuw inkruipt :p)

6. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @Kwek,wat fijn voor je dat de echo mooi was! Was dit je eerste?? Wanneer krijg je je volgende echo weer dan?
    Met van de daken af schreeuwen: mijn man wilt het juist van de daken afschreeuwen, en ik wil tot 13 juli wachten.Heb dan nog een echo en ben dan 13 weken....

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @wops, ik heb me net op hyves aangemeld (heet ook Wendy ;) ) Dan weet dat ik dat ben, van dit forum.
    Gr Florida;)

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Kwek: Gefeliciteerd met je mooie echo! En wat is die baas van jou een pestkop zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je het op een gegeven moment niet meer leuk vind. Zeker nu je het van het dak af wilt schreeuwen.
    Ik zou het gezicht wel willen zien als je verteld dat je wel zwanger bent en dus ook recht hebt op ouderschapsverlof. Hahahaha
    Erg grappig dat jij ook op 8 September jarig bent! Wel ontzettend kl*te voor je dat het concert niet meer door gaat. Hij gaat vast nog wel iets anders verzinnen!

We zijn bezig om een uitje te organiseren met de Januari 2010 mama’s! De datum staat tot nu toe op 12 September. Kun en ga je ook mee? Laat dan een PB achter bij Ankje. Heb je liever een andere datum laat het dan ook even weten.

Naam--------------Provincie--------------Plaats-----------12 Sep.?--------Andere datum
    Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden----------Nee----------------in Sep.

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum België

Goedemorgen Florida!

dit was idd mijn eerste echo. Mijn geduld is netjes op de proef gesteld :D
    Alle volgende consultaties staan al vast tot aan de bevalling (26 jan). De 12-weken echo heb ik op 24 juli (hoewel ik dan al 14w ben), 20-weken op 25 september.

Ivm vertellen: we kunnen zwijgen zoveel we willen, maar op een gegeven moment begint die buik toch wel uit te puilen :p
    Ik heb nog het kleine voordeel dat ik vlak voor de zwangerschap 5kg vermagerd was (en had er dan nog wel een paar teveel) en ik nog mijn gewone kleding aankan nu. Ik doe lossere t-shirts of blouses aan en dan valt het nog wel mee, maar voor hoelang dus nog?

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Wat leuk dat er zo veel reacties waren mbt het uitje.
    Ik woon in Almere (flevoland)en de datum is voor mij prima hoor, dan ben ik net terug van vakantie.
    Mocht er trouwens hulp nodig zijn bij het plannen vd dag zelf en locatie uitzoeken enz.enz. dan stel ik mij graag kandidaat hoor, ben wel een organisatorisch typje dus zeg het maar..

Vond trouwens het idee van de high tea wel erg leuk!

Verders@alles wel goed hier,alleen een beetje jammer vh weer wilde zo graag buiten zwemmen maar het is zulk raar weer, je weet niet waarneer het nu gaat plensen en waarneer niet,dus heb het maar weer uitgesteld naar dinsdag.

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Kwek gefeliciteerd met je goede echo!!! Top!!

Volgens mij ben ik nu echt de enige die nog 'moet'...;)???

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey,

Jeej, buikjes foto's, altijd leuk om te zien.
    Wie kan er mij vertellen hoe ik hier ook zo'n foto gepost krijg, en niet gewoon een link? :)
    @Eleni: Ja, jij kan dat vertellen :) Hoe moet ik dat doen? ajb? :D Aah ik zie net dat het er staat, dank je :)

Ooh ik wil ook gekriebel in mijn buik!! Lijkt me zo leuk. Ik heb alleen maar last van een jeukende buik :D Maar dat is iets anders hé :)

@Ankje: Jaa, dat heb ik ook. Ik aai mijn buik ook vaak en idd ook onbewust. kVind het zo leuk!! Ja, het besef is er eindelijk hé :D

@Lynd: Wow, dat is idd effe schrikken als je wakker wordt! Dromen zijn bedrog hé ;)

@KWek: Wat goed seg van je echo. Krijg je er binnen twee weken dan weer één? En idd 1-0 voor jou, zeg het maar eens goed tegen je baas.
    Aah ik zie het, binnen 4 weken.

Hier is alles goed, buikje groeit ook al goed :) kGa proberen om er ook een foto bij te steken.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Hilli: Bij jou kun je het ook goed zien zeg! Gefeliciteerd!
    Ik kan ook haast niet wachten op het voelen van het kindje. Weet iemand trouwens in welke weken je het kindje kan voelen?

Chevenne---------Friesland-----------Leeuwarden----------Nee----------------in Sep.
    LisetteG-----------Flevoland--------------Almere-------------Ja

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik moet even kijken of ik dan kan. Wij zijn 14 september 3 jaar getrouwd en gaan meestal een weekend weg. De 2 weken erna zou ik wel kunnen, geloof ik......

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

goedemiddag meiden,

@ Kwek: Gefeliciteerd met je goede echo.
    Bij mijn laatste echo waren ze ook rondom de 2,50 cm! Ik vind het echt onvoorstelbaar dat dat in mijn buik zit!! :D

@ Hilli: Wow meis, super buikje zeg! Wat zie je het al goed!!

@ Ankje: Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik ze zal voelen!!
    Lijkt me zo'n bijzonder gevoel!

16. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dag dames,
    Wil ook wel graag mee naar het uitje, maar 1 september komt voor mij echt niet uit. 5 september ook niet, maar verder ben ik vrij flexibel hoor :)

17. densie24

densie24 Lid

11 jun 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi dames

Ik meld me ook aan voor de 5 maanden bijeenkomst
    Ik kom uit Friesland - Leeuwarden. Of ik 12 sep kan weet ik nog niet zeker moet ff me rooster afwachten op het werk laat het zo snel mogelijk weten.

18. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hmm, nee, 12 september lukt me niet, ik ben maar 1 weekend in NL, en dat is de 5e. Maar goed, zou ook wel al te mooi zijn geweest als het zou zijn gelukt. Ik vind het wel superjammer, hoor! :(

LisetteG-----------Flevoland--------------Almere-------------Ja
    Lynd--------N-H-----------Hilversum------Nee-------alleen 5 sept.

Morgenochtend 09.15 echo!!!! Hier hebben we maanden (of eigenlijk:jaren) naar toegeleefd, een voldragen 12-weken grens, zodat we kunnen gaan genieten. Vind het heel erg spannend!!
    Gisteren bruiloft gehad, wilde buik nog verbergen voor familie, maar was erg moeilijk. Heb echt een toeter van voren, wat nogal opvalt omdat mijn buik normaal erg plat is. Weet ook niet of het gezond is om de hele tijd je buik in te gaan houden? In elk geval, als morgen alles OK is, dan hoeft dat ook niet meer :)

19. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Kunnen wij carpoolen, want ik kom ook uit Leeuwarden :)

20. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Net thuis van een geslaagd dagje stad leegkopen.
    Heb 3 buikbanden gekocht, witte, grijze, en wit met grijs figuurtjes
    Heb een witte positiebroek gekocht.
    Heb 2 positie topjes gekocht.
    Heb 1 positie tuniek gekocht.
    En heb nog nieuwe schoenen gekocht, nou dat noem ik nog eens leegkopen.
    Morgenavond heb ik m`n termijn echo en ben zo zo benieuwd of we het hartje gaan zien.
    Ben best zenuwachtig, ik groei goed dus ik denk dat het wel goed zit maar ja wil het graag zien.
    Ben al 3 kilo`s gegroeid, wel veel geloof ik maar ja kan er niets aan doen.
    Iedereen nog een fijne avond.

Groetjes

Deel Deze Pagina