Hoi meiden, Is er toevallig iemand die advies kan geven. Beetje onzeker ben ik. Kan ik zo de deur uit of is dit echt te schandalig omdat buikje nog niet echt heel groot is. Sorry ik voel me net een domme doos op dit moment. mannetje is er niet om iets te kunnen zeggen, want die is altijd wel heel eerlijk.
Naar mijn idee wel hoor.. Ik heb ook mijn strakke shirtjes gewoon aan en tsja, dat het nog geen 30 weken buik is.. Lekker boeiend.. Je bent er trots op dat er iets in groeit en dat mag je best laten zien.
Stom dat ik daar zo onzeker over kan zijn, wil hem zo graag laten zien, maar echt de deur uitlopen met de band vind ik zo eng, wat ben ik toch een doos.
@ Wops: Dat ziet er leuk uit!!! Ik ga straks ook maar zo'n buikband kopen!! Voor wat betreft het aankomen, meid, je ziet er goed uit! Geen zorgen maken hoor! Voor wat ik kan zien uit die foto ben je een mooie zwangere vrouw!! Maar ik snap je onzekerheid daarin wel hoor! Ik ben ook ooit 30 kilo afgevallen en af en toe denk ik: Ik wil niet meer zo zwaar worden! Maar als ik dan weer aan de ukjes denk, dan heb ik zoiets van, ach... voor hun heb ik het wel over! Na de zwangerschap train ik alles er wel weer af!!
Wops dat is toch zeker een prachtige buik!! Ik zou lekker zo de deur uit gaan,op en top zwanger hoor,hardstikke mooi. Nou dames nog 2 warme dagen en dan gaat de temp weer drastisch zakken, ik vind het niet heel erg als ik eerlijk ben,want die warmte trek ik op het ogenblik heel slecht,behalve als ik de hele dag met mijn kont in een koud bad kan vertoeven,maar helaas het werk,huishouden etc gaat gewoon door ( morgen alweer 15 weken,joehoe!)
Nou meiden, Ik ga het doen, ik ga naar de winkel om boodschapjes te doen. Voel de adreline door m`n lichaam gaan, o wat is dit vreemd zeg. Ik ben ook 40 kilo afgevallen en ja ben echt bang om weer zo dik te worden, maar nu zal ik anders dik worden. Gelukkig steund m`n mannetje me heel goed met het aankomen, want ja ik wil graag een buikje maar de weegschaal gewicht vind ik heel eng. Nou meiden ik ga nu en zal zo verslag doen. WOW, IK GA ECHT NAAR DE WINKEL, wat ben ik een muts zeg. Bedankt voor jullie steun!
@wops: jaaaa, leuk hoor! Ik heb gisteren ook 2 banden besteld, kan niet wachten tot ik ze in huis heb (gaan via mijn ouders in NL, dus kan wel een weekje of wat duren). Ik weet dat je er een beetje bang voor bent, maar je ziet er niet dik maar juist zwanger uit, en met een buikband benadruk je dat alleen maar!! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, ik denk dat ik dat ook zal hebben. Laat je even weten hoe je je voelde als je dadelijk terug komt?
@ Wops, meid je hebt toch een prachtige buik, gewoon lekker laten showen. Ik ben ook blij dat de temperatuur iets naar beneden gaat, het is wel erg warm. Ook ik ga binnenkort buikbanden bestellen.
Meiden, Ik ben weer thuis. Heel spannend was het. Ik liep de deur uit en daar kwam ik de buurvrouw tegen, dus ik meteen naar haar toe. Ik zeg "staat dit wat ik aan heb?" Zei zegt "heel leuk hoor vind ik mooi!" Nou even gekletst en ik wat om me gemak gesteld en wat aan gewend dat ik zo op straat sta. O wat een muts ben ik he. Toen naar de winkel. Mensen zag ik kijken naar m`n buikje en ik heel zelfverzekerd door de winkel heen. Toen nog even naar de Kruidvat want daar werkt de aanstaande Peettante (weet ze ook al) en zie vond het ook leuk en ze zei al "je ziet het al goed hoor, erg leuk" Dus de ervaring was zeker 100% geslaagd, en ik maar onzeker zijn. Nou dat is eraf hoor, ik ga m`n buikje veel showen. IK BEN ZWANGER EN IEDEREEN MAG HET ZIEN! Groetjes
Grappig, ik ben juist onzeker de andere kant op: ik heb de neiging om het te verbergen... (maar zoals ik al eerder schreef, ik heb zelf het gevoel al een heel buikje te hebben ondertussen valt dat dus erg mee). Gisteravond nog even gewandeld na het eten en dan is m'n buik opgezet en dus wel "groot". Dan voelt het meteen of iedereen naar mij kijkt. Gek hè, waar je je druk om kunt maken.
yeahhhhhhhh wops, hardstikke goed van je, en zie je nou dat je je helemaal druk om niets hebt gemaakt Ik zit nu op kantoor maar zweet echt helemaal weg hier,geen airco bloedheet hier, maar heb gelukkig mijn bikini meegenomen dus ga op de terugweg naar huis lekker even het water in plonzen bij huizen. Heb net ook mijn hoofd onder de kraan gestopt en zo met een kletsnat gezicht en haren weer achter mijn bureau gaan zitten,hahhaha. Tis nu (4 min later) en ben al weer helemaal opgedroogd, ga zo nog maar een keer . Dat wordt nog wat vandaag tis nog niet eens 11.00 uur, en hoe is het bij jullie allemaal dan? Nog meer mensen aan het werk of lekker vrij vandaag??
@lisette: krijgen jullie geen tropenrooster ofzo? IK heb hier wel airco, die ik ook maar aanheb, maar ik krijg daar altijd zo'n koppijn van... weet niet waarom, droge lucht misschien. Staat in elk geval niet te koud ingesteld, op 26 graden. Hou veel meer van het raam open, maar het wordt hier vandaag 33 graden, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee. Het zal hier trouwens de komende dagen zo warm en benauwd blijven, getsie, vooral omdat het zo zweten in huis is. O, ik ben dus trouwens ook aan het werk, maar vrijdag werken we slechts tot 14, dus nog drie uurtjes maar (met nog lunchpauze). Hoe is trouwens de situatie ben je zwager? @belle: ik heb het ook wel een beetje, zou het leuk vinden als ik al echt een zwangerschapsbuik heb, maar omdat het andere mensen waarschijnlijk minder opvalt dan mij (ik ken mijn lijf toch het beste) zullen er genoeg denken dat ik 'gewoon' een buikje heb. Dikke pech dan
Meiden ik denk aan jullie, werken met dit warme weer. Heb al heerlijk weekend, straks boodschapjes doen. Mijn vriend is morgen jarig, dus de kar moet flink vol. @ All, kreeg gisteren een PB van Maranka. Zij heeft een miskraam gehad, met iets meer dan 8 weken zwangerschap. Zij vroeg me om dit hier te melden. Ze is erg verdrietig, maar wenst ons allemaal een voorspoedige zwangerschap toe.
Lynd@ Nee helaas geen tropenrooster hier, en het is hier ook al de hele week zo heet, morgen is het iets minder 25 graden en zondag 28 en daarna wordt het weer minder. Hier staan nu ook alle ramen open maar volgens mij wordt het daardoor alleen maar heter binnen, ik werk bij een autoverhuur bedrijf en het kantoor ligt naast een parkeerplaats,dus daar komt veel hitte af, maar ach he is bijna weekend dus nog een paar uurtjes en dan ben ik vrij. Met mijn zwager is nog niets veranderd,maar ik heb vanmiddag een telefonische afspraak met zijn huisarts,dus hoop dat daar wat uitkomt, ik ga in ieder geval vandaag na mijn werk lekker zwemmen,heb ook een boekje mee en ga pas tegen de avond naar huis,dus heerlijk even tijd voor mezelf. Belle@ Ik heb het ook wel hoor dat het ook nog voor een dikke buik ipv een zwangere buik door kan gaan, vooral omdat ik boven mijn navel ook dikker ben geworden dus het lijken net 2 zwembandjes op mijn buik. Als ik kleren aan heb valt het niet zo op maar in mijn bikini lijk ik gewoon dik
@Maranka, Heel veel sterkte de komende tijd, weet niet goed wat ik moet zeggen. Dit is altijd weer zo`n moeilijk punt als het mis gaat. Dikke knuffel.
Maranka, sterkte. Ik heb gister de eerste aankoop gedaan, voor mijn gevoel enorm vroeg. Bij mijn zoontje is bijna alles pas na 30 weken aangeschaft of opgehaald bij vrienden/kennissen/familie. Nu hebben we de kinderstoel gisteren gekocht, omdat ie in de aanbieding was. Dus de tripp-trapp staat nog zeker een jaar opgeslagen in de kast. En toch voelt het best gek vind ik.
@ maranka, wat erg meid heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. @ wops, je bent ondertussen al weer terug maar is toch juist leuk wat je aan hebt, en nu hoeven mensen zich ook niet af te vragen is ze aangekomen of zou ze zwanger zijn. Gewoon trots zijn op je buikje hoort er gewoon bij. @ momae, eerste aankoop hadden wij al lang gedaan oeps. Had in januari al een handige (voor mij) in hoogte verstelbare box gekocht, kwam ik toevallig tegen en normaal zijn die super duur en nu voor een leuk prijsje dus tja. En toen wij het net 1 dag wisten, zagen we zo'n leuke babykamer een showroom model dus weg is pech en die staat dus ook al weken thuis . Ergens voelde het erg voorbarig maar aan de andere kant had ik zoiets van weet nu dat mijn lichaam zwanger kan worden en gaat het nu mis hebben we het over een tijdje wel nodig. Het is gewoon mega verleidelijk om van alles voor ons krummeltje te kopen.