@ Jada: Is goed hoor meis, als het niet te veel moeite kost!! @ Essie: hahaha beVRIJdingsdag? Ik heb net bij H&M mijn eerste positiebroek gekocht man man, wat was dat eng... maar wat zit dat lekker om je buik zeg! Hierbij een fototje:
Fout??? .... oeps... Ja de broek is zilver(achtig) ... je kan hem onderaan oprollen tot 3/4! Ben er zo blij mee! Kan mijn oude spijkerbroeken niet meer dicht krijgen...
hoi meiden! pfff... wat is het warm geweest he! en bij ons hier op zolder is het net een sauna, dus ben amper op zp geweest! @eleni: leuke broek! en mooi buikje al! @maaranka: ook hier nog een dikke knuffel en sterkte maandag! hier alles prima! liefs rebbel
Wat een warmte hier pppffff. Ben hier al een hele tijd niet geweest. En ik lees veel nieuwe namen erbij, dus bij deze gefeliciteerd! Vannacht vertrekken we naar Italie voor twee weken, heerlijk! Tot snel
Heey Eleni, fijn he die positiebroeken! Ik heb er al drie moeten kopen. Mijn buik is nu al best flink! Maar ja wat wil je...we dragen er ook twee he! Hoe voel je je verder?
Essie: Die broek was ergens tussen de 25 en 30 euro als ik het me goed herinner... Enne... hehe ... JA! Nikkie: Leuk je weer eens te zien hier!! Hoe is het met je? Lekker aan het genieten van de zwangerschap?? Hier gaat het wel redelijk.. ik ben van tijd tot tijd nog erg misselijk maar voor de rest niks te klagen!! Genieten doe ik nog niet helemaal, maar dat gaat denk met 12 weken wel beginnen! Nog eventjes wachten dus, duurt gelukkig niet zo lang meer!! Lekker zeg Italië! Gaan jullie met de auto of vliegen? Wij gaan zondag een week naar Kreta.. dus dat wordt vliegen! Ben er best nerveus over want ik heb behoorlijke vliegangst en met de misselijkheid erbij weet ik niet of ik alles wel binnen kan houden!! Rebbel: Thanks meis!
@ Eleni, nee joh is maar een kleine moeite. Ik ga het voor je aanpassen. Mooie positiebroek trouwens. @ Nikkie80, meid geniet lekker van je vakantie, tot over 2 weken.
Gatverdamme:x!!! M'n vriend en ik zijn vandaag 6 jaar bij elkaar, zouden een leuke dag hebben en uit eten gaan enzo, voel ik me toch een partij als een vaatdoek vandaag, slap en druk op m'n slokdarm (weet je wel dat je net niet over je nek moet)!! Zouden we iig wel uit eten gaan (ik moet en zal en ga, je kent het wel)....sta ik net als een dweil in de badkamer....balen zeg! M'n vriend kon het niet meer aanzien en heeft afgebeld. Dat wordt dus een avond tv hangen....niks aan te doen. Maar ja, wat in het vat zit verzuurt niet he zullen we maar zeggen.
@ Essie: Wat mooi zeg!! Gefeliciteerd! Genieten geblazen nu he? @ Jada: Ik heb de 2 echos in mijn fotoboek staan als het goed is. Ik weet niet of je de buik fotos er ook op wil hebben, maar die staan er ook op. Dus ga lekker knutselen met knippen en plakken zou ik zeggen haahhahaha. @ Wops: Beterschap! Wel uitkijken de volgende keer he??? @ Lisette: Dat is ook een manier om af te koelen ja. Hahahahaha @ Eleni: Jij krijgt ook al zon mooi buikje zeg! Ik had ook zwangerschapskleding gekocht, maar trek het nog niet aan. Het zit inderdaad wel erg lekker. Mooie broek hoor! @ Essie: Jeetje zeg! Het zit jou echt niet mee vandaag. Maar wel gefeliciteerd met je 6 jaar!!! Gezellig filmpje kijken op de bank kan ook erg gezellig zijn! Maar ik kan me voorstellen dat je baalt. Sterkte ermee, ik hoop dat je je morgen beter voelt! @ hier: Ik had vandaag wel een beetje last van mijn buik. Krampjes enzo. Nu kom ik net terug van mijn vriendin en ga ik naar de wc. Heb ik weer een beetje bruin bloed!!!! AAAAHHHHHHHHH Het zal toch niet weer he!!!!!! Ow wat wordt ik hier onzeker van zeg!! Hopelijk gaat het snel weer over!
Goede morgen dames. @ Wops: ja ik heb nog wel bruin bloed verlies, maar gelukkig is het niet meer geworden. Ik heb gisteren avond ook de vk gebeld. Ze zei dat het best van mijn baarmoeder af kon komen. Maar als het meer werd en/of helder rood dat maakt ze een afspraak op de vk-afdeling in het zh. Even afwachten dus maar. Ben er redelijk rustig onder, als het maar niet meer wordt. Bij mijn eerste mk verloor ik namelijk ook eerst bruin bloed verlies en 2 dagen later had ik een mk. Maar goed dat was moet 6 a 7 weken. Nu ben ik 11+1. Daar hou ik me maar aan vast.
Oh Ankje wat vervelend en dat net in het weekend... Ik hoop dat het gauw over is en voor de rest niks te betekenen heeft, maar zo te lezen zijn er meer die dat gehad hebben en het stelde niks voor. Daar gaan we dan maar van uit, tenslotte ben je inderdaad al ruim 11 weken.
ankje wat schrikken zeg, hopelijk stelt het inderdaad niks voor. En zoals je zelf ook al zegt je bent nu natuurlijk al veel verder. Als je je zorgen maakt gewoon weer bellen met de vk en niet mee blijven rond lopen. @ positiekleding, ik draag al niet anders meer, mijn eigen broeken passen al lang niet meer had zelf 3 broeken van iemand over genomen en van mijn schoonzusje een paar tassen vol mee gekregen dus heb al van alles en het zit zo lekker dus die houden we er in.
Hey dames, Ik meld me ook hier! Wist eigenlijk niet van het bestaan van deze lijst af, nu gelukkig wel, lijkt me heel gezellig. Ik ben Suzanne, 30 jaar en ik verwacht rond 20-01-2010 m'n eerste kindje! Woon samen met mijn vriend van 35 en delen ons huis met twee honden, vier kippen, een konijn en een voliere vol vogels. De eerste weken ben ik erg moe geweest en soms behoorlijk misselijk en ook had ik enorm pijnlijke borsten. De laatste weekjes neemt het gelukkig allemaal wat af. Heb met 9 weken een echo gehad en met precies 11 weken weer. Alles in orde! Wel heb ik sinds een week wat bruinverlies en af en toe een veeg rood. Heb het idee dat er snel een adertje knapt met dit warme weer (heb het bijvoorbeeld na een grote boodschap). Volgens de vk kan het geen kwaad; als ik me zorgen maak of als het meer wordt mag ik altijd bellen. Groetjes!
De bloeding is al iets minder geworden al heb ik nog wel pijn in mijn buik. Maar ook dat schijnt er nu bij te horen, omdat de baarmoeder en het kindje nu flink begint te groeien. Ik hou me dus maar daar aan vast. Maar als de bloeding erger wordt dan zou de vk een spoed afspraak maken in het ziekenhuis voor een echo. Het is wel erg frustrerend dit! Een vriendin van mij (zij heeft zich ook aangemeld als een Juli 2009 mama)is bevallen vandaag van een zoon!!! Ze is 10 dagen te vroeg, maar alles is lekker gegaan. De bevalling duurde maar 4,5 uur en haar zoon is bijna 7 pond. Ze is thuis bevallen. We mochten ook gelijk naar ze toe. Ik had me nog zo voorgehouden om geen tranen te laten lopen, maar door die stomme hormonen heb ik daar zelf geen invloed op. Ik begon dus al toen ik binnen kwam. Hield niet meer op. Bah, schaam me kappot hihihi. Maar de tranen waren wel van geluk! @ Aude: Bedankt! Ik hoop ook dat het niks hoeft te betekenen. Hopelijk houd het snel op! @ Suzanne: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Wat grappig dat je een vogel voliere hebt. Mijn vader heeft er ook 1 in de tuin. Erg gezellig zo! Hoop dat ook bij jou het bloeden snel stopt. Ik heb hetzelfde probleem alleen ik heb geen helder rood bloed. Zou inderdaad ook wel eens door de warmte komen.
Ankje: Meis, wat een onzekerheid weer....bah! Hopelijk heeft het niks te betekenen hoor!! Ik ben vandaag opgestaan met extreme buikpijn. Het komt niet van mijn baarmoeder maar van mijn darmen! Wat een verschrikkelijke pijn.. ik kan gewoon niet recht op lopen! Hoort dit ook bij de zwangerschap? Ik ben nu zo onzeker... Ik kan ook het ziekenhuis niet bellen want over 5 uurtjes vertrek ik naar schiphol... Ik probeer steeds de 'grote druk' te doen en dan zit ik echt een half uur op het toilet... zonder resultaat! Nu net wel rozeverlies... pff! Misschien dat er een vaatje is geknapt in mijn BM van het harde persen!! WAAROM NU???
*Begin ego berichtje* We hebben het hartje gehoort met de Doppler thuis. Helemaal geweldig! *Einde ego berichtje*