Dag dames, hier een nieuwe buikfoto va 14.5 weken. Ik heb net lekker gebbq't, was erg lekker en gezellig, en ga nu mijn mandje in, Fijn weekend allemaal!!
Suzanne van harte en welkom hier! Eleni wat k*t zeg!!! Ik hoop dat alles goed met je is, en nu gewoon ontspannen in het vliegtuig zit8)!!! Ankje hoe is ie bij jou Liset mooie buik joh! Wops gaaf zeg! Hier: vandaag een goeie dag gehad (na gister, bah!), druk geshopt en fantastisch geslaagd! Een babykamer en kinderwagen gekocht! Echt geweldig!!!
Leuk om al die buiken te zien! Ik zal binnenkort ook een buikfoto erop zetten. De mijne is momenteel erg opgezet maar ik heb ook last van obstipatie... Hebben daar er meer last van? Ik heb gisteren een drukke dag gehad en ik verwachtte vandaag weer een terugslag(je) maar nee hoor! Niet eens overgegeven en de croissants liggen in de oven! Echt een mijlpaal dat ik ook eten eindelijk weer lekker begin te vinden. Wat een opluchting.
Belle wat fijn dat je je beter voelt. Heerlijk gevoel is dat he. @ Wops & Lisette, mooie buikfoto hoor. @ Essie, leuk de babykamer en kinderwagen gekocht. Wat voor een babykamer en kinderwagen zijn het geworden?
Welkom bij de januari mama's. Je staat nu ook op onze lijst: Januari mama's 2010, er ontbreken nog wel wat gegevens van jou. Neem maar een kijkje en dan kun je me een PB sturen
Suzanne78; Welkom! Ankje; Fijn dat het in ieder geval minder is geworden. En anders kan je voor je gemoedsrust een echo laten doen. Leuk dat je gelijk mocht kijken naar die kleine van je vriendin, eneh ik heb ook last van die hormonen kan echt huilen om niks heb dat al sinds mijn vorige bevalling.. die hormonen waren mijn lichaam nog niet uit en nu alweer nieuwe..haha... Wops; Super dat je het hartje gehoord hebt! En mooi buikje al zeg! LisetteG; Jij hebt ook al een mooie buik! Essie79; Echt fijn dat je geslaagd bent... dat is het leukste hé spulletjes kopen en dan straks alles inrichten en wegdromen... Belle1978; Ik heb ook last van een moeilijke stoelgang, vooral voor mijn doen want ik had daar nooit moeite mee. Is echt vervelend hé.. Geniet er maar lekker van dat het eten weer smaakt Ik ben gisteren heel druk geweest, heb mijn dochtertje haar nieuwe kamer ingericht en de babykamer eruit en naar een ander kamertje. Het is even wachten tot we weten wat het word en dan kan ik mijn creativiteit kwijt in de babykamer! Ik vind dat zo leuk hé kamertjes opknappen, inrichten, decoreren enzo. Dus ik ben echt benieuwd wat het word! We gaan zo even naar een rommelmarkt, vind ik op z'n tijd wel leuk om op zondags af te struinen.
Hoi, Ik had net even een dipje. Ik ben al 4 kilo aangekomen en vind het toch echt moeilijk dat aankomen. Heb altijd gelijnt en afgevallen voor de zwangerschap en nu komt het er gewoon bij. Heb even bij m`n mannetje een potje zitten janken. Heb hem gevraagd of hij het erg vind als ik weer naar de 100 kilo zou gaan. Mannetje vind het niet erg en na de zwangerschap ga ik gewoon weer afvallen. Ik was toen ik begon met lijnen 105 kilo, na 1 jaartje 63 kilo en nu voordat ik zwanger raakte was ik 77,5 kilo en nu weeg ik al 81,5 kilo. Ik ben 1,68 lang zeg maar, dan heb je een idee. Ben wel bang om de 100 weer te gaan zien. Ga proberen nog meer op te letten, maar omdat ik niet meer zo misselijk ben vind ik alles ook zo lekker en geniet ik er nog meer van. Hoe ervaren jullie dat?
Wops; ik snap je wel. Mijn ervaring was bij mijn vorige zwangerschap dat de eerste kilo's het moeilijkst zijn en daarna kreeg ik een mooie buik en liet ik het los. Je houdt het toch niet tegen de natuur gaat toch zijn gang, al kan je het natuurlijk wel erger maken als je je eigen laat gaan. Maar mij smaakt alles ook goed en neem het er flink van, het verschil is alleen dat ik dus niet aankom. Daar maak ik mij dan weer zorgen om...haha.. Ik zou me niet al te druk maken om je gewicht hoor, als je je eigen voorneemt om na de bevalling er weer lekker tegen aan te gaan dan is dat toch een mooie doelstelling! Eerst maar eens lekker genieten van je zwangerschap!!
goedemorgen meiden! @eleni: oh meid wat vervelend, maar het zal vast van het persen zijn hoor! heb ik ook gehad! ik hoop dat je jezelf weer beter voelt en lekker op vakantie bent! ankje, hier ook al 2 x bruinverlies gehad en dat had niets te betekenen! succes! woensdag naar de gyn voor weer een echo en dan hoor ik de voor en nadelen van de injecties! ik ben benieuwd! liefs rebbel
hoihoi, ook ik heb wat echofoto's in mijn album gezet. Heb ze vandaag ook naar mijn directe collega's gemaild. Die wisten al even dat ik zwanger ben, maar ik heb nog een week vakantie dus kon het niet laten... @Belle78: mooie foto's. Mijn kleine ligt precies andersom Even een vraagje: Ik heb de laatste weken 's ochtends en overdag niet zo veel problemen met eten. Wel heb ik nauwelijks trek ik snoep, dus dat ruil ik meestal in voor fruit. Maar zodra ik aan avondeten denk begin ik me steeds slechter te voelen. Heb geen trek om het te maken en al helemaal niet om het te eten. Ik probeer de dingen die ik echt lekker vind, maar zelfs dat is na een paar hapjes al een drama. Ik weet echt niet meer wat ik 's avonds moet maken. Hebben jullie daar ook last van? Wat eten jullie? @buikjes: ik zal komende week een poging doen een foto van mijn buik in mijn album te zetten. Hij lijkt nu met de dag dikker te worden. Ook ik zit nog in de onzekere fase dat mensen die mij niet kennen wellicht denken dat ik gewoon een dikke buik heb, en mensen die mij wel kennen nu gaan zeggen dat ze een buikje beginnen te zien. Mijn gezondere tussendoortjes (fruit ipv snoep/koek/chips) hebben er wel voor gezorgd dat ik nog niet echt aangekomen ben. Mijn taille is volgens mij wat dunner geworden zelfs. Op zich wel mooier, want dan zie je mijn buikje des te beter Hopelijk is ie volgende week nog een stuk groter, dan hoef ik niet zo veel meer uit te leggen op mijn werk. Ik werk op een woonvoorziening voor dak- en thuislozen. De bewoners weten het uiteraard nog niet. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het ze duidelijk is. Ik ga volgende week ook een afspraak maken bij onze p&o afdeling om mijn zwangerschap officieel te melden en eea te bespreken omtrent toekomstige werktijden en evt. aanpassingen hiervan tijdens mijn zwangerschap. In het weekend staan we vaak enkele uren alleen. Moet zeggen dat het momenteel erg rustig is op de afdeling, maar dat is ook wel eens anders. Ik sta dat uiteraard niet graag meer alleen. Ben benieuwd. Tis een heel verhaal geworden. Ik ga nog maar een poging doen mijn huis wat op te ruimen....
@ gewoon sanne, Ik begin nu eindelijk weer wat meer zin te krijgen in iets warm eten, heb het ook weken niet weg gekregen. Heb het er toen ook bij de vk over gehad en die zij dat hoor ik zo vaak helemaal geen ramp je kunt beter eten wat je lust dan te weinig omdat je het niet weg krijgt. Ik at dus 's avonds vaak gewoon lekker fruit en van die lekkere salades van de groente boer een paar keer in de week kibbeling (lust normaal geen vis) en een gebakken/gekookt eitje op zijn tijd. En niet te druk om maken. Oja bami en nasi ook zo lekker of alleen roerbak groente snel klaar en niet te overdreven gekookt qua smaak. @ wops, Het is toch normaal om aan te komen daar moet je je echt niet druk om maken en vaak zeggen ze ook als je in het begin veel aankomt het daarna even wat minder hard gaat. Ik zou zeggen tegen jou gooi de weegschaal uit huis en geniet gewoon van je zwangerschap daarna komt het helemaal weer goed. @ rebbel, heb denk ik een berichtje van jou over het hoofd gezien dus welke injectie? (zwangerschaps dementie ) @ hier voel me gerad braakt vandaag gisteren hier in de plaats even naar een festival geweest, hield het beter vol als normaal maar heb nu toch wel wat extra last ach ja je moet er wat voor over hebben.
@Wops lijkt me sterk dat je de 100 haalt. En idd makkelijk gezegd voor mij maar ik ben het met Blaine eens: als je er echt zo geobsedeerd door bent gooi je de weegschaal maar de deur uit. Wegen kan ook bij de vk. Genieten van je zwangerschap!!!! En trouwens, je hebt al eerder bewezen dat je genoeg discipline hebt om af te kunnen vallen, dus dat lukt na de bevalling ook weer. En dan zijn het iets minder kilo's dan de vorige keer!! Sterkte ermee. @Jada we wilden een white wash kamer maar het nadeel is dat er scheuren in het hout (kunnen) ontstaan. We hadden er dus 1 op het oog maar uiteindelijk ging die niet door. Ik baalde behoorlijk maar later bij een andere winkel toch een onwijs leuke kamer gevonden: off white met lichte strepen in het hout zelf en ronde afwerking van de 'hoeken' (hij is dus gewoon 1 kleur). Kan het niet zo goed anders uitleggen maar erg gaaf iig. En de kinderwagen hebben we van X-adventure, kleur khaki zwart. Echt heel erg blij mee en zeker Aude heerlijk inrichten straks!! Voor de meiden die zich langzaam maar zeker weer beter voelen: top! Houden zo!!
@Essie: Leuk hé een goede echo Geniet er maar van! @Eleni: Die band om je buik, is die bovenaan nog veel te los? Bij mij zit heel de broek goed, alleen die band floddert er wat bij Staat zo lelijk. Je ziet hem dan ook heel hard. Wat een onzekerheid Maar het zal wel goedkomen hé! Ik hoop dat je je een beetje kan ontspannen. @rest: Ik heb wel alles gelezen, maar tis verdwenen. Ik weet het niet meer Vrijdag heb ik de tweede echo gehad. Alles was in orde. Ons kleintje sliep eerst. Zo schattig, leek ook net of het aan het duimen was De gyn moest redelijk hard op mijn buik duwen om mijn darmen enzo opzij te krijgen omdat ons kleintje nog redelijk laag zit. Daar werd het wakker van. Het begon meteen te zwaaien en te stampen En op en neer te wippen Zo schattig. Ik kreeg toch wel even tranen in mijn ogen. *Zucht*
Ik bloed niet meer!!!!! Wat een opluchting zeg! Het kwam waarschijndelijk toch van mijn baarmoeder af. Heb wel flink in de rads gezeten hoor. Maar het kindje zit nog steeds lekker in mijn buik! @ Lisette & Wops: Mooie buikjes hoor! Groeit al flink zeg! @ Wops: Probeer je niet druk te maken over het aan komen. Je bent zwanger!!! Dat is toch het mooiste wat er is? Jou lichaam doet allemaal dingen die je eigenlijk niet wil, maar wat je zelf ook al zegt. Na je zwangerschap kun je weer afvallen als je dat wil. Maar ik heb ook al van veel mensen om mij heen gehoord dat als ze gingen bevallen dat ze zelfs nog lichter wogen dan toen ze zwanger werden. Maar dat is natuurlijk wel persoonlijk. Iedere zwangerschap is anders! Maar als je er echt ernorm mee zit, raadpleeg je vk. Misschien hebben zij tips voor je. Bedenk wel, zolang jij je gezond voelt en het kindje groeit goed. Zou ik me absoluut geen zorgen maken. @ Gewoon Sanne: Ik eet s avond ook niet veel. Gisteren at ik alleen een schaaltje yoghurt met cornflakes. Nu ligt het ook wel een groot deel aan het weer hoor. Alleen denk ik dat het bij ons wordt versterkt vanwege de zwangerschap. Soms eet ik ook wel eens stokbrood met een salade ofzo. Succes met het eten. Het maakt denk ik niet uit wat je eet (behalve de dingen die je niet mag eten) als je maar eet! En fruit is ook lekker gezond!
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve antwoorden. Jullie hebben ook gelijk, en mannetje en achternichtje (die nu hoog zwanger is) heeft ook al gezegd, na de zwangerschap komt het wel weer goed. Ik ga dus lekker genieten en wel gezond eten natuurlijk. Ik was eerst een fruitboer zeg maar, maar nu wordt ik van fruit misselijk. Watermeloen en aardbeien gaat goed, dus heb alleen maar watermeloen en aardbeien in huis, jammie. Ik heb ook wel moeite met het avond eten hoor, weet al niet meer wie het zei. Ik heb dus sinds ik zwanger ben zelf niet meer gekookt omdat ik het gewoon niet kan, weet niet goed hoe het kan want ik kookte eerst dus echt altijd, ik was de kok in huis. Mannetje doet het heel goed en vraagt elke keer wel wat ik lust, maar zeg ik dat ik dat en dat lust en heb ik het op m`n bord liggen is het 2 hapjes en dan vind ik het niets of wordt ik gewoon niet lekker ervan. Moeilijk voor mannetje en voor mij, maar het zal wel goedkomen. Maar ik denk ook dat dit weer het extra moeilijk maakt met het eten, het is gewoon te warm en te benauwd met goed te kunnen eten. Ik heb juist heel erg zin in de verbode dingen en die eet ik dus ook echt niet. Filet amiracan, leverpate, rosbief, biefstuk. Vrijdag uit eten geweest en dan is het toch moeilijk om van een kaart te kiezen want het is of biefstuk of ander niet doorgebakken vlees wat ik heerlijk vind. Heb daarom maar zalm gepakt, maar ik lust eerst echt graag vis maar nu dus eigenlijk niet echt meer. Wat bedreft eten ben ik echt een rare muts geworden sinds de zwangerschap, ik was eerst een echte vuilnisbakken ras die alles eet. Nou ja we zien het maar als positief en zeg nu gewoon dat m`n kindje het gewoon niet lekker vind. We zijn zwanger en daar horen van die rare dingen bij en neem ze eigenlijk allemaal voor lief. Zwanger zijn is zo speciaal en had nooit verwacht dat ik zwanger zou kunnen worden, dus ik ben zo gelukkig met dit wondertje in m`n buik. Dames ik ga weer zwijmelen merk ik. Nou allemaal alvast een fijne zondagavond en alvast smakkelijk eten want ik krijg alweer trek, nu alleen nog bedenken wat we gaan eten. Groetjes @Ankje, Helemaal toppie dat het bloeden weg is, weer pak van je hart.
Hey ladies, Ik heb jullie eindelijk weer gevonden. Heb een tijdje geen internet gehad en begrijp nu geen donder van de site, haha! Hoe is het hier? Kus