Als ik het hierboven lees, heb ik nog geluk met mijn 'kwaaltjes'. Mijn misselijkheid is danig afgenomen, al heb ik nog veel moeite met avondeten. Ik eet nu vooral wat meer tussendoor. Ik weeg normaal rond de 59 kilo en ben nu bijna 1,5 kilo aangekomen. Als je me niet kent, zie je niet eens dat ik zwanger ben. Mijn moeder kwam van mij 20 kilo aan, maar ik vraag me af of ik die ook ga halen, haha. We zien het wel! En dat buikje.... ik zou het wel leuk vinden als ik nog deze zomer een beetje kan showen... Eind augustus gaan we een weekje naar Griekenland, dus ik denk dat er dan wel wat te showen valt, haha. Iedereen met een off-day: veel sterkte.
hoi allemaal, pffffff ik zit op kantoor,maar de warmte van de afgelopen week blijft hier zo hangen,heb er gewoon koppijn van,ben gelukkig bijna klaar nu. Ik merk echt dat mijn buik nu door een goeispurt gaat want ik heb echt last van de zijkanten(banden) doet best een beetje zeer en trekt enorm, maar vind het wel erg cool om een echte zwangere buik te krijgen!! Gelukkig echt niet meer misselijk geweest dus ben 1 van de gelukkigen waarbij je alleen in de eerste 3 maanden flink misselijk bent en daarna gaat het beter.
Ik ben ook al in geen dagen echt misselijk meer, ook weer qua energie op mijn oude niveau, nou was dat ook niet hoog dus bij mij zegt dat weinig . En hoop ook inderdaad dat de misselijkheid weg blijft. Gisteren dacht ik ook blij eet ik lekker een vleesje mee, maar toen het op stond in de keuken zat ik al vol bij de geur dus maar weer lekker aan de watermeloen. Zaterdag ook nog bbq wie dat bedacht heeft grr. Die groeipijn in mijn buik had ik afgelopen dagen ook weer behoorlijk, kon er de lol wel van inzien een goed teken dat de kleine nog groeit. Kan niet wachten totdat het zover is dat ik de kleine ook echt voel geeft toch wat meer zekerheid.
@ Wops en Belle, balen dat jullie je wat minder voelen. Ik heb dat af en toe ook, paar dagen nergens last van en dan komt het zo weer opzetten. Vanmorgen weer erg last van zuur, daarna ging het ook weer prima. Zal wel van de BBQ komen van gisterenavond. @ Lynd, leuk zeg een nieuwe auto. Wat voor één auto gaat het worden? @ All, nog één weekje MVM, dan ben ik er vanaf. Vind het super om mee te doen, maar ben wel een beetje klaar met elke keer mijn plas opvangen. Kreeg vandaag het fotolijstje, omdat ik me voor de 6e week heb aangemeld.
He Jada, nu weet ik de verrassing al Jammer hoor.... O als je dit leest en zin hebt om bij te zetten op de site; ik heb op de 21e afspraak bij de vk. Ik ben ook wel blij als ik van MvM af ben, maar dat duurt bij mij nog wel ff.....nog een maand!!! Pfffff!! Maar, het is voor een goed doel!!
Ow wist je dat niet dan? Was mij al in het begin verteld. Je zit me gewoon te pesten, je wist het vast al. Nou vooruit ik zal het in de agenda zetten
@Dames die een mindere dag hebben: Die hormonen hé, je weet nooit wanneer ze weer lastig gaan doen. Ik hoop voor jullie dat jullie je snel wat beter voelen. @Lisette: Ik keek op je banner en ik schrok wel effe!!! Jij zit gewoon al in week 16! Geen wonder dat je buikje gaat groeien hé. @Blaine: kHoop voor je dat je niet meer misselijk wordt! Hier is alles goed. Ik heb best een zwaar weekend gehad en dat voel ik nu nog. kBen echt moe. Straks maar vroeg gaan slapen denk ik.
YAY! We hebben nu echt een auto! Net thuis van contract ondertekenen. Het is een 10-jaar oude Opel Astra, met groooote kofferbak (kinderwagen!) en een jaar garantie. Wel oud, maar 2ehands auto's zijn hier duurder dan in NL (importeren ook weer duur), en veel meer kunnen we niet betalen (ook niet aan verzekering, wat natuurlijk duurder wordt met het nieuwer zijn van de auto). Bovendien heeft hij niet zo veel km's op de teller voor zijn leeftijd (113000) en zijn we volledig tevreden met dit model - was nogal moeilijk wat neutraals te vinden (en niet wit, heel veel auto's zijn hier wit, maar heb geen zin om elke week auto te moeten wassen). In elk geval, wij zijn blij! Hieronder een foto, niet van onze auto, maar ziet er precies zo uit. Joepie!
@Jada, Das ook niet eerlijk...jij nog 1 weekje MvM, ik moet nog 2 weken, was ook al met 5,5 week begonnen! Bent harstikke zat! Elke week naar Tilburg rijden om die rot flessen in te leveren, oei...wat erg! HAHA... Toevallig zat ik er vandaag nog aan te denken, toen ik begon met plassen voor MvM 5,5week dus, en die flessen binnen kreeg...Whowww wat voelde ik me speciaal! Echt tof dat ik mee mocht doen! NU...vervloek ik de flessen
@ankje: hoe was het bij de tandarts? Alles achter de rug? @wops: gaat het al beter met je sinds vanochtend? Morgen weer aan het werk, of nog even kijken? leuk, al die buiken in ontwikkeling! Die groeipijnen zullen er wel bijhoren, maar ik ben er nog steeds niet uit of dat nou jammer is of leuk (dat we het voelen). Zal nu ook eens een buikfoto van mij plaatsen (is van afgelopen week). Ik probeer vaak recht te staan (en niet mijn buik expres naar voren te drukken - alhoewel ik dat wel graag zou doen), maar weet niet of ik daar altijd in slaag, omdat ik vrij veel lage rugpijn heb de laatste 2 weken. Hmm. Hoe is dat bij jullie? Heb trouwens vandaag ook buikbanden te leen gekregen van mijn vriendin die net bevallen is. Leuk! Heb ook wat besteld bij buikbanden.com, maar de ene is niet op voorraad (op de site stond van wel), en de andere is al wel opgestuurd maar heeft een heel andere kleur dan op de website. Is wel een beetje een tegenvaller, na al die positieve verhalen die ik erover gehoord heb. Iemand ervaring?
Lynd mooi buikje hoor! Niet naar voren drukken idd he, is slecht voor je rug! Enne, je verzint het niet, maar wij hebben afgelopen april precies zo'n zelfde auto gekocht!!! Rijdt heerlijk, dus veel plezier ervan!!! Hoe ging je presentatie? En wat zeiden je bazen? Jada dankjewel! Hihi, is het een mooi fotolijstje? Ik heb eigenlijk nog geen buik.....heb besloten om met 12 weken foto's te gaan maken en dan elke 4 weken. Nu slaat het nergens op8). Ben alleen 's avonds wat voller maar dan beduvel ik de boel, zijn m'n darmen. Zodra je in de ochtend wat ziet, is het echt je buik vind ik.
Hilli@ hihihihi ja ik was een week vooruit gezet dus zit nu al in week 16 idd, gaat echt rap nu hoor. Wauw lynd bij jou zie je echt dat je zwanger bent zeg! Zo mooi slank dt je bent en dan zo'n mooie toeter van voren,echt een super foto! Over hoe je je rug moet houden ik moet voor mijn bekken juist weer met een holle rug staan en zitten,hierdoor gaat de druk er zeg maar af, dus of het nu echt kwaad kan weet ik eigenlijk niet hoor. Ik heb het fotolijstje nog niet ontvangen,die zal binnenkort wel komen,want ben gelukkig ook bijna klaar met MvM, heb het nu wel een beetje gehad met die flessen,blij als ik weer ontspannen ophet toilet kan gaan zitten als ik een plasje moet doen. Mooie auto hebben jullie gekocht lynd! Wij zijn ook op zoek naar een andere auto,iets van een station, maar vind het wel moeilijk hoor dat zoeken.
Mooie auto Lynd en een mooi buikje, je ziet het al heel goed. Ik heb nog geen buikbanden in huis, maar wil ze binnenkort wel gaan bestellen. @ Essie, het is een klein zilver lijstje. Niet helemaal mijn smaak, maar de echofoto past er precies in, staat wel weg leuk. @ Marieke, mijn ophaaldata's zijn veranderd. Eerder werd het op de do opgehaald nu op maandag. Dus vandaar nog maar één weekje meedoen.
Hallo dames, hier was ik weer. Heb het erg druk gehad en zal het nog drukker krijgen. Hier verloopt alles wel goed. Merk nu wat aan mn kleding dat ik gegroeid ben. Heb ook het idee dat mn buik sneller groeit dan bij mn vorige zwangerschap. Voor de rest gelukkig geen kwaaltjes. @ tandarts: heb ik gelukkig geen last meer van, heb een volledige gebitsprothese.
Goede morgen, Opstart is goed vandaag, voel me ook weer stuk beter. Vandaag dus weer heerlijk aan het werk tot 4 uur. Tot vanavond dan maar weer en anders tot snel. Iedereen een fijne dag vandaag. Groetjes
Hhah ik ben dus niet de enige die gek wordt van MvM.. Ik was blij dat ik laatst een week met vakantie was.. Hoefde ik tenminste niet elke keer weer die kan te pakken.. Moet zeggen dat ik nu ondertussen ook wel vrij laks wordt.. Gelukkig ook nog maar 2 weken
Wops wat fijn dat je je vandaag zo goed voelt, ik hoop voor je dat het nu echt steeds beter mag gaan,nu je over die 12 weken heen bent. Belle, leuk zeg dat je het hartje hebt gehoord, ik zou zelf ook wel zo'n ding willen maar ik durf hem niet te kopen omdat je toch wel veel negatieve verhalen hoort over zelf naar het hartje van de kleine luisteren,ivm straling oid? Maar volgende week dinsdag mag ik weer naar de vk voor mijn derde afspraak,dus dan zullen we het hartje ook weer horen,en ik ben echt heel benieuwd hoe hoog de baarmoeder al zit enz... Suus,hahhahah nee je bent echt niet de enige hoor! als het goed is ben ik volgende week woensdag klaar, maar ik ben haar kaartje kwijt dus weet het niet meer zeker,maar dan heb ik voor de 10de keer meegedaan dus het zal haast wel. HIer@ vandaag een heerlijk dagje vrij, en gelukkig is de hitte weg nu hier,dus ik ga vandaag maar eens aan de poets heb er ook voor het eerst weer echt zin in om schoon te maken,dus daar moeten we maar gebruik van maken!!
@ Wops, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. @ Belle1978, super dat je het hartje gehoord hebt. Ik heb er ook één thuis, luister er niet te vaak naar, maar wel fijn dat je af en toe zelf kan luisteren. @ LisetteG, geniet van je vrije dag. @ All, hier ook een dagje vrij. Net naar de VK geweest, hartje geluisterd, was allemaal prima.