Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    @Ankje
    Hopelijk wordt het volgende week opgeleverd en kan het de 20e meteen in de verkoop.. En dan hopen dat het snel wordt verkocht.

2. woops

woops Niet meer actief

@ankje,
    Wat heftig zeg en ja ik zit hier weer te janken, ik ben zo emotionele doos.
    Wat is dit erg zeg.
    Jemig dat wil niemand meemaken, hopelijk gaat alles goed met het bevallen als klinkt dat ook weer raar.
    Nou heel veel sterkte en je vriendin een stevige knuffel.

Voor de rest heb ik dus niet echt terug gelezen, ben een beetje van slag nu.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ik heb net op marktplaats op een box geboden hier in almere,dus hoop dat we snel wat horen.
    En net 2 buikbanden besteld bij buikbanden.com
    Waarvan ik er 1 zelf heb ontworpen,een zwarte met zilveren letters ( alive and kicking) en 2 voetjes eronder.
    Ik kan maar niet stoppen met dingen kopen whaaahahaaaaa
    oh ik ben echt erg.....ik zal proberen nog wat voor jullie in de winkel te laten staan hoor!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ik begrijp hier dus uit dat jullie een ander huis hebben gekocht of gaan kopen?

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hopelijk ben je toch niet zo erg van slag van mij he?
    Ik ken dat gevoel enorm. Heb vandaag ook erg vaak zitten huilen. Ik ben ook erg snel emotioneel. Lekker he die hormonen.

6. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    tandarts: nou, dat viel me alleszins mee! Twee gaatjes geboord en gevuld, maar geen greintje pijn gehad, bij boren niet en bij (geven van) verdoving niet. Nu mijn mond weer 'ontdooid' is binnenkant van mond (niet zozeer tand) het wel gevoelig (natuurlijk zaten de gaatjes aan twee verschillende kanten in mijn mond), maar dat zal volgens tandarts binnen paar dagen helemaal wegtrekken.

@lisette: haha! Moet wel lachten om je koopdrang. Wij wachten nog even, eind september gaan we naar NL en dan ga ik de kringlopen af voor babyspullen. Onze auto is nu toch zo groot dat het er allemaal in past.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik mag zo weer naar het zkh voor controle, info over de injecties en een echo! :D vanmiddag ga ik naar een vriendinnetje, dus ik probeer straks nog even bij te lezen en te reageren!

liefs rebbel

8. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    We hebben het huis van ons dromen al gevonden, maar we willen het oude eerst verkocht hebben.. Hebben niet zo'n zin om in Januari met 2 huizen en een kleine te zitten..

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Wat gaan die berichtjes snel hier....
    Vandaag ben ik 12 weken... heel fijn! Ik blijf wat bruinverlies houden, en als ik 's nachts ga plassen heb ik vaker 1 veeg roze/bruin, maar volgens de verloskundige hoef ik me geen zorgen te maken omdat het zo weinig is. Waarschijnlijk een gevoelige plek ergens. Ze zei: "Ik denk dat we moeten accepteren dat dit bij jou en deze zwangerschap hoort." Ben wel gerustgesteld. Vannacht ook weer niets aan het handje.
    Verder was ik gisteren weer 'ouderwets' moe; ben eerder van m'n werk weggegaan en heb toen twee uur op de bank liggen slapen. Ook weer dusdanig misselijk dat ik geen warm eten weg kreeg. Och ja, het maakt ook niet uit!

En herkent iemand dit: als je niets of hoest je dan een steek in je buik kunt voelen?

10. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Suzanne78, Gefeliciteerd met je 12 weken!
    Die steken zijn wel bekend, ik heb het inderdaad bij hoesten/niezen/ te snel op staan...dan krijg ik ineens een keiharde steek onder in me buik...doet echt zeer! Daarna trekt het meteen weer weg!
    Ik vraag me ook wel af wat dat is, al maak ik me er niet zo zorgen om.

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Vanmiddag hebben wij de 2de echo; ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Gelukkig heb ik het hartje horen kloppen met de angelsound, nu ben ik toch al een beetje gerustgesteld voor de echo. Jammer genoeg ben ik weer misselijker dan anderhalve week geleden, ik fdenk dat het vooral door de vermoeidheid komt. Ik heb weer allemaal blaasjes op mijn tong die erg veel pijn doen, dat krijg ik door verminderde afweer. Ik heb er een zalf voor met cortisone en antibiotica maar die zal ik nu wel niet mogen gebruiken. Ik zal me hier pas overmorgen weer kunnen melden denk ik want zolang zal ik geen internet hebben. Ik moet alles wel nog bijlezen.

12. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    #3032 mamma van vijf, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    @ ankje: Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte en ik hoop dat ze goed afscheid kan nemen van haar baby, hoe moeilijk mij dat ook voor haar lijkt.

@ Suzanne78: Die steken heb ik dan ook, maar inderdaad het is ook gelijk weer weg. Volgens de vk is dat heel normaal en valt dit ook niet onder de krampen. Maar met hooikoorts is dat heel vervelend, dan blijf je niezen.

@ LisetteG: Dus in Almere kan ik maar beter geen spullen kopen:D:D, tja, dan ga ik maar een andere kant uit... Harderwijk is vast nog lang niet uitverkocht.

@ Suusefruus: Succes met de verkoop!!!!!

@ Juni: Wat vervelend dat je nu zo last hebt van die blaasjes. Je zou bij je apotheek kunnen informeren wat je zou kunnen gebruiken. Ermee rondlopen en er niets aan doen lijkt mij ook niet prettig. In ieder geval wens ik je heel veel sterkte.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

een goedemorgen allemaal,

Juni@ veel succes en plezier met de echo vandaag!
    Zou het misschien een beetje helpen om multivitaminen voor zwangere vrouwen te nemen,om zo je weerstand iets op te bouwen,dat je dan wat minder last hebt van die blaasjes?

HIer@ ik zit weer op kantoor, verveel me een hoedje,is echt niets te doen hier..
    Maar ik ben om 14.00 uur klaar en daarna ga ik naar een vriendin toe,dus daar he ik wel zin in.

Ankje@ hoe is het nu met je en heb je al weer wat van je vriendin gehoord,hoe of het nu met haar gaat, sterkte!

14. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Juni: mocht je die nog niet slikken, dan raad ook ik je aan om een multivitamine voor zwangere vrouwen te slikken om je afweer wat op te krikken. Maar als je zo moe bent, kun je inderdaad ook misselijk worden en kan je afweer achteruit gaan.

Gelukkig hebben meer meiden die steken in hun buik!

15. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik had al eerder gelezen dat meiden hier last hadden van steken bij het niezen. Ik heb het zelf niet bij niezen, maar soms wel bij hoesten. Meestal aan de zijkant, dus daarom maak ik me ook geen zorgen. Zal er bij horen idd.

16. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @gewoon Sanne: ja, ik heb ze ook aan de zijkant! En ze trekken daarna inderdaad direct weer weg. Ach, je voelt ook zo veel he!

17. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Dag allemaal,

Daar ben ik weer na een hele lange tijd.
    Was erg moe en misselijk en ondertussen een hoop gebeurd dus kreeg het niet voor elkaar bij te lezen. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Hier groeit de kleine goed en af en toe denk ik ook al wat te voelen. Maar het blijft lastig want die darmen zijn ook goed gek aan het doen.

Helaas heb ik te horen gekregen dat mijn werk van me af wil, ik werk er nu 6 jaar en ben de laatste tijd wel veel ziek geweest maar ze zeggen dat dat niet de reden is. In totaal moeten ze 1,6 milj. bezuinigen op personeelskosten dus ik ben niet de enige... maar toch. Ik heb vrijdag mijn eerste gesprek... ik zie er erg tegen op en ben er erg verdrietig over. Maar ja...ben niet de enige die bij een bank werkt en dit heeft meegemaakt maar toch...

xxx

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    JEEEEEJ!!:D
    ALLES IS HELEMAAL GOED MET ONS BEEPJE!

het is een rustig kindje, de vorige keer en nu ook lag het heel rustig zachtejes wat met de beentjes en armpjes te bewegen! Milan stuiterde echt mn baarmoeder door! :D

misschien heeft dit kindje dan ook wta meer rust in zijn/haar kont en blijft het wat langer bij mama!;)

we hebben informatie gehad over de injecties en ik heb geloof ik wel 5x gevraagd of het echt niet schadelijk is voor ons beepje en dat is echt niet zo volgens de gyn dus daar moeten we dan maar op vertrouwen. het is al 15 jaar onderzocht en het is al vaker bewezen dat het echt kan helpen een vroeggeboorte tegen te gaan! ik krijg nu vanaf 17 weken t/m 36 weken elke week een injectie en ze meten dan steeds mijn baarmoedermond op. zodat ze in kunnen grijpen mocht die verkorten.

over 3 weken weer controle en over 6 weken de 1e injectie.
    ik ben dan op 2 dagen na 17 weken, misschien kunnen ze dan al zien of het een jongen of meisje is! :p

ik ga even een foto proberen te plaatsen!

liefs rebbel

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  20. Sjees

Sjees Niet meer actief

wat vervelend noname dat je je zo beroerd voelt, en dat je ook nog eens je baan verliest, en dat nu je zwanger bent.
    Mogen ze je eigenlijk wel ontslaan nu je zwanger bent??
    Heel veel sterkte meis!

Rebbel wat een prachtige echo!! Wat zal jij blij zijn,en ik hoop dat je wat gerustgesteld bent over die injecties

Deel Deze Pagina