Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    #3141 gewoon Sanne, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
    Eens niet zo veel bij te lezen voor de verandering...
    Ook ik let sinds een tijdje al op bij het omdraaien 's nachts. Moet idd allemaal wat rustiger en met beleid anders 'trekt' het. Ik slaap meestal op mijn zij, met mijn bovenste been een end opgetrokken. Ik merk nu dat mijn buik hierbij al wat meer gaat 'hangen'. Als dit over een paar weken erger wordt zal ik wel baat hebben bij een voedingskussen in bed, onder mijn been. Voor latere zorg.

Gisteren zijn we naar babyplanet geweest. We zijn er uit dat we een teutonia-kinderwagen willen. We zijn niet zo van die hypermoderne wagens en bij deze zit er 3 jaar garantie op!! Je kan ook heel makkelijk je eigen kleurencombi´s maken. Hier moeten we nog even over nadenken. Weet iemand trouwens hoeveel levertijd er gemiddels op dit soort dingen zit (wagens-kamertjes)?
    We hebben vooral gesnuffeld. Uiteindelijk 2 boekjes gekocht voor ´pappa´. Hij heeft er al 1 uit en is er achter gekomen dat hij nog geluk heeft met het verloop van mijn zwangerschap tot nu toe...

Verder ook gisteren de bevestiging binnen van mijn aanvraag voor kraamzorg. Dus dat kan ik ook afstrepen op mijn lijstje.

Vandaag mijn laatste vakantiedag, morgen weer aan het werk. Wekker om 6 uur... Zal wel weer wennen zijn. Ben wel heel blij dat ik de afgelopen 4 weken vrij geweest ben. Ben toch wel erg moe geweest en weet niet of ik dat getrokken had op mijn werk. Heb me iig nog niet ziek hoeven melden, wat ook erg fijn is. Ik heb wel het idee dat de misselijkheid alleen maar erger wordt. Ik had in de eerste 12 weken pas 2 keer overgegeven, en nu in de laatste 1,5 weken al 3 keer. Al valt het dan nog heel erg mee natuurlijk!!!
    Vandaag nog maar even van genieten, al moet ik nog een wasje draaien en wat opruimen thuis, want daar zal de komende dagen ook weer weinig van terecht komen, denk ik...

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Jada: Ik werk bij Welzorg (revalidatie middelen). Ik werk dan bij het onderdelen centrum in Zwolle. Ik werk in het magazijn en heb de afdeling retouren. Dat was een afdeling wat nooit liep en een rommel was. Ik heb dit begin dit jaar opgepakt en procedures in het land toegpast.
    Ik krijg dus de problemen terug uit heel Nederland wat niet goed is of niet meer nodig is. Zo zijn er nog veel meer redenen.
    Ik vind het erg leuk en afwisselend. Heb ook contract met de vestigingen. Erg gezellig. Wil het dus absoluut niet kwijt.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Gewoon Sanne: bij ons was de levertijd op een babykamer toen een week of 8. Zeker zaak dus om op tijd te gaan kijken!

Hier alles zijn gangetje....blijf maar moe en voel me een beetje rusteloos. Kan ook nog niet geloven dat ik vakantie heb.......deze week lekker rustig aan doen en dan volgende week maandag op vakantie! Jippie!

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hallo iedereen!
    Ook een kort berichtje van mij. Geen moeilijkheden in bed tot op heden, maar nu zo langzamerhand wel een soort trekkend/licht pijnlijk gevoel aan de zijkanten van mijn buik. Ik kan mijn baarmoeder nu ook goed voelen, dus het groeit er lustig op los daarbinnen.
    We hebben vanmorgen het geluid van het hartje opgenomen met de Angelsounds.
    Verder geen bijzonderheden. Voel mij steeds beter en bijna niet meer misselijk. Een opluchting, dat wil je niet weten!
    Fijne zondag verder!

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, dankjewel voor jullie reacties, ik kan elke duim gebruiken, dus dankjewel! Het gaat nog steeds goed (afkloppen). Ik voel me heftiger dan vorige keer dus denk dat het nu zeker geen windeitje is, hihihi!
    Jullie veel succes, kom af en toe even inbreken om te zien hoe het hier gaat! Dikke kus Sue

6. Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010

Deze meiden hebben het tot nu toe doorgegeven:
    Marieke11: meisje, papa denkt een jongen
    LisetteG: jongen, papa denkt een jongen
    Lumea: jongen, papa denkt een jongen
    Ise: meisje, papa denkt een jongen
    Blaine, jongen, papa denkt een jongen
    Jada1984: meisje, papa denkt een jongen
    Sjalotjuh1987: jongen, papa denkt een jongen
    Wops: jongen, papa denkt een meisje
    Marleentje26: meisje, papa denkt een meisje
    Hilli: jongen, papa denkt een meisje
    Ankje, meisje, papa denkt een meisje
    Nickyz: meisje, papa denkt een meisje

7. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    @ Jada Mijn vriend en ik denken allebei dat het een meisje wordt.

8. densie24

densie24 Lid

11 jun 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo

Lynd: Het zo idd een goede optie wezen om kant en klaar maaltijden te halen maar ik zit in bezuiniging stand me vriend is in gekort op zijn uren wegens de recessie dus werkt niet meer volledig druk aan het solliciteren en aangezien we over 2 weken naar spanje gaan...... We overleven het wel even op de tanden bijten. Maar het goede nieuws is dat we een kok in de familie hebben en die zal hem in de vakantie ff aan de werk zetten gehehehe.

Verder heb ik s'avonds geen last van het draaien in bed nog niet teminste.
    Ik heb ook nog geen positie kleren hoeven aanschaffen de knoop gaat bij sommige broeken gewoon dicht en anders moet er een elastiekje te pas komen:)

Gister te horen gekregen dan me schoonmoeder zich al helemaal op mijn zwangerschap aan het voorbereiden is kleerjes hier zalfje daar, babykamer inrichten vind wel grappig

MORGEN 12 WEKENNNNNNNN :D

9. #3149 Chrissy84, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
    Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010

Blaine, jongen, papa denkt een jongen
    Densie23: jongen,papa heeft geen idee
    Rebbel: meisje, papa denkt een meisje
    Angelic: meisje, papa denkt een meisje
    Choco: meisje, papa denkt een meisje
    Rodelief: meisje, papa denkt een meisje

10 januari mama's denken dat het een meisje wordt
    7 januari mama's denken dat het een jongen wordt

7 papa's denken dat het een jongen wordt
    9 papa's denken dat het een meisje wordt
    1 papa heeft werkelijk geen idee

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Jada: wij denken allebeide dat het een meisje wordt.

11. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    wij denken ook allebei dat het een meisje word

12. Meiden jullie staan er ook bij.

13. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Jada ik had het doorgegeven en een tijd geleden stond het er ook op, zie dat het er af is?? Maar wij denken allebei dat het een jongetje word.
    19 augustus weten we het!!!

14. Aude ik zet je er weer bij. ;)

15. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ik denk dat het een jongen wordt en papa een meisje

16. Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010

Blaine: jongen, papa denkt een jongen
    Densie23: jongen,papa heeft geen idee
    Rebbel: meisje, papa denkt een meisje
    Angelic: meisje, papa denkt een meisje
    Choco: meisje, papa denkt een meisje
    Rodelief: meisje, papa denkt een meisje
    Aude: jongen, papa denkt een jongen
    Beebie82: jongen, papa denkt een meisje

10 januari mama's denken dat het een meisje wordt
    9 januari mama's denken dat het een jongen wordt

10 papa's denken dat het een meisje wordt
    8 papa's denken dat het een jongen wordt
    1 papa heeft werkelijk geen idee

17. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Even een berichtje.
    Hier gaat het dus echt gewoon zwaar .....
    Voel me zo ziek, zwak en misselijk heb heel het weekend door zitten janken en weet het gewoon even niet meer.
    Om 10:15 kan ik bij de huisarts terecht, denk zelf dat het misschien niet is van de zwangerschap, maar heb heel veel last van m`n rechter nier en denk misschien een infectie.
    Zeker weten doe ik het dus niet, maar ik voel me echt gewoon net een lopend lijk en mannetje had met me te doen.
    Gisterenavond om 24:00 heb ik nog aan m`n mannetje gevraagd om het hartje te luisteren, nou dat deed het als een tierelier, dus toch een beetje gerustgesteld.
    Net m`n werk ook gebeld en me weer ziek gemeld, gelukkig is m`n baas echt begripvol en snapte hij alles en moest ik maar rustigaan doen.
    Kan alleen maar janken op dit moment, weten jullie of je kleintje dat merkt dat ik zo verdrietig ben, lijkt me zo naar voor zo`n kindje als die dat nu al voelt.
    Nou ja eerst zo naar de huisarts en hopelijk kunnen ze me helpen want ik ben een beetje moedeloos.

Sorry voor m`n berichtje, kan er even niets anders van maken.

Iedereen toch een fijne dag en hopelijk hebben jullie allemaal een toffe dag.
    Groetjes

18. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Wij denken beide dat het een meisje wordt.

19. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik zit met een probleempje..
    Afgelopen oktober ben ik geopereerd aan een tumor in mijn nek.
    Daardoor heb ik tot 1 december helemaal niet kunnen werken, daarna 30%, vanaf 1 jan 50%, vanaf 1 feb. 70% en vanaf half maart 100%.

Nu ben ik dus vanaf 1 april naar 90% gegaan, mijn contract gewoon terug laten zetten.

Nu ben ik zwanger en heb enorm last van mijn heup/bekken.
    Dit komt voornamelijk door mij hypermobiliteit.
    Ik krijg fysiotherapie, maar mijn therapeut zegt ook dat ik het echt rustiger aan moet gaan doen, maar ik vind zelf dat ik het echt niet kan maken om nu weer minder te gaan werken of desnoods niets te doen.
    Ik heb een kantoorbaan, dus naar mijn idee maakt het niet uit of ik nou thuis zit of op mijn werk.
    Ik heb nog een Arboarts van mijn vorige afwezigheid en wil sowieso vragen wat hij ervan denkt..

Hoe denken jullie erover? Wat zouden jullie doen?
    Overigens is mijn "officiele" leidinggevende er niet, zij is zelf met verlof en komt 1 sep. terug.

20. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Wops; wat vervelend meiss! Doe je rustig aan!! Fijn dat je in ieder geval vandaag bij de huisarts terecht kan en hoop dat er wat uit komt en het opgelost kan worden. Wat betreft het verdrietig zijn en of de kleine dat voelt, daar zou ik me niet zo druk om maken hoor. Ik weet niet of de kleine dat kan voelen dat is persoonlijk, ik denk zelf wel dat ze in de buik veel 'meekrijgen' maar verdrietig zijn is een normale emotie hoor! Kan echt geen kwaad...... ben er wel van overtuigd dat als je echt overmatig veel stress hebt tijdens de zwangershap dat je dat overbrengt op de kleine.. maar dit is heel wat anders. Kom op hé! Ik hoop dat je heel snel beter voelt, maar het komt allemaal goed hoor!

Suusefruus; Of je het niet kan maken??? Pardon, als het niet gaat dan gaat het niet. Of ze het leuk vinden dat is een ander verhaal, meestal niet nee. Maar daar kan jij geen rekening mee houden hoor, je gezondheid is denk ik toch iets belangrijker. Je moet er echt boven staan hoor van wat ze van je gaan denken! Anders gaat het ten koste van jou, een baas zal heus niet jou grenzen aan gaan geven, die heb altijd liever dat je nooit ziek bent... vetel mij wat! En dat je een kantoorbaan hebt wil niks zeggen, ik ben mijn vorige zwangerschap op het laats ook halve dagen gaan werken. Was ook op kantoor, maar toch ben je aan het werk en rust je niet uit zoals je dat thuis zou doen.

Deel Deze Pagina