Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010 Deze meiden hebben het tot nu toe doorgegeven: Marieke11: meisje, papa denkt een jongen LisetteG: jongen, papa denkt een jongen Lumea: jongen, papa denkt een jongen Ise: meisje, papa denkt een jongen Blaine: jongen, papa denkt een jongen Jada1984: meisje, papa denkt een jongen Sjalotjuh1987: jongen, papa denkt een jongen Wops: jongen, papa denkt een meisje Marleentje26: meisje, papa denkt een meisje Hilli: jongen, papa denkt een meisje Ankje, meisje, papa denkt een meisje Nickyz: meisje, papa denkt een meisje Densie23: jongen,papa heeft geen idee Rebbel: meisje, papa denkt een meisje Angelic: meisje, papa denkt een meisje Choco: meisje, papa denkt een meisje Rodelief: meisje, papa denkt een meisje Aude: jongen, papa denkt een jongen Beebie82: jongen, papa denkt een meisje Suusefruus: meisje, papa denkt een meisje Bruidje77: meisje, papa denkt een jongen Eleni: 2 jongens, papa denkt een jongen en een meisje 12 januari mama's denken dat het een meisje wordt 9 januari mama's denken dat het een jongen wordt 1 januari mama denkt 2 jongens 11 papa's denken dat het een meisje wordt 9 papa's denken dat het een jongen wordt 1 papa denkt een jongen en een meisje 1 papa heeft werkelijk geen idee
Ik vroeg mij af hoe het er met het uitje voor stond? Zijn er al meer aanmeldingen en misschien moeten we af en tyoe nog wat meer reclame maken voor het uitje,voor de januari mama's die niet zo vaak online zijn? Ik ben heel sjaggie ik heb spyware op de pc maar ik krijg het er niet af en mijn systeem slaat steeds af grrrrrr, ik ben nu al 2,5 uur aan t klooien
Heb je Add-Aware? Dit werkte bij mij super. Spyware is klote ik weet het. Heb het jaren geleden ook op mijn pc gehad, lastig weg te krijgen. Succes in ieder geval.
Hoi Jada volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met de site, want ik had het ook al lang doorgegeven, en nu is het eraf (staat een soort balk overheen). Ik denk jongen vriend meisje. Voor degenen met een rotdag, geestelijk en/of lichamelijk: sterkte en beterschap! Hier: mijn buik begint gevoelig te worden en te groeien. Logisch denk ik
Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010 Deze meiden hebben het tot nu toe doorgegeven: Marieke11: meisje, papa denkt een jongen LisetteG: jongen, papa denkt een jongen Lumea: jongen, papa denkt een jongen Ise: meisje, papa denkt een jongen Blaine: jongen, papa denkt een jongen Jada1984: meisje, papa denkt een jongen Sjalotjuh1987: jongen, papa denkt een jongen Wops: jongen, papa denkt een meisje Marleentje26: meisje, papa denkt een meisje Hilli: jongen, papa denkt een meisje Ankje, meisje, papa denkt een meisje Nickyz: meisje, papa denkt een meisje Densie23: jongen,papa heeft geen idee Rebbel: meisje, papa denkt een meisje Angelic: meisje, papa denkt een meisje Choco: meisje, papa denkt een meisje Rodelief: meisje, papa denkt een meisje Aude: jongen, papa denkt een jongen Beebie82: jongen, papa denkt een meisje Suusefruus: meisje, papa denkt een meisje Bruidje77: meisje, papa denkt een jongen Eleni: 2 jongens, papa denkt een jongen en een meisje Essie79: jongen, papa denkt een meisje Lieselke: jongen, papa denkt een jongen 12 januari mama's denken dat het een meisje wordt 11 januari mama's denken dat het een jongen wordt 1 januari mama denkt 2 jongens 12 papa's denken dat het een meisje wordt 10 papa's denken dat het een jongen wordt 1 papa denkt een jongen en een meisje 1 papa heeft werkelijk geen idee
Hi Jada, ik heb werkelijk geen gevoel of ik nou in verwachting ben van een jongen of een meisje. En dat geldt ook voor mijn man. Misschien komt het nog, dan geef ik het door! Fijne dag vandaag!
Wij hebben er ook totaal geen idee van! De ene keer denken we aan een meisje en dan weer een jongen.... het wisselt echt per dag!
Even gauw een berichtje tussen het werk door. Tenminste, heb nu 15 min. Pauze. Anders moet ik zoveel bijlezen s avonds hahahaha. @ Eleni: Welkom terug! Fijne vakantie gehad? Wat een geweldige echo zeg! Gefeliciteerd!!!! @ Suzanne: Jij hebt ook al zon mooie echo! Krijg helemaal tranen van geluk. Grrrr. Stomme hormonen. @ Jada: Leuk gedaan joh zon overzicht. Wel grappig! @ Lisette: Met het uitje staat het goed. We hebben echt iedereen die zich heeft aangemeld een PB gestuurd. Voor de rest zijn er ook al veel mensen die zich ook hebben aangemeld voor het uitje. Eind deze maand gaan Marieke en ik kijken welke datum het mooist uitkomt. Hangt tussen de 19e en de 26e. @ Essie: Daar heb ik ook last van! Gisteren erge steken gehad s avonds. In het begin was ik wel een beetje angstig, maar volgens de vk hoort dat en gaat de buik nu echt groeien. En dat voel je. Dus ik heb me er maar bij neer gelegd. Hoe zat dat bij jou?
Goedemorgen, Poosje niet aanwezig geweest, vanwege vakantie. Vandaag laatste vakantiedag. Misschien, als het weer goed lijkt, gaan we dit weekend nog een aantal daagjes terug. Morgen heb ik weer een echo en donderdag moet ik voor het eerst naar de gyn. Ik hoop ook voor de laatste keer. Heeft te maken met de stolling van het bloed. Ik ben benieuwd. Wij wonen op dit moment nog niet zo groot, maar heb een geweldig bedje gezien. Is een bedje, commode en kast in 1 Perfect! Die ga ik kopen. Verder zullen we binnenkort op kinderwagenjacht gaan. De wagen die ik op het oog had, kwam niet super uit de consumentenbondtest, dus moet nog even verder speuren. Ik wacht even af op welke datum het uitje wordt vastgelegd en waar het zal worden gehouden.
Ben net bij de vk geweest en alles is goed met de kleine beeb, de baarmoeder groeit goed,hij zit 3 vingers onder de navel. Heb wel nog steeds een lage bloeddruk, dus vandaar het sterretjes zien en de moeheid, maar een beetje cup asoup en drop en veel water drinken dan moet het goed gaan. Ik weet ook zeker dat ik de baby voel nu want ze gingen het hartje luisteren maar konden m niet vinden en ik voelde de beeb helemaal links duwen of schopjes geven en ik zei dat en toen ze op die plek ging luisteren had ze meteen het hartje! Ze vond het erg leuk dat ik hem al zo vroeg voel,meestal zei ze is dat pas rond de 20 weken, aar soms (kan ook met je postuur ed te maken hebben) voel je hem al vroeger. Jada@ ik probeer ad aware te downloaden maar het lukt me niet omdat ik telkens mn internet verbinding verlies door die rot spam. Ik ga nu nog een poging doen. Weet je anders nog een andere die gratis en betrouwbaar is?
Jada@ het is me eindelijk gelukt! ik heb dat ad-aware erop staan en hij heeft 26 objecten verwijderd,dus nu maar hopen dat het goed blijft gaan en ik weer normaal kan internetten!! ankje@ mag ik vragen hoeveel aanmeldingen er al zijn gedaan,ik ben niet nieuwschierig hoor,ihihihihi heb er erg veel zin in!
@ lisette, mooi dat alles weer goed was, en wat heerlijk dat je de beeb al voelt ben ik toch stiekem even jaloers op. Als het probleem niet is opgelost met je computer kun je er altijd nog voor kiezen hem een paar dagen terug te zetten met systeem herstel. @ eleni, welkom terug en mooi dat alles nog steeds goed gaat met de kleintjes. @ hier net even een afspraak gemaakt voor mijn 20 weken echo, het komt nu al echt dichterbij, ik ben heel benieuwd of alles nog steeds goed gaat met ons krummeltje. Ik was er vanmorgen al verplicht vroeg uit want 1 van de hondjes is ziek, had me vanacht de hele keuken onder gesmeerd . En ze is nu zo zielig ligt heel zielig buiten te kijken ze komt alleen zo nu en dan even binnen lopen om te drinken ze wilde zelfs geen broodje eten . Vnadaag maar even in de gaten houden en hopen dat ze snel op knapt.
@ Lisette, hopen dat die spyware nu wegblijft. Wat fijn dat bijna alles goed was bij de VK. Lage bloeddruk is wat minder @ Ankje, ik heb gisterenavond ook erge steken gehad. Moest echt even rustig gaan liggen. Nog even het hartje geluisterd, maar die deed het als een trein. Werkse vandaag @ All, lekker 2 dagen vrij. Dus hoop dat het weer ook een beetje meewerkt. Nu schijnt de zon heerlijk.
@ LisetteG: ja, die onderschriften zijn gaaf he? Leuk dat je je beebje al voelt. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het met 17 weken, ondanks een placenta die aan de voorkant lag. Nu leek ik vorig weekend al iets te voelen? Volgens de vk was het niet veel voorkomend, maar kon het wel.....op de echo zagen we in elk geval dat ons ukkie superbeweeglijk was, dus het kon volgens de vk dan natuurlijk ook wat raken! Helaas daarna niet meer gevoeld, maar is ook nog vroeg.
Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010 Deze meiden hebben het tot nu toe doorgegeven: Marieke11: meisje, papa denkt een jongen LisetteG: jongen, papa denkt een jongen Lumea: jongen, papa denkt een jongen Ise: meisje, papa denkt een jongen Blaine: jongen, papa denkt een jongen Jada1984: meisje, papa denkt een jongen Sjalotjuh1987: jongen, papa denkt een jongen Wops: jongen, papa denkt een meisje Marleentje26: meisje, papa denkt een meisje Hilli: jongen, papa denkt een meisje Ankje, meisje, papa denkt een meisje Nickyz: meisje, papa denkt een meisje Densie23: jongen,papa heeft geen idee Rebbel: meisje, papa denkt een meisje Angelic: meisje, papa denkt een meisje Choco: meisje, papa denkt een meisje Rodelief: meisje, papa denkt een meisje Aude: jongen, papa denkt een jongen Beebie82: jongen, papa denkt een meisje Suusefruus: meisje, papa denkt een meisje Bruidje77: meisje, papa denkt een jongen Eleni: 2 jongens, papa denkt een jongen en een meisje Essie79: jongen, papa denkt een meisje Lieselke: jongen, papa denkt een jongen Suzanne78: jongen, papa denkt een jongen Florida13: meisje, papa denkt een meisje 13 januari mama's denken dat het een meisje wordt 12 januari mama's denken dat het een jongen wordt 1 januari mama denkt 2 jongens 13 papa's denken dat het een meisje wordt 11 papa's denken dat het een jongen wordt 1 papa denkt een jongen en een meisje 1 papa heeft werkelijk geen idee
@Jada, Bij ons wast andersom hoor...ik dacht heel int begin dat het een jongen zou zijn, inmiddels denken wij samen een meisje Mijn vriend zeg al vanaf het begin een meisje. Inmiddels is me gevoel zo sterk, dat ik alleen maar in de meisjes vorm kan denken...hoe stom! Nog 2,5 week wachten dan weten wij het!
Meiden met mooie goeie echo: van harte!!!! Ik moet volgende week weer naar de vk. En dan ook even overleggen of de 20-weken echo ook met 18 weken kan. Vast wel toch? @Ankje ik heb geen pijn hoor, echt niet te vergelijken met wat jij hebt/had. Geen steken hier. Ik voel alleen af en toe een soort van spieroprekking. Dat het groeit dus. Maarre, bij jou wordt het gelukkig minder toch? Fijne dag meiden, ik zo weer onderweg voor een late dienst......
Hi meiden, Bedankt voor het welkom! De vakantie was heerlijk, wel erg warm (40 gr in de zon). De tijd naar de echo's is ook heel snel gegaan!! Vandaag een nekplooimeting gehad! De baby's lopen zelfs 2 dagen vóór!! Baby 1 had een kans van 1 op 2675 en baby 2, 1 op 5210 .. dus we hoeven ons nergens zorgen over te maken!! Van baby 2 hebben we hele mooie profiel foto's gekregen, baby 1 was veel te druk.. die was alle kanten op aan het zwemmen dus helaas minder mooie foto's. hieronder de echo foto's van baby 2!!! Liefs Eleni