Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    @ Lisette,

Ja ik heb hem net gesproken. Hij wil afwachten wat de bekkendband doet, die krijg ik aankomende vrijdag. Hij zei wel meteen, dat als het niet gaat er naar een oplossing gezocht moet worden of de werktijden moeten worden aangepast, maar dat ik er niet mee door mag lopen. Hij houdt nu ook een korte lijn met mijn fysio.

2. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @hai allen mag ik er ook bij op de lijst??
    Ik denk zelf een meisje, mn man denkt een jongen ben 19 januari uitgerekend...

@lynd hoe is het met jou?

Hier: heb al wat minder last van mn vermoeidheid...en heb 3 weken geleden alweer de echo gehad(met 10 wk)...kan niet wachten op de volgende...ben zo benieuwd of alles goed is daarbinnen?? Dat maakt mij erg erg onzeker want voel natuurlijk nog niets....Wie heeft dit ook? Soms denk ik zit het er nog wel??
    Pfff om gek van te worden hihih

Liefs.....

3. Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010

Deze meiden hebben het tot nu toe doorgegeven:

Marieke11: meisje, papa denkt een meisje
    LisetteG: jongen, papa denkt een jongen
    Lumea: jongen, papa denkt een jongen
    Ise: meisje, papa denkt een jongen
    Blaine: jongen, papa denkt een jongen
    Jada1984: meisje, papa denkt een meisje
    Sjalotjuh1987: jongen, papa denkt een jongen
    Wops: jongen, papa denkt een meisje
    Marleentje26: meisje, papa denkt een meisje
    Hilli: jongen, papa denkt een meisje
    Ankje, meisje, papa denkt een meisje
    Nickyz: meisje, papa denkt een meisje
    Densie23: jongen,papa heeft geen idee
    Rebbel: meisje, papa denkt een jongen
    Angelic: meisje, papa denkt een meisje
    Choco: meisje, papa denkt een meisje
    Rodelief: meisje, papa denkt een meisje
    Aude: jongen, papa denkt een jongen
    Beebie82: jongen, papa denkt een meisje
    Suusefruus: meisje, papa denkt een meisje
    Bruidje77: meisje, papa denkt een jongen
    Eleni: 2 jongens, papa denkt een jongen en een meisje
    Essie79: jongen, papa denkt een meisje
    Lieselke: jongen, papa denkt een jongen
    Suzanne78: jongen, papa denkt een jongen
    Florida13: meisje, papa denkt een meisje
    Dehaan2009: meisje, papa denkt een meisje
    Puk25: meisje, papa denkt een jongen

15 januari mama's denken dat het een meisje wordt
    12 januari mama's denken dat het een jongen wordt
    1 januari mama denkt 2 jongens

15 papa's denken dat het een meisje wordt
    11 papa's denken dat het een jongen wordt
    1 papa denkt een jongen en een meisje
    1 papa heeft werkelijk geen idee

4. Je staat erbij. Wel ontbreken er nog wat gegevens, zie de site Januari mama's 2010, zie bevallingslijst. Kun je dit nog even doorgeven? Mag hier of via een PB

Die gedachtes heb ik af en toe ook wel. Wanneer ik onzeker ben, luister ik af en toe naar het hartje met de doppler, dan weet ik dat het goed zit.

5. MUIS31

MUIS31 Lid

2 jun 2007
    18
    0
    0
    Hallo allemaal
    Zo weer eens even een reactie van mij. Ik heb wel mee gelezen hoor, maar had geen puf om te reageren.

Eleni:Gaaf hoor je echo. Ziet er mooi uit!! En je buik groeit ook al lekker zeg!

Suusefruus: Balen zeg dat je zoveel last hebt van je bekken. Hoop dat het gesprek een beetje goed verlopen is! Las net dat je een band krijgt!

Mijn dochtertje smeert 's avonds mijn buik altijd in met zwitsal. Dit wil ze graag doen, want dat vindt haar broertje leuk. Ja of het een broertje wordt is wel even afwachten, maar zij is er consequent!

Hier weer erg veel moe en misselijk. Dacht dat ik er vanaf was, maar helaas.
    Nog 3 dagen werken en dan lekker gaan genieten van de zomervakantie! Kan me er nu al op verheugen.

Nou ik houd het kort.....moet nog even verder werken!

Groetjes Muis

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi,

Ik krijg nu wel meer last van mijn buik. Niet constant gelukkig maar het is volgens mij flink aan het groeien nu:). Heb gisteren (12 wkn) mijn eerste 'buikfoto's' gemaakt. Je ziet eigenlijk nog vrij weinig;)....lijkt gewoon of ik een btje teveel heb gegeten ofzo haha:D!

Gister gesprek gehad met de praktijkopleider, heel relaxt gesprek. Afstuderen moet volgens hem ook wel gewoon lukken (ervan uitgaande dat alles wb de zwangerschap voorspoedig verloopt;)) en hij gaat nog even overleggen of en zo ja hoelang ik nog door moet werken als leerling. Maar, zei ie, als het heel goed gaat zijn we ook de moeilijkste niet en mag je misschien wel gewoon in aug. je diploma in ontvangst nemen!! Dus daar ga ik gewoon van uit:D!

Fijne dag allemaal8)!

7. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik ben weer even thuis van vakantie. Over 1,5 uur de echo, pff, wachten duurt lang. Een van de oma's gaat mee.
    Ik hoop dat ik weer een paar mooie foto's meekrijg en dat hij het weer even probeert om 3d te kijken. Dat deed hij de vorige keer ook en toen liet krummel zich niet zien. Een bekende, die een paar dagen verder was, had wel een mooie 3d foto.

Net de makelaar gehad en die heeft foto's gemaakt. Eindelijk gaat ons huis de actieve verkoop in :)
    Wij wonen nu ook niet zo groot. Krummel komt eerst in de familiewieg op onze kamer en we gaan het volgende bedje kopen:

Het is een bedje, commode en kast in 1. Super.

Waarschijnlijk gaan we morgenmiddag weer terug naar Texel voor nog een lang weekend, dit keer met de hondjes. Zullen ze leuk vinden ;)

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ik heb vandaag een goeie dag! Ik voel me heerlijk. Ik heb vanaf vandaag ook echt het gevoel dat alles lekker zit daarbinnen, dus maak ik me ook niet zo’n zorgen om de ‘krampjes’.
    Kijk enorm uit naar het luisteren van het hartje!!!
    Gisteren heb ik de buikbanden binnen gekregen die ik besteld heb bij buikbanden.com.
    Ze zijn echt super leuk!
    Alleen is het wel goed dat ze ietsjes los zit aan de bovenkant? Snap dat de buik nog flink gaat groeien, maar vroeg het me alleen even af.
    Morgen ook een leuke dag. Ben lekker samen met Jeroen vrij. We hebben een nieuw bankstel gekocht. Zoals sommige van jullie misschien nog het verhaal kunnen herinneren van mijn kat. Ben ik nu ook reuze benieuwd of hij nu wel van de bank afblijft (dus er niet op gaat plassen). Onze oude bank stinkt zo erg, dat ik perse een andere bankstel wilde hahahaha.
    Als de kat weer begint te plassen, dan zal ik hem waarschijnlijk weg moeten doen. Maar daar wil ik absoluut nog niet aan denken. Hopen dat het gewoon goed gaat!

@ Niene: Blij om te horen dat het goed gaat! Wel eng hoor dat je zomaar flauw viel. Gelukkig niks ernstigs toch?
    Mooie foto’s hoor!!!

@ Chevenne: Erg vervelend zeg! Ik wens je heel veel beterschap.
    Misschien een lekkere warme douche of bad nemen (dat hielp bij mij wel erg goed)

@ Lisette: Sterkte!!

@ Suzanne: Ik gebruik zwangerschapsolie. Erg lekker gevoel, en Jeroen vind het ook helemaal niet erg om me in te smeren hahahahaha.
    Heb het van een vriendin gekregen, bij haar hielp het goed.

@ Rebbel: Gefeliciteerd met je 12 weken!!!

@ Essie: Erg leuk en fijn voor je dat je zo’n goed gesprek hebt gehad. Wel een lekker rustig gevoel he?

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum België

Hey Puk,
    hier net hetzelfde. Sinds vorige week zijn de symptomen ook afgenomen en nu voel ik me eigenlijk "normaal". Heb ook een Angelsounds maar heb voorlopig nog geen hartslag gevonden. Volgende week vrijdag heb ik opnieuw een echo en wees maar zeker dat ik aftel!

@ Jada: mijn vriend en ikzelf denken allebei dat het een jongen wordt...

@ Eleni: waaw! Het blijft toch iets magisch om naar te kijken, 2 baby'tjes op 1 foto

@ suusefruus: hopelijk kan de bekkenband je wat verlichting geven!

@ wops: hopelijk ben je snel van de misselijkheid vanaf en kan je echt 200% genieten van je zwangerschap

@ Chevenne: veel plezier met de echo! En Texel natuurlijk.

@ Ankje: oef! Genieten maar! En hopelijk houdt de kat haar maniertjes! :D

Voor de rest veel gelezen, maar helaas ook weer vergeten.

Hier: afgelopen zaterdag naar het concert van Madonna geweest. Was de moeite, maar hemel, zat daarna stikkapot: rechtgestaan van half 7 ’s avonds tot 3u ’s nachts!? Heb het gevoeld in m’n rug, maar ook m’n buikspieren… 8)

Groetjes,

Kwek

10. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dag allemaal,
    Voor wie het leuk vindt, ik heb een nieuwe buikfoto in m'n album gezet. Echt een groot verschil met de foto van 2,5 wk geleden! Kan nog steeds wel mijn eigen kleren aan.

Ik ben vandaag voor het eerst een paar uur gaan werken. Ik heb niet heel veel gedaan maar het ging op zich wel. Alhoewel ik we misselijk was en nu vanmiddag weer. Ik heb het ook weer zo warm! Bah!

X

11. Duidelijk verschil Belle, mooi buikje
    Ik heb er ook een nieuwe ingezet, precies 15 weken vandaag, dus mooi moment om een foto te maken.

12. @ Kwek, kan me voorstellen dat je daar last van hebt gehad, zeker na zo lang staan. Was het een mooi concert?

Heb je toegevoegd bij geslacht raden

13. Het zou leuk zijn wanneer er wat meer reacties komen op het geslacht raden, zie Januari mama's 2010

Deze meiden hebben het tot nu toe doorgegeven:

Marieke11: meisje, papa denkt een meisje
    LisetteG: jongen, papa denkt een jongen
    Lumea: jongen, papa denkt een jongen
    Ise: meisje, papa denkt een jongen
    Blaine: jongen, papa denkt een jongen
    Jada1984: meisje, papa denkt een meisje
    Sjalotjuh1987: jongen, papa denkt een jongen
    Wops: jongen, papa denkt een meisje
    Marleentje26: meisje, papa denkt een meisje
    Hilli: jongen, papa denkt een meisje
    Ankje, meisje, papa denkt een meisje
    Nickyz: meisje, papa denkt een meisje
    Densie23: jongen,papa heeft geen idee
    Rebbel: meisje, papa denkt een jongen
    Angelic: meisje, papa denkt een meisje
    Choco: meisje, papa denkt een meisje
    Rodelief: meisje, papa denkt een meisje
    Aude: jongen, papa denkt een jongen
    Beebie82: jongen, papa denkt een meisje
    Suusefruus: meisje, papa denkt een meisje
    Bruidje77: meisje, papa denkt een jongen
    Eleni: 2 jongens, papa denkt een jongen en een meisje
    Essie79: jongen, papa denkt een meisje
    Lieselke: jongen, papa denkt een jongen
    Suzanne78: jongen, papa denkt een jongen
    Florida13: meisje, papa denkt een meisje
    Dehaan2009: meisje, papa denkt een meisje
    Puk25: meisje, papa denkt een jongen
    Kwek: jongen, papa denkt een jongen

15 januari mama's denken dat het een meisje wordt
    13 januari mama's denken dat het een jongen wordt
    1 januari mama denkt 2 jongens

15 papa's denken dat het een meisje wordt
    12 papa's denken dat het een jongen wordt
    1 papa denkt een jongen en een meisje
    1 papa heeft werkelijk geen idee

14. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ben net terug van de echo. Was een mooie echo. Krummel had het maar druk in de buik. Hij was aan het springen, duimzuigen en zwaaien.
    Heb weer een paar mooie foto's. Alles leek goed, veel dingen zijn nu al grof gescand, die tijdens de 20 weken echo bekeken worden.
    Hij nu alles uitgebreid gemeten en ik blijf toch echt op de 13 weken, dus 6 dagen vooruit. Hij heeft in zijn brief ook nadrukkelijk aangeraden om de bevaldatum met 6 dagen te vervroegen.

Voel me de laatste dagen dus niet zo jovel, weer misselijk, buikpijn en sinds gisteravond migraine achtige hoofdpijn. Ik ben gevoelig voor blaasontsteking en moest dit 1x per maand laten controleren. Mijn moeder is doktersassistente en heb haar gevraagd om vanmiddag een aantal stickjes mee te nemen. Ik heb net getest en een overduidelijk b.o.
    Ik zal morgen gelijk de dokter bellen. Misschien dat ik me daarom wel niet zo lekker voel...

Zal straks even de echo foto's plaatsen. :D

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Jij hebt ook al echt een mooie buik! En goed te zien dat je zwanger bent. Is dit nou jouw eerste of heb je al een kindje?

16. Dit wordt mijn eerste kindje.

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Belle: Dat is zeker een verschil zeg! Leuk hoor!!

@ Jada: Jij heb ook zo’n mooi buikje. Ik wacht nog even 1 week.

@ Chevenne: Gefeliciteerd met je mooie echo! Wel erg vervelend dat je een BO hebt. Hopelijk krijg je er snel medicijnen voor en gaat het snel over. Succes!!

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Had ook nog aan iemand beloofd (weet niet meer wie) om de tussen stand door te geven voor de aanmeldingen voor het uitje.

Lynd, Ankje, Wops, Jada1984, Eleni, Blaine, Essie79, LisetteG, Angelic, Aude, Marieke11, densie, crash, sjalotjuh87, mamanama, justfem hebben zich al aangemeld.

Dat zijn 16 mensen.

De tussen stand is:
    8 mensen kunnen op 5-9
    8 op 12-9
    13 op 19-9
    12 op 26-9
    8 op 3-10

Je kunt je nog steeds aanmelden op Doodle: Januari 2010 mama's uitje

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Beste leden van het Januari Mama’s forum 2010!
    Zoals al bekend is, word er een uitje georganiseerd.
    De organisatie bestaat uit Anke & Marieke11, mocht je vragen hebben dan kun je bij ons terecht!

Wij gaan een lijst samenstellen, om zo een goed beeld te krijgen, wie er allemaal mee wilt, welke datum het beste uitkomt, welke plaats/provincie het uitje zal plaats vinden en wat de suggesties zijn!

We hebben iedereen een privé bericht gestuurd die op de Januari Mama’s 2010 site is geregistreerd.

De ledenlijst bestaat uit 65 leden, dus je zult begrijpen dat het nogal wat tijd in beslag neemt om een leuk uitje te organiseren, vandaar dat wij graag voor 31 juli 2009 de volgende gegevens van jullie ontvangen;

1 . Via deze link http://www.doodle.com/6nbfrkti5tt7fwve doorgeven welke data je beschikbaar bent!
    2. Onderstaand lijstje invullen en terugzenden naar de afzender;

Naam:
    Plaats:
    Provincie:
    Interesse in uitje:
    Suggesties:

Voorbeeld;
    Naam: Ankje
    Plaats: Almere
    Provincie: Flevoland
    Interesse in uitje: JA
    Suggesties: ?

Let op: Druk op beantwoorden, zodat jou gegevens aankomt bij de verstuurder van het bericht!

Leden die later dan 31 juli 2009 deze gegeven doormailen, kunnen nog wel mee op uitje, maar er zal geen rekening gehouden worden met hun voorkeuren/data/plaats/provincie!

Wij hopen op zoveel mogelijk aanmeldingen! Zodat we er met zijn alle een leuke dag van kunnen maken!

Groetjes

Anke & Marieke11

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0

Geen pb gehad???? Had al gezegd dat ik er wel voor ben en dat de datum (behalve 12-9) me om het even is.

Deel Deze Pagina