@Ise, Ik begin morgen al met MvM, heb vorige week mijn intake al gehad! hihi..ben er snel bij geweest! Maar dat komt omdat ik daar mezelf verplicht tot voelde om aan MvM mee te doen, omdat ik zelf ook via de MMM zwanger ben geworden. X
Wat fijn dat je je eerst echo hebt gehad. Lijkt me toch heel apart om je kleintje te zien, ook al is het nog zo klein.
@marieke wat leuk al je echo! maakt het allemaal voor het echie @ise leuk joh mvm. ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga doen,wil het nl nog aan niemand vertellen en gezien wij in een flat wonen zie ik het niet zo zitten om al die flessen voor de deur te hebben. maar ik ben nu aan het kijken waar ik het het dichtsbij af kan geven en als dat allemaal kan ga ik ook mee doen!!!1
@brabants meisje, ik woon ook in een gebouw met een aantal appartementen. ik kan het ergens brengen, maar vind het ook niet erg om het hier in de hal neer te zetten. @marieke, leuk dat je al een echo hebt gehad!
@brabantsmeisje & Jada,..ja tis officieel nu he..zo'n test zegt dan ook zo weinig en tegelijkertijd toch ook heel veel! Het zien dat er iets zit...dat is een mooie bevestiging. Aan de andere kant word je ook weer onzeker..want er kan nog zoveel gebeuren! @brabantmeisje, ik moet de flessen ook zelf gaan omwisselen, omdat ze dat hier in het dorp niet doen, maar vind dat toch wel prettiger! Misschien moet je ze dan in Tilburg wegbrengen, daar ist op dinsdag wissel dag, komen we elkaar nog eens tegen Mijn uitgerekende datum was exact goed berekend! Hihi..verzin je toch niet! 1e dag vant nieuwe jaar..! Voel me toch wel blij vandaag!
als ik het ergens kan brengen vind ik het geen probleem. maar wij zijn een van de jongere stellen hier in de flat en het andere stel zijn onze beste vrienden,die hebben zelf al 2 kids en zij deed ook altijd mee aan mvm dus dan weet ze meteen hoelaat het is hihi.
@brabantsmeisje & Jada & ISE NATUURLIJK! ..ja tis officieel nu he..zo'n test zegt dan ook zo weinig en tegelijkertijd toch ook heel veel! Het zien dat er iets zit...dat is een mooie bevestiging. Aan de andere kant word je ook weer onzeker..want er kan nog zoveel gebeuren! Gaat zo snel hier....
@brabantmeisje, Dan zou ik naar de persoon toe gaan, en zeggen dat wat ze ziet "klopt" maar dat je er tegelijkertijd op vertrouwt dat zij jullie privacy niet zal beschamen door wat zij ziet... En dat je wanneer je voorbij je 12 weken bent je haar dan officieel het nieuws zal komen brengen! Dat zou ik doen..of is dat bitchy?? Ik ga nu Anne Frank kijken...zal morgen proberen alles weer bij te lezen! Fijne avond! X
hee meiden, heb net een digitale test gedaan om te kijken of er soms al minder hcg te vinden was, maar ik heb toch nog een superposi resultaat, krijg nu echt weer hoop dat het goed blijft gaan... wat denken jullie? de test zou volgens mij 2-3 moeten aangeven, maar geeft zelfs 3+ aan, lijkt mij eigenlijk wel goed nieuws...
Dat ziet er superpositief uit surf!!!! Lijkt mij ook goed nieuws hoor.. Marieke, wat gaaf dat je al een echo hebt gehad van je 'boontje'. Heel schattig! Je zult zien dat het met 8,5 week een heel groot verschil is.. x
Jeetje, wat wordt hier veel geschreven...! In drie uur drie nieuwe pagina's erbij..... Ik ben de benjamin, wat betreft zwangerschap, ik ben nog niet eens 4 weken zwanger, komt omdat ik op cd26 al moest testen van gyn. @sunnycloud, ik ken die onzekerheid helemaal. Wij zijn nu 21 maanden bezig geweest, een VMK en ik ben ook zo bang dat dit maar een droom is en het zo weer voorbij kan zijn. Wij durven ook niet echt blij te zijn omdat we teleurstellingen willen voorkomen, maar ja, dat zal toch niet lukken. Maar laten we positief blijven, nu is het onze beurt! @marieke11: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Dat stelt toch gerust! Ik hoop het ook, ik moet woensdag naar de gyn (bij haar stond ik onder behandeling), neem aan ook echo, maar vind het best eng!
Jeetje, wat wordt hier veel geschreven...! In drie uur drie nieuwe pagina's erbij..... Ik ben de benjamin, wat betreft zwangerschap, ik ben nog niet eens 4 weken zwanger, komt omdat ik op cd26 al moest testen van gyn. @sunnycloud, ik ken die onzekerheid helemaal. Wij zijn nu 21 maanden bezig geweest, een VMK en ik ben ook zo bang dat dit maar een droom is en het zo weer voorbij kan zijn. Wij durven ook niet echt blij te zijn omdat we teleurstellingen willen voorkomen, maar ja, dat zal toch niet lukken. Maar laten we positief blijven, nu is het onze beurt! @marieke11: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Dat stelt toch gerust! Ik hoop het ook, ik moet woensdag naar de gyn (bij haar stond ik onder behandeling), neem aan ook echo, maar vind het best eng!
hey, ik zou ook graag mee willen doen met MVM maar ik heb vandaag gebeld en omdat wij nog al in de middle of nowhere wonen van Nederland is het helaas nog niet mogelijk in ons gebied. Helaas.....had het graag gedaan want zonder de MMM waren wij nooit zwanger geraakt. @marieke11: wat geweldig nu al een echo, dat lijkt me een hele geruststelling. Weet je zeker dat het geen windei is in ieder geval. ik moet helaas nog tot 5 juni wachten op de eerste echo, het lijkt me fantastisch (als alles dan goed is) @Surf dat lijkt me echt goed hoor en hij geeft nog langer aan als verwacht, helemaal super toch. Heb vandaag nog drie testen gehaald. Vanmiddag een gedaan, kon niet positiever. En de andere doe ik volgende week CB met indicator en de week daarna nog een denk ik en dan ben ik bijna aan mijn echo toe. Ben zo bang dat ik het verlies.
Heb je je eisprong eerder gehad, waardoor je misschien langer zwanger bent? Bij je banner geeft je de eerste dag van je laatste menstruatie. Het lijkt me dat je langer dan 5 weken zwanger bent.Ik had vandaag zo'n zelfde test als jou en mijn banner staat op 5 weken en 2 dagen.
Hoi Ik wordt ook een januari mamma! Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week donderdag 14 mei. Deze huisarts begeleid ook vrouwen bij thuisbevallingen en doet controles. Zou dat betekenen dat hij ook een echo kan maken? Ik moet werken dus eerder kon ik niet. Ik ben namelijk erg benieuwd.. Madelief
Lieve meiden... Ik heb helaas geen leuk nieuws... Om een uur of 21.00 voelde ik wat nattigheid in mijn onderbroek. Ik ging naar de wc en zag rood bloed in mijn slip... Gelijk tegen mijn man gezegd en kreeg behoorlijk wat tranen... Ik heb mijn moeder en zus gebeld en zo lief die kwamen gelijk... Ook de v.k gebeld en die is zelfs gelijk langs gekomen... Het bloeden werd minder, maar nadat ze weg was weer wat meer... Het lijkt op een lichte ongesteldheid... Maar het is een miskraam... Want heb net een test gedaan en die blijkt gewoon negatief te zijn, je ziet een iets licht streepje, maar dan moet je goed kijken... Waarschijnlijk heb ik het dus eerder verloren... Heb ook veel bruin bloed verlies gehad, dat duurde 2 dagen... Baal er behoorlijk van, dit is de 1e keer dat ik zoiets mee maak... Het was ook wel snel raak, want het was nog maar de 1e ronde dat we bezig waren.... Nu heb ik geen bloedverlies, alleen bij het afvegen..helderrood... Ik krijg aankomende donderdag een inwendige echo, om te kijken of alles weg is... Toch is het wel vaag allemaal, want ik bloed bijna niet , maar de test zegt negatief... Terwijl er toch echt een positieve test in mijn album staat... Ik ga zo maar lekker slapen en wacht het donderdag maar af, maar denk dat het dus niet goed is... Knufje Sas