Ik moet nog 4 daagjes werken en maandag gaan we naar Centerparcs voor 2 weekjes in Hutteheugte in Drenthe. Ik ga nu op 1 oortje liggen en wens jullie allemaal een fijne avond en nacht. Groetjes
Lisette heel veel succes morgen met de uitslag. Ik hoop dat het een "gewoon" griepje is! Marieke, wat een botte reactie van je baas zeg! Iemand, sorry ik weet niet meer wie, wist dat ze een meisje zou krijgen, gefeliciteerd geweldig!! Rebbel, fijn weer het hartje gehoord. Dat stelt altijd weer gerust he! Auto, wij hebben een Honda CR, soort jeep achtig ding. Donderdag hebben we weer de controle bij de gynaecoloog. Toch altijd weer spannend, ondanks de goede pretecho van vorige week. Liefs Nikkie
@ Rebbel: Ow wat heerlijk zeg!! Ik zou wel mee willen hahahaha. @ Jada: Ik kan niet wachten hahaahahaha @ Nikkie: Heel veel succe bij de gyn. Je zal vast een prachtig kindje zien! Komt helemaal goed joh! Nog een vraagje: Weet iemand in welke week het zodanig te voelen is dat je man het ook kan voelen?
Nicole1983: Ik heb jou op de lijst staan voor het uitje. Zou je nog even je plaatsnaam en provincie kunnen geven via een PB-tje. Ook kun je nog datums opgeven die jij kunt op Doodle: Januari 2010 mama's uitje Ladyjoey & Momae: Jullie kunnen ook nog aangeven op welke datum je kunt op Doodle: Januari 2010 mama's uitje De datum 19 september staat nu 2 stemmen hoger dan 26e. Sorry Lynd. Dus einde deze week gaat onze voorkeur uit naar de 19e. Heeft iemand misschien ideeën om iets te gaan doen? Heb tot nu toe het idee High Tea. Groetjes Anke We houden jullie op de hoogte.
Beste leden van het Januari Mamas forum 2010! Zoals al bekend is, word er een uitje georganiseerd. De organisatie bestaat uit Anke & Marieke11, mocht je vragen hebben dan kun je bij ons terecht! Wij gaan een lijst samenstellen, om zo een goed beeld te krijgen, wie er allemaal mee wilt, welke datum het beste uitkomt, welke plaats/provincie het uitje zal plaats vinden en wat de suggesties zijn! We hebben iedereen een privé bericht gestuurd die op de Januari Mamas 2010 site is geregistreerd. De ledenlijst bestaat uit 65 leden, dus je zult begrijpen dat het nogal wat tijd in beslag neemt om een leuk uitje te organiseren, vandaar dat wij graag voor 31 juli 2009 de volgende gegevens van jullie ontvangen; 1 . Via deze link http://www.doodle.com/6nbfrkti5tt7fwve doorgeven welke data je beschikbaar bent! 2. Onderstaand lijstje invullen en terugzenden naar de afzender; Naam: Plaats: Provincie: Interesse in uitje: Suggesties: Voorbeeld; Naam: Ankje Plaats: Almere Provincie: Flevoland Interesse in uitje: JA Suggesties: ? Let op: Druk op beantwoorden, zodat jou gegevens aankomt bij de verstuurder van het bericht! Leden die later dan 31 juli 2009 deze gegeven doormailen, kunnen nog wel mee op uitje, maar er zal geen rekening gehouden worden met hun voorkeuren/data/plaats/provincie! Wij hopen op zoveel mogelijk aanmeldingen! Zodat we er met zijn alle een leuke dag van kunnen maken! Groetjes Anke & Marieke11
Goedemorgen dames! Heb wel meegelezen de afgelopen tijd, maar niet gereageerd wegens redelijk druk. Heb toch veel leuk nieuws gelezen: zo stilaan kan het geslacht bepaald worden (teken dat het toch wel snel gaat!), sommigen voelen de kleine al, lekker veel vakantie... We hebben afgelopen vrijdag onze 12-weken echo gehad. De gyn moest dus op zoek naar een mooie duidelijke foto voor de nekplooimeting, maar de kleine was zo'n wiebelkont (bleef letterlijk geen seconde stilliggen) dat de gyn bijna 20 minuten bezig is geweest. Maar dat vonden wij natuurlijk niet erg... Nekplooi was goed (1,8mm) en gisteren nog de bloedafname gehad. En nu is geen nieuws, goed nieuws. LMaar het zag er dus goed uit Ik las hier trouwens vaak op het forum dat veel vrouwen die nekplooimeting niet laten doen omdat ze gewoon niet willen weten of er kans bestaat dat.. Dus ik vroeg m'n gyn of dat bij ons (Belgie) ook vaak het geval was, en eigenlijk weigert niemand dit... Echt gek, 2 landen zo dicht bij elkaar en toch zo verschillend. Bv ook over thuisbevallen (wordt bijna niet gedaan bij ons....) Nog deze week en volgende week werken, en dan eindelijk 3 weken vakantie. Mijn hemel, wat snak ik ernaar. Is van oktober geleden dat ik nog 's wat vakantie gehad heb, op links en rechts een snipperdag of officiele feestdag na! Nog een leuke dag gewenst iedereen!! Kwek
Morgen allemaal, Het is voor de verandering mooi weer! Zal eens even wat gaan opruimen en wasjes draaien, ga natuurlijk over een aantal dagen al op kamp. Ga daarna naar mijn schoonmoeder, om lekker even te zonnen in de tuin. Gisteren op school geweest en klasje ingericht voor komend schooljaar. Daarna doorgereden naar de school van mijn vriend, waar we stevig moesten puinruimen. De vorige collega is met pensioen gegaan, maar had al zijn bende achtergelaten. We hebben het heerlijk in vuilniszakken op de gang gezet. Mijn vriend is niet zo handig in inrichten, dus dat heb ik gedaan Eind deze week nog maar een keertje terug. Donderdagavond gaan we het bedje ophalen bij de Gardo Zal er dan een mooie foto van maken. De mensen die nog niets voelen: Gaan jullie er wel eens voor liggen? Ik voel het als ik bezig ben met de dagelijkse dingen ook niet, maar als ik er echt voor ga liggen, voel ik een soort bubbels, beetje zoals je darmen ook kunnen doen, alleen dan veel lager. Ik ga er vanuit dat dat mijn kindje is.
Dag allemaal! Ik ben net bij de verloskundige geweest, echt heel leuk. M'n vragen kunnen stellen, bloeddruk gemeten (was uitstekend), bloeduitslagen besproken (waren uitstekend) en last but not least m'n buik gevoeld & het hartje gehoord. Ik heb een korte buik, dus ik ga waarschijnlijk veel de breedte in Mijn baarmoeder was perfect qua grootte, ligt nu 3 vingers onder de navel. Wat ik niet wist, de baarmoeder is smaller van onder en breder van boven. Dus dan weet ik zeker dat ik de baby gevoeld heb want waar ik dacht dat nog darmen zaten zit dus in werkelijkheid de baarmoeder al. Ik heb meteen gevraagd wat nu het beleid is voor zwangeren met betrekking tot de mexicaanse griep. Het schijnt dus niet schadelijk te zijn voor de baby. Wij kunnen niet ingeënt worden en als we het krijgen hebben we sneller kans dat we een longonsteking krijgen. Maar we kunnen wel met antibiotica behandeld worden. Nu nog naar de internist over een uurtje, kijken of hij nog interessante dingen heeft en dan vanmiddag lekker even wandelen met mijn moeder en neefje.
Dankjewel! Was het vrijdag totaal vergeten te vragen omdat ik zo onder de indruk was van de echo Moet toch 's leren van mijn vragen op een papiertje neer te zetten en mee te nemen... Wat ik wel vroeg was waar m'n placenta ergens lag. Kon nog niet echt gezegd worden omdat er overal een beetje zat. Het merendeel daarvan zal nog oplossen totdat er "ergens" 1 groot deel blijft zitten... Weer wat bijgeleerd!
@ Kwek, fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad, raar he zulke verschillen met Belgie en Nederland. Ga je ook nog met vakantie? @ Belle, super ook alles goed.Ik zat daar laatst ook al over na te denken over de Mexicaanse griep, fijn dat je het gevraagd hebt @ Chevenne, het weer is heerlijk, morgen wordt het nog warmer. @All, weinig te vertellen, lekker 2 daagjes vrij.
Buikje bij 14+6. Komt nu echt een bolling. Mijn buik was helemaal plat, met van die uitstekende heupbotjes.
Ohw herkennen jullie dit ook? Ik heb sinds een aantal weken een wintervachtje op mijn buik. Zo lelijk. Ik heb de vk gevraagd vorige week, maar mag er niets aan doen, omdat het na de zwangerschap vanzelf weer verdwijnt.
@ Chevenne, jij bent vast ook erg slank, net of ik mijn eigen buikje zie, al is mijn buikje iets boller, maar ben ook twee weekjes verder. Wat bedoel je met een wintervachtje?
@Chevenne: je bedoelt meer haartjes op je buik? Heb ik ook last van! Ik vond het al raar............ Ik ben er zelfs al eens met de ladyshave overheen gegaan... ahum.... Wij zijn trouwens precies even ver!!
Chevenne: chique buikje hoor! Enne, ik lig elke avond in bed geconcentreerd te voelen. Manlief luistert met zn oor bovenop mn buik. Maar ik voel nog niets! Of herken het niet, dan kan natuurlijk ook! Wij gaan de angelsound bestellen want ik zit nu echt in een 'gaat het wel goed' fase? Want je voelt nog niets, das logisch want het is wel erg vroeg. En ik heb ongesteld achtige buikpijn. Is dat normaal???