Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik heb wel iets meer haartjes rond de navel, maar gelukkig zo blond als wat dus je ziet het niet ;)

Chevenne wij hebben de babykamer ook bij Gardo gekocht! Leuk hoor! Wij kunnen hem 14 aug. ophalen. Spannend!

Meiden met goede echo en ander goed nieuws, van harte:)!!

Fijne dag allemaal! Ik ga zo weer aan het werk.....

OJA 14 weken feest vandaag!!! YEAH!!!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Ik heb de uitslag van mijn bloed nog niet binnen,maar voel me al weer heel wat meer bij de pieten.
    Heb net zelfs even wasjes staan doen ben alleen nog erg moe en in de verte is de hoofdpijn er nog maar verder alles prima,ben helemaal happy!

Wat leuk dat steeds meer meiden al hun kindje beginnen te voelen,ik heb de afgelopen week eigenlijk niets meer gevoeld,maar ik denk dat dat van al dat slapen komt,heb amper wat gedaan dus dan zal de kleine ook wel rustiger zijn neem ik aan.
    Wat leuk dat velen van jullie zo'n angelsound hebben en het hartje kunnen horen,over een kleine 2 weekjes kan ik hem ook weer horen en gelijk de 20 weken echo dus ben echt benieuwd,ik wil uiteindelijk toch wel weten wat het gaat worden ook,ben helemaal om.......ben ook zo verschrikkelijk nieuwschierig.
    Ik heb net ook even alle pulletjes die we al hebben een beetje uitgezocht en in de kast gezet, al die pakketjes enz, daar zat toch al wel wat leuks en ook handigs tussen,maar ook veel dingen met reclame die ik meteen weer heb weggegooid.

mooie buik chevenne!

Belle@ wat fijn dat alles zo goed was bij de vk!

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik heb dat met enige regelmaat. Niet echt ongi-krampen, maar toch wel een duidelijk zeurend gevoel in mijn baarmoeder. Volgens mij is dat bandenpijn! Maak me er niet meer druk om, ik heb het al vanaf het begin. Soms dagen wel, dan weer dagen niet.

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal

Net bij de vk geweest, alles was helemaal goed!

Die haartjes heb ik nu nog niet maar had ik mn eerste zwangerschap ook.. wel vervelend.. bij mij gingen ze niet weg na de bevalling dus ik heb ze erop een gegeven moment met een pincet uitgetrokken en ze kwamen gelukkig niet meer terug..

Mooi buikje Chevenne! Ik heb al een aardige toeter.. het zit ook hoog.. schijnt ook harder te gaan bij de tweede..

5. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    @ haartjes: Ik had een tijdje geleden een haar op mijn borst onder mijn tepel, zo'n lange zwarte en die heb ik eruit getrokken met een pincet. Maar nu ik eraan denk is die niet meer terug gekomen...

En er komt wat vocht, doorzichtig en wittig uit mijn tepels. Whohoooo! Ik hoop zo dat ik goed borstvoeding kan geven als het kindje er is :D
    Wilen jullie ook borstvoeding geven? Of zijn jullie meer voor flesvoeding?

@ Essie: Gefeliciteerd! Elke week erbij is weer een feestje :D

@ Chevenne: ja mooi buikje.

@ Bruidje: Ja met de 2de schijnt het idd sneller te gaan.

O ja ik hoorde gisteren dat er een feestje is op de groep waar ik werk dus dan kan ik ook niet..

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Liset fijn dat je je weer wat beter voelt:)!!!

Dankje Nikita! Ik wil ook graag bv geven, lijkt me geweldig, zeker ook gezien de gunstige bijkomstigheden allemaal. Ik heb gelukkig geen last van ingetrokken tepels ;)

7. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Dat is mijn ochtendbuikje, heb zo nog een foto van mijn middag/avond buikje. Zit nogal een verschil in, hihihi.
    Ik ben redelijk slank. Wel breder gebouwd in de botten, maar weinig vulling er omheen zeg maar. Ik had geen bol buikje van mezelf, was heel plat, dus voor mij is het verschil vrij groot. Anderen zien nog niet zoveel.

Met wintervachtje bedoel ik inderdaad de haartjes op mijn buik. Dat zijn er best veel en ze zijn niet alleen blond. Stoor me er best wel aan. Heb de donkerste eruit getrokken. De rest moest ik niet aankomen van de vk.

Heb net lekker in de zon gezeten en ben goed verkleurd. Ik ben mijn kleurtje altijd snel weer kwijt met een aantal slechte dagen, maar even in de zon en het vliegt er weer op.

8. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik wil graag borstvoeding gaan geven. In ieder geval de periode dat ik verlof heb. Of het daarna nog haalbare kaart is, naast fulltime werken en in containers, omdat de school tegen de vlakte gaat, is maar de vraag...

9. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Fijn dat alles goed was bij de vk. Goed dat je ook even gevraagd hebt naar de mex. griep. Had laatst mijn moeder ook al gevraagd, die is doktersassistente. Ze hadden nog geen schrijven ontvangen.
    Heb in ieder geval het advies van haar gekregen om een flesje desinfecterende gel op mijn buro te zetten en regelmatig mijn handen daar mee in te wrijven.

10. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Grappig dat we even ver zijn. Kijken wie van ons het eerst gaat bevallen, hahaha.

11. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ahh, wat jammer. Misschien over een paar daagjes. Voel het nu ook een dag of 3, althans ik denk dat ik het voel, want heb natuurlijk nog geen idee hoe het moet voelen ;)

12. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Fijn dat je je wat beter voelt. Niet gelijk te actief, lekker rustig aan doen, anders krijg je misschien weer een terugslag en daar zit je ook niet op te wachten. Het is voor jou echt aftellen naar de 20 weken echo. Spannend hoor!

13. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Fijn dat alles goed was bij de vk. Ik heb ook gehoord dat het inderdaad bij een 2e sneller zichtbaar is.

14. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik ben, zoals je misschien wel merkt even ons topic aan het vullen met quotes enzo, hihi.
    De februari mama's hebben al veel meer berichten dan ons, kan niet he.

Ik heb bericht gekregen dat ik op woensdag 2 september kan starten met zwangerschapsyoga. Ik ben benieuwd hoe ik dat vind.

15. @ Chevenne, wij kletsen hier idd te weinig, viel mij ook al op, maar de februari mama's zijn zelfs de december mama's al voorbij.

16. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Misschien hebben die het niet zo druk momenteel. De meesten van ons hebben het vrij druk en werken ook veel.
    Ik kan nu ook meer lezen en reageren dan anders, omdat ik vakantie heb ;)

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Nieuw onderwerp: wat doen jullie met zwangerschapsgym/yoga enz??? Ik ben er totaal (nog) niet mee bezig. Waarom doe je het wel, of juist niet? Kan ik me er ook eens in verdiepen.....

18. Chevenne, dat zal het zijn. Werk ook 4 dagen in de week, maar nu lekker 2 daagjes vrij

@ Essie, wat ik misschien wel wil doen is zwangerschapszwemmen, maar heb me er verder ook nog niet in verdiept.

19. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kom ik toch gewoon ook een duit in het zakje doen? Eens even de teller wat opschroeven :)

Ik ben van plan over een paar weken te beginnen met yoga voor zwangere vrouwen. Dus eigenlijk gewone yoga, die er rekening mee houdt dat je dit soort dingen niet meer zo goed kan (klik voor plaatje: http://www.bikramyogabozeman.org/Images/Page-Images/Forward-bend.jpg).

Verder wil ik samen met m'n partner nog een korte cursus doen. Zelf ben ik wel aardig ingelezen, maar hij gaat toch meer af op z'n colleg'as (ook aalemaal kersverse of aanstaande papa's), waardoor we nu al discussies hebben over thuis- of ziekenhuisbevallingen.

Gisteren bij de VK geweest -> alles was goed en voor het eerst 't hartje via de doptone gehoord. Ze zeggen dat dat op een kudde paarden lijkt, maar dat vond ik niet (en ik heb zelf een paard, dus ik kan het weten ;) ): dit leek meer een kudde olifanten! :D

Ga me zo zoetjes aan ook wat beter voelen, dat werd tijd!

Zo, dit ter introductie :)

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Goede zaak Flip ;)

Ik schreef hier boven dus ook al dat ik me heb opgegeven voor zwangerschapsyoga. Het zijn 12 lessen en de meeste vrouwen starten tussen de 20ste en 25ste week.
    Het zijn lessen van 1,5 uur. Ik heb er geen ervaring mee, dus de eerste les is tevens een proefles.
    Ik vermoed dat het voor mij wel goed is, omdat ik een typje ben dat snel spanning vastzet in de spieren en dan moeilijk kan ontspannen. Lijkt me wel fijn dat ik daarvoor oefeningen krijg, waardoor het allemaal wat makkelijker gaat.

Deel Deze Pagina