Lekker even rustig lezen in je pauze Mijn borsten zijn nogal gegroeid tijdens de zwangerschap. Ben van 75D inmiddels al op 80E Moest na 5 weken al een meegroeibh aan. Die heb ik met beugels gekocht, maar heb er nu ook een zonder beugels, zit ook wel erg fijn. Mijn vriend vindt het geen probleem Die geniet van mijn ronde vormen, die ik normaal minder heb Op vakantie pastte mijn bikinitopje niet helemaal lekker meer, dus de boel werd wat omhoog gedrukt. Noemde ze toen al gekscherend de lolo's
Werkse Anke, heb je last van bandenpijn? Over grote borsten, daar heb ik niet zo'n last van. Ze zijn wel een stuk gegroeid, had een kleine cup B en nu een grote cup B, dus pas mijn eigen BH's nog.
Ik weet niet Jada. Het voelt wat anders dan bandenpijn. Dat had ik vanmorgen toen ik flink moest niezen. Dit zijn steken in mijn schaambot aan 1 kant, maar alleen in de avond, sinds zondag na die fietstocht van meer dan 30 km. Wat een luxe dat je je eigen bh's nog past. Ik had na die 5 weken al de wondjes op mijn lijf, van de beugels die op plaatsen priemden, waar ze niet hoorden.
Oja, ik werk niet, ik heb nog 2,5 week vakantie, hihi. Ik bedoelde het meer voor Ankje, die was ff lekker rustig aan het lezen in haar pauze.
Chevenne wat vervelend dat je weer misselijk bent zeg! Ik ga denk ik vanmiddag ook nog maar eens naar de stad,kijken waar jullie nou toch allemaal die goedkope positiekleding vandaan trekken,hihihiii. Ik zit ook op mijn werk ankje,en is hier echt niets te doen,dus ben ook maar wat aan t internetten. Ik weet nog niet zeker of ik hier vertel of we een jongen of meisje krijgen,ik wil het eigenlijk wel voor onszelf houden,maar ja als ik mijn mond voorbij ga praten tegen familie en vrienden,dan horen jullie t hier ook hoor ,ik ben nl niet zo goed in geheimpjes bewaren,
Ja, iedere keer als ik denk dat ik het heb gehad met die ellendige misselijkheid, dan steekt het weer de kop op. Grrr....Wordt nog gezellig volgende week op kamp. Neem maar een hele voorraad eigen eten mee, dat kan ophappen voor ik opsta. 's Morgens maar niet douchen, want dat is ook vragen om problemen.
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen bandenpijn en harde buiken? Ik heb wel eens steken als ik moet niezen of als ik na even zitten/liggen opsta. Is dat dan bandenpijn? En vorige week, na die mindere uitslag van de combinatietest (dus stress), heb ik drie dagen een continue zeurend gevoel in mijn baarmoeder gehad. Echt een trekkend gevoel zeg maar en niet leuk. Is dat dan een harde buik?
Harde buiken ken ik nog niet, maar bandenpijn is volgens mij inderdaad die steken die je voelt in je buik/liezen na bijvoorbeeld niezen, of te snel opstaan.
Wat jij had is allebei bandenpijn geweest,harde buiken doen geen zeer,maar het voelt alsof je complete buik helemaal strak gespannen is en als je gaat zitten of liggen(dus ontspant) dan trekt dat weer weg, harde buiken duren maar kort.
ik was trouwens net ook even bij de februarimama's aan het kijken en die hebben al 81 zwangere,dus zij zijn ook in grotere getalen dan wij he.. Ze hebben wel een prachtige februarimama site,moet ik even toegeven hoor,wij ook natuurlijk!! heeft iemand trouwens nog wel eens wat van nourelhouda gehoord,want zij was toch degene die al 2 keer was opgenomen in het ziekenhuis ivm uitdroging,ben wel benieuwd of het nu goed gaat met haar.
Goedemorgen! @ Jada: dat is een leuke verrassing. Lekker gratis een weekendje weg. Gefeliciteerd hoor . En winkelse @ zwangerschapskleding: ben bang dat ik er niet te lang mee moet wachten. Ben nu 17 wk en 4 dagen zwanger en die buik past niet meer in al m'n broeken. Maar eens even op zoek naar mooie broeken. Lees al een aantal keer dat jullie bij de miss etam slagen, maar bij de miss etam hier (is een outlet) hebben ze nauwelijks zwangerschapskleding. @ Chevenne: even uitrusten meid. Enne vervelend dat je dan nadat je wat gedaan hebt weer zo misselijk wordt. @ grotere borsten: nu iets meer dan in het begin. Maar de bh's passen nog gewoon. @ Suzanne: die steken bij niezen is bandenpijn. Hoe een harde buik voelt kan ik niet precies uitleggen. Dan voelt de hele buik gewoon onplezierig hard aan als een te strak geblazen ballon. Het komt vooral verder op in de zwangerschap voor. Het zeurende gevoel in de onderbuik komt meestal doordat je baarmoeder aan het groeien is. Het rekt dan op en dat veroorzaakt dat zeurende gevoel. Het zijn dan als het ware van die groeispurts. Erg herkenbaar gevoel van de zwangerschap van mijn dochtertje. @ lisette: heb me ook nog wel eens afgevraagd hoe het met haar zou zijn, maar heb verder geen idee. Ze heeft echt al lang niet meer iets gepost hier. Nou, hier maar eens actie. Vanmiddag werken en er moet nog het eea gedaan worden hier thuis. Zoals een enorme afwas die we gisteren totaal vergeten waren.
Aha, misschien is dat het geheim van de smid Hoeveel zwangere dames zitten wij dan? Volgende week kan ik de hele week niet typen of lezen, ja misschien zo nu en dan lezen op mijn iphone, maar die mogen we overdag niet bij ons hebben. Zal kijken of ik een soort buideltasje kan vinden, want ga nergens heen zonder water en als je eenmaal aan het zadelen bent, kun je niet meer zo maar weglopen.
Oké, thanks! Nog een vraag. Zit hier te lezen in een zwangerschapstijdschrift en daar lees ik iets over 'zwangerschapseczeem'. Op internet kan ik er niet echt iets van vinden. Iemand ooit van gehoord? Ik heb sinds afgelopen weekeinde allemaal ontzettende irritante, kleine jeukbultjes op mijn billen (alleen daar, de rest van de jeuk op mijn romp is zonder bultjes). Zou dit 'zwangerschapseczeem' kunnen zijn??
Wij hebben 70 januari mama's Van Nourelhouda heb ik ook niets meer gehoord, zat laatst al aan haar te denken. Ze heeft 10 juni voor het laatst een ber. geplaatst. @ Suzanne, ken ik niet zwangerschapseczeem, kunnen het geen warmtebultjes zijn? @ Chevenne, veel plezier met paardrijden
Na weer een paar uurtjes gewerkt te hebben ben ik ook weer thuis. Maar ik ben vandaag zo verschrikkelijk moe dat ik niet veel heb gedaan... Voor mij is de tijd nu ook rijp voor een paar zwangerschapsbroeken. Ik heb een grote winkel gevonden in de buurt, dus als ik morgen energie heb ga ik daar heen. M'n buik lijkt de laatste dagen ook wel echt te groeien. Tsja... borsten. Daar word ik wel hélemaal gèk van. Zo groot zijn die dingen. Ik heb van mezelf C75 en nu zit ik wel op E ofzo denk ik. Maar ze zijn huge! Dus idd t-shirts en blousjes zitten niet meer goed. En dan nog zo'n lelijke meegroei BH eronder. Ik ga morgen dan ook een iets spannender geval aanschaffen. Vraagje: die stekende pijn qua bandenpijn heb ik ook. Maar zo af en toe zeurt het ook echt, meer lijkende op menstruatiepijn. Herkent iemand dat?? Vergeten gister aan de verloskundige te vragen. En dan nog even terugkomend op de mexicaanse griep waar ik dus navraag naar had gedaan: er is op mijn werk iemand die ziek is met koorts en luchtwegdingen en die heb ik eergister nog lief gefeliciteerd met haar verjaardag enzo. Dus ik maakte mij daarna wel zorgen. Als ze vandaag nog hoger dan 38 graden heeft dan gaan ze pas verder kijken. Vind de reactie dan wel traag hoor. Maar vandaar dat ik daarnaar informeerde.
Yes! Het gaat weer wat beter met de buikpijn. Het is nu een beetje zeurig, maar dat vind ik wel prima. Tenslotte veranderd onze lichamen niet? Morgen ben ik lekker vrij. Morgen ochtend komt de aannemer langs met de juiste (als het goed is) bouwtekening voor onze 2e etage. Als wij die goedkeuren dan wordt hij vrijdag gelijk ingediend bij de gemeente. Dan duurt het ca 8 tot 10 weken voor de bouwvergunning. Ze hopen begin December klaar te zijn. Wordt dus nog erg spannend. @ Chevenne: Whahahahaha, mijn man heeft precies hetzelfde. Ik loop soms te klagen dat ze erg groot worden en dat ze gevoelig zijn. En hij zegt: kom maar hier, dan laat ik even zien wat ik ervan vind hahahahaha. Wat hebben die mannen ook een mazzel dan he? @ Jada: Ik had 2 weken geleden ook erg last van bandenpijn, maar ging erg goed de afgelopen 2 weken. Maar nu voelde ik het echt onderin mijn buik. Zal er ook wel bij horen. Dat had ik een tijdje geleden niet, had het toen echt in mijn buik. Gaat nu wel weer wat beter. Beetje zeurig nog, maar dat vind ik prima. @ Lisette: Hihihihi, ik hoop dat je het voor je kan houden. Ik weet van mezelf dat ik dat absoluut niet kan dus .. hahahaha Veel plezier met winkelen. Ik ga ook eens kijken bij miss etam. Werkse nog meis! @ Suzanne: Ik ken dat ook niet, maar ken wel de bultjes. Volgends mij heeft Jada gelijk. Bij mij leek het ook erg op warmtebultjes. Schijnt dat zwangeren daar erg gevoelig voor zijn. Maar dat gaat vanzelf weer weg. @ Belle: Over die stekende pijn (lijkt op menstruatiepijn) daar had ik vanochtend erg last van. Zakt nu weer af. Maar volgens mij leek het ook meer op bandenpijn.
Toch weer fijn om te lezen dat meerdere dames exact dezelfde buikpijn hebben. Dan zal het toch wel gewoon bandenpijn zijn. Gistermiddag had ik ook erg last van mn buik, toen ben ik naar huis gegaan (na een hoop gemekker op mijn werk uiteraard) en gaan slapen. Gisteravond ook rustig aan gedaan (manlief verzorgde paardlief) en vandaag is het echt minder. Dus misschien is het toch een teken dat ik teveel gedaan heb. Ow ja, ben jaloers op de onderwijsmensen hier. Ik heb ook 5 jaar lesgegeven op een middelbare school en werk nu sinds een jaar weer in het bedrijfsleven. Hard afkicken hoor, ik mis de lange zomervakantie echt. Ben nu aan het afstrepen. Nog 1,5 week werken en dan heb ik 3 weken vakantie! Kan niet wachten!!!!