Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ada1983

Ada1983 Lid

31 okt 2008
    31
    0
    0
    Verpleegkundige
    Dikke knuf voor Sasje....heel veel sterkte, denk aan je! x

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Sasje, wat vreselijk meis. Dit is zo vreselijk erg! Eerst idd die blijdschap en nu dit grote verdriet, Veel sterkte meis en dikke knuf!

Surf, ik had zaterdag (toen was ik 4 weken en 3 dagen) ook een cb test gedaan met indicator, en toen verscheen er ook 3+. Vanochtend weer precies hetzelfde....raar he!

Marieke, wat een mooie echo meis, kei leuk! Spannend over drie weekjes mag je weer!

Ik ga me ook zeker aanmelden voor MvM, maar wacht eerst de echo van 11 mei af. De vorige keer had ik me ook aangemeld en moest me toen helaas weer afmelden ivm de miskraam. Maar ook ik voel me een beetje verplicht om mee te doen , want ik heb lang in de MMM gezeten.
    Gisteravond had ik weer veel symptomen terug! Voelde me liezen, onderbuik, gespannen borsten, erg moe beetje misselijk......Ze kwaaltjes komen en gaan dus erg snel.

Liefs Nikkie

3. Ada1983

Ada1983 Lid

31 okt 2008
    31
    0
    0
    Verpleegkundige
    Dikke knuf voor Sasje....heel veel sterkte, denk aan je! x

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Sasje heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik denk aan je!

Surf, dat ziet er goed uit, zie je... duimen helpt ;)!

Liefs

5. Ze zijn bij mij vanochtend langs geweest van Moeders voor Moeders, vanalles gekregen en de test was duidelijk. De flessen staan al in de gang, dus mag meteen beginnen :D

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jada, wat fijn even die bevestiging van MvM! En dat je lekker meteen mag beginnen! Wat heb je uitgekozen voor kado? Kreeg jij ook het fotolijstje kado omdat je je voor de 6 weken had aangemeld? Dat was bij mij in dec wel zo!
    Goed hoor dat je meedoet!

Liefs Nikkie

7. Fotolijstje krijg ik idd en heb voor het boek gekozen. Lijkt me wel leuk, staat vanalles in. Jij gaat dit keer ook weer meedoen, las ik in je vorige ber. Spannend bijna je eerste echo.

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ja, kan ik me heel goed voorstellen. Maar kun je dat niet aangeven dan? Want om 12 weken te wachten in eerste instantie vind ik ook wel heel erg lang hoor. Ik ken mensen zonder een heel dossier die ook al met de 8 weken even een controle mochten... En bij een nekplooimeting moet het sowieso eerder... maar goed. Ik begrijp het wanneer er een hoop aan de hand is, dat je dan vroeger moet, maar ik snap niet dat anderen het dubbele moeten wachten.... geef ik je helemaal gelijk in!

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jada, ja we krijgen maandag al de eerste ech. Ik vind het zo spannend! Dat zal wel weinig slapen worden zondagnacht hihi!
    Ik heb toen ook gekozen voor het boek. Kun je van elke week de groei van je kindje bijhouden! Ja ik doe ook weer mee met MvM. Maar wel pas na mijn eerste echo.

12 weken wachten op de eerste echo...pppfff. Is het geen optie om een andere vlos te bellen?

(PS, zijn jullie ook zo duizelig?)

Liefs Nikkie
    Liefs Nikkie

10. Duizelig ben ik af en toe ook, vooral wanneer ik te snel opsta.
    Verder weinig klachten.

11. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Sasje,
    Meis, heel veel sterkte voor jou en je man! Verdriet hebben mag! Dus gooi het eruit! Des te sneller voel je jezelf weer ietsje beter...Hoop dat je snel weer met goed nieuws mag komen! Maar voor nu, heel veel sterkte!

@Jada, ik kreeg geen fotolijstje, maar een nachtlampje van mvm. Ik heb voor de dvd gekozen, heb hem al bekeken, is erg indrukwekkend! Vond een dvd leuk omdat als de meiden van mijn vriend ooit nog eens vragen "hoe word een baby gemaakt" dan kan ik de dvd laten zien!

12. Tulli

Tulli Niet meer actief

@nikkie...nee geen last van duizeligheid! Zou daar niet telang mee rond lopen! X

13. Ze hebben het bij mij helemaal niet over een nachtlampje gehad, ze vertelden alleen dat ik een fotolijstje kreeg omdat ik me voor de 6e week had aangemeld. Ach ja is ook leuk.

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

@jada, ja en bij mij hebben ze het niet over een fotolijstje gehad, ruilen?? :) ;)

15. Haha, nee van ruilen komt huilen :) :) :)

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant

Ik ben niet constant duizelig, maar bij het opstaan vaak wel. Waar denk je aan? Moet ik me ongerust gaan maken?

Liefs Nikkie

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

@nikkie, bloedarmoede & of je suikergehalte niet in orde...zou dat toch even met de huisarts overleggen.

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey Januari 2010 mama's,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
    Justfem en LadyJoey, wat goed dat jullie ook zwanger zijn!!!!
    Geniet ervan!

Dat wordt nog eens een mooi begin van het nieuwe jaar!!!

liefs berenbotje (decembermama en oud NOD-april)

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb van mezelf een lage bloeddruk. Ik heb wel ergens gelezen dat je bloeddruk nog verder kan dalen met de zwangerschap. Misschien dat ik daar last van heb.

Ook maak ik me wat zorgen over een bbz. Dan heb je ook heel vroeg een hoog Hcg gehalte, las ik en last van duizeligheid. Verder heb ik geen krampen of bloedverlies.. AArrg ik maak mezelf ook helemaal gek!

Misschien dat iemand me een beetje kan geruststellen?

Liefs Nikkie

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Duizeligheid bij t opstaan duidt op een lage bloeddruk (bovendruk dacht ik) ;) dat kan gebeuren door te weinig drinken bijvoorbeeld! en dat komt dan door t opstaan of snele beweging maken (snel hurken ofzo)

Wat je zelf eerst kan proberen is veeeeeel drinken, en misschien een dropje ofzo te eten (zout) want dat helpt tegen lage bloeddruk..

Laag is trouwens niet zo gevaarlijk, hoog wel.. maar je kan t altijd even aan je HA of VK vragen :)

Deel Deze Pagina