Ik krijg mijn onderschrift niet veranderd. Als ik er dingen bij typ en het dan opsla dan verandert ie wel bij mijn instellingen. Als ik dan iets nieuws typ komt het oude weer tevoorschijn... Iemand tips?
@ise: meid, ik hoop dat alles goed is! mijn duimen draaien! @essie: dat is idd een leuk boek! ik heb het ook voor Milan, nu nog een halen voor ons beepje! liefs rebbel
Ik heb zojuist mijn nieuwe droger gekregen! Het is een erg mooi ding. Hij is 7kg. Echt groot man! Heb het gekregen van mijn vader. Hij had het me al 5 jaar geleden beloofd toen ik ging samenwonen. Maar toen we eind vorige jaar erover begonnen toen zei hij dat ik een droger kreeg als ik zwanger ben. Ik was toen net een maandje gestopt met de pil. Dus Jeroen en ik wisten allebei genoeg hahaha. En 3 maanden later .ja, ben zwanger. Helaas toen een mk. Maar snel weer zwanger. Kreeg de droger zo ie zo. @ Essie: Ik wil ook graag een pretecho doen. En dat zal ook wel rond de 25 weken zijn. We moeten alleen nog even kijken wat we graag willen. @ Lisette: Alweer 19 weken? Wat gaat dat hard zeg! Wat gaaf zeg dat je je kind ook met je hand voelde bewegen! Je kunt zo lekker genieten! Toppie! @ Ise: Jemig!! Ik ben er helemaal stil van! Ik duim ontzettend met je mee meis! Probeer je wel een beetje rustig te houden. Druk maken werkt meestal alleen averechts. Sterkte! @ Mundy: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier bij de januari mamas!
Uitje voor alle Januari mama's De datum wordt zaterdag 19 September. Het spande nog een beetje om de 19e en de 26e. Maar nu staat de 19e 2 punten voor. Uiteraard mogen er nog steeds mama's aanmelden voor het uitje. Alleen staat de datum nu vast! Wil je ook mee? Stuur me dan een PB met je woonplaats en provincie. Heb jullie al ideeën wat voor soort uitje we kunnen doen?
okee dan de 19de dan ben ik van de partij hoor,heb er echt zin in om iedereen te ontmoeten,en ankje jij rijd met mij mee toch? gefeliciteerd met je droger !!!!
@ Ise, jeetje dat is schrikken. Wanneer kan je bij de VK terecht? @ Kwek, gelukkig heeft je vriend niets aan het ongeluk overgehouden. Fijn dat hij alles zo lekker heeft opgeruimd thuis @ Ankje, spannend zeg, nog even afwachten tot de bouwvergunning er is @ Essie, leuke prijs, gefeliciteerd @ Gewoon sanne, mogen jullie geen linnen broek op het werk aan? Linnen is heerlijk luchtig, andere broeken kunnen nogal warm zitten @ All, ik ben juist wel een enorme poetsmiep. Was ik al voor ik zwanger was en nu nog steeds. Gelukkig is mijn energie nu weer terug en blijft het redelijk netjes in huis. Verder weinig te vertellen, alles gaat prima. Morgen nog een dagje werken en zondag heerlijk vrij. Fijne avond allemaal.
Ise, ben je al bij de vk geweest? Veel succes iig, ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt! Liefs Nikkie
Even spammen. Foto van het geslacht, wat denken jullie??? Wendy van - hyves.nl Foto van ons kindje dat zwaait: Wendy van - hyves.nl Er staan er nog wat op hyves. We hebben 29 echo foto`s gekregen en een dvd, geweldig gewoon. Ben helemaal in de wolken. 20 Oktober hebben we onze 3d echo gepland. Sorry heb niets terug gelezen ben gewoon even helemaal hyper.
@ Wops: Wat leuk zeg, die foto waar ukkie zwaait!!! Geweldig!! Het geslacht kan ik niet zien! Weet niet zo goed waar ik moet kijken... maar echt super!! Ik snap heel goed waarom je helemaal in de wolken bent!! ik kan niet wachten tot volgende week!! @ all: Nieuwe buikfoto in album! Fijn weekend! Liefs, Eleni
@ Wops, mooie echo foto's hoor. Ook ik zie het geslacht niet, weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. Maar dacht meteen een jongetje, heb ik het goed? @ Eleni, mooi buikje hoor, groeit goed
Hoi, We weten het geslacht nog niet met 100% dus we moeten nog even gedult hebben. Ze heeft wel gezegd wat ze nu denkt maar we mogen er geen waarde aan hechten, dus we zeggen voor de zekerheid nog maar even niets anders zou het verwarring kunnen brengen. We hebben 29 foto`s, echt veel en een dvd met alles erop van dde 30 min.
@ Jada: Dank je meis!! Gaat inderdaad harder dan ik dacht! Ik heb bij jou ook gespiekt... heel erg mooi! Je ziet het goed .. en je blijft zo slank!!
Dankje meis, moet zeggen dat ik zelf ook denk dat het buikje nauwelijks groeit, maar toch zien anderen duidelijk een verschil. Bij jou zie je met de week ook een duidelijk verschil, met twee kleintjes erin, gaat je buik straks enorm groeien.
@ Wops, mag je nog een keer gratis terugkomen? Moeten we nog langer in spanning zitten, wendy, kun je ons toch niet aandoen?
Nee mag niet gratis terug komen, ze had van te voren al gezegd dat met 16 weekjes het moeilijk te zien was, omdat zei de geslachtsbepaling pas na 18 weken altijd doet. Het koste maar 25 euro. Helaas moeten jullie en wij even wachten, nog 4 weekjes en dan weten we het waarschijnlijk met de 20 weken echo.
Slaap lekker 25 euro valt mee, wij moeten en 60 euro voor betalen, maar mogen dan wel terugkomen, wanneer het geslacht niet te zien is.
Morning, Het is hartstikke vroeg en ik ben al wakker. Moet nog van alles gebeuren in huis en we gaan straks op kamp. Beetje koudwatervrees, want hoop dat ik het allemaal ga trekken met mijn zwangere buikje. Mijn vriend brengt al mooi vroeg de hondjes weg en dan kan ik me buigen over de vloer. Daarna even lekker onder de douche en nog even naar de stad om de boeken bij de bieb te ruilen. Vermoed dat we nog even een terrasje pakken en dan die kant op. Mooie echo foto's Wops. Ik kan het ook niet zien, maar weet net als de anderen niet goed waar ik op moet letten.