@cruella, ik heb ook nergens last van (nog), maar ik heb met de zwangerschap van mijn dochter ook eigenlijk nergens last van gehad... pas vanaf de 6e week 's avonds wat misselijk maar dat was na 6 weken weer over gelukkig. Ik hoop dat het nu weer zo mag gaan... Wel moe inderdaad, maar niet extreem moe nog gelukkig...
@rootje79 Ik ben bij mn dochters helemaal nooit misselijk geweest, echt top zwangerschappen gehad... Bij mn zoontje alleen van week 6 tot 12 en daarna ook helemaal super... haha ik voel me beter als ik zwanger ben dan als ik het niet ben... haha en met geen van allen overtijd gelopen, zijn allemaal in week 39 geboren, dus ben heel benieuwd.. Liefs X C.
zal vast ff een opzetje maken voor de lijst.. ben hier niet zo handig in dus als iemand het beter kan hahaha Januari 2010 mama's 1 januari: Cruella, 34jr, 4de kindje, Zh, BV 2 januari: 3 januari: 4 januari: 5 januari: 6 januari: 7 januari: 8 januari: 9 januari: 10 januari: 11 januari: 12 januari: 13 januari: 14 januari: 15 januari: 16 januari: 17 januari: 18 januari: 19 januari: 20 januari: 21 januari: 22 januari: 23 januari: 24 januari: 25 januari: 26 januari: 27 januari: 28 januari: 29 januari: 30 januari: 31 januari: Pas de lijst maar aan als je er op wilt, hoe meer mama's hoe meer vreugde.. Liefs X C.
Januari 2010 mama's 1 januari: Cruella, 34jr, 4de kindje, Zh, BV 2 januari: Rootje79, 30jr, 2e kindje, thuis, bv 3 januari: 4 januari: 5 januari: 6 januari: 7 januari: 8 januari: 9 januari: 10 januari: 11 januari: 12 januari: 13 januari: 14 januari: 15 januari: 16 januari: 17 januari: 18 januari: 19 januari: 20 januari: 21 januari: 22 januari: 23 januari: 24 januari: 25 januari: 26 januari: 27 januari: 28 januari: 29 januari: 30 januari: 31 januari: Ik ben hier ook niet zo handig mee, maar er volgen vast snel mama's die er wel handig mee zijn
ja dat vind ik een goed id haha voorlopig zijn we nog met zn 2en haha hoe oud is je eerste kindje? die van mij zijn 7, 6 en 3 de kleinste gaat in augustus ook naar school... dan wordt het zooooooo leeg en stil in huis.. liefs X C.
Mijn meisje is nu ruim 1,5. Ik heb altijd graag 2 kindjes snel na elkaar gewild, maar als gevolg van bekkenklachten mocht ik na de bevalling minimaal 9 maanden niet zwanger worden van mijn fysio. Toen we vorig jaar weer begonnen duurde het allemaal veel langer dan gehoopt. Dus nu eindelijk de 12e ronde raak. Ik heb tussendoor waarschijnlijk 1x een vmk gehad. Dus ik hoop echt dat deze kruimel mag blijven zitten.
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI 4 JANUARI 5 JANUARI 6 JANUARI 7 JANUARI 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
is dit een beetje overzichtelijk??? dit is mijn 3e kindje bij mn 1e zwangerschap was ik zo ziek als het maar zijn kan heb zelf 2 kee rin het zh gelegen vanwege uitdroging, bij de 2e zwangerschap nergens last van. ben benieuwd hoe het bij deze is
Bij mij is het ook raak in ronde 12... ben ook erg aant duimen dat dit frummeltje lekker blijft zitten.. ik heb in november en februari een mk gehad.. ben je niet bang dat je strax weer last van je bekken krijgt, als je wat verder bent? Liefs X C.
mag ik voorzichtig meekletsen hier? ik zit voor nod en heb positief getest!!!! ben uitgerekend op 4 januari 2010. rootje79, jij waarschijnlijk ook aangezien we even ver zijn (ook ongeduldig en voor nod getest ? als ze nu maar blijven zitten..)?
@ise, welkom hier Tja voor NOD niet echt bij mij, ik heb een LF van 10 dagen, dus mijn NOD was eigenlijk al donderdag en ik had er gewoon een heel goed gevoel bij. Nu inderdaad maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Mijn banner zal wel niet helemaal kloppen... ik ben namelijk voor banner uitgegaan van ei en vk gaat waarschijnlijk (weer) uit van laatste ongi... dus het zal misschien nog wel veranderen bij mij. Voorals nog houd ik maar even voor de lijst 2 jan aan, dat zal de vk ook wel doen denk ik.
dank je.. mijn banner staat ook niet helemaal goed. dinsdag is mijn nod, dus ben ik dan volgens mij 4 weken zwanger. dan zou ik nu 3 weken en 4 dagen moeten zijn. of ben ik op mijn nod 4 weken en 1 dag?
Meisjes ik mag me ook bij jullie toevoegen. Een uurtje of 2 geleden positief getest en mijn uitgerekende datum is 1-1-2010.
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI 4 JANUARI 5 JANUARI 6 JANUARI 7 JANUARI 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV 5 JANUARI 6 JANUARI 7 JANUARI 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen wanneer ik precies uitgerekend ben, op elke site staat het weer anders. Hou het maar op de eerste, kan het altijd nog aangepast worden.
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV 5 JANUARI 6 JANUARI Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL 29 april chiquita 1e echo MEI
Hoiii meiden! Ik denk ik kom hier toch maar even spieken want mits er geen streepjes op mn netvliezen gebrand zijn denk ik dat ik me bij jullie mag voegen! Ik wil nog niet op de lijst, verander ook mn banner niet.. morgen NOD en vanmiddag nog een test.. wil pas als ongi wegblijft en de test knalt t gaan schreeuwen Ik duim dus nog ff dat ik met jullie mee mag kletsen! Hebben jullie je mannetjes trouwens al een complimentje gegeven voor t goed paaseieren zoeken!?
Zou leuk en gezellig lijn, wanneer je bij ons komt. Ga voor je duimen, had ik ook al in NOD april gezegd