Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    He meiden....ik ben weer terug van 2 heerlijke weken Zakynthos! Was wel echt goed heet de eerste week (ruim boven de 40 graden), maar met je kontje in het zwembad was het goed te doen.:D
    Veel gezwommen met ons dochtertje van bijna 2 en lekker rustig aan gedaan.
    Net wel geprobeerd terug te lezen, maar 62 pagina's was meer scannen dan lezen, sorry...even een paar dingen..

@ Suusefruus: ik heb ook een negatieve rhesusfactor! Bij mijn eerste zwangerschao kreeg ik met 30 weken inderdaad een injectie en na de bevalling nog 2 (dacht ik), oomdat mijn dochtertje dus positief bleek te zijn. Als het goed is, hoef ik nu niks meer te krijgen?
    @Eleni: gaaf zeg!Weet je het al zeker? Waar is het?
    @lisetteG: gecondoleerd meid. Sterkte de komende tijd!

Hier verder alles goed! Woensdag weer op controle bij vk geweest, bloeddruk e.d prima, Ukkie's hartje klopte ook goed. Voel Ukkie nu sinds deze week echt wel elke dag even! :D
    Nu op 3 september een gewone controle en op 7 september de 20-weken echo (ben dan 21+1).

Wat afspreken betreft: ik heb een etentje die avond gepland staan, dus kijk nog even wat jullie plannen worden of ik dan mee kan/ga.

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Lisette: Ooh meid, :( tkan idd heel oneerlijk verlopen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.

3. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Lisette heel erg veel sterkte!

Mamanama; echt toevallig wij hebben ook 7 september de 20 weken echo..

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, even inbraak...

ik zat in de januarimama's, maar had helaas een mk met 9,5 week...
    wilde jullie alleen even vertellen, dat ik weer zwanger ben!! zit nu in de aprilmama's!

uitbraak

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ach wat triest.. gecondoleerd meid!

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat gaaf! Van harte gefelicteerd! Deze keer blijft tie vast goed zitten!!

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ LisetteG, Gecondoleerd, veel sterkte voor jou en de familie!

8. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Gefeliciteerd!!!!!! Goed nieuws! Veel suc6 de komende eerste weken, dat ze maar snel voorbij mogen vliegen!

9. Lisette meid, wat vreselijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

10. @ Mamanama, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en welkom terug. Super dat alles goed was bij de VK

@ Surf, wat een goed nieuws, gefeliciteerd :D.

@ Ladyjoey en Sjalotjuh, wat fijn om jullie hier ook weer te zien. Bedoel je deze site Ladyjoey: http://januari2010.come2me.nl

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Liset wat vreselijk.....ongelofelijk oneerlijk!!!!! Héél veel sterkte gewenst voor jullie allen.

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

pff wat een warmte he vandaag? Hier in mijn huisje is het nog steeds 30 graden.... (plat dak!)

Lisette: Jeetje meis.... :(
    Ontzettend veel sterkte gewenst!

Surf: Van harte meid!! :) Op naar een gezond April beebje voor jou!

Vrouwen die mijn 'massage-man' willen lenen, ik heb het voorgesteld.. hij denkt er nog over na!! :p

Bandenpijn, hier ook enorm last van!! Vooral met platliggen en plotselinge bewegingen! Wat kunnen die steken gemeen zijn zeg!!

Mijn rechter bil lijkt ook te protesteren! Ik heb daar ook veel pijn wat lijkt op spierpijn! Even volgende week aan mijn gyn vragen wat dit nou kan zijn... :(

Verdere kwaaltjes nemen wat af.. ik ben af en toe nog erg misselijk en heb veel last van maagzuur!! Maar het ergste van alles is de obstipatie!! Vreselijk pijnlijk om dagen lang niet naar de WC te kunnen... :(

Bedankt voor het duimen wat betreft het huisje meiden!!
    Vandaag hebben we een afspraak gehad met een woonconsulent en hebben we het huisje officieel aangeboden gekregen!! :)
    Het huisje ziet er op het plattegrondje echt enorm groot uit (Huiskamer van 30m2!!) ... Morgen gaan we met de huidige bewoners even in het huis kijken maar vandaag zijn we stiekem even de buurt al gaan verkennen!!
    Géén verkeer en het huis ligt naast een heel groot veld! Ideaal dus voor opgroeiende kids! :D
    We zijn zo happy!!!

Mamanama: Welkom terug!! :D
    Warm kan het worden he, in Griekenland?? Mijn familie heeft op Kreta ook appartementen staan maar gelukkig vlakbij het strand.. dus daar staat 9 van de 10 keer wel een lekker koel zeebriesje!
    Het huisje ligt op loopafstand van het stads/woonhart :)
    Met 15á20 minuten lopen zit ik ook in het ziekenhuis!! Ook niet onbelangrijk!! ;) Ligt trouwens in buytenwegh/de leyens!
    Ben er helemaal hyper van, haha ...
    Fijn dat alles goed was met het beebje!! Op naar de 20 weken!!

Echo, morgen mogen wij de spruitjes ook weer zien!! Zo'n zin in!!!!

Geniet allemaal nog lekker van de warme avondzon!!

Liefs Eleni

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

OooWhhh, ik vergeet bijna het belangrijkste:

Er zit nog geen enorme kracht achter en voelt wat 'gekkig' aan!
    IK HEB DE KLEINTJES (of in ieder geval één van de twee) GEVOELD!!!!

:D :D :D

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ lisette, wat erg voor jullie, dat is even slikken zeg. Heel veel sterkte de komende tijd.

@ Eleni, mooi zeg dat je de kleintjes hebt gevoeld wat een mooi gevoel he?

@ surf, heerlijk dat je ook weer zwanger bent, hopelijk gaat het dit keer goed.

@ hier, op 2 stukjes na (hadden echt geen zin meer in die laatste 2 priegel stukjes morgen weer) is onze babykamer behangen :). De muur met wolkjes moet nog maar daar komt mijn pa volgende week eerst de aan en voer voor het badje op aan sluiten. Dus zijn super trots op ons zelf, hebben voor het eerst behangen en het zit er behoorlijk goed aan, en die ene baan met kreukels hang ik wel wat overheen :D. Er vroeg al iemand om foto's maar zover ben ik toch echt nog niet als het klaar is zal ik eens een poging doen tot het plaatsen van foto's.

15. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Surf wat geweldig! Geniet ervan!

16. @ Eleni, wat super dat je je kleintje (s) gevoeld hebt, apart gevoel he?

@ Blaine, schiet al lekker op bij jou met de babykamer. Mijn pa komt binnenkort behangen, volgende week waarschijnlijk.

17. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @Suzanne78: wat fijn dat het je mee is gevallen de vwp! Nu afwachten tot de uitslag.Spannend zeg!

@Lissete: gecondoleerd! Sterkte voor jou en je familie.

@babyvoelen.Ik voel nog niets :( Heb wel de placenta aan de voorkant zitten. Bij mijn dochterje voelde ik was rond de 17/18 weken. Dus we wachten maar gewoon af ;) Hoezo ongeduldig...

@surf: gefeli! super zeg!

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @lisette, gecondoleerd. sterkte meid.

@mamanama, welkom terug!

@surf, gefeliciteerd. goed nieuws!

@blaine, lekker dat het opschiet.

@eleni, leuk dat je (een van) de baby's hebt gevoeld!

@hier, vandaag bij de gyn. geweest ivm het bloedverlies. ook vervelende onderzoeken gehad (lees inwendig..), maar goed, het belangrijkste is dat het met de baby goed gaat. het bloeden komt van de placenta, maar deze ligt al niet meer over de bmm heen. ligt er nu een paar millimeter vanaf. moet wel met 30 weken nog weer een echo laten maken om te kijken of ik gewoon kan bevallen, maar dat zal wel goed komen. en anders niet, dan maar een keizersnee. ben allang blij dat er niks met de baby is.

19. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    lisette: gecondoleerd met jullie verlies. Heel veel sterkte is deze moeilijke tijd.

20. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hier alles goed. Vorige week bij de vk geweest voor controle. Hartje weer gehoord, prachtig.
    Mijn baarmoeder lag al wel wat hoog. 1 vinger onder de navel terwijl hij bij mijn duur 2 vingers onder de navel moet liggen.
    tja het zal wel. Ben bang dat mijn buik ook ENORM gaat worden. Ben zelf niet maatje 36 dus het is al zo zichtbaar. Bij mijn zoontje had ik op het laatst ook een enorme toeter. en dit buikje is ook al aardig aan het groeien. We zullen zien.
    De warmte trek ik niet zo heel goed. Ben blij dat het hoogte punt van de zwangerschap in de winter afspeeld.

8 september hebben we de 20 weken echo!!
    Oh ik ben zo nieuwsgierig naar het gelacht. Ik droom steeds dat het een jongen word. Dus ik hou me daar maar een beetje aan vast. Word het dan toch een meisje dan is het een big surprise!!

Morgen lekker zwemmen met mijn zoontje en een vriendin. Heerlijk!!
    '
    Tot gauw meiden....

Deel Deze Pagina