Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Lisette, wat vreselijk. Gecondoleerd. Kwam haar overlijden erg onverwacht of was ze ziek?

Surf: proficiat met je nieuwe zwangerschap en hopelijk gaat alles goed nu!

Eleni: dat zal wel bijzonder zijn op het moment dat je de bewegingen van het ene kindje zult kunnen onderscheiden van die van het andere. Geniet van je echo morgen!

Ise: hopelijk hoef je geen keizersnede en kun je normaal bevallen.

Blaine: ben al benieuwd naar het resultaat.

Rodelief: ik vrees ook dat ik in deze zwangerschap meer ga bijkomen. Maar van een tweede gaat het ook allemaal wat sneller he. Ik loop nu qua gewicht 2 weken voor in vergelijking met de vorige zwangerschap.

Wij hebben vandaag de echo gehad. De meeste gynaecologen waren met verlof dus één man moest het allemaal doen. We hebben 2 uur moeten wachten voor we aan de beurt waren want hij was bij een bevalling. Toen had ik net mijn slip uitgetrokken voor het inwendig onderzoek en lag ik klaar op die tafel en toen werd ie opgebeld dat het kindje er eindelijk ging komen, en toen is ie nog wel 20 minuten weg geweest. Het was niet mijn gewoonlijke gyn maar hij was wel erg aardig. Normaal heb ik een vrouw, maar die is iets afstandelijker, maar wel heel bekwaam verder. Hij vertelde er veel bij, zo van, het hoofdje is nu zo groot, bij de geboorte is dat ongeveer zo groot, enz. Het kindje was goed op schema qua groei. Hij heeft ook even naar het geslacht gekeken en hij heeft wel gezegd: een kans van 8 op 10 dat het een xxx is, maar de 20 weken echo zal daar uitsluitsel over moeten geven. Wij gaan het alleszins niet vertellen, deze keer ook niet aan onze ouders (dat hadden we de vorige keer wel gedaan maar het lijkt ons wel grappig als ze in spanning moeten blijven tot in januari). Doordat ik bang ben voor meelezers ga ik het hier ook niet neerschrijven.
    O ja, iemand vroeg nog of ik veel last had van dat flauwvallen. Maar het is dus zo dat ik dan net niet flauwval doordat ik op de grond ga liggen. Ik heb altijd een lage bloeddruk, maar nu is die net niet laag (120/70). Ik had het mijn vorige zwangerschap ook en er valt wel mee te leven.
    De gyn raadde me wel aan om met mijn rugpijn naar een fysiotherapeut te gaan.

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Lisette: gecondoleerd meis met het overlijden van je schoonmoeder. Wat een verdrietige tijd zo. Mijn moeder is 3 jaar geleden overleden en het voelde allemaal zo onwerkelijk. Heel veel sterkte voor jullie allebei.

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Surf: Jeej, gefeliciteerd met je zwangerschap! Nu gaat het goed gaan hoor!

@Eleni: Ooh dat huisje lijkt heerlijk :D Maar na zo'n lange tijd op de lijst hebben jullie dat wel verdiend :)
    Wat leuk dat je al wat voelt. Ik weet eigenlijk niet goed of ik iets voel. Gisteren leek het alsof iets me aan de binnenkant van mijn buik aan het kietelen was. Maar dat voelde ik nogal duidelijk. Dus kweet niet of dat van mijn kindje komt. Ik heb ook totaal geen idee waar mijn placenta ergens zit :) Dat hoor ik wel met de 20 weken echo.

Ik vertrek zometeen naar het werk. We gaan vandaag met 30 kleutertjes naar de zoo. Dat gaat gezellig worden :D Ik hoop wel dat de regen wacht tot een uur of 4 vanavond. Dan zitten we op de trein terug.

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

@Lisette: ook namens mij gecondoleerd!

@all: gisteren een hele leuke dag gehad. Lekker in de tuin gezeten en gezwommen. Het water was KOUD! Maar wel heerlijk om af te koelen. Ik heb wel erg veel last van de warmte, slecht geslapen en nu doodmoe. Ik wilde eigenlijk gaan werken maar ik denk dat ik maar even oversla. Vanmorgen weer even kort het hartje beluisterd, dat wordt steeds duidelijker en steviger. Geweldig om te horen.

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeetje wat erg! :(
    heel veel sterkte meid! knuffel!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeeej!!! wat goed! :D
    gefeliciteerd meid!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

geweldig gevoel he!! :D

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Belle: Wel lekker dat je in even kon afkoelen gisteren in het KOUDE water.
    @ Eleni: geweldig dat je een vd twee of beide gevoeld hebt. Is ook zo'n bijzonder gevoel!!!!!!!!!
    @ Surf: gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een goed nieuws!
    @ Hilli: veel plezier met 30 van die kleine kotertjes! Jij zult vanavond wel heel moe zijn :D.
    @ Juni: gefeliciteerd met je mooie echo! En wat hebben jullie lang moeten wachten!!!!!!!

Wij zijn de afgelopen maanden behoorlijk druk geweest met huizenjacht. Maar gisteren was het dan zo ver.....we hebben een huis gekocht. Nu nog het voorlopig koopcontract tekenen en dan de bouwkundige opname en de financiering. De sleuteloverdracht vindt plaats op 30 sept. Er hoeft niet heel veel meer aan te gebeuren dus dan kunnen we nog voor de bevalling verhuizen. Heerlijk. Ben helemaal blij!

Zo nog even naar het strand (is letterlijk hier om de hoek). Beetje grauw maar voor ons meissie maakt het niet uit. Die rent rond en wil alleen maar spelen spelen, rennen, water in tot de knietjes en er weer uit. Dus ik moet wat gaan doen anders kom ik er nooit :D

9. @ Juni, wat jammer dat je zo lang moest wachten tijdens de echo. Kan me voorstellen dat je nu het geslacht geheim wilt houden.

@ Lumea, gefeliciteerd met je huis, super zeg dat er zo weinig aan hoeft te gebeuren. Geniet van je dagje strand.

@ Belle, vervelend he die warmte, vanavond gaat het gelukkig weer iets afkoelen.

@ All, vandaag nog werken en morgenvroeg pretecho, ben zo benieuwd. Ze moeten het geslacht kunnen zien, alleen moet het kleintje er wel goed voor liggen. Fijne dag allemaal.

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Vanaf vandaag zit ik 40% in de ziektewet. Heb alleen geen gesprek gehad met P&O. Dat vond ik wel raar. Maar ze zouden het regelen en de werkzaamheden konden ook door gaan als ik er niet ben, want ik ben nu bezig om iemand in te werken.
    Hopelijk gaat het mij dan lichamelijk ook veel beter.

Gisterenavond had ik een verjaardag van de vriend van mijn moeder ‘Timo’. Hij word Opa timo genoemd straks. Wij hebben er Otje ( Opa Timo, O.T.) van gemaakt, en hij is er maar wat trots op.
    Ik droeg gisteren voor het eerst een zw.broeg met daarboven een topje met een buikband erover heen. Op de buikband stond: I’m not fat, i’m pregnant.
    Mijn moeder kwam niet meer bij van het lachen. En iedereen vond dat mijn buik gegroeit was. Zo leuk om te horen.
    Ik ga morgen ook met mijn moeder de stad in om zw.kleding te kopen. Ik had al 3 kledingstukken gekocht, maar die pas ik niet meer. Ik ben namelijk 5 kilo afgevallen en ze zijn me dus te groot.
    Mijn eigen broeken gaan me nu toch wel iets te strak zitten. Dus lekker een zw.broek aan.

@ Sjalotjuh: Leuk dat je weer even komt kijken hier! Met jou zwangerschap gaat het dus ook allemaal goed. Ik ben benieuwd hoe groot je kindje nu is.
    Ook gefeliciteerd met een zoontje van je vriendin. Enne, je buikje. Die komt echt wel hoor!

@ Rebbel: Dat is toch logisch dat je er niet zo vaak bent. Je hebt vakantie!!!
    Wens je een hele fijne vakantie meid! Geniet ervan!

@ Lisette: JEMIG!!!!! Wat verschrikkelijk zeg!! Ik wens jullie het aller beste meis! Een hele dikke knuffel van mij!

@ Surf: Wat goed zeg!!!!!!!!!!!!! En ook al zo snel!!!!!! Ben echt zo ontzettend blij voor jullie! Ik duim met jullie mee dat dit lekker blijft zitten. Hou je benen maar gekruist hihihi. Werd ook tegen mij gezegd na mijn mk, en Hummy zit er nog steeds.

@ Eleni: Whahahaha, je mag dan wel een massage kamer maken. Ik denk dat er dan veel vrouwen langs komen hahahaha.

@ Blaine: Ben benieuwd wat het resultaat is. Plaats je wel een foto?

@ baby gevoeld: Ik heb nog niks gevoeld. Athans soms denk ik van wel, maar dan lijkt het ook wel erg veel op mijn darmen, dus ik ga er nog maar vanuit dat het mijn darmen waren.

@ Ise: Wat was dat schrikken zeg! Maar gelukkig is er niks ernstigs aan de hand. Hopelijk gaat alles goed komen en kan je gewoon lekker bevallen.
    Wat jezelf ook al zei, je kleintje zit goed en dat is het belangrijkste.

@ Lumea: Gefeliciteerd met het vinden van een mooi huis! Ook al snel de sleutel overdracht, dus dat is mooi. Veel plezier op het stand, hopelijk blijft het nog lang droog.
    Zou gaan onweren en regen enzo. Lullig voor de mensen die op het strand liggen, maar lekker omdat het dan afkoelt.

@ Jada: Heel veel plezier morgen met je echo! Vertel je het ons ook als je het geslacht weet? Ben zo nieuwsgierig.

Alle meiden veel succes op het werk met dit weer!

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ lumea, gefeliciteerd met je huisje, heerlijk ook dat je al zo snel de sleutel krijgt. Het is duidelijk een goede week voor de huizen hier dus de meiden die ook nog zoeken snel zoeken voor deze goede week om is :p.

@ jada, spannend vandaag een echo, vertel je het wel wat het wordt of hou je het lekker voor jezelf?

@ juni, was dit nu ook pas je eerste echo? nee toch. Wel mooi dat alles goed was, wel balen dat je zo lang moest wachten.

@ ankje, ik dacht eerst ook nog wel eens zou dit nu echt de baby zijn en een week later was het toch wel heel duidelijk :). Dus het gaat vast niet lang meer duren voordat het duidelijk is. De kleine was gisteren zo actief bezig zo duidelijk had ik het nog nooit gevoeld, was er wel heel blij mee toch weer een bevestiging dat alles goed is.

@ hier, straks met mijn oudste nichtjes naar ice age 3 in de bios, was vorige week al met de rest naar drouwenerzand geweest en nu zijn zij dus aan de beurt. Hoop wel dat de bios airco heeft want het is hier heeeeeeeeeeel warm en zonnig pfff.

12. @ Blaine en Ankje, iedereen mag het weten dus kom het hier zeker vertellen. Ik ga nu aan het werk. Fijne dag meiden.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ik hoop dat je gelijk hebt Blaine. Ik ben zo benieuwd hoe het voelt en inderdaad ook de bevestiging dat alles goed zit daar binnen.

Ben echt reuze benieuwd Jada!

Pffff. wat is het benauwd vandaag zeg! Hoop echt dat het gaat regenen vanavond. Koelt het lekker af!

Morgen lekker shoppen met mijn moeder naar zw.kleren!!

14. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Lumea van harte met jullie huis!

Surf gefeliciteerd!!!!!

Eleni wat gaaaaaaaaaf!!!!

Anderen met goed nieuws ook van harte!!

Ik heb weer erg last vd warmte, voel me heel moe en slap. Straks werken.....nou ja ik zie wel. Zal wel bijtrekken, zeker als het gaat afkoelen.

15. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @LisetteG: heel veel sterkte gewenst.... ook aan je partner.

Wij zouden vanmorgen om half tien naar de vk gaan om even alles te controleren i.v.m. de vruchtwaterpunctie. Belt ze af, omdat ze een bevalling heeft. Heb ik uiteraard alle begrip voor. Maar direct aansluitend heeft ze nu weer een bevalling....en ik ben vanavond niet in de buurt.... dus wordt het waarschijnlijk maandag. Hoewel ik me goed voel en geen klachten heb gehad n.a.v. de punctie, had ik me wel erg verheugd op het hartje. Ik heb het nu even helemaal gehad, bah. Dat is echt het nadeel van een vk die het allemaal alleen moet doen.
    En het is echt zo ontzettend warm, bah! Ben nu al helemaal klaar met deze dag.

***baaal*** ***baal***

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Meiden, lief jullie reacties!! :)

Ik kan vanavond uitgebreid teruglezen ... én ik kan voor 95% zeker zeggen:

Wij krijgen twee jongens!! :D :D :D

Het zaakje bungelde vrolijk en heel duidelijk tussen beide beentjes!! :D

Foto's volgen, ik moet nu weer het huisje gaan bezichtigen!!

Liefs Eleni

17. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hi Eleni, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! Twee jongens... wow... Misschien een stomme vraag, maar is de kans nu ook aanwezig dat ze één-eiig zijn?
    Ben benieuwd naar de echofoto's in elk geval!

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Eleni, van harte gefeliciteerd! Leuk hoor, 2 broertjes!

Suzanne: wat balen zeg dat je vandaag niet meer bij je VK terecht kan. Heb je geen angelsound om even naar het hartje te luisteren? Veel succes met de uitslag van de test; ik vertrek morgen op reis maar ik zal het hier misschien af en toe wel eens kunnen bijlezen.

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #4059 Essie79, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
    Oh Eleni wat geweldig joh, 2 mannen!! Van harte!!! Jouw dag kan niet meer stuk!! Veel plezier met het bezichtigen!!

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Oja ik vind het wel leuk om te weten bij wie het allemaal klopt; de Chinese kalender en dat sommetje waar ik toen mee kwam.

Deel Deze Pagina