Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb me nu aangemeld via internet, en dan bellen ze je binnen 5 dagen terug om een afspraak te maken... ik wacht het dus nog even af, dan ben ik inmiddels alweer ruim 5 weken, dus mssn mag ik dan al snel voor een echo...

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    sasje, nogmaals heel veel sterkte.

ik heb ook meer afscheiding en af en toe krampjes. wel veel steken in mijn liezen. werd vandaag ook echt misselijk..

3. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Wie houdt ook alweer die lijst bij? Helemaal onderaan staat bordtvoeding, in plaats van borstvoeding ;)

Was vandaag ook voor het eerst misselijk en erg moe! Maar nu vind ik het nog niet erg... komt nog wel :p

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

zo weer heel wat bij te lezen zeg ;)

@sasje jeetje wat een ontzettend vervelend bericht! wat zul je je rot voelen. Ik hoop dat je je snel beter voelt en denk vooral heel goed aanjezelf... dikke knuffel!!!!

ik heb ook meer last van afscheiding en krampen.Elke keer toch maar weer kijken of ik niet ongi ben geworden (maar verder ben ik niet onzeker hoor ;) ) volgens mijn ha kunnen die krampen erbij horen en heeft de een er meer last van als de ander.
    Wat ik wel lastig vind is dat ik mijn buik niet meer in kan houden,en er komt toch echt al een klein buikje,hebben jullie daar ook last van??

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Heb ook een behoorlijk buikje maar dit is van je darmen afkomstig, deze moeten een ander plekje zoeken ivm de baarmoeder die groeit en je kan een opgeblazen buikje daarvan krijgen met krampen ed heb ik zelf behoorlijk last van, echt t gevoel dat er een strakke band om mijn buik zit en hij de hele dag gespannen staat.
    Vandaag kreeg ik t ook voor t eerst zuur als ik iets dronk of at en ik ben vreselijk moe, maar helemaal in de wolken en blij, ik kan echt geen moment aan iets anders denken :D
    Hebben jullie ook al dat je na gaat denken over allerlei dingen zoals,hoe moet dat straks met werk en oppas en al dat soort dingen??
    Ik werk gelukkig maar parttime en op de momenten dat ik werk wil mijn moeder wel oppassen, hahhah het duurt nog zo lang maar er gaat al van alles door mn hoofd.

Ik wens iedereen een gelukkige tijd toe!!

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik had al een buikje overgehouden aan mijn eerste zwangerschap. nu zet alles weer wat meer op (darmen etc.) en heb ik een aardige buik. ik draag wat wijdere dingen nu.

wie heeft er ook last van pukkels? bij mijn zoon zat ik er helemaal onder (nu heb ik er nog maar 2, maar ik weet zeker dat ik ze nu weer ga krijgen). om dat te voorkomen las ik de tip hier op het forum om normaderm van vichy te gebruiken. iemand andere tips?

7. Ik heb er nu 2, meestal had ik ze ook wanneer ik ongesteld moest worden. Altijd op dezelfde plek, op mijn kin. Ik smeer er gewoon creme op, niet dat dat helpt. Heb verder geen tips, ik ga eens kijken voor normaderm.

8. Is alweer aangepast. Bovenaan de site staan dat ik (Jada) de site bijhou ;)

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    nou ik hoop niet dat ik allemaal pukkels ga krijgen, heb ik namelijk nog nooit gehad. Mijn vriendin had het wel en niet zo'n beetje ook zij gebruikte normaderm en dit hielp geloof ik wel. Haalde de roodheid van de pukkeltjes weg.

10. Ik had ze voor ik aan de pil was en tijdens de pil ook niet.Sinds december met elke ongi 1 of 2 pukkels en nu zijn ze er ook vrolijk weer.

11. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik ben ook vreselijk moe en het misselijke gevoel is er ook al. Stond vanmorgen flink te kokhalzen toen ik het ontbijt moest maken. Mijn vent die moest er alleen maar om lachen...
    Wat een steun...hihi

x

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    morgen om 11.00 uur komt er iemand van mvm! ik zou het liefst nu nog een testje doen om zeker te weten dat ze niet voor niks komt..
    jada, had jij nou het boek gekozen? wat is het voor boek, ik heb er namelijk al 1. misschien kies ik de dvd..

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ben de gehele dag af en toe misselijk, moet echt op tijd eten enzo. Verder echt moe, ik ben normaal zo'n echte poetsmiep maar het blijft er nu allemaal bij, vandaag ramen gewassen en daarna was ik weer echt moe dus lekker met laptop op de bank genesteld.

14. Ik heb voor het boek gekozen, staat vanalles in over de ontwikkeling voor je kindje.
    Maar ik heb het boek nog niet, krijg ik nog. Je kon ook kiezen voor een Nijntje servies.

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Ise, Dvd is echt aan te raden hoor! Is 55min. kijkplezier, ik heb hem van de week al gekeken...dan pas besef jij je hoe "bijzonder" het is! En dat er heeeeel veeeeeel moet gebeuren wil je zwanger kunnen worden! Hangt van veel factoren af...Met mijn MMM verleden dacht ik, dat ik goed ingelicht was, maar na het zien van de dvd was ik nog meer onder de indruk!
    Ohw ja, en pukkels..ik heb ze wel..alleen op me bovenrug! JAKKES! Baal daar van! Op me gezicht paar kleintjes, bijna (nog) niet zichtbaar.

16. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    hihi...we worden er allemaal erg sexy van die eerste 3 maanden!

17. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ wat te doen tegen pukkels: heb laatst gehoord dat karnemelk een zuiverende werking heeft op de huid. Wel een goedkoop middeltje, maar je moet het wel lusten.... Veel cremes verstoppen de huid vaak nog meer.

Heb vannochtend met de vk assistente gesproken. Ze begreep meteen dat ik liever een wat eerdere echo wilde ivm 2 MA's en ging ook direct bellen voor een afspraak voor de echo (zij doen zelf geen echo's, daarvoor moet jenaar een andere vk praktijk). Heb de echo (20 mei) nu zelfs nog eerder dan het intake gesprek bij de vk. Ben er wel blij om want ben er niet helemaal gerust op.

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goede morgen!

Wat rustig hier!

@lumea, fijn dat je toch eerder mag langs komen! Ben je toch iets eerder gerustgesteld!

Deel Deze Pagina