Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Kom net bij de gyn vandaan... alles is goed met de jongens !!

Bloed uitslagen en bloeddruk zijn ook helemaal goed!
    En.. het is door twee verschillende gyn's gecontroleerd, mijn baarmoeder zit nu op de hoogte van iemand die
    26 weken zwanger is van één kindje :$ :$ :$

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    Wow Eleni :D Dat voorspelt wat! Jij gaat echt een mega buik krijgen. Wss zo een waar je best een éénwieler onder zet als je gaat wandelen ;)
    Maakt niet uit hé, tis wat je ervoor terug krijgt. Twee prachtige jongens :)

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

whaha... ja een eenwieler eronder!! :p
    Dat wordt nog wat... :D

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zal gelijk die buik maar even plaatsen ... :D

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Mooie buik joh! Hopelijk geeft ie je niet te veel last.

6. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    Oei.. Ik geloof dat ik maar even wegkruip.. Die van mij is met 19 weken en 1 kindje groter :(

7. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goed om te horen dat alles goed gaat!
    Moet je nagaan hoeveel groter jouw buik nog gaat worden! Ben heel erg benieuwd... Zou het dan nog wat uitmaken dat je 2 jongens verwacht? Omdat die geloof ik iets zwaarder zijn over het algemeen dan meisjes? Nou ja, we zullen het wel zien!

@all: ik kreeg daarstraks ineens best wel een harde schop van onze kleine meid. Echt dat ik even "schrok". Ha ha ha... daarna mijn man laten voelen en toen trapte ze nog een paar keer, maar minder hard. Er zit al best wel wat power in dat kleine mensje. Overigens ligt mijn placenta ook aan de voorzijde maar desondanks voel ik haar heel goed.

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de goede uitslag! Jammer dat jullie het geslacht nog niet weten, maar idd is gezondheid toch een héél stuk belangrijker. Wat zijn eigenlijk de andere zaken waar ze op testen en die je ook pas over 2 weken te horen krijgt?

In elk geval smakelijk eten en genietze!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

eleni wat ontzettend fijn dat je jongens het goed doen! en wat een prachtige buik heb je.

susanne heel mooi dat de uitslag van de test zo goed was,dan kun je nu echt gaan genieten en shoppen.

Hier gaat het vandaag gelukkig wat beter we zijn wezen winkelen(beetje gedachten verzetten) en hebben daarbij onze eerste gerichte meiden inkoop gedaan,een lief pyamaatje en 2 broekjes en rompertjes.

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Suzanne: super dat de uitslag goed was! Lekker genieten nu!
    @ Eleni: mooi buikje hoor! Ik denk dat je buik nog wel meevalt, maar dat je baarmoeder veel groter is dan bij ons? Mijn buik is iig ongeveer net zo groot......maar mijn baarmoeder zit nog 2 vingers onder de navel.
    @ Suekes: alles is al gezegd...maar toch heel veel sterkte de komende tijd!

11. @ Lisette, wat fijn dat je je verdachten even hebt kunnen verzetten, shoppen blijft altijd leuk.

@ Eleni, mooie buik meid, jij gaat vast een enorme buik krijgen

@ Suzanne, wat een opluchting zeg, super. Jammer dat jullie het geslacht nog niet weten.

@ All, vandaag van een collega, hele leuke sokjes gekregen en een rammelaar. Echt zo schattig. Nu even langs oma en morgen lekker een dagje vrij. Fijne avond allemaal.

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

#4252 Xmas06, Aug 12, 2009
    Last edited by a moderator: Aug 12, 2009
    Dankje meiden!

@ Belle: Is dat zo, dat jongens zwaarder zijn? Ow ow..staat me nog wat te wachten haha!! :p
    Wat schattig dat je haar al zo goed voelde!! Ik kan niet wachten tot het hier ook het geval is!!

@ Lisette: Wat fijn dat jullie er even tussenuit zijn gegaan! Zal jullie vast wel goed hebben gedaan om lekker inkopen te doen voor de kleine meid!

@ Mamanama: Ja het ligt echt aan de baarmoeder!! Vrouwen die bijv. al een eerdere zwangerschap hebben gehad krijgen sneller een grotere buik, dat weer los staat van de grootte van de BM!
    Mijn BM zit nu ruim 2 vingers boven mijn navel...

Ik ben trouwens wel benieuwd naar al jullie buikjes!
    :D

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Eleni ik vind je buik eigenlijk best wel schattig:)! Een vriendin van mij heeft vorig jaar 2 meiden gekregen, en die buik van haar op het laatst.....wow....echt niet normaal ;) Succes:p

Suzanne van harte met de uitslag:)! Lekker uit eten geweest?

Liset fijn;)!

Ik heb toch de laatste dagen wat meer last van bandenpijn:(...best vervelend gevoel. MAAR JAAAAAAAAAAA, boeiend;)!!! Morgen naar de vk, zal eens even vragen hoe lang zoiets kan aanhouden.

Weltrusten8)!

14. chevenne

chevenne Fanatiek lid

May 17, 2009
    1,073
    0
    0
    Gefeliciteerd Suzanne met de goede uitslag.

Hier gister een goede les gereden. Was zeker vooruitgegaan en heb weer genoeg stof tot oefenen. Bekken voelde na het rijden heerlijk los, terwijl het normaal altijd heel strak voelde, van het verhouden.
    Mijn vriend zou foto's maken, maar kwam daar ter plekke er achter dat de camera nog in Westerbork stond (waar we op kamp waren).

De les was in redelijk in de buurt van Westerbork, dus zijn we daar naartoe gereden. Toen weer naar huis. Bij huis even gestopt en toen kwam mijn vriend met de grap dat ik maar verder naar stal terug moest rijden. Had nog nooit met een trailer gereden :$
    Onze combi mag met alleen B rijbewijs, dus dat is geen bezwaar. Ik heb het gedaan en het ging heel goed. Heb zelfs al achteruit ingeparkeerd. Nog een paar keer oefenen en dan kan ik alleen naar les ;)

Ik voel de kleine steeds duidelijker. Heel grappig.

15. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    #4255 Suusefruus, Aug 13, 2009
    Last edited: Aug 13, 2009
    Niet schikken.. Mijn buik met bijna 20 weken..
    Ik heb normaal maatje 38/40..
    View attachment 9370

Fijn dat alles goed was Suzanne..

16. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    Wow Suusefruus! Wat gaaf zo een grote buik... wil ik ook :)

17. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    Het zit echt overal.. Draag het over de hele breedte.. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen week echt een groeispurt heb gehad.. Mijn navel begint zelfs al omhoog te komen..

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Suzanne, wat goed om te lzen dat alles goed is, helemaal super! Nu kun je echt gaan genieten! En over twee weekjes het geslacht, spannend!

Eleni; wow een baarmoeder van 26 weken? Sow dat is behoorlijk! Ik moet zeggen dat mijn buik ook behoorlijk groot is! Ik moet dinsdag weer voor controle naar de gyn, ben benieuwd....

Suusefrrus; heb je brand gehad, wat vreselijk! En nu?

Ankje, ja eng is dat he? Als je al ooit een miskraam hebt gehad. Ik kijk nog steeds angstig op het papiertje of er geen rood aan zit....ppfff

Had vanochtend best wel krampen in mijn onderbuik/banden zeg maar. Best pijnlijk met lopen enzo....Wie heeft dit nog meer? En dat je broek (zwangerschapsbroek) te strak onder bij je buik zit, die band zeg maar?

Hoe lukt het jullie met slapen? Ik heb pijn in mijn heupen/bekken en onderrug zodat ik al bijna twee weken niet kan slapen. Zo vermoeiend! Dan ben ik zo moe en lig ik lekker, maar moet ik op mijn andere zij liggen ivm de pijn in mijn heup. Zou dat nu al komen omdat alle gewrichten week worden? Is dat niet een beetje snel?

Liefs Nikkie

19. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    nikkie, herkenbaar dat van de pijn in de heupen bij het liggen. ik word ook regelmatig wakker van de pijn en moet dan op mijn andere zij gaan liggen. ik weet niet precies wat het is, alleen dat ik het bij mijn zoon pas op het laatst had. ook bij het lopen en zitten heb ik pijn in mijn onderbuik/schaambot.

suzanne, fijn dat alles goed is!

zie weer mooie buikjes/buiken ;) voorbij komen. die van mij is ook aardig aan de maat, moet er eigenlijk ook eens een foto van maken.

20. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    @ Nikki, Dit was het eerste weekend van April.
    Het huis is nu eindelijk opgeknapt, na 4,5 maand, en het staat nu te koop.
    Vanavond trekken wij er weer in, tot zich een koper meldt..

Share This Page