@ Gewoon Sanne, lekker hoor even de babywinkel leeg geshopt. Maar het klopt wel 1 vinger onder de navel, de laatste keer bij de VK was ik 18 weken en zat ook nog net iets onder de navel. @ Wops, geen last van, kan er niet over meepraten @ Lisette, dat is een meevaller, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Hoe gaat het nu met jou en je man? Idd leuke test bij je banner Slaap lekker allemaal
hallo dames Nikkie80: Ja de meeste baarmoeders zijn in het begin gekanteld en rond de 8 á 9 weken komt de baarmoeder naar voren. En dat had mijn baarmoeder niet gedaan met de gevolg dat ik met 12 weken nogmaals een inwendige echo moest maken, omdat de kleine niet te vinden was via een normale echo. Het is niet schadelijk had hij het over en dat het wel vaker voor kwam bij vrouwen. Wops: Ik heb idd ook een zwangerschapbelletje gehaald in Spanje vet scheetig. Mijn kater reageerd er ook op. Ik merk wel dat de meningen erg verdeeld zijn over z'n belletje in het algemeen. Verschilllende mensen beweren dat het niet goed is het dat je later een zenuwachtig kindje kan krijgen. Zelf neem ik aan dat dat wel wat zou mee vallen niet anders brengen ze het toch niet op de markt. Hier: Ik wil ook graag 4 weken van de voren met me verlof beginnen en 12 weken naar als alles goed gaat. Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en bij ons kan je kiezen voor 26 weken ouderschapverlof je kan onbetaalt verlof krijgen of 25% van je maand salaris uit laten keren of je kan het verdelen over het hele jaar. Ik laat hetr ouderschapverlof eerst voor bij schieten omdat ik het geld nu niet kan missen Ankje: Ik was niet boos ik was laaiend ik heb heel Frankrijk afgezeikt *** land. En dan sta je heel braaf bij het politie bureau om aangifte te doen in Frankrijk, vertikken die lui ook nog om engels te proberen te praten nou daar sta je dan in de hitte met een hormonen aanval. mijn vriends tante kon dat een paar woorden engels en met wat handen en voeten is het zonder te over druiven 2 uren verder. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik heb nog een leuke site voor positie kleren gevonden. Mooie kleren en niet duur. www.bellyfashion.nl. Groetjes Denise
Ik kon zo net krummel weer zien liggen. Ik lag op bed en mijn buik was aan 1 kant hoger. Toen ik voelde, was het ook harder aan die kant. Heel bijzonder
het gaat momenteel wel redelijk, we proberen samen nu even veel leuke dingen te doen,zodat we er ook niet echt aan hoeven denken,misschien is dat niet helemaal de goede manier van verwerken maar voor ons werkt het nu even prima. Ik heb ook zo'n zwangerschapsbelletje,heb ik in het hele begin al van mannetje gehad,ik heb hem alleen niet vaak om omdat ik het onprettig vind,tijdens het lopen,hij slaat steeds tegen je buik aan. oh densie....ik kan me dat zo goed voorstellen dat je laaiend was,en dat die lui het gewoon vertikken om engels te praten,dat is dan helemaal erg he!
Ik ben gisteren en eergisteren avond niet online geweest. Sorry. Ik was eergisteren helemaal kapot toen ik thuis kwam van mijn werk. Gisteren kregen we ons nichtje van 5 hier om op te passen. Ook daarna waren we erg moe. Vandaag lekker een dagje rustig aan doen. Het is vandaag weer zondag en dat is mijn weeg-dag. Ik hou in mijn 9 maanden dagboek iedere week mijn gewicht bij. Ik ben vanaf de 8ste week alleen maar afgevallen. Begon met 95 kilo. En woog vorige week 90,1 kilo. Wel had ik het vermoeden dat ik nu ga aankomen. En ja hoor. Woog vanochtend 91,2 kilo. Hoop niet dat ik iedere week 1 kilo aan kom, want dan weeg ik echt heel veel! @ Lisette: Ik zou wel aan zwangerschapszwemmen willen doen. Ik woon in Almere-Buiten (stripheldenbuurt) en las dat de vrijbuiter aan zw.zwemmen deed. Lijkt me heerlijk, vooral als mijn buik echt zwaar begint te worden. Je bent lekker gewichtloos en toch hou je jezelf in conditie. Ook zou ik wel een zw.cursus willen doen. Voornamelijk om de ademhaling onder controle te krijgen tijden het puffen en persen. Wat goed dat je man meer begint te vertellen. Kan me best voor stellen dat het voor jou een hele opluchting is. O ja, en als we inderdaad met de trein gaan lijkt het mij ook erg gezellig om samen te gaan. Het feest was dus zeer geslaagd! En 45 euro is geen geld voor een avondje stappen. @ Lynd: Een zoontje!!!!! Wat geweldig!!! En wat een heerlijk gevoel dat zij daar ook zo zeker van zijn zeg! Ben benieuwd naar de fotos. @ Wops: Wat leuk dat jij en Marieke samen gaan! Erg gezellig! Over bandenpijn: Daar heb ik ook erg veel last van. Daarom zit ik nu ook voor 40% in de ziektewet. Ik blijf daar ook last van houden. Zelf pak ik 1 paracetamol als het echt niet om te houden is. En ik ga in een warm bad of onder een warme douche. Daar ontspannen de spieren van. Over vocht: wat vervelend zeg! Alleen daar heb ik geen last van, komt het niet gewoon door de warmte? @ Blaine: Ja, over de bevalling wil ik ook meer weten. En ook voor Jeroen, want hij vind het zelf moeilijk om te weten wat hij moet doen tijdens de bevalling. Ook vind hij het een beetje eng om het te zien. Niet het kindje, maar de bevalling zelf. Hopelijk krijgt hij daar ook meer info over. Ik had al gezegd dat als hij het daar beneden niet wil zien, dat hij anders maar lekker naar mij moet staan/zitten. Overal is een oplossing voor toch? @ Belle: Das waar, maar ze te zien ben jij zelf ook slank! Toch kun je goed aan je buik zien dat je zwanger bent hoor! Hij wordt al mooi rond. @ Mamanama: Bedankt! Ik zou dus ook graag aan zwangerschapsgym willen doen. Dus ga daar een keertje achteraan. En zw.zwemmen ook. Lijkt me echt heerlijk. Moet alleen nog een badpak kopen, want mijn bikinis zijn te klein. Athans het topje dan. @ Lumea: Ik zou die envelop gelijk open schuren hahahaha. @ Jada: Wauw!!!! Wat een buik zeg! Echt heel erg leuk! Jij zit ook al bijna op de 20 weken zie ik. @ Zwangerschaps kados: Waar halen jullie die dozen? Ik vond alleen de blije doos. @ Sanne: Je hebt lekker inkopen gedaan lees is! Leuk! @ Densie: Ja Frankrijk staat daar bekend onder. Ze kunnen verdomde goed engels, maar vertikken het om het te spreken. En ik vind het helemaal belachelijk dat ze geen engels spreken op het politie bureau. Kan me helemaal voorstellen dat je laaiend was! Zou ik ook zijn. En dan werken de hormonen ook lekker mee he? Hahahaha @ Voelen: Ik voel nog steeds niks . Ik wil het zo graag voelen!! Ben ook zo benieuwd hoe het voelt. Heb hier al zon beetje gelezen hoe het voelt, maar niks van dat hoor. Moet gewoon nog even geduld hebben. Wel ga ik het aan de vk vragen, want ik heb zelf het idee dat mijn baarmoeder naar voren ligt. Daar moet ik woensdag heen.
O ja, over het uitje heb ik een voicemail berichtje gekregen. Ze konden nog niks zeggen of het vrij was. Maandag hoor ik meer. Ik zat zelf ook te denken om gewoon een leuk cafeetje ofzo te pakken en daar lekker te zitten. En om lekker te brunchen. Even maandag afwachten dus.
@ Densie, kan me voorstellen dat je flink gevloekt hebt. Fransen kunnen erg eigenwijs zijn. Werk zelf bij de ANWB, komen ook weleens fransen binnen, Engels spreken ze bijna nooit of ze vertikken het @ Lisette, fijn dat het iets beter met jullie gaat. Jullie hebben de tijd nodig om het te verwerken. @ Ankje, dankje idd bijna 20 weken. Morgen de 20 weken echo, spannend hoor. Ben zelf de eerste weken ookwat kilo's kwijtgeraakt door demisselijkheid, komt er nu langzaam weer aan. Ach je moet maar zo denken, het grootste gedeelte gaat er na de bevalling ook weer af. @ All, fijne zondag. Mijn ouders komen straks, gaan de kamer verder behangen.
Lijkt me ook wel gezellig, ik vind tapas denk net iets te pittig en gekruid en kan er helaas nog steeds niet tegen. Wordt dan misselijk en moet dan overgeven als ik te gekruid eet. Nou ik zie wel wat we doen. Vocht: Ik denk ook van de warmte, nu is het zo goed als weg. Groetjes
@ Wops, Tapas hoeven echt niet pittig of gekruid te zijn. Kan zelf ook niet zo goed tegen pittig, maar er zit genoeg tussen wat niet pittig is.
Ankje bij mijn weten spreken Fransen oha echt zwaar beroerd Engels juist:x.... Densie sorry ik heb het verhaal gemist maar begrijp dat het heel irritant was... Liset wat fijn dat de dag zo geslaagd was! Leuke dingen doen én praten, dat komt vanzelf wel. Enne, ja moest gister en vandaag werken, dan nog 2 dagen en dan heerlijk vrij tot 3 sept8). Vriend is druk bezig met de babykamer; heeft de kozijnen in de grond nu en afgelopen vrijdag dus de meubels opgehaald. Kan niet wachten om te gaan inrichten!!! We hebben nu alle spulletjes en kleertjes nog in een kast liggen....zonde
Hey dames, kom ook nog eens even piepen @Jada: mooie buik en mooi schilderij Ik denk dat ik maar daar ook mee bezig ga houden @All: Sorry dat ik er zo weinig ben de laatste dagen, dit zal de komende dagen ook niet verbeteren. Ik zit namelijk midden in mijn examens. Ik moet vandaag en morgen nog twee mega grote taken afmaken en dinsdag moet ik kei hard studeren want kheb dinsdagavond examen. Als alles goed gaat, en ooooooh wat hoop ik dat, dan zijn dit mijn allerlaatste examens ooit!! Hierna moet ik nog mijn stage doen, maar als alles goed gaat kan ik die afronden eind november, mss half december. Dan heb ik nog een dikke maand om alles voor de kleine te regelen en kan ik in januari afstuderen. Pfff, kword al zenuwachtig als ik eraan denk. Daarmee, ik ga maar weer eens offline. Kan ik er weer invliegen. Iedereen die de komende dagen een echo heeft, veel plezier!! Owja, ik dacht mijn kindje een te voelen. Ik voelde elke dag hetzelfde, maar nu voel ik al een paar dagen helemaal niets meer. Vraag me dus af of het de kleine wel was.
Densie, bedoel je dan een achterover gekantelde baarmoedermond? Wat die had ik ook. Misschien nog steeds, geen idee......Heeft dat gevolgen voor de zwangerschap/bevalling? Even de rest bijlezen. Mannetje is nu druk bezig de vloerbedekking eraf te schrapen van de babykamer! Begin september komen ze nieuwe leggen! Morgen gaan we naar de babydump in Eindhoven, ben benieuwd. Schijnt wat goedkoper te zijn... Liefs Nikkie
@Jade, Leuke schildering, dat schaapje heeft toch ook een naam of niet? Want dat is toch van iets bekends of niet? Gelukkig dat tapas ook niet pittig/gekruid hoeft te zijn. @Hier, Net alles onder staan overgeven, voelde me al niet lekker en ja hoor heel de doucheruimte lag vol. Mannetje was zo geschrokken dat die naar boven kwam rennen en de hond er achter aan, die komt anders nooit boven. Ik maak altijd zo geweld/geluid als ik moet overgeven dat m`n mannetje elke keer denkt dat er iets mis is (miskraam/bloeding ofzo) Nu voel ik me weer lekkerder. Vandaag echt even rust nemen dus en morgen moet ik weer werken na 2 weekjes vakantie.